Kan me voorstellen dat als je aankomt door medicijnen en door diezelfde medicijnen amper afvalt, dat je er op een gegeven moment de balen ervan krijgtquote:Op maandag 13 juni 2011 18:45 schreef seasushi het volgende:
[..]
Dat is inderdad waar. Door medicijnen heel erg aangekomen, maar sinds ik begonnen ben met beweging en op mijn eten letten, geen kilo"tjes er meer bij.
maar toch...
Maaltijdsalades zijn ook gezond. In de meeste zitten niet zoveel calorietjes in en je verbrand er al veel met kauwen.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:53 schreef trovey het volgende:
Ik had niet eens trek in wat anders bij de Mac...echt waar, ik lieg niet.
Die maaltijdsalades zijn ook
...die heb ik de laatste keer genomen toen we onderweg waren...wel gegrilde kip, niet de crispy....zit je echt vol na zo'n bak vol.
Gelukkig ben ik gek op salades...ik zou kunnen leven op maaltijdsalades.
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:59 schreef Riann het volgende:
[..]
Maaltijdsalades zijn ook gezond. In de meeste zitten niet zoveel calorietjes in en je verbrand er al veel met kauwen.
Prednison...quote:Op maandag 13 juni 2011 18:59 schreef trovey het volgende:
Balen inderdaad als je door medicijnen aankomt.![]()
quote:
Yeah! En ik durfde voor het eerst sinds 2 weken weer op de weegschaal en volgens mij viel de schade wel mee, ben benieuwd morgen.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:26 schreef MalaCocinera het volgende:
Dat brengt de stand op 4 miles voor vandaag
Yeah! Weer iemand over de Leslie-streep!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:27 schreef Blistering het volgende:
Ik heb 3 miles gedaan!
En ik vind 't stiekem wel leuk![]()
Dat is rotzooi inderdaadquote:Op maandag 13 juni 2011 20:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Prednison...Waardeloos spul als het om gewichtsbeheersing gaat...
Weer 2 miles gedaan, dit keer die van Excercise TV. Tempo ligt daar wel een stuk hoger dan in Healthy Heart Walk oid.. phew.
Klopt. En het verkeerde vette eten en volstrekt niet bewegen in die tijd hielp uiteraard nietquote:Op maandag 13 juni 2011 20:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is rotzooi inderdaad...helaas soms noodzakelijke rotzooi.
Nee, dat gaat niet meehelpen om het probleem onder controle te houden.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Klopt. En het verkeerde vette eten en volstrekt niet bewegen in die tijd hielp uiteraard niet
Eerst een lucky_strike.zip. Daarna... Misschien.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik dit nog eens zou zeggen maar ik wil ook geeerd worden in een topictitel! Ik wil dat wel eerst waard zijn though
En daarna kun jij slapen...knap.....na zo'n mile sta ik op scherp.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:08 schreef Blistering het volgende:
Zo, nog een mile voor het slapen gaan en dan morgen weer vroeg op.
Welterusten!
Heb heerlijk geslapen zelfsquote:Op maandag 13 juni 2011 23:14 schreef trovey het volgende:
[..]
En daarna kun jij slapen...knap.....na zo'n mile sta ik op scherp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |