Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.quote:[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.
1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet.
Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.
Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.
Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.
Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
Ik doe er maar 1 hoor, ik studeer alleen in m'n vrije tijd biologie uit eigen initiatiefquote:Op zondag 5 juni 2011 23:57 schreef Ethanolic het volgende:
Shit man 2 WO studies, dan voel ik me toch nep met m'n HBO
De zomer komt er weer aan hequote:Op zondag 5 juni 2011 23:59 schreef ukga het volgende:
Laatste tijd gaat dit topic wel kneiter hard ja
kunnen we niet ergens meer pagina''s aanvragen?
Ik kom hier pas net kijken, lekker een jaar lang goed groeien en volgende zomer er mooi bijstaan.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:06 schreef seto het volgende:
Toch meer een groep vaste posters dan heel veel zomercurlers heb ik het idee.
Uit eigen initiatief studeren, heb je dan niet vaak van laat maar? En werk je veel ernaast?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:08 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik doe er maar 1 hoor, ik studeer alleen in m'n vrije tijd biologie uit eigen initiatief
Brood met pindakaasquote:Op maandag 6 juni 2011 07:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kom hier pas net kijken, lekker een jaar lang goed groeien en volgende zomer er mooi bijstaan.
Overigens is brood met pindakaas kut 's morgens. Krijg het alleen weg met een liter water.
Je moet ook calve met stukjes noot nemen! Of heb je zo'n natuurlijke, gezonde derrie?quote:Op maandag 6 juni 2011 07:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kom hier pas net kijken, lekker een jaar lang goed groeien en volgende zomer er mooi bijstaan.
Overigens is brood met pindakaas kut 's morgens. Krijg het alleen weg met een liter water.
Ik kan geen iMuscle vinden? Heet het niet anders?quote:Op maandag 6 juni 2011 09:57 schreef Unknown123 het volgende:
Ik heb nog een mooie tip voor mensen met een iPad / iPhone, namelijk iMuscle, dat is app waarop je op een willekeurige spier kunt drukken en dan krijg je automatisch welke oefeningen daarvoor kunt doen. Ook kun je er allerlei gegeven in bijhouden, ideaal vind ik zelf!
Voor mij persoonlijk voegt het niks toe, laat ik het zo zeggen.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:25 schreef kidkash19 het volgende:
Een warmup heeft geen zin? Je weet dat je met een goede warmup je gewrichten, banden en spieren aardig spaart voor later toch?
Voor benentraining doe ik Mountain Climbers. (mensen kijken je raar aanquote:Op maandag 6 juni 2011 12:42 schreef kidkash19 het volgende:
Kom ik met mn Prison Squats, Jumping Jacks, Kneelifts, Heelkicks, Jumps, Stretches, Foamrolling, Active Stretch met elastiek, Mountain Climbers, pushups etc etc
Als je het vakgebied interessant vindt scheelt dat een hoop. Werk ernaast in principe niet veel, volg ook weinig college's van m'n eigen studie (vrijwel geen), studeer dus alleen voor de tentamens.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Uit eigen initiatief studeren, heb je dan niet vaak van laat maar? En werk je veel ernaast?
Had al geen zin om m'n vaarbewijs I en II te halen naast m'n studie
xxl nutricion is altijd erg goed aangeschreven.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:46 schreef nexusje het volgende:
Vraagje, waar kan ik online de beste whey vinden qua prijs/kwaliteits verhoudingen?
Als ik begin met een LB lift (3 vd 4 x), dan doe ik enkele oefeningen die ik heb van Defranco.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:25 schreef kidkash19 het volgende:
Een warmup heeft geen zin? Je weet dat je met een goede warmup je gewrichten, banden en spieren aardig spaart voor later toch?
Ik ben alleen al 20 minuten bezig met mn warmup, mn core temperatuur verhogen, actief warmup, beetje stretchen en mn CNS activeren voor ik uberhaupt een gewicht aanraak. Een jaar of 2 geleden mee begonnen en had dat veel eerder moeten doen.
si!quote:
Aaaaaaah! Eindelijk! Nog iemand die traint volgens DeFranco, nu voel ik mij al een stuk minder vreemdquote:Op maandag 6 juni 2011 13:28 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Als ik begin met een LB lift (3 vd 4 x), dan doe ik enkele oefeningen die ik heb van Defranco.
Wat rekken en strekken, wat rollen op de mat, beetje rondspringen. Daarnaast nog lichte overhead squats. Iets over 10 minuten.
UB is een grote set op lat pull downs, licht gewicht, 40 herhalingen. Daarna bijna altijd medium overhead presses met dumbels. Eerste van Dave Tate, tweede van die kale bb'er op t-nation (ben ff z'n naam kwijt).
Geen warmingup is idd dom, en iedereen die serieus is met zware gewichten komt hier vroeger (of later) op terug.
Het doel van een warming up is om de haarvaten naar de spieren open te zetten, voor een grotere bloedtoevoer naar de spier. Bij een zware workout stijgt de toevoer van bloed naar de spieren van 15-20% naar 80-85%, en wordt er i.p.v. 5 liter bloed per minuut, 25 liter bloed per minuut rondgepompt (belangrijk voor aanvoer van O2 en afvoer van melkzuur en CO2). Dit wordt al bewerkstelligt door slechts enkele setjes te doen met slechts enkele herhalingen met een degelijk gewicht. Daarnaast is het bedoeld om het zenuwstelsel voor te bereiden op de workout. Gezien ATP in 1 seconde op is, en de buffer van fosfaatcreatine in de enkele seconden daarna, moet dit snel worden hervuld uit een andere energiebron, de glycogeen depot in de spieren zelf. Het somatische zenuwstelsel zorgt voor de stimulering van de glycogeen afbraak, wat de energie levert, vele herhalingen met een lichtgewicht doen een veel kleiner beroep op glycogeen afbraak (wat sneller ATP zal aanvullen) en een hoger beroep op plasma NEFA, dit is niet wat je wilt aanspreken wanneer je je daadwerkelijke werksets wilt doen. Een goede warm-up voor een anaerobe workout (wat wij dus doen), gericht op hypertrofie, bestaat dus uit meerdere setjes met weinig herhalingen, met een opbouwend gewicht gericht op de daadwerkelijke workset.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:28 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Als ik begin met een LB lift (3 vd 4 x), dan doe ik enkele oefeningen die ik heb van Defranco.
Wat rekken en strekken, wat rollen op de mat, beetje rondspringen. Daarnaast nog lichte overhead squats. Iets over 10 minuten.
UB is een grote set op lat pull downs, licht gewicht, 40 herhalingen. Daarna bijna altijd medium overhead presses met dumbels. Eerste van Dave Tate, tweede van die kale bb'er op t-nation (ben ff z'n naam kwijt).
Geen warmingup is idd dom, en iedereen die serieus is met zware gewichten komt hier vroeger (of later) op terug.
wat ik dus niet doe.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:56 schreef Diabox het volgende:
[..]
Het doel van een warming up is om de haarvaten naar de spieren open te zetten, voor een grotere bloedtoevoer naar de spier. Bij een zware workout stijgt de toevoer van bloed naar de spieren van 15-20% naar 80-85%, en wordt er i.p.v. 5 liter bloed per minuut, 25 liter bloed per minuut rondgepompt (belangrijk voor aanvoer van O2 en afvoer van melkzuur en CO2). Dit wordt al bewerkstelligt door slechts enkele setjes te doen met slechts enkele herhalingen met een degelijk gewicht. Daarnaast is het bedoeld om het zenuwstelsel voor te bereiden op de workout. Gezien ATP in 1 seconde op is, en de buffer van fosfaatcreatine in de enkele seconden daarna, moet dit snel worden hervuld uit een andere energiebron, de glycogeen depot in de spieren zelf. Het somatische zenuwstelsel zorgt voor de stimulering van de glycogeen afbraak, wat de energie levert, vele herhalingen met een lichtgewicht doen een veel kleiner beroep op glycogeen afbraak (wat sneller ATP zal aanvullen) en een hoger beroep op plasma NEFA, dit is niet wat je wilt aanspreken wanneer je je daadwerkelijke werksets wilt doen. Een goede warm-up voor een anaerobe workout (wat wij dus doen), gericht op hypertrofie, bestaat dus uit meerdere setjes met weinig herhalingen, met een opbouwend gewicht gericht op de daadwerkelijke workset.
Doelend op mijn training? Puur performance. KT in mix met OLY en bw. Spieren groter maken is nog niet doel nummer 5 op mijn lijst.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:15 schreef Diabox het volgende:
Wat doe jij dan precies?
En er zijn ook grote coaches die het doen zoals ik net beschreef, je punt?
quote:I never said that!!! I never do long warm-up sets... ever.
In fact, I don't do warm-ups at all.
I do 'feel sets' or 'practice sets'. Basically I start my ramping/work sets at 50-60% of my max. Any set before that is considered a feel set, to gradually get used to the weight. I normally do these for sets of 1 to 5 reps starting with around 20-30% and working up toward my first work set. You want as little fatigue as possible.
quote:Een goede warm-up voor een anaerobe workout (wat wij dus doen), gericht op hypertrofie, bestaat dus uit meerdere setjes met weinig herhalingen, met een opbouwend gewicht gericht op de daadwerkelijke workset.
Precies, en je maakt mij niet wijs dat enkele setjes licht squatten daarom voldoende zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:20 schreef Diabox het volgende:
Ik bedoel waar train jij dan gericht op.
Edit:
KT dus, dan is het voorbereiden van je zenuwstelsel nog belangrijker.
Lees nou maar even goed. Volgens welke principes train ik mijn LB, en warm ik mijzelf op?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:20 schreef Diabox het volgende:
Ik bedoel waar train jij dan gericht op.
Edit:
KT dus, dan is het voorbereiden van je zenuwstelsel nog belangrijker.
Edit2:
Grappig hoe Christian Thibadudeau hetzelfde doet als dat ik zei:
[..]
[..]
strong words brahquote:Op maandag 6 juni 2011 13:56 schreef Diabox het volgende:
[..]
Het doel van een warming up is om de haarvaten naar de spieren open te zetten, voor een grotere bloedtoevoer naar de spier. Bij een zware workout stijgt de toevoer van bloed naar de spieren van 15-20% naar 80-85%, en wordt er i.p.v. 5 liter bloed per minuut, 25 liter bloed per minuut rondgepompt (belangrijk voor aanvoer van O2 en afvoer van melkzuur en CO2). Dit wordt al bewerkstelligt door slechts enkele setjes te doen met slechts enkele herhalingen met een degelijk gewicht. Daarnaast is het bedoeld om het zenuwstelsel voor te bereiden op de workout. Gezien ATP in 1 seconde op is, en de buffer van fosfaatcreatine in de enkele seconden daarna, moet dit snel worden hervuld uit een andere energiebron, de glycogeen depot in de spieren zelf. Het somatische zenuwstelsel zorgt voor de stimulering van de glycogeen afbraak, wat de energie levert, vele herhalingen met een lichtgewicht doen een veel kleiner beroep op glycogeen afbraak (wat sneller ATP zal aanvullen) en een hoger beroep op plasma NEFA, dit is niet wat je wilt aanspreken wanneer je je daadwerkelijke werksets wilt doen. Een goede warm-up voor een anaerobe workout (wat wij dus doen), gericht op hypertrofie, bestaat dus uit meerdere setjes met weinig herhalingen, met een opbouwend gewicht gericht op de daadwerkelijke workset.
Waarom zou je warm-ups van verschillende mensen door elkaar heen doen? En is Christian Thibadudeau geen grote naam in jou ogen? Die heeft volgens mij tenminste nog 'n opleiding in deze richting, Joe Defranco niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:35 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Lees nou maar even goed. Volgens welke principes train ik mijn LB, en warm ik mijzelf op?
Enkele medium setjes dumbel presses voor een enkele echte UB dag heb ik van thib.
Hebben jullie na een tijdje trainen echt nog last van spierpijn? Ik heb dat alleen als ik een week of langer niet getraind heb en dan weer met ijzer ga spelen. Ik kan niet zeggen dat ik mezelf niet afmat of dat ik lichte gewichten pak...quote:
omdat mijn ub dagen veel minder intensief zijn dan lb dagen? Minder opwarming nodig?quote:Op maandag 6 juni 2011 14:38 schreef Diabox het volgende:
[..]
Waarom zou je warm-ups van verschillende mensen door elkaar heen doen? En is Christian Thibadudeau geen grote naam in jou ogen? Die heeft volgens mij tenminste nog 'n opleiding in deze richting, Joe Defranco niet.
quote:Op maandag 6 juni 2011 14:38 schreef Diabox het volgende:
[..]
Waarom zou je warm-ups van verschillende mensen door elkaar heen doen? En is Christian Thibadudeau geen grote naam in jou ogen? Die heeft volgens mij tenminste nog 'n opleiding in deze richting, Joe Defranco niet.
Ja zzz, Bill Llewellyn heeft ook artikelen geschreven voor duizenden sites terwijl ie zich herhaaldelijk schuldig heeft gemaakt van assumpties die nadien makkelijk te weerleggen waren. Neemt niet weg dat ie succesvoller is dan vrijwel iedereen in dat hoekje.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:54 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Nee Joe DeFranco heeft geen opleiding nee maar heb je gezien wat voor clienten hij heeft, waar hij mee begonnen is en waar hij nu zit? Heb je gezien welke gasten er elk jaar terug komen? Sorry maar dan doe je gewoon iets goeds, deze man heeft in zijn eentje ervoor gezorgd dat de NFL Combine de regels moest aanpassen op hun drills omdat zijn atleten er bizar op presteerden.
Dat zegt mij vele malen meer dan een opleiding en een papiertje
Ik zit in hetzelfde schuitje, spiermassa creeeren is redelijk secundair al is het een mooie bijzaak natuurlijk.
.quote:Ja zzz, Bill Llewellyn heeft ook artikelen geschreven voor duizenden sites terwijl ie zich herhaaldelijk schuldig heeft gemaakt van assumpties die nadien makkelijk te weerleggen waren. Neemt niet weg dat ie succesvoller is dan vrijwel iedereen in dat hoekje
Maar goed, zelf doe ik liever m'n eigen research, kijk ik vervolgens wat anderen doen (en met name waarom, zonder onderbouwing hecht ik er weinig waarde aan), en kijk ik hoe het voor mij werkt. Vooral dat laatste is natuurlijk belangrijk.quote:Thibaudeau (pronounced Tee-Bow-Doh) is yet another French Canadian phenom in the strength and conditioning community. He's successfully trained a wide array of athletes from Olympic lifters and strongmen to hockey players and figure skaters.
Was vroeger een olympisch gewichtheffer, nu een bb'ert met een clientele dat volgens mij voornamelijk op het estethische is gericht.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:56 schreef Diabox het volgende:
Christian Thibaudeau zit toch voornamelijk in de hoek van strongmen? Maar buiten dat, als een bepaalde workout (zogezegd) minder intensief zou zijn dan 'n ander, waarom zou je dan een andere warming-up willen toepassen, terwijl de workouts dezelfde doelen hebben en ook uit eenzelfde soort belasting bestaan voor je lichaam?
Je kan wel klakkeloos dingen overnemen van specifieke mensen die jou liggen, maar je zou ook zelf wat research kunnen doen, kijken wat in overeenstemming is met jouw opgedane kennis, en deze vervolgens in de praktijk toepassen. Mijn 'rare' tekstje is dan ook slechts 'n opsomming van feiten, waaruit je vervolgens zelfs conclusies kan trekken en iets kan bedenken.
Hij traint ook geen bodybuilders, Powerlifters of Strongman. Al komen bepaalde onderdelen uit die disciplines wel elke keer terug (lees zijn Westside 4 Skinny Bastards maar eens).quote:Als ik overigens bij Joe Defranco z'n clienten kijk zie ik geen enkele bodybuilder, powerlifter of strongman ertussen zitten. Dan zou ik eerder iets aannemen voor ons doeleinde van Christian Thibaudeau die op z'n site heeft staan
je eerste.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:15 schreef Diabox het volgende:
Welk stukje tekst precies?
En soort belasting != intensiteit belasting.
Die waarbij ik het doel van een warming-up beschreef? Van mezelf.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:25 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
je eerste.
En over je bovenstaande vergelijking kunnen we discussiëren, maar ga weer aan het werk.
nou ja, dan voor wat het waard is, wat zijn je stats, en waarvoor train je?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:26 schreef Diabox het volgende:
[..]
Die waarbij ik het doel van een warming-up beschreef? Van mezelf.
Als ik geen warming up doe wordt het helemaal niks.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:31 schreef kidkash19 het volgende:
Dan doe je geen goede warmup, met een goede warmup kan je serieus grotere gewichten neerzetten en je hebt minder spierpijn + dat het je van allerlei vervelende klachten kan besparen veel later in je leven.
Ik verbaas me er gewoon over dat 90% meteen onder de gewichten springt, al zijn het lichtere gewichten als " Warmup" het is nog steeds iets waar je lichaam niet klaar voor is.
Werkt voor mij iig prima.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:56 schreef Diabox het volgende:
Een goede warm-up voor een anaerobe workout (wat wij dus doen), gericht op hypertrofie, bestaat dus uit meerdere setjes met weinig herhalingen, met een opbouwend gewicht gericht op de daadwerkelijke workset.
Ik doe het ivm schema.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:08 schreef 16meter het volgende:
30 min cardio voor het trainen is veel te lang
[..]
Werkt voor mij iig prima.![]()
Zie wel 's van die mannetjes met 2kg dumbbells versneld allerlei oefeningen achter elkaar doen.. en daarna nog niet hun eigen bw kunnen liften.Imo zonde van je tijd, zulke gekheid.
beide.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:45 schreef Apenzoon het volgende:
Ik ben erg klein voor mijn leeftijd en ik denk dat ik ondertussen bijna uitgegroeid ben.Maar ik ben niet alleen klein maar ook erg iel. Opzich zou ik wel graag wat spiermassa erbij willen hebben. Maar ik vraag me dus af of ik daarvoor alleen meer moet gaan eten (want ik eet over het algemeen vrij weinig, maar als ik veel eet of slecht eet kom ik ook niks aan) of echt gaan trainen?
Werken zul jequote:Op maandag 6 juni 2011 17:51 schreef Apenzoon het volgende:
En dan echt zo'n trainingschema etc. of zullen een paar keer oefeningen 's ochtends ook effect hebben? Ik hoef echt niet keibreed te worden ofzo, maar gewoon iets meer massa etc.
Ik maak altijd mijn setjes goed vol ik sport 1.5 uur. Dus 1 uur KT. Ik vind het juist lekker die 30 min cardio ik ga iig niet koud beginnen. 1x gedaan: nooit weer.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:42 schreef seto het volgende:
Als je het voor het vetverlies doet kan je het beter na KT doen, nu houd je alleen maar minder energie over voor KT.
Hier doe je me nu een beetje aan denken:quote:Op maandag 6 juni 2011 17:51 schreef Apenzoon het volgende:
En dan echt zo'n trainingschema etc. of zullen een paar keer oefeningen 's ochtends ook effect hebben? Ik hoef echt niet keibreed te worden ofzo, maar gewoon iets meer massa etc.
Ik vind die 2 rechter chicks nou niet bepaald een lekker lichaam hebben.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:57 schreef seto het volgende:
[..]
Hier doe je me nu een beetje aan denken:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:51 schreef Apenzoon het volgende:
Zo bedoel ik het niet eigenlijk, ik bedoelde meer dat ik niet streef naar massive spieren oid, maar gewoon naar iets breder te zijn. Verder weet ik er vrij weinig vanaf, dus het kan zijn dat ik domme dingen zeg.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:57 schreef seto het volgende:
[..]
Hier doe je me nu een beetje aan denken:
[ afbeelding ]
Je wordt niet zomaar 'keibreed', als ielig ventje zul je voor elke kg massa hard moeten werken. Wees maar niet bang dat je te groot wordt.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:51 schreef Apenzoon het volgende:
Hiermee maakte ik de gains van mijn leven!1quote:Op maandag 6 juni 2011 18:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gewoon 1 maandje on dat dere cell tech gaan.
Al wil je 1kg gainen.. je zal toch echt hetzelfde moeten doen als iemand die 20kg wilt gainen.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:51 schreef Apenzoon het volgende:
Ja, uiteindelijk hoe sneller hoe beter. Ik ben alleen bang dat ik een echt training/voeding schema niet ga/kan volhouden, want ik weet van mezelf dat ik niet echt een erge volhouder ben en ik heb nooit eerder ook maar een beetje getrained, al wil ik het wel graag proberen eigenlijk. Maar als je op internet zoekt vind ik al gauw 100den van die schema's etc.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:13 schreef 16meter het volgende:
[..]
Je wordt niet zomaar 'keibreed', als ielig ventje zul je voor elke kg massa hard moeten werken. Wees maar niet bang dat je te groot wordt.
Wat oefeningen thuis zullen weinig/geen effect hebben. Het is beter om met een degelijk training- en voedingschema een de slag te gaan. Je wilt zo snel mogelijk resultaat neem ik aan?
Ze zijn misschien wat droog.. paar kg vet erbijquote:Op maandag 6 juni 2011 18:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik vind die 2 rechter chicks nou niet bepaald een lekker lichaam hebben.
als je het niet gaat volhouden heeft t geen zin... stel.. stel al lukt t wel, ben je het binnen de kortste keren weer kwijt door slechte training en voeding.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:17 schreef Apenzoon het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk hoe sneller hoe beter. Ik ben alleen bang dat ik een echt training/voeding schema niet ga/kan volhouden, want ik weet van mezelf dat ik niet echt een erge volhouder ben en ik heb nooit eerder ook maar een beetje getrained, al wil ik het wel graag proberen eigenlijk. Maar als je op internet zoekt vind ik al gauw 100den van die schema's etc.
Vrouwen zonder tietenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:18 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ze zijn misschien wat droog.. paar kg vet erbij![]()
Sowieso zal dit bij vrouwen al niet zo snel gebeuren.. om dat resultaat te krijgen moet je als vrouw al vol aan de bak.
enige wat je daar aan kan doen is aankomen met vet... maar je lichaam bepaalt zelf of t naar de tieten gaatquote:
waarom zou je een triceps oefening met borstoefening supersetten?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:29 schreef Agentperry het volgende:
vandaag borst+triceps gedaan, dacht aan het einde van mijn normale training nog ff low cable flies te supersetten met cable pushdown, mijn armen krijg ik nu geen beweging meer in.
Ja inderdaad, dus je hebt of geluk of pech.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:51 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
enige wat je daar aan kan doen is aankomen met vet... maar je lichaam bepaalt zelf of t naar de tieten gaat
2x je lichaamsgewicht.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:06 schreef Unknown123 het volgende:
Hoeveel gram eiwitten (gemiddeld) moet je per dag ongeveer binnen krijgen eer spieren zullen groeien? Ik zeg gemiddeld omdat ik weet dat het wel afhankelijk is van bouw, lengte.
Ja ik ga er nu natuurlijk wel met de instelling in om het vol te houden.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
als je het niet gaat volhouden heeft t geen zin... stel.. stel al lukt t wel, ben je het binnen de kortste keren weer kwijt door slechte training en voeding.
Gewoon 1 van deze bad boys per dag.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:16 schreef 16meter het volgende:
[..]
200kg aan ewit WUT?!!1 dat haal ik nooit
Ik kom opzich wel redelijk in de buurt, ik weeg 85; dus ik zou dan 170 gram eiwitten moeten hebben.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:16 schreef 16meter het volgende:
[..]
200kg aan ewit WUT?!!1 dat haal ik nooit
thuis trainen ga je t niet meer redden > sportschoolquote:Op maandag 6 juni 2011 19:17 schreef Apenzoon het volgende:
[..]
Ja ik ga er nu natuurlijk wel met de instelling in om het vol te houden.
Als je thuis wat wilt trainen heb je daar dan nog shit voor nodig zoals http://www.helisports.nl/gewichten/kettlebells-ijzer.html etc? Of kan alles zonder dat soort dingen?
wolla jwzquote:Op maandag 6 juni 2011 19:19 schreef tech4u het volgende:
[..]
Gewoon 1 van deze bad boys per dag.
[ afbeelding ]
omdat het toch allemaal al klaar hing en ik vandaag borst+triceps deedquote:Op maandag 6 juni 2011 18:52 schreef 16meter het volgende:
[..]
waarom zou je een triceps oefening met borstoefening supersetten?
Je kunt ook verarmd uranium nemen, die hebben een hogere dichtheid.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:17 schreef Apenzoon het volgende:
[..]
Ja ik ga er nu natuurlijk wel met de instelling in om het vol te houden.
Als je thuis wat wilt trainen heb je daar dan nog shit voor nodig zoals http://www.helisports.nl/gewichten/kettlebells-ijzer.html etc? Of kan alles zonder dat soort dingen?
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je kunt ook verarmd uranium nemen, die hebben een hogere dichtheid. [ afbeelding ]
Cell-Tech schijnt creatine met suiker te zijn. Geef je geld gewoon uit aan veel en goed eten.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef honda1990 het volgende:
Morgen squaten, deadliften en military press o.a. zoveel zin in
Cell tech...werkt dat echt zo goed als veel mensen beweren of zouden jullie zeggen hou het geld lekker in je zak en koop http://www.bodyenfitshop.(...)t-creatine-worldwide
Doe ik alquote:Op maandag 6 juni 2011 20:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Cell-Tech schijnt creatine met suiker te zijn. Geef je geld gewoon uit aan veel en goed eten.
cell tech is fucking troep. maar het is een meme geworden op bb.comquote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef honda1990 het volgende:
Morgen squaten, deadliften en military press o.a. zoveel zin in
Cell tech...werkt dat echt zo goed als veel mensen beweren of zouden jullie zeggen hou het geld lekker in je zak en koop http://www.bodyenfitshop.(...)t-creatine-worldwide
Nja, dan gaat 't 'm niet worden vrees ik. :cquote:Op maandag 6 juni 2011 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
Apenzoon: een mooi lichaam verkrijgen vereist toewijding indien je het niet van jezelf hebt. Toewijding voor trainen én eten.
Is dit 170 gram eiwit? Nauwelijks denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:20 schreef Unknown123 het volgende:
[..]
Ik kom opzich wel redelijk in de buurt, ik weeg 85; dus ik zou dan 170 gram eiwitten moeten hebben.
's morgen:
1 banaan
1 drinkyoghurt
1 bak kellogs met melk
's middags:
2 drinkyoghurt
1 ontbijtkoek
50 gram tonijn
6 boterhammen
's avonds:
is meestal wat de er maar op tafel staat
1 whey shake
Totaal van de dag is 170 gram eiwitten ongeveer.
Beste voedingsschema dat ik ooit gezien heb.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:20 schreef Unknown123 het volgende:
[..]
Ik kom opzich wel redelijk in de buurt, ik weeg 85; dus ik zou dan 170 gram eiwitten moeten hebben.
's morgen:
1 banaan
1 drinkyoghurt
1 bak kellogs met melk
's middags:
2 drinkyoghurt
1 ontbijtkoek
50 gram tonijn
6 boterhammen
's avonds:
1 whey shake
Vol blik tonijn en 500 gr. kwark voor slapen gaan mis ik sowiesoquote:Op maandag 6 juni 2011 21:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Beste voedingsschema dat ik ooit gezien heb.
Op hoeveel kcal schat je dit?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:20 schreef Unknown123 het volgende:
[..]
's morgen:
1 banaan
1 drinkyoghurt
1 bak kellogs met melk
's middags:
2 drinkyoghurt
1 ontbijtkoek
50 gram tonijn
6 boterhammen
's avonds:
1 whey shake
zon 2000 zal het zijn. goed cutschemaquote:
Klopt ongeveer 2000 cal. Ben momenteel bezig om een beetje te cutten inderdaad. In principe als ik voor meer BB zou willen gaan, dan is dit toch een prima basis? Hoeft er alleen nog een paar dingetjes bij, misschien cashewnoten en dergelijke?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
zon 2000 zal het zijn. goed cutschema
Een glas van 200 ml zeker, of rekenden ze daar zelfs 220ml? Normale halfvolle melk telt 3.5 gr eiwit per 100 ml. Dat is 7 gr per glas. Ook minder suikers en andere toegevoegde troep, goedkoper ook. Ga gewoon melk drinken man, je went er vanzelf aan.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:33 schreef Unknown123 het volgende:
Ik kom wel uit op ongeveer 170 gram eiwitten. Het is ongelovelijk maar in die drinkyoghurt Top!fit zit gewoon 6 gram eiwitten per glas!
Hihi, dan mag je nog wel wat meer eten hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 21:34 schreef Unknown123 het volgende:
[..]
Klopt ongeveer 2000 cal. Ben momenteel bezig om een beetje te cutten inderdaad. In principe als ik voor meer BB zou willen gaan, dan is dit toch een prima basis? Hoeft er alleen nog een paar dingetjes bij, misschien cashewnoten en dergelijke?
Maandag is beachboy avond, wist je dat nog nietquote:Op maandag 6 juni 2011 21:16 schreef Tinos85 het volgende:
Waarom is het altijd zo godverdomme hoerendruk op de maandagavondLaatste keer dat ik maandagavond ben geweest.
Hier ook inderdaad. En inderdaad wil dan bankdrukken, chest day of zo.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:23 schreef rouletteking het volgende:
[..]
Maandag is beachboy avond, wist je dat nog niet
Ik ben vandaag ook weer is op maandagavond geweest. Ik heb me weer lekker lopen ergeren.. Wil ik optrekken, zijn er mensen aan het benchen in het powerrack ipv de smith. 10kg beide kanten incl. spotter. Wat is dat toch nice altijdquote:Op maandag 6 juni 2011 23:31 schreef ukga het volgende:
Maandag avond ben ik nooit in de gym. Als die stakkers die gaan trainen onder het mom van; ik heb dit weekend gezondigd, maandag na het werk / avond eten maar ff trainen
GA FUCKIN DOOD ofzo, jullie blijven toch dik / niet gespierd
Ik hoopte dat dat vandaag mee zou vallen aangezien ik niet eerder kon en wel moest trainenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:23 schreef rouletteking het volgende:
[..]
Maandag is beachboy avond, wist je dat nog niet
Heb je geen bankjes voor bankdrukken? Anders zie ik geen reden om hier boos om te worden.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:34 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook weer is op maandagavond geweest. Ik heb me weer lekker lopen ergeren.. Wil ik optrekken, zijn er mensen aan het benchen in het powerrack ipv de smith. 10kg beide kanten incl. spotter. Wat is dat toch nice altijd
Ik schreef dat ik wou optrekken, niet benchen. Ik was ook niet boos, het is meer een "zucht..." moment. Maar veel van dat soort dingen bij elkaar opgeteld lijdt toch wel tot irritatie op een gegeven moment.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:48 schreef seto het volgende:
[..]
Heb je geen bankjes voor bankdrukken? Anders zie ik geen reden om hier boos om te worden.
Ah, op die manier.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:00 schreef seto het volgende:
Dat snap ikMaar dat ze benchen in een power rack is beter dan in de smith, bedoelde ik.
Als je amper je oefeningen kan doen omdat er een paar ecto's doelloos zitten te kutten dan kan ik me daar aan ergeren ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:47 schreef kidkash19 het volgende:
Waar jullie je aan kunnen ergeren zeg, ja op maandag is het druk, dat weet je vantevoren, ga dan niet! Die mensen willen ook gewoon bezig zijn wat hun motieven ook zijn, als je je daar zo aan kan ergeren ben je niet genoeg met je eigen training bezig. Ik heb amper tijd om te lullen met mn eigen traingsmaatjes als ik bezig ben laat staan dat ik let op anderen
Dat is niet wat ik zeg, maar het is al vaker gebleken dat het lezen en interpreteren van dingen nogal lastig is hier.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:16 schreef seto het volgende:
Echt onmogelijk dat je je ergens aan ergert in de sportschool ja.
Jawel hoor.quote:Daarbij gaat het je geen reet aan hoe anderen tillen en trainen, je hebt het recht niet eens om je daaraan te ergeren
Ja hoor, meneertje ergert zich helemaal nooit ergens aan in de sportschoolquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:36 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik zeg, maar het is al vaker gebleken dat het lezen en interpreteren van dingen nogal lastig is hier.
Ik vind het persoonlijk een verspilling van energie om mij te ergeren aan dingen waar ik zelf amper invloed op kan hebben, heb ik er wel invloed op dan doe ik er wat aan. Wil ik Squatten en staat er iemand te curlen in het squatrek dan vraag ik vriendelijk of ik er bij mag, ligt er iemand zn oefening half te doen of zoals gezegd doelloos te kutten? Daar besteed ik geen tijd of gedachtes aan, die komen zichzelf wel tegen. Het gaat om wat IK doe in de sportschool, de rest is maar een bijzaak
Daarbij gaat het je geen reet aan hoe anderen tillen en trainen, je hebt het recht niet eens om je daaraan te ergeren
Hoe anderen hun oefening doen boeit me niet, maar als mensen onnodig lang het squatrek gebruiken mag je je best ergeren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:58 schreef kidkash19 het volgende:
Inderdaad ja, ik erger mij nooit ergens aan in de sportschool. In het begin wel maar kwam er al snel genoeg achter dat het 1: Mij persoonlijk niet beinvloedde en 2: Ik er weinig aan kan doen als iemand met een kutvorm of op een absurde manier zn oefeningen doet.
Wat ik eraan kan doen is tips geven aan zo iemand en dat is het, dat doe ik dus ook. Zie ik hem de week erna weer hetzelfde doen houdt het voor mij op.
Concentreer je op jezelf, zou een stuk helpen namelijk
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:58 schreef kidkash19 het volgende:
Inderdaad ja, ik erger mij nooit ergens aan in de sportschool. In het begin wel maar kwam er al snel genoeg achter dat het 1: Mij persoonlijk niet beinvloedde en 2: Ik er weinig aan kan doen als iemand met een kutvorm of op een absurde manier zn oefeningen doet.
Wat ik eraan kan doen is tips geven aan zo iemand en dat is het, dat doe ik dus ook. Zie ik hem de week erna weer hetzelfde doen houdt het voor mij op.
Concentreer je op jezelf, zou een stuk helpen namelijk
Ik zei niet dat ik me erger als mensen hun oefeningen verkeerd uitvoeren. Ik zei dat ik me er aan erger als ze dat doen en ondertussen alles bezet houden terwijl ze toch geen moer opschieten. En jij weet net zo goed als ik wat voor figuurtjes dat zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:36 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik zeg, maar het is al vaker gebleken dat het lezen en interpreteren van dingen nogal lastig is hier.
Zo'n groot punt maak ik er nooit van hoor. Ik erger me eraan en ga vervolgens gewoon wat anders doen. Ik zei toch al eerder dat het meer een "zucht...." moment is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:14 schreef kidkash19 het volgende:
Dan vraag je of je er even tussendoor mag of hoe lang ze nog bezig zijn en anders wacht je gewoon even of je gaat wat anders doen, ga je heus niet dood van hoor.
Meestal snappen die mensen het wel als je vraagt hoe lang nog, gaan ze wat sneller werken ipv praten en als het voor jou te lang duurt vraag je of je even tussendoor mag, dan hebben ze het ook snel door.
Dit betekent toch allemaal niet dat je je er niet aan mag ergeren?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:14 schreef kidkash19 het volgende:
Dan vraag je of je er even tussendoor mag of hoe lang ze nog bezig zijn en anders wacht je gewoon even of je gaat wat anders doen, ga je heus niet dood van hoor.
Meestal snappen die mensen het wel als je vraagt hoe lang nog, gaan ze wat sneller werken ipv praten en als het voor jou te lang duurt vraag je of je even tussendoor mag, dan hebben ze het ook snel door.
Hij wilt gewoon het laatste woord hebben. Dat was met die warming up discussie ook al zo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit betekent toch allemaal niet dat je je er niet aan mag ergeren?
Ik zie je punt niet, het is toch gewoon hoe je er mee om gaat of je je nou ergert of niet.
Ja, slaat gewoon nergens op. Als iemand ergens te lang over doet dan erger ik me eraan, niet meer dan dat. Betekent niet dat ik mezelf ga opvreten oid. Hij denkt dat het je training beïnvloedt, nou verre van dat.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:18 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Hij wilt gewoon het laatste woord hebben. Dat was met die warming up discussie ook al zo.
Precies. Het is niet zo dat er stoom uit me oren komtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, slaat gewoon nergens op. Als iemand ergens te lang over doet dan erger ik me eraan, niet meer dan dat. Betekent niet dat ik mezelf ga opvreten oid. Hij denkt dat het je training beïnvloedt, nou verre van dat.
wtf is hier gebeurtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:57 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan ik me wel aan ergeren
Denk een idioot die elk gewicht 1 keer gebruikte en vervolgens maar lekker neertieft. Kwam aan bij de gym en moest dit onder ogen zienquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:58 schreef ukga het volgende:
[..]
wtf is hier gebeurtdumbell rek omgevallen ofzo?
Zeer herkenbaarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:57 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon schandalig van de sporters zelf.. beetje fatsoen mag wel. Maarrrr.. ruimt het personeel dat niet op? Bij ons lopen ze heel veel te sjouwen.. als er nog gewichten op een stang zitten gaan ze die eraf halen en opruimen als dumbells scheef/verkeerd liggen e.d.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:57 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
[kidkash19] Echt dat je je daar aan kan ergeren zeg, ongelofelijk. Je moet gewoon meer met jezelf bezig zijn dan heb je nergens last van. Gewoon fluiten als je dit ziet man, doe ik ook altijd. [/kidkash19]quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:57 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
waar zit je rickoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:02 schreef RickoKun het volgende:
De enige die mij advies moet geven, is één van de instructeurs. Ik hoef geen fucking advies van volgepompte paupers die overdreven veel spieren hebben en het denken beter te weten en denken dat ik ook net zo gespierd wil worden. Mijn body is nu goed zoals ie is, en onderhoud het d.m.v. mijn eigen trainingsregime.
Wat ik ook vervelend vind is als mensen tegen mij gaan praten als ik aan het trainen ben. Daar heb ik absoluut geen zin in, als ik wil praten doe ik dat buiten de sportschool, niet als ik mij wil focussen op mijzelf.
-edit-
Dat van die dumbells is wel heel extreemBij ons wordt dat allemaal keurig opgeruimd
instructeursquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:02 schreef RickoKun het volgende:
De enige die mij advies moet geven, is één van de instructeurs.
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:15 schreef 16meter het volgende:
[..]
instructeurs
doe precies het omgekeerde van wat instructeurs je wijs proberen te maken en je zult resultaat boeken
Ok als er 1 ding is waar ik me aan zou kunnen ergeren dan is dit het inderdaad wel, eikels.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:57 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd als een instructeur hier een nieuw vrouwelijk lid met een flink bos hout voor de deur een paar oefeningen laat zien, lijkt het net alsof hij ze altijd bepaalde oefeningen laat doen die de boezem nog net even wat nadruk geven. O.a van die halve deadlifts waarbij je de stang de grond niet laat raken, incline chest fly etc.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:22 schreef 16meter het volgende:
Bij mij is er 1 instructeur die wel redelijk traint. De rest doet vooral curls en kijken je raar aan als je staat te deadliften.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:57 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vragen "Kun jij even kijken of mijn houding goed is bij het deadliften?"quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:22 schreef 16meter het volgende:
Bij mij is er 1 instructeur die wel redelijk traint. De rest doet vooral curls en kijken je raar aan als je staat te deadliften.
De meeste sport instructeurs zijn cios-paupers die wat algemene dingen geleerd hebben over sport en menselijk lichaam. Van krachttraining hebben ze geen kaas gegetenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:41 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik vragen "Kun jij even kijken of mijn houding goed is bij het deadliften?"
Hij:
Ik:.
Dus ik heb maar iemand anders gevraagd.. en in de spiegels laten observeren.
Woh! 2 wo studies? welke?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:08 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik doe er maar 1 hoor, ik studeer alleen in m'n vrije tijd biologie uit eigen initiatief
Sja dat is waar, ik zie een beer een opwarming doen en zo.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:39 schreef Agentperry het volgende:
ik vind het opzich al een raar idee, je in gaan spannen voordat er een grotere inspanning komt. je hebt het zelf altijd over dingen waarvoor het menselijk lichaam gemaakt is(sprinten/geen zuivel), dit lijkt me er niet een van. je ziet toch geen enkel dier ff een warming up doen voordat ze gaan jagen of een dergelijke inspanning leven?
bovendien voegt het voor mij ook weinig toe inderdaad.
Mijn P90X DVD's zitten vol met goede opwarming, rek en strek oefeningen.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:33 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Aaaaaaah! Eindelijk! Nog iemand die traint volgens DeFranco, nu voel ik mij al een stuk minder vreemd
140 banken zou voor mij uberhaupt vragen om problemen zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:05 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Sja dat is waar, ik zie een beer een opwarming doen en zo.
Echter een kat zie ik wel vaak rekken en strekken voor deze actief gaat worden...
Meteen 140 te gaan banken is echter vragen om problemen, met opwarmen heb je minder last van blessures en spierpijn.
Ik doe hem ook maar 1x.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:19 schreef Agentperry het volgende:
[..]
140 banken zou voor mij uberhaupt vragen om problemen zijn
als je dit bij ons te vaak doet wordt je 3 maanden verbannen. ik erger me er dan ook altijd gruwelijk aan, je kan best een keer 2 dumbbells vergeten maar zoiets of mensen die gewoon de gewichten op de barbell laten hangen erger ik me ook aan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:57 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
hoe zo niet ?quote:
hoe bankdruk je als je je rug traint?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:32 schreef obsama het volgende:
Hey vrienden, ik vroeg me af of ik mijn schema zo goed heb ingedeeld (doe het nu ongeveer 6 weken). Elk onderdeel doe ik 3x en setjes van 3x12
WO- onderrug;buik;triceps;buik;rug;buik;;Bankdrukken tot ik verzuurt ben
Misschien zou je dan eens met advies moeten komen ipv mensen afblaffen. Ik voetbal op redelijk hoog niveau dus m'n benen train ik met voetbal.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:41 schreef 16meter het volgende:
Slaat helemaal nergens op!
27 sets in 1 workout, wtf? Buik tussen elke oefening door???
Geen benen??!?!?
Ga je eens inlezen. Goede schema's voor beginnende krachtsporters zijn bijv. Stronglifts en Rippetoe.
Ik train gelukkig niet op een sportschool, dus ik heb geen last van rotzooi van andere en kan geheel in alle vrijheid trainen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:25 schreef Agentperry het volgende:
[..]
als je dit bij ons te vaak doet wordt je 3 maanden verbannen. ik erger me er dan ook altijd gruwelijk aan, je kan best een keer 2 dumbbells vergeten maar zoiets of mensen die gewoon de gewichten op de barbell laten hangen erger ik me ook aan.
en instructeurs zijn inderdaad kut. bij ons zijn er een paar die wel goed trainen en die houden dan ook wijselijk hun mond omdat ze zien dat ik goed en serieus train, maar dan komt er altijd zo'n simpel vrouwtje dat op iedereen wel iets aan te merken heeft.
ik was aan het opwarmen met bankdrukken laatst met 15kg per kant ofzo: "kun je even stoppen, je moet die dingen wel borgen, dadelijk vallen de gewichten er nog af."
"niet als ik de stang gewoon recht hou mevrouw"
"ja maar als er dan iemand tegenaan loopt?"
Ga je inlezen, we zijn hier niet om voor jou een schema te maken. Met wat basiskennis had je geweten dat dat 'schematje' van je zonde van je tijd is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:47 schreef obsama het volgende:
[..]
Misschien zou je dan eens met advies moeten komen ipv mensen afblaffen. Ik voetbal op redelijk hoog niveau dus m'n benen train ik met voetbal.
Bedankt voor de tip op het eind, zal eens opzoeken wat het is.
blablabla, voetbal traint je benen niet genoeg voor een bodybuilder.quote:Misschien zou je dan eens met advies moeten komen ipv mensen afblaffen. Ik voetbal op redelijk hoog niveau dus m'n benen train ik met voetbal.
Informatica, en biologie dus uit eigen initiatief.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:58 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Woh! 2 wo studies? welke?
Ik heb slechts MER afgerond en een halve master.:-(
Nice Really nice!quote:Woh! 2 wo studies? welke?
Ik heb slechts MER afgerond en een halve master.:-(
Informatica, en biologie dus uit eigen initiatief.
Nu je account nog!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:51 schreef obsama het volgende:
Heb het "schema" verwijderd, dit heeft geen nut zo.
Mijn doelstelling:
Ik wil meer spieren kweken maar wil wel een "atletisch" uiterlijk houden.
Weet iemand waar ik daar goede schema's vandaan kan halen ?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:51 schreef obsama het volgende:
Mijn doelstelling:
Normaal is het wel netjes hoor, maar de cios stagiaires zijn weer weg dus dan wordt het vergeten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit is gewoon schandalig van de sporters zelf.. beetje fatsoen mag wel. Maarrrr.. ruimt het personeel dat niet op? Bij ons lopen ze heel veel te sjouwen.. als er nog gewichten op een stang zitten gaan ze die eraf halen en opruimen als dumbells scheef/verkeerd liggen e.d.
Anders spreek de sportschool er eens op aan dat ze die jongens aan moeten spreken of zelf beter opruimen.
Ik zou eens beginnen met de OP te lezen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:51 schreef obsama het volgende:
Mijn doelstelling:
Zal ik doen, mijn excuses. Was niet de bedoeling zulke gepikeerde opmerkingen op te wekken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zou eens beginnen met de OP te lezen.
Ik zou u aanraden 3x daags 1 PHENTERMINE tablet in te nemen, door de lange half waarde, werkt het extra goed om je vet te verbranden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zou eens beginnen met de OP te lezen.
Je snapt dat phentermine zelf geen vet verbrandt hoop ik?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:08 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik zou u aanraden 3x daags 1 PHENTERMINE tablet in te nemen, door de lange half waarde, werkt het extra goed om je vet te verbranden.
Ja, uiteraard, maar je wordt er broodmager van als je er 3x per dag 1 neemt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:10 schreef Diabox het volgende:
[..]
Je snapt dat phentermine zelf geen vet verbrandt hoop ik?
Die shit werkt, heb ik vaak gelezen. Ik was altijd mijn haar met mijn favoriete prewokoutt supplement Jack3d, wordt je heel droog van. met crack gaat ook maar ga je wel vocht vasthouden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:10 schreef 16meter het volgende:
pindakaas op je borst en buikspieren smeren, doordat er bepaalde eiwitten en vitaminen in zitten (weet niet precies hoe dat werkt.. moeilijk verhaal, misschien kan iemand het toelichten?) wordt het opgenomen door je buikspieren en chest waardoor het sneller strakker en de spiermassa groter wordt..
het beste kun je er huishoudfolie overheen doen anders gaat t aan je kleren zitten enzo. blijft dan ook beter zitten.
ik zag na 2 weken al verschil
tijdens gebruik moet je wel hard trainen natuurlijk anders heeft het nog geen effect!!
zelf heb ik dit schema gebruikt (4x per dag doen!!)
6 x 20 pushups
8x 50 situps
6x 80 crunches
5x 25 leg raises
als je er nog meer kan dan is dat alleen maar goed!
nice.. jack3d is wel heavy shit brah!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:15 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Die shit werkt, heb ik vaak gelezen. Ik was altijd mijn haar met mijn favoriete prewokoutt supplement Jack3d, wordt je heel droog van. met crack gaat ook maar ga je wel vocht vasthouden.
[/quote]quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:15 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Die shit werkt, heb ik vaak gelezen.[quote]Op dinsdag 7 juni 2011 17:16 schreef Diabox het volgende:
Dacht dat het voornamelijk op serotonine leunde, maar lijkt erop dat het voornamelijk ervoor zorgt dat je bijnieren meer noradrenaline aanmaken, in dat geval verbrandt het wel indirect vet (en niet als gevolgen van een onderdrukt hongergevoel). Maar durf er in dat geval ook gif op te nemen dat het katabool werkt, en heb geen idee hoeveel noradrenaline er eigenlijk wordt aangemaakt, is het legaal trouwens?
Nee, het is de grootste brol, absoluut niet legaal vrij te verkrijgen, alleen voor extreme obeese mensen op recept.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:16 schreef Diabox het volgende:
Dacht dat het voornamelijk op serotonine leunde, maar lijkt erop dat het voornamelijk ervoor zorgt dat je bijnieren meer noradrenaline aanmaken, in dat geval verbrandt het wel indirect vet (en niet als gevolgen van een onderdrukt hongergevoel). Maar durf er in dat geval ook gif op te nemen dat het katabool werkt, en heb geen idee hoeveel noradrenaline er eigenlijk wordt aangemaakt, is het legaal trouwens?
Ik blijf weg bij de illegale shit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:21 schreef Diabox het volgende:
Ik dacht al, als dat legaal is in Nederland vraag ik me af waarom bepaalde andere dingen illegaal zijn. Op de illegale tour zijn er veel betere alternatieven.
Godver, ik lachte hardop!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:10 schreef 16meter het volgende:
pindakaas op je borst en buikspieren smeren, doordat er bepaalde eiwitten en vitaminen in zitten (weet niet precies hoe dat werkt.. moeilijk verhaal, misschien kan iemand het toelichten?) wordt het opgenomen door je buikspieren en chest waardoor het sneller strakker en de spiermassa groter wordt..
het beste kun je er huishoudfolie overheen doen anders gaat t aan je kleren zitten enzo. blijft dan ook beter zitten.
tijdens gebruik moet je wel hard trainen natuurlijk anders heeft het nog geen effect!!
6 x 20 pushups
8x 50 situps
6x 80 crunches
5x 25 leg raises
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:10 schreef 16meter het volgende:
6 x 20 pushups
8x 50 situps
6x 80 crunches
5x 25 leg raises
Waarom lach je, bro? Ik moet toegeven dat ik het in het begin ook een beetje een raar idee vond, maar toen ik complimentjes begon te krijgen over m'n sixpack niet meer.quote:
hhahaha geniaal... je maakt mn dag weer goedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:47 schreef obsama het volgende:
[..]
Misschien zou je dan eens met advies moeten komen ipv mensen afblaffen. Ik voetbal op redelijk hoog niveau dus m'n benen train ik met voetbal.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:10 schreef 16meter het volgende:
6 x 20 pushups
8x 50 situps
6x 80 crunches
5x 25 leg raises
Als mijn ouders op vakantie zijn ga ik dat serieus eens doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:51 schreef 16meter het volgende:
[..]
Waarom lach je, bro? Ik moet toegeven dat ik het in het begin ook een beetje een raar idee vond, maar toen ik complimentjes begon te krijgen over m'n sixpack niet meer.
Hier wat meer info over de pindakaas methode:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f183/iemand-raad-276033/
http://forum.dutchbodybui(...)n-274672/index2.html
staan ook veel ervaringen tussen, ik zou zeggen lees het eens door en geef het een kans.
bij ons ook een appart hoekje waar de mooiboy instructeurs en vrouwen normaal gesproken weg blijven. maar er is een vervelend oud vrouwtje dat zich steeds met iedereen komt bemoeien en slechte "adviezen" komt geven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:28 schreef 16meter het volgende:
Bij ons is een apart hoekje voor KT waar bijna geen vrouwen komen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:51 schreef 16meter het volgende:
[..]
Waarom lach je, bro? Ik moet toegeven dat ik het in het begin ook een beetje een raar idee vond, maar toen ik complimentjes begon te krijgen over m'n sixpack niet meer.
Hier wat meer info over de pindakaas methode:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f183/iemand-raad-276033/
http://forum.dutchbodybui(...)n-274672/index2.html
staan ook veel ervaringen tussen, ik zou zeggen lees het eens door en geef het een kans.
Snelste manier is vet afzuigen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke sinds paar weken ben ik echt lui geworden, weinig fitness nog, maar ben ook moe omdat ik te laat slaap.
Maar in ieder geval, ik cutte toen en ben veel afgevallen qua zicht dan qua kg, heel vaag bleef gewoon zelfde gewicht maar viel wel af.
Nu wil ik de draad weer oppakken, deed 4x p.w. trainen, eet schema en trainingsschema dat is prima in orde allemaal.
De enigste vraag die ik heb is hoe ik op de beste/snelste manier de lovehandles en onderbuikje kwijtraak.
Sowieso cardio, maar wat? Sprinten, hardlopen? Verder nog aparte oefeningen voor die area's, maakt niet uit wat maar moet echt van die lovehandles af.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:32 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Snelste manier is vet afzuigen.
Je vraag moet wezen "wat is de beste manier om lovehandles en onderbuikje kwijt te raken"
Ik zou zeggen pas je leefstijl aan. Mr.rippetoe zeg maar.
O, ja goed nieuws, de lovehandles en dat onderbuikje waar je het over had zijn ook de laatste plaatsen waar je vet zal weg gaan. Goed he!
Doeiiiii
waarom zouden ze dat doen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:39 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik weiger die pindakaasmethode te proberen trouwens. Volgens mij is het een groot complot waarbij iedereen tracht om mij voor de gek te houden.
Jou maten interesseren ons niet. Ga nou maar snel een boterhammetje Pindakaas eten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:45 schreef ZuidGrens het volgende:
Hehe, nee was een geintje maar het klinkt bijna te mooi om waar te zijn. Bovendien heb ik het ook nog maar van één iemand gehoord die dat tegen een maat van me zei, op dat moment dacht ik dat die kerel een geintje maakte.
Wil je niet zo grof doen, nu zit ik weer te huilen..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:47 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Jou maten interesseren ons niet. Ga nou maar snel een boterhammetje Pindakaas eten.
Dat was ook weer niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:51 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wil je niet zo grof doen, nu zit ik weer te huilen..
Maar goed, ik ga me dan maar eens inlezen
Ja dat klopt idd. In die Vifit meuk zitten veel suikers, ik zal voortaan ook wel wat meer melk gaan drinken, net wat meer eiwitten ook!quote:Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een glas van 200 ml zeker, of rekenden ze daar zelfs 220ml? Normale halfvolle melk telt 3.5 gr eiwit per 100 ml. Dat is 7 gr per glas. Ook minder suikers en andere toegevoegde troep, goedkoper ook. Ga gewoon melk drinken man, je went er vanzelf aan.
Ja, die verdraaide lovehandles en onderbuik, ik zou ook weleens een effectieve methode daarvan willen weten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke sinds paar weken ben ik echt lui geworden, weinig fitness nog, maar ben ook moe omdat ik te laat slaap.
Maar in ieder geval, ik cutte toen en ben veel afgevallen qua zicht dan qua kg, heel vaag bleef gewoon zelfde gewicht maar viel wel af.
Nu wil ik de draad weer oppakken, deed 4x p.w. trainen, eet schema en trainingsschema dat is prima in orde allemaal.
De enigste vraag die ik heb is hoe ik op de beste/snelste manier de lovehandles en onderbuikje kwijtraak.
Sowieso cardio, maar wat? Sprinten, hardlopen? Verder nog aparte oefeningen voor die area's, maakt niet uit wat maar moet echt van die lovehandles af.
Kan, maar creatine zou ik eerder beschouwen als een pre-workout en whey als post-workout?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:48 schreef delano.888 het volgende:
FF een vraagje (ik lees hier niet mee) kan ik whey en creatine in 1 shake combineren of is dat niet aan te raden?
Ik krijg kwark + melk niet weg. Ik mix meestal kwark met whey en een klein beetje water voor de textuur. Met melk vind ik het echt ranzigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:58 schreef robuust89 het volgende:
Bitches dont know 'bout ma 45 KG overhead press.
Ein-de-lijk over dat verdammte plateau heenNogal duh, maar meer eten = meer kracht [ afbeelding ]
190, 82,4 KG ecto power!
Alsmede: 250 gram kwark + 250 gram melk + schep whey =
creatine gebruikte ik net voor en na de training dus het kan best.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:50 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Kan, maar creatine zou ik eerder beschouwen als een pre-workout en whey als post-workout?
Hoeveel moet je er voor hebbon.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:13 schreef LasTeR het volgende:
Iemand nog interesse in dit spul? Pot is zo goed als vol. Vanilla flavour
[ afbeelding ]
Heb nog een pot staan, krijg die shit niet weg. Geef mij maar USN.
Pot schuin houden?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:03 schreef delano.888 het volgende:
Is er btw een handige manier om een maatschepje uit een nieuwe volle 2500gr pot whey te vissen? Dat moet slimmer kunnen dan gewoon graven
Dop dicht, op de kop en schudden, lijkt me dat hij dan vanzelf onderaan komt. (bij de dop dus)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:03 schreef delano.888 het volgende:
Is er btw een handige manier om een maatschepje uit een nieuwe volle 2500gr pot whey te vissen? Dat moet slimmer kunnen dan gewoon graven
Tientje?quote:
Is er wat mis met die shit ofzo? 1kg btw?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:20 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Tientje?
EDIT: Alleen de verzendkosten 6,75 is ook prima, anders gooi ik hem toch weg.![]()
Ik vind het echt ranzig, zit één of andere cream flavor in ofzo. Pot is 908g, heb er hooguit twee schepjes uit gehaald.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Is er wat mis met die shit ofzo? 1kg btw?
Weet je hoe klein dat schepje is en hoe dik de laag whey dan nog steeds is?quote:
Dat probeer ik de volgende keer wel even.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dop dicht, op de kop en schudden, lijkt me dat hij dan vanzelf onderaan komt. (bij de dop dus)
Wat een lutsers trouwens, eerst een schepje in een pot, en dan pot vullen?
Is het zowel met melk als water ranzig?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:22 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik vind het echt ranzig, zit één of andere cream flavor in ofzo. Pot is 908g, heb er hooguit twee schepjes uit gehaald.
Hij staat zo droog als een eekhoorn. Genen. Ik wil ze.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:27 schreef delano.888 het volgende:
Gek genoeg zijn dikke mensen (totaal niet gespierd) meestal ook wel een stuk sterker dan mensen die normaal zijn (niet dik - niet gespierd)
Ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Is het zowel met melk als water ranzig?
Tevens was er vandaag zo'n kerel, ken hem al vanaf de basisschool. 1.85, zegt nu 75 kg te zijn (flink afgevallen, ook massa), maar komt zo even met gemak 100 kg drukken.Zegt nog nooit whey aangeraakt te hebben. Was altijd al een vreter en eet alleen extra kwark, trainde 5 dagen in de week en hij is sterkk. Ik was mirin'.
Ik wil het wel proberen voor die 6,75. Ik pm je.quote:
Wil jij de pot of kan ik hem aan delano doen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:33 schreef Panzermaus het volgende:
Gooi het door beslag voor pannenkoeken dan, met flink veel stroop moet het wel weg te werken zijn en pannenkoeken kun je overal makkelijk eten.
Het moet effectief zijn. Smaak is bijzaak.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:22 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik vind het echt ranzig, zit één of andere cream flavor in ofzo. Pot is 908g, heb er hooguit twee schepjes uit gehaald.
delano lijkt er meer interesse in te hebben, kan nu wel een kg ranzige whey claimen voor 7 euro terwijl ik hier net 5 kgquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:34 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Wil jij de pot of kan ik hem aan delano doen?
*Neemt zo nog een beker speculaasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:32 schreef delano.888 het volgende:
Ik had laatst ook zo'n whey delicious sample pack besteld, 12 verschillende smaken. Nou van de helft ging ik bijna kotsen maar er zullen dus blijkbaar mensen zijn die het wel lekker vinden. (cocos met stukjes? wie de fuck verzint het?)
Als je het twee keer per dag neemt mag er wel smaak aan zitten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het moet effectief zijn. Smaak is bijzaak.
Als ik iets met smaak wil, dan bestel ik wel een milkshake bij de Mac.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:38 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Als je het twee keer per dag neemt mag er wel smaak aan zitten.
Die was idd goed te doen, maar vanille, aardbei, en banaan zijn zeker de toppers bij mij.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:37 schreef rouletteking het volgende:
[..]
*Neemt zo nog een beker speculaas
Sterkte man, het klinkt erg ranzig. Maar 7 euro is een mooi koopje voor zoveel eiwit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:43 schreef delano.888 het volgende:
* Delano gaat morgen gelijk leren pannenkoeken bakken
het is je vergevenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:45 schreef ZuidGrens het volgende:
Hehe, nee was een geintje maar het klinkt bijna te mooi om waar te zijn. Bovendien heb ik het ook nog maar van één iemand gehoord die dat tegen een maat van me zei, op dat moment dacht ik dat die kerel een geintje maakte.
Met een mes erin.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:03 schreef delano.888 het volgende:
Nice, inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:49 schreef Panzermaus het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Google Body toch wel heel erg geil vind.
Mensen die voor 'bodybuilding' dingen gaan eten die ze niet lekker vinden sporen niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het moet effectief zijn. Smaak is bijzaak.
snap t niet???quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:49 schreef Panzermaus het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Google Body toch wel heel erg geil vind.
Moet je even Chrome of een andere browser installen die die meuk ondersteunt, is een soort 3D model van het menselijk lichaam, organen, botten, spieren, pezen, je kunt alles opzoeken en bekijken in 3D.quote:
Onder andere technisch geil. Ik kwam emmers.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:03 schreef Panzermaus het volgende:
Kun je erachter komen hoe al die minder bekende kleine spieren en pezen heten en hoever ze eigenlijk lopen.
[..]
Onder andere technisch geil. Ik kwam emmers.
is wel leuk ja maar het grootste gedeelte kende ik al.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:03 schreef Panzermaus het volgende:
Kun je erachter komen hoe al die minder bekende kleine spieren en pezen heten en hoever ze eigenlijk lopen.
[..]
Onder andere technisch geil. Ik kwam emmers.
Waarom?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:09 schreef Agentperry het volgende:
[..]
is wel leuk ja maar het grootste gedeelte kende ik al.
lekker biertje aan het drinken nu, ik zondig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:19 schreef Agentperry het volgende:
ben altijd zo geil als een stier na een zware training.
wel proteinbarsquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
![]()
Had iemand dat recept om whey muffins in de magnetron te maken nog?
heb ik niet dus kijken of er wat makkelijks rondlooptquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ook.
Daar is m'n vriendin altijd wel blij mee
zal het morgen ff opzoeken, lig nu in me nest op me telefoon. Of je moet ff zoeke op ddb forum, daar had ik het recept namelijk vanquote:
Ja super dom is dat, kunnen ze die niet gewoon in de dop klemmen!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:03 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb een losse 800g pot bewaard waarin de schep met een kliksysteem vastgeklemd zit. Ik vul die pot af en toe bij vanuit een 5kg emmerquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:03 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ja super dom is dat, kunnen ze die niet gewoon in de dop klemmen!
Ja, is vochtafdrijvend. Mensen met die net een tatoeage hebben gezet willen het ook nog wel gebruiken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 05:38 schreef star_gazer het volgende:
We lachen om die pindakaas, maar er zijn dus echt dudes die aambeiencreme op hun biceps smeren voor het stappen. Drijft het vocht weg. het schijnt echt te werken, maar serieus WTF
Wel een uur wachten voordat je de deur uitgaat, het stinkt als de hel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 05:38 schreef star_gazer het volgende:
We lachen om die pindakaas, maar er zijn dus echt dudes die aambeiencreme op hun biceps smeren voor het stappen. Drijft het vocht weg. het schijnt echt te werken, maar serieus WTF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |