Ik zou eens beginnen met de OP te lezen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:51 schreef obsama het volgende:
Heb het "schema" verwijderd, dit heeft geen nut zo.
Mijn doelstelling:
Ik wil meer spieren kweken maar wil wel een "atletisch" uiterlijk houden.
Weet iemand waar ik daar goede schema's vandaan kan halen ?
Zal ik doen, mijn excuses. Was niet de bedoeling zulke gepikeerde opmerkingen op te wekken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zou eens beginnen met de OP te lezen.
Ik zou u aanraden 3x daags 1 PHENTERMINE tablet in te nemen, door de lange half waarde, werkt het extra goed om je vet te verbranden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zou eens beginnen met de OP te lezen.
Je snapt dat phentermine zelf geen vet verbrandt hoop ik?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:08 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik zou u aanraden 3x daags 1 PHENTERMINE tablet in te nemen, door de lange half waarde, werkt het extra goed om je vet te verbranden.
Ja, uiteraard, maar je wordt er broodmager van als je er 3x per dag 1 neemt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:10 schreef Diabox het volgende:
[..]
Je snapt dat phentermine zelf geen vet verbrandt hoop ik?
Die shit werkt, heb ik vaak gelezen. Ik was altijd mijn haar met mijn favoriete prewokoutt supplement Jack3d, wordt je heel droog van. met crack gaat ook maar ga je wel vocht vasthouden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:10 schreef 16meter het volgende:
pindakaas op je borst en buikspieren smeren, doordat er bepaalde eiwitten en vitaminen in zitten (weet niet precies hoe dat werkt.. moeilijk verhaal, misschien kan iemand het toelichten?) wordt het opgenomen door je buikspieren en chest waardoor het sneller strakker en de spiermassa groter wordt..
het beste kun je er huishoudfolie overheen doen anders gaat t aan je kleren zitten enzo. blijft dan ook beter zitten.
ik zag na 2 weken al verschil
tijdens gebruik moet je wel hard trainen natuurlijk anders heeft het nog geen effect!!
zelf heb ik dit schema gebruikt (4x per dag doen!!)
6 x 20 pushups
8x 50 situps
6x 80 crunches
5x 25 leg raises
als je er nog meer kan dan is dat alleen maar goed!
nice.. jack3d is wel heavy shit brah!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:15 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Die shit werkt, heb ik vaak gelezen. Ik was altijd mijn haar met mijn favoriete prewokoutt supplement Jack3d, wordt je heel droog van. met crack gaat ook maar ga je wel vocht vasthouden.
[/quote]quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:15 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Die shit werkt, heb ik vaak gelezen.[quote]Op dinsdag 7 juni 2011 17:16 schreef Diabox het volgende:
Dacht dat het voornamelijk op serotonine leunde, maar lijkt erop dat het voornamelijk ervoor zorgt dat je bijnieren meer noradrenaline aanmaken, in dat geval verbrandt het wel indirect vet (en niet als gevolgen van een onderdrukt hongergevoel). Maar durf er in dat geval ook gif op te nemen dat het katabool werkt, en heb geen idee hoeveel noradrenaline er eigenlijk wordt aangemaakt, is het legaal trouwens?
Nee, het is de grootste brol, absoluut niet legaal vrij te verkrijgen, alleen voor extreme obeese mensen op recept.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:16 schreef Diabox het volgende:
Dacht dat het voornamelijk op serotonine leunde, maar lijkt erop dat het voornamelijk ervoor zorgt dat je bijnieren meer noradrenaline aanmaken, in dat geval verbrandt het wel indirect vet (en niet als gevolgen van een onderdrukt hongergevoel). Maar durf er in dat geval ook gif op te nemen dat het katabool werkt, en heb geen idee hoeveel noradrenaline er eigenlijk wordt aangemaakt, is het legaal trouwens?
Ik blijf weg bij de illegale shit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:21 schreef Diabox het volgende:
Ik dacht al, als dat legaal is in Nederland vraag ik me af waarom bepaalde andere dingen illegaal zijn. Op de illegale tour zijn er veel betere alternatieven.
Godver, ik lachte hardop!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:10 schreef 16meter het volgende:
pindakaas op je borst en buikspieren smeren, doordat er bepaalde eiwitten en vitaminen in zitten (weet niet precies hoe dat werkt.. moeilijk verhaal, misschien kan iemand het toelichten?) wordt het opgenomen door je buikspieren en chest waardoor het sneller strakker en de spiermassa groter wordt..
het beste kun je er huishoudfolie overheen doen anders gaat t aan je kleren zitten enzo. blijft dan ook beter zitten.
tijdens gebruik moet je wel hard trainen natuurlijk anders heeft het nog geen effect!!
6 x 20 pushups
8x 50 situps
6x 80 crunches
5x 25 leg raises
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:10 schreef 16meter het volgende:
6 x 20 pushups
8x 50 situps
6x 80 crunches
5x 25 leg raises
Waarom lach je, bro? Ik moet toegeven dat ik het in het begin ook een beetje een raar idee vond, maar toen ik complimentjes begon te krijgen over m'n sixpack niet meer.quote:
hhahaha geniaal... je maakt mn dag weer goedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:47 schreef obsama het volgende:
[..]
Misschien zou je dan eens met advies moeten komen ipv mensen afblaffen. Ik voetbal op redelijk hoog niveau dus m'n benen train ik met voetbal.
Bedankt voor de tip op het eind, zal eens opzoeken wat het is.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:10 schreef 16meter het volgende:
6 x 20 pushups
8x 50 situps
6x 80 crunches
5x 25 leg raises
Als mijn ouders op vakantie zijn ga ik dat serieus eens doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:51 schreef 16meter het volgende:
[..]
Waarom lach je, bro? Ik moet toegeven dat ik het in het begin ook een beetje een raar idee vond, maar toen ik complimentjes begon te krijgen over m'n sixpack niet meer.
Hier wat meer info over de pindakaas methode:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f183/iemand-raad-276033/
http://forum.dutchbodybui(...)n-274672/index2.html
staan ook veel ervaringen tussen, ik zou zeggen lees het eens door en geef het een kans.
bij ons ook een appart hoekje waar de mooiboy instructeurs en vrouwen normaal gesproken weg blijven. maar er is een vervelend oud vrouwtje dat zich steeds met iedereen komt bemoeien en slechte "adviezen" komt geven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:28 schreef 16meter het volgende:
Bij ons is een apart hoekje voor KT waar bijna geen vrouwen komen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:51 schreef 16meter het volgende:
[..]
Waarom lach je, bro? Ik moet toegeven dat ik het in het begin ook een beetje een raar idee vond, maar toen ik complimentjes begon te krijgen over m'n sixpack niet meer.
Hier wat meer info over de pindakaas methode:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f183/iemand-raad-276033/
http://forum.dutchbodybui(...)n-274672/index2.html
staan ook veel ervaringen tussen, ik zou zeggen lees het eens door en geef het een kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |