Prednison...quote:Op maandag 13 juni 2011 18:59 schreef trovey het volgende:
Balen inderdaad als je door medicijnen aankomt.![]()
quote:
Yeah! En ik durfde voor het eerst sinds 2 weken weer op de weegschaal en volgens mij viel de schade wel mee, ben benieuwd morgen.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:26 schreef MalaCocinera het volgende:
Dat brengt de stand op 4 miles voor vandaag
Yeah! Weer iemand over de Leslie-streep!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:27 schreef Blistering het volgende:
Ik heb 3 miles gedaan!
En ik vind 't stiekem wel leuk![]()
Dat is rotzooi inderdaadquote:Op maandag 13 juni 2011 20:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Prednison...Waardeloos spul als het om gewichtsbeheersing gaat...
Weer 2 miles gedaan, dit keer die van Excercise TV. Tempo ligt daar wel een stuk hoger dan in Healthy Heart Walk oid.. phew.
Klopt. En het verkeerde vette eten en volstrekt niet bewegen in die tijd hielp uiteraard nietquote:Op maandag 13 juni 2011 20:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is rotzooi inderdaad...helaas soms noodzakelijke rotzooi.
Nee, dat gaat niet meehelpen om het probleem onder controle te houden.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Klopt. En het verkeerde vette eten en volstrekt niet bewegen in die tijd hielp uiteraard niet
Eerst een lucky_strike.zip. Daarna... Misschien.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik dit nog eens zou zeggen maar ik wil ook geeerd worden in een topictitel! Ik wil dat wel eerst waard zijn though
En daarna kun jij slapen...knap.....na zo'n mile sta ik op scherp.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:08 schreef Blistering het volgende:
Zo, nog een mile voor het slapen gaan en dan morgen weer vroeg op.
Welterusten!
Heb heerlijk geslapen zelfsquote:Op maandag 13 juni 2011 23:14 schreef trovey het volgende:
[..]
En daarna kun jij slapen...knap.....na zo'n mile sta ik op scherp.
Goedemorgen, na het ontbijt en koffie ga ik 3 miles doenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:31 schreef Blistering het volgende:
[..]
Heb heerlijk geslapen zelfs.
Goeiemorgen!
Goeiemorgen! hier na het bakje sojamelk lijnzaad zemelen en ook nog brintaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:47 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Goedemorgen, na het ontbijt en koffie ga ik 3 miles doen
Zo, zo een eckte sportersontbijt, je gaat krachttraining doen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:58 schreef seasushi het volgende:
[..]
Goeiemorgen! hier na het bakje sojamelk lijnzaad zemelen en ook nog brintanaar de sportschool.
"ik vin het gewoon lekker"quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:04 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zo, zo een eckte sportersontbijt, je gaat krachttraining doen?
Wat is dat?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
G'morgen
Ik heb niets met de crosstrainer. Ik doe 1000 keer liever elliptical. Ik ben nogal motorisch gestoord en ik kom gewoon niet in een lekker ritme op die crosstrainer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |