Goedemorgen, na het ontbijt en koffie ga ik 3 miles doenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:31 schreef Blistering het volgende:
[..]
Heb heerlijk geslapen zelfs.
Goeiemorgen!
Goeiemorgen! hier na het bakje sojamelk lijnzaad zemelen en ook nog brintaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:47 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Goedemorgen, na het ontbijt en koffie ga ik 3 miles doen
Zo, zo een eckte sportersontbijt, je gaat krachttraining doen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:58 schreef seasushi het volgende:
[..]
Goeiemorgen! hier na het bakje sojamelk lijnzaad zemelen en ook nog brintanaar de sportschool.
"ik vin het gewoon lekker"quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:04 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zo, zo een eckte sportersontbijt, je gaat krachttraining doen?
Wat is dat?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
G'morgen
Ik heb niets met de crosstrainer. Ik doe 1000 keer liever elliptical. Ik ben nogal motorisch gestoord en ik kom gewoon niet in een lekker ritme op die crosstrainer.
Hahahha, ik heb t andersom.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gewoon doen hoor. Iig alles even 10 minuutjes proberen. Het scheelt een hoop als je een apparaat vindt dat je "eigenlijk best lekker" vindt...
Crosstrainer en elliptical lijken bijvoorbeeld maar weinig verschillend, maar bij de crosstrainer denk ik 30/45 minuten lang "ik wil hier af, ik wil hier af" terwijl ik bij de elliptical 30/45 minuten "tomtiedomtiedom" denk
Netjes heurquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:02 schreef joyvke het volgende:
5,3 kilo in totaal kwijt. Afgelopen week niet veel aan het dieet gedaan (maandelijkse troubles - en wilde niet eindigen in schranspartijen, dus heb ik beslote "normaal" te eten i.c.m. shakes). Werkte beter dan ik dacht. Toch nog een kilo eraf ^^.
Niet... ik zwem 1 keer in de week en doe nog aan wii fitt, thuisquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:04 schreef REPOLEVED het volgende:
Hoe vaak in de week gaan jullie naar de sportschool?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |