Heb je geen bankjes voor bankdrukken? Anders zie ik geen reden om hier boos om te worden.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:34 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook weer is op maandagavond geweest. Ik heb me weer lekker lopen ergeren.. Wil ik optrekken, zijn er mensen aan het benchen in het powerrack ipv de smith. 10kg beide kanten incl. spotter. Wat is dat toch nice altijd
Ik schreef dat ik wou optrekken, niet benchen. Ik was ook niet boos, het is meer een "zucht..." moment. Maar veel van dat soort dingen bij elkaar opgeteld lijdt toch wel tot irritatie op een gegeven moment.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:48 schreef seto het volgende:
[..]
Heb je geen bankjes voor bankdrukken? Anders zie ik geen reden om hier boos om te worden.
Ah, op die manier.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:00 schreef seto het volgende:
Dat snap ikMaar dat ze benchen in een power rack is beter dan in de smith, bedoelde ik.
Als je amper je oefeningen kan doen omdat er een paar ecto's doelloos zitten te kutten dan kan ik me daar aan ergeren ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:47 schreef kidkash19 het volgende:
Waar jullie je aan kunnen ergeren zeg, ja op maandag is het druk, dat weet je vantevoren, ga dan niet! Die mensen willen ook gewoon bezig zijn wat hun motieven ook zijn, als je je daar zo aan kan ergeren ben je niet genoeg met je eigen training bezig. Ik heb amper tijd om te lullen met mn eigen traingsmaatjes als ik bezig ben laat staan dat ik let op anderen
Dat is niet wat ik zeg, maar het is al vaker gebleken dat het lezen en interpreteren van dingen nogal lastig is hier.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:16 schreef seto het volgende:
Echt onmogelijk dat je je ergens aan ergert in de sportschool ja.
Jawel hoor.quote:Daarbij gaat het je geen reet aan hoe anderen tillen en trainen, je hebt het recht niet eens om je daaraan te ergeren
Ja hoor, meneertje ergert zich helemaal nooit ergens aan in de sportschoolquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:36 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik zeg, maar het is al vaker gebleken dat het lezen en interpreteren van dingen nogal lastig is hier.
Ik vind het persoonlijk een verspilling van energie om mij te ergeren aan dingen waar ik zelf amper invloed op kan hebben, heb ik er wel invloed op dan doe ik er wat aan. Wil ik Squatten en staat er iemand te curlen in het squatrek dan vraag ik vriendelijk of ik er bij mag, ligt er iemand zn oefening half te doen of zoals gezegd doelloos te kutten? Daar besteed ik geen tijd of gedachtes aan, die komen zichzelf wel tegen. Het gaat om wat IK doe in de sportschool, de rest is maar een bijzaak
Daarbij gaat het je geen reet aan hoe anderen tillen en trainen, je hebt het recht niet eens om je daaraan te ergeren
Hoe anderen hun oefening doen boeit me niet, maar als mensen onnodig lang het squatrek gebruiken mag je je best ergeren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:58 schreef kidkash19 het volgende:
Inderdaad ja, ik erger mij nooit ergens aan in de sportschool. In het begin wel maar kwam er al snel genoeg achter dat het 1: Mij persoonlijk niet beinvloedde en 2: Ik er weinig aan kan doen als iemand met een kutvorm of op een absurde manier zn oefeningen doet.
Wat ik eraan kan doen is tips geven aan zo iemand en dat is het, dat doe ik dus ook. Zie ik hem de week erna weer hetzelfde doen houdt het voor mij op.
Concentreer je op jezelf, zou een stuk helpen namelijk
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:58 schreef kidkash19 het volgende:
Inderdaad ja, ik erger mij nooit ergens aan in de sportschool. In het begin wel maar kwam er al snel genoeg achter dat het 1: Mij persoonlijk niet beinvloedde en 2: Ik er weinig aan kan doen als iemand met een kutvorm of op een absurde manier zn oefeningen doet.
Wat ik eraan kan doen is tips geven aan zo iemand en dat is het, dat doe ik dus ook. Zie ik hem de week erna weer hetzelfde doen houdt het voor mij op.
Concentreer je op jezelf, zou een stuk helpen namelijk
Ik zei niet dat ik me erger als mensen hun oefeningen verkeerd uitvoeren. Ik zei dat ik me er aan erger als ze dat doen en ondertussen alles bezet houden terwijl ze toch geen moer opschieten. En jij weet net zo goed als ik wat voor figuurtjes dat zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:36 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik zeg, maar het is al vaker gebleken dat het lezen en interpreteren van dingen nogal lastig is hier.
Zo'n groot punt maak ik er nooit van hoor. Ik erger me eraan en ga vervolgens gewoon wat anders doen. Ik zei toch al eerder dat het meer een "zucht...." moment is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:14 schreef kidkash19 het volgende:
Dan vraag je of je er even tussendoor mag of hoe lang ze nog bezig zijn en anders wacht je gewoon even of je gaat wat anders doen, ga je heus niet dood van hoor.
Meestal snappen die mensen het wel als je vraagt hoe lang nog, gaan ze wat sneller werken ipv praten en als het voor jou te lang duurt vraag je of je even tussendoor mag, dan hebben ze het ook snel door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |