Dit betekent toch allemaal niet dat je je er niet aan mag ergeren?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:14 schreef kidkash19 het volgende:
Dan vraag je of je er even tussendoor mag of hoe lang ze nog bezig zijn en anders wacht je gewoon even of je gaat wat anders doen, ga je heus niet dood van hoor.
Meestal snappen die mensen het wel als je vraagt hoe lang nog, gaan ze wat sneller werken ipv praten en als het voor jou te lang duurt vraag je of je even tussendoor mag, dan hebben ze het ook snel door.
Hij wilt gewoon het laatste woord hebben. Dat was met die warming up discussie ook al zo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit betekent toch allemaal niet dat je je er niet aan mag ergeren?
Ik zie je punt niet, het is toch gewoon hoe je er mee om gaat of je je nou ergert of niet.
Ja, slaat gewoon nergens op. Als iemand ergens te lang over doet dan erger ik me eraan, niet meer dan dat. Betekent niet dat ik mezelf ga opvreten oid. Hij denkt dat het je training beïnvloedt, nou verre van dat.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:18 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Hij wilt gewoon het laatste woord hebben. Dat was met die warming up discussie ook al zo.
Precies. Het is niet zo dat er stoom uit me oren komtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, slaat gewoon nergens op. Als iemand ergens te lang over doet dan erger ik me eraan, niet meer dan dat. Betekent niet dat ik mezelf ga opvreten oid. Hij denkt dat het je training beïnvloedt, nou verre van dat.
wtf is hier gebeurtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:57 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan ik me wel aan ergeren
Denk een idioot die elk gewicht 1 keer gebruikte en vervolgens maar lekker neertieft. Kwam aan bij de gym en moest dit onder ogen zienquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:58 schreef ukga het volgende:
[..]
wtf is hier gebeurtdumbell rek omgevallen ofzo?
Zeer herkenbaarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:57 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon schandalig van de sporters zelf.. beetje fatsoen mag wel. Maarrrr.. ruimt het personeel dat niet op? Bij ons lopen ze heel veel te sjouwen.. als er nog gewichten op een stang zitten gaan ze die eraf halen en opruimen als dumbells scheef/verkeerd liggen e.d.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:57 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
[kidkash19] Echt dat je je daar aan kan ergeren zeg, ongelofelijk. Je moet gewoon meer met jezelf bezig zijn dan heb je nergens last van. Gewoon fluiten als je dit ziet man, doe ik ook altijd. [/kidkash19]quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:57 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
waar zit je rickoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:02 schreef RickoKun het volgende:
De enige die mij advies moet geven, is één van de instructeurs. Ik hoef geen fucking advies van volgepompte paupers die overdreven veel spieren hebben en het denken beter te weten en denken dat ik ook net zo gespierd wil worden. Mijn body is nu goed zoals ie is, en onderhoud het d.m.v. mijn eigen trainingsregime.
Wat ik ook vervelend vind is als mensen tegen mij gaan praten als ik aan het trainen ben. Daar heb ik absoluut geen zin in, als ik wil praten doe ik dat buiten de sportschool, niet als ik mij wil focussen op mijzelf.
-edit-
Dat van die dumbells is wel heel extreemBij ons wordt dat allemaal keurig opgeruimd
instructeursquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:02 schreef RickoKun het volgende:
De enige die mij advies moet geven, is één van de instructeurs.
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:15 schreef 16meter het volgende:
[..]
instructeurs
doe precies het omgekeerde van wat instructeurs je wijs proberen te maken en je zult resultaat boeken
Ok als er 1 ding is waar ik me aan zou kunnen ergeren dan is dit het inderdaad wel, eikels.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:57 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd als een instructeur hier een nieuw vrouwelijk lid met een flink bos hout voor de deur een paar oefeningen laat zien, lijkt het net alsof hij ze altijd bepaalde oefeningen laat doen die de boezem nog net even wat nadruk geven. O.a van die halve deadlifts waarbij je de stang de grond niet laat raken, incline chest fly etc.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:22 schreef 16meter het volgende:
Bij mij is er 1 instructeur die wel redelijk traint. De rest doet vooral curls en kijken je raar aan als je staat te deadliften.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:57 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vragen "Kun jij even kijken of mijn houding goed is bij het deadliften?"quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:22 schreef 16meter het volgende:
Bij mij is er 1 instructeur die wel redelijk traint. De rest doet vooral curls en kijken je raar aan als je staat te deadliften.
De meeste sport instructeurs zijn cios-paupers die wat algemene dingen geleerd hebben over sport en menselijk lichaam. Van krachttraining hebben ze geen kaas gegetenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:41 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik vragen "Kun jij even kijken of mijn houding goed is bij het deadliften?"
Hij:
Ik:.
Dus ik heb maar iemand anders gevraagd.. en in de spiegels laten observeren.
Woh! 2 wo studies? welke?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:08 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik doe er maar 1 hoor, ik studeer alleen in m'n vrije tijd biologie uit eigen initiatief
Sja dat is waar, ik zie een beer een opwarming doen en zo.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:39 schreef Agentperry het volgende:
ik vind het opzich al een raar idee, je in gaan spannen voordat er een grotere inspanning komt. je hebt het zelf altijd over dingen waarvoor het menselijk lichaam gemaakt is(sprinten/geen zuivel), dit lijkt me er niet een van. je ziet toch geen enkel dier ff een warming up doen voordat ze gaan jagen of een dergelijke inspanning leven?
bovendien voegt het voor mij ook weinig toe inderdaad.
Mijn P90X DVD's zitten vol met goede opwarming, rek en strek oefeningen.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:33 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Aaaaaaah! Eindelijk! Nog iemand die traint volgens DeFranco, nu voel ik mij al een stuk minder vreemd
140 banken zou voor mij uberhaupt vragen om problemen zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:05 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Sja dat is waar, ik zie een beer een opwarming doen en zo.
Echter een kat zie ik wel vaak rekken en strekken voor deze actief gaat worden...
Meteen 140 te gaan banken is echter vragen om problemen, met opwarmen heb je minder last van blessures en spierpijn.
Ik doe hem ook maar 1x.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:19 schreef Agentperry het volgende:
[..]
140 banken zou voor mij uberhaupt vragen om problemen zijn
als je dit bij ons te vaak doet wordt je 3 maanden verbannen. ik erger me er dan ook altijd gruwelijk aan, je kan best een keer 2 dumbbells vergeten maar zoiets of mensen die gewoon de gewichten op de barbell laten hangen erger ik me ook aan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:57 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
hoe zo niet ?quote:
hoe bankdruk je als je je rug traint?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:32 schreef obsama het volgende:
Hey vrienden, ik vroeg me af of ik mijn schema zo goed heb ingedeeld (doe het nu ongeveer 6 weken). Elk onderdeel doe ik 3x en setjes van 3x12
WO- onderrug;buik;triceps;buik;rug;buik;;Bankdrukken tot ik verzuurt ben
Misschien zou je dan eens met advies moeten komen ipv mensen afblaffen. Ik voetbal op redelijk hoog niveau dus m'n benen train ik met voetbal.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:41 schreef 16meter het volgende:
Slaat helemaal nergens op!
27 sets in 1 workout, wtf? Buik tussen elke oefening door???
Geen benen??!?!?
Ga je eens inlezen. Goede schema's voor beginnende krachtsporters zijn bijv. Stronglifts en Rippetoe.
Ik train gelukkig niet op een sportschool, dus ik heb geen last van rotzooi van andere en kan geheel in alle vrijheid trainen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:25 schreef Agentperry het volgende:
[..]
als je dit bij ons te vaak doet wordt je 3 maanden verbannen. ik erger me er dan ook altijd gruwelijk aan, je kan best een keer 2 dumbbells vergeten maar zoiets of mensen die gewoon de gewichten op de barbell laten hangen erger ik me ook aan.
en instructeurs zijn inderdaad kut. bij ons zijn er een paar die wel goed trainen en die houden dan ook wijselijk hun mond omdat ze zien dat ik goed en serieus train, maar dan komt er altijd zo'n simpel vrouwtje dat op iedereen wel iets aan te merken heeft.
ik was aan het opwarmen met bankdrukken laatst met 15kg per kant ofzo: "kun je even stoppen, je moet die dingen wel borgen, dadelijk vallen de gewichten er nog af."
"niet als ik de stang gewoon recht hou mevrouw"
"ja maar als er dan iemand tegenaan loopt?"
Ga je inlezen, we zijn hier niet om voor jou een schema te maken. Met wat basiskennis had je geweten dat dat 'schematje' van je zonde van je tijd is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:47 schreef obsama het volgende:
[..]
Misschien zou je dan eens met advies moeten komen ipv mensen afblaffen. Ik voetbal op redelijk hoog niveau dus m'n benen train ik met voetbal.
Bedankt voor de tip op het eind, zal eens opzoeken wat het is.
blablabla, voetbal traint je benen niet genoeg voor een bodybuilder.quote:Misschien zou je dan eens met advies moeten komen ipv mensen afblaffen. Ik voetbal op redelijk hoog niveau dus m'n benen train ik met voetbal.
Bedankt voor de tip op het eind, zal eens opzoeken wat het is.
Informatica, en biologie dus uit eigen initiatief.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:58 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Woh! 2 wo studies? welke?
Ik heb slechts MER afgerond en een halve master.:-(
Nice Really nice!quote:Woh! 2 wo studies? welke?
Ik heb slechts MER afgerond en een halve master.:-(
Informatica, en biologie dus uit eigen initiatief.
Nu je account nog!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:51 schreef obsama het volgende:
Heb het "schema" verwijderd, dit heeft geen nut zo.
Mijn doelstelling:
Ik wil meer spieren kweken maar wil wel een "atletisch" uiterlijk houden.
Weet iemand waar ik daar goede schema's vandaan kan halen ?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:51 schreef obsama het volgende:
Heb het "schema" verwijderd, dit heeft geen nut zo.
Mijn doelstelling:
Ik wil meer spieren kweken maar wil wel een "atletisch" uiterlijk houden.
Weet iemand waar ik daar goede schema's vandaan kan halen ?
Normaal is het wel netjes hoor, maar de cios stagiaires zijn weer weg dus dan wordt het vergeten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit is gewoon schandalig van de sporters zelf.. beetje fatsoen mag wel. Maarrrr.. ruimt het personeel dat niet op? Bij ons lopen ze heel veel te sjouwen.. als er nog gewichten op een stang zitten gaan ze die eraf halen en opruimen als dumbells scheef/verkeerd liggen e.d.
Anders spreek de sportschool er eens op aan dat ze die jongens aan moeten spreken of zelf beter opruimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |