Minder gewicht pakken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:07 schreef ziq het volgende:
Ik ben dan bijvoorbeeld bezig met een herhaling van 10x3 voor biceps en dan zit ik bij de 1ste 10 keer al tegen het probleem dat ik op 7-8 totaal vast loop en ik op de een of andere manier geen kracht meer uit mijn arm kan halen.
Weet iemand wat hier tegen te doen is?
Ja daar zat ik ook aan te denken, alleen loop ik dan tegen het feit dat minder gewicht weer net te weinig is.quote:
Massaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:19 schreef DahBigKahuna het volgende:
wat is je doel?
Kracht, massa of uithoudingsvermogen?
Anders een andere verdeling van je # reps doorvoeren en wat NJ zegt: Minder gewicht pakken.
Als je trouw 4 keer per week gaat dan komt die kracht vanzelf na een paar maandjes (5 a 6)
Dan zal je toch op dat mindere gewicht die reps moeten doen, want het lijkt me sterk dat je bij gewicht X niet in staat bent om de eerste tien te doen, maar bij 2 kilo minder 3x10 doet en niets voelt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:19 schreef ziq het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook aan te denken, alleen loop ik dan tegen het feit dat minder gewicht weer net te weinig is.
ja ik denk dat ik dat eerst ook ga doen. pas over een aantal maanden ga ik wel eens kijken naar eiwitten e.d.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:32 schreef DahBigKahuna het volgende:
Haha dat spul.Je bedoelt zeker gemalen hertepenis.
Dat werkt voor mij altijd vet goed.
Ga eerst maar eens serieus trainen voordat je aan de eiwitten of A.S gaat.
Na het een week lang dit spul te nemen, heb ik besloten er toch weer mee te stoppen, de smaak is niet te harden en ik word er kots misselijk van na de trainingen en ga er van transpireren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:39 schreef ziq het volgende:
http://www.xxlnutrition.nl/maximize-v2/i-force-nutrition dit spul
Van dat spul?????quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:28 schreef ziq het volgende:
Ik had gister ook van een vriend, van dat spul geprobeerd om te kijken dat ik daar meer kracht mee kon krijgen maar dat, deed naar mijn idee totaal niks.
haha ik rijd geen fiat seicento.. peugeot 306 xr uit 96quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:13 schreef ZetaOS het volgende:
Ja ik weet het nu zeker, het is dat laatste..Welke man rijd ere nou Fiat Seicento
Ik train ongeveer anderhalf uur per training, en dan heb ik 3-4 oefeningen per spier groep.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:09 schreef Panzermaus het volgende:
Hoelang train je (tijd), en hoeveel oefeningen pak je dan?
Een split schema is voor het komende jaar niet nodig. Bovendien is als je net begint ook overbodig om aan de eiwit poeder te gaan. Is duur, en bovendien als je gewoon dagelijks melk en zuivel eet, is dat voorlopig meer dan genoegquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:28 schreef 16meter het volgende:
Niet aan ewitten beginnen? Wat is dat voor advies? Goede voeding is net zo belangrijk als goed trainen, voldoende eiwitten zijn essentieel.
Na elke training een rustdag is niet per se nodig, bij een split schema bijv. niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |