Snelste manier is vet afzuigen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke sinds paar weken ben ik echt lui geworden, weinig fitness nog, maar ben ook moe omdat ik te laat slaap.
Maar in ieder geval, ik cutte toen en ben veel afgevallen qua zicht dan qua kg, heel vaag bleef gewoon zelfde gewicht maar viel wel af.
Nu wil ik de draad weer oppakken, deed 4x p.w. trainen, eet schema en trainingsschema dat is prima in orde allemaal.
De enigste vraag die ik heb is hoe ik op de beste/snelste manier de lovehandles en onderbuikje kwijtraak.
Sowieso cardio, maar wat? Sprinten, hardlopen? Verder nog aparte oefeningen voor die area's, maakt niet uit wat maar moet echt van die lovehandles af.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:32 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Snelste manier is vet afzuigen.
Je vraag moet wezen "wat is de beste manier om lovehandles en onderbuikje kwijt te raken"
Ik zou zeggen pas je leefstijl aan. Mr.rippetoe zeg maar.
O, ja goed nieuws, de lovehandles en dat onderbuikje waar je het over had zijn ook de laatste plaatsen waar je vet zal weg gaan. Goed he!
Doeiiiii
waarom zouden ze dat doen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:39 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik weiger die pindakaasmethode te proberen trouwens. Volgens mij is het een groot complot waarbij iedereen tracht om mij voor de gek te houden.
Jou maten interesseren ons niet. Ga nou maar snel een boterhammetje Pindakaas eten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:45 schreef ZuidGrens het volgende:
Hehe, nee was een geintje maar het klinkt bijna te mooi om waar te zijn. Bovendien heb ik het ook nog maar van één iemand gehoord die dat tegen een maat van me zei, op dat moment dacht ik dat die kerel een geintje maakte.
Wil je niet zo grof doen, nu zit ik weer te huilen..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:47 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Jou maten interesseren ons niet. Ga nou maar snel een boterhammetje Pindakaas eten.

Dat was ook weer niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:51 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wil je niet zo grof doen, nu zit ik weer te huilen..
Maar goed, ik ga me dan maar eens inlezen
Ja dat klopt idd. In die Vifit meuk zitten veel suikers, ik zal voortaan ook wel wat meer melk gaan drinken, net wat meer eiwitten ook!quote:Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een glas van 200 ml zeker, of rekenden ze daar zelfs 220ml? Normale halfvolle melk telt 3.5 gr eiwit per 100 ml. Dat is 7 gr per glas. Ook minder suikers en andere toegevoegde troep, goedkoper ook. Ga gewoon melk drinken man, je went er vanzelf aan.
Ja, die verdraaide lovehandles en onderbuik, ik zou ook weleens een effectieve methode daarvan willen weten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke sinds paar weken ben ik echt lui geworden, weinig fitness nog, maar ben ook moe omdat ik te laat slaap.
Maar in ieder geval, ik cutte toen en ben veel afgevallen qua zicht dan qua kg, heel vaag bleef gewoon zelfde gewicht maar viel wel af.
Nu wil ik de draad weer oppakken, deed 4x p.w. trainen, eet schema en trainingsschema dat is prima in orde allemaal.
De enigste vraag die ik heb is hoe ik op de beste/snelste manier de lovehandles en onderbuikje kwijtraak.
Sowieso cardio, maar wat? Sprinten, hardlopen? Verder nog aparte oefeningen voor die area's, maakt niet uit wat maar moet echt van die lovehandles af.
Kan, maar creatine zou ik eerder beschouwen als een pre-workout en whey als post-workout?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:48 schreef delano.888 het volgende:
FF een vraagje (ik lees hier niet mee) kan ik whey en creatine in 1 shake combineren of is dat niet aan te raden?
Ik krijg kwark + melk niet weg. Ik mix meestal kwark met whey en een klein beetje water voor de textuur. Met melk vind ik het echt ranzigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:58 schreef robuust89 het volgende:
Bitches dont know 'bout ma 45 KG overhead press.
Ein-de-lijk over dat verdammte plateau heenNogal duh, maar meer eten = meer kracht [ afbeelding ]
190, 82,4 KG ecto power!
Alsmede: 250 gram kwark + 250 gram melk + schep whey =
creatine gebruikte ik net voor en na de training dus het kan best.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:50 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Kan, maar creatine zou ik eerder beschouwen als een pre-workout en whey als post-workout?
Hoeveel moet je er voor hebbon.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:13 schreef LasTeR het volgende:
Iemand nog interesse in dit spul? Pot is zo goed als vol. Vanilla flavour
[ afbeelding ]
Heb nog een pot staan, krijg die shit niet weg. Geef mij maar USN.
Pot schuin houden?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:03 schreef delano.888 het volgende:
Is er btw een handige manier om een maatschepje uit een nieuwe volle 2500gr pot whey te vissen? Dat moet slimmer kunnen dan gewoon graven
Dop dicht, op de kop en schudden, lijkt me dat hij dan vanzelf onderaan komt. (bij de dop dus)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:03 schreef delano.888 het volgende:
Is er btw een handige manier om een maatschepje uit een nieuwe volle 2500gr pot whey te vissen? Dat moet slimmer kunnen dan gewoon graven
Tientje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |