abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97845473
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:15 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Die shit werkt, heb ik vaak gelezen.[quote]0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:16 schreef Diabox het volgende:
Dacht dat het voornamelijk op serotonine leunde, maar lijkt erop dat het voornamelijk ervoor zorgt dat je bijnieren meer noradrenaline aanmaken, in dat geval verbrandt het wel indirect vet (en niet als gevolgen van een onderdrukt hongergevoel). Maar durf er in dat geval ook gif op te nemen dat het katabool werkt, en heb geen idee hoeveel noradrenaline er eigenlijk wordt aangemaakt, is het legaal trouwens?
[/quote]
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:16 schreef Diabox het volgende:
Dacht dat het voornamelijk op serotonine leunde, maar lijkt erop dat het voornamelijk ervoor zorgt dat je bijnieren meer noradrenaline aanmaken, in dat geval verbrandt het wel indirect vet (en niet als gevolgen van een onderdrukt hongergevoel). Maar durf er in dat geval ook gif op te nemen dat het katabool werkt, en heb geen idee hoeveel noradrenaline er eigenlijk wordt aangemaakt, is het legaal trouwens?
Nee, het is de grootste brol, absoluut niet legaal vrij te verkrijgen, alleen voor extreme obeese mensen op recept.
Halfwaarde is meer dan 24 uur, dus extreem gevaarlijk als je denk er elke dag een tab. van te nemen.
Edit: Zit even te googelen, kan bijna niks over in Nederlands vinden, wellicht niet goedgekeurd voor Europa.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2011 17:22:10 ]
pi_97845532
Ik dacht al, als dat legaal is in Nederland vraag ik me af waarom bepaalde andere dingen illegaal zijn. Op de illegale tour zijn er veel betere alternatieven.
pi_97845827
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:21 schreef Diabox het volgende:
Ik dacht al, als dat legaal is in Nederland vraag ik me af waarom bepaalde andere dingen illegaal zijn. Op de illegale tour zijn er veel betere alternatieven.
Ik blijf weg bij de illegale shit.
Met Uitzondering Ephedra, dat was gewoon een goed supplement, eeuwig zonde dat het er niet meer legaal is. Nu moeten we het doen met een veel minder onderzochte Geranium olie, wat ooit bedoeld was als middel tegen bovenmatig mondvlees.
Volgens mij zat het ook in Fliegerschokolade!
Heb Ephedra nog gebruikt een jaar geleden, van de 60 tabbs had ik er slechts 23 nodig om mijn Cut echt kracht bij te zetten.
Denk niet dat ik het in de nabije toekomst meer nodig heb.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2011 17:34:36 ]
pi_97845864
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:10 schreef 16meter het volgende:
pindakaas op je borst en buikspieren smeren, doordat er bepaalde eiwitten en vitaminen in zitten (weet niet precies hoe dat werkt.. moeilijk verhaal, misschien kan iemand het toelichten?) wordt het opgenomen door je buikspieren en chest waardoor het sneller strakker en de spiermassa groter wordt..

het beste kun je er huishoudfolie overheen doen anders gaat t aan je kleren zitten enzo. blijft dan ook beter zitten.

ik zag na 2 weken al verschil

tijdens gebruik moet je wel hard trainen natuurlijk anders heeft het nog geen effect!!

zelf heb ik dit schema gebruikt (4x per dag doen!!)
6 x 20 pushups
8x 50 situps
6x 80 crunches
5x 25 leg raises
als je er nog meer kan dan is dat alleen maar goed!
Godver, ik lachte hardop! _O- :D
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:33:15 #215
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_97846058
quote:
pindakaas op je borst en buikspieren smeren, doordat er bepaalde eiwitten en vitaminen in zitten (weet niet precies hoe dat werkt.. moeilijk verhaal, misschien kan iemand het toelichten?) wordt het opgenomen door je buikspieren en chest waardoor het sneller strakker en de spiermassa groter wordt..

het beste kun je er huishoudfolie overheen doen anders gaat t aan je kleren zitten enzo. blijft dan ook beter zitten.

tijdens gebruik moet je wel hard trainen natuurlijk anders heeft het nog geen effect!!

6 x 20 pushups
8x 50 situps
6x 80 crunches
5x 25 leg raises
_O_

pi_97846745
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:28 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Godver, ik lachte hardop! _O- :D
Waarom lach je, bro? Ik moet toegeven dat ik het in het begin ook een beetje een raar idee vond, maar toen ik complimentjes begon te krijgen over m'n sixpack niet meer. ;)

Hier wat meer info over de pindakaas methode:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f183/iemand-raad-276033/
http://forum.dutchbodybui(...)n-274672/index2.html
staan ook veel ervaringen tussen, ik zou zeggen lees het eens door en geef het een kans. :)
pi_97847523
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:47 schreef obsama het volgende:

[..]

Misschien zou je dan eens met advies moeten komen ipv mensen afblaffen. Ik voetbal op redelijk hoog niveau dus m'n benen train ik met voetbal.

Bedankt voor de tip op het eind, zal eens opzoeken wat het is.
hhahaha geniaal... je maakt mn dag weer goed _O- _O- _O- _O-

*bezig met bij lezen*
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:13:13 #218
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_97847586
quote:

6 x 20 pushups
8x 50 situps
6x 80 crunches
5x 25 leg raises
:')_!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:15:27 #219
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_97847672
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:51 schreef 16meter het volgende:

[..]

Waarom lach je, bro? Ik moet toegeven dat ik het in het begin ook een beetje een raar idee vond, maar toen ik complimentjes begon te krijgen over m'n sixpack niet meer. ;)

staan ook veel ervaringen tussen, ik zou zeggen lees het eens door en geef het een kans. :)
Als mijn ouders op vakantie zijn ga ik dat serieus eens doen.
Deathlift or Die.
pi_97847797
ok ik ben weer bij.. hehe wat een tekst wat een tekst :P
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:25:17 #221
206322 Seam
Pillz-E
pi_97848212
Die pindakaasmethode :D

I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 19:03:22 #222
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_97850323
Jezus wat gaat dit topic tegenwoordig hard joh!
pi_97850456
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:28 schreef 16meter het volgende:
Bij ons is een apart hoekje voor KT waar bijna geen vrouwen komen.
bij ons ook een appart hoekje waar de mooiboy instructeurs en vrouwen normaal gesproken weg blijven. maar er is een vervelend oud vrouwtje dat zich steeds met iedereen komt bemoeien en slechte "adviezen" komt geven.
pi_97850887
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:51 schreef 16meter het volgende:

[..]

:) :) :) :Y :Y :Y :Y
pi_97852251
Weet je wat ik een echte poooop site vind, http://www.eigenkracht.nl/
Vaak halve waarheden en een verdraaide blik op de waarheid. Shit site krijgt nog overheids subsidie ook! Pro anti supplement site.

Lees deze eens "van dat spul" weinig kracht.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2011 20:11:08 ]
pi_97854543
Die pindakaas methode werkt hoor. Ik heb 3 maanden op die manier gegained
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_97855362
Oke sinds paar weken ben ik echt lui geworden, weinig fitness nog, maar ben ook moe omdat ik te laat slaap.

Maar in ieder geval, ik cutte toen en ben veel afgevallen qua zicht dan qua kg, heel vaag bleef gewoon zelfde gewicht maar viel wel af.

Nu wil ik de draad weer oppakken, deed 4x p.w. trainen, eet schema en trainingsschema dat is prima in orde allemaal.

De enigste vraag die ik heb is hoe ik op de beste/snelste manier de lovehandles en onderbuikje kwijtraak.

Sowieso cardio, maar wat? Sprinten, hardlopen? Verder nog aparte oefeningen voor die area's, maakt niet uit wat maar moet echt van die lovehandles af.
If not now, then when.
pi_97855654
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke sinds paar weken ben ik echt lui geworden, weinig fitness nog, maar ben ook moe omdat ik te laat slaap.

Maar in ieder geval, ik cutte toen en ben veel afgevallen qua zicht dan qua kg, heel vaag bleef gewoon zelfde gewicht maar viel wel af.

Nu wil ik de draad weer oppakken, deed 4x p.w. trainen, eet schema en trainingsschema dat is prima in orde allemaal.

De enigste vraag die ik heb is hoe ik op de beste/snelste manier de lovehandles en onderbuikje kwijtraak.

Sowieso cardio, maar wat? Sprinten, hardlopen? Verder nog aparte oefeningen voor die area's, maakt niet uit wat maar moet echt van die lovehandles af.
Snelste manier is vet afzuigen.
Je vraag moet wezen "wat is de beste manier om lovehandles en onderbuikje kwijt te raken"
Ik zou zeggen pas je leefstijl aan. Mr.rippetoe zeg maar.

O, ja goed nieuws, de lovehandles en dat onderbuikje waar je het over had zijn ook de laatste plaatsen waar je vet zal weg gaan. Goed he!
Doeiiiii
pi_97855834
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:32 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Snelste manier is vet afzuigen.
Je vraag moet wezen "wat is de beste manier om lovehandles en onderbuikje kwijt te raken"
Ik zou zeggen pas je leefstijl aan. Mr.rippetoe zeg maar.

O, ja goed nieuws, de lovehandles en dat onderbuikje waar je het over had zijn ook de laatste plaatsen waar je vet zal weg gaan. Goed he!
Doeiiiii
:|W
If not now, then when.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:39:29 #230
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_97856155
Ik weiger die pindakaasmethode te proberen trouwens. Volgens mij is het een groot complot waarbij iedereen tracht om mij voor de gek te houden.
pi_97856478
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:39 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik weiger die pindakaasmethode te proberen trouwens. Volgens mij is het een groot complot waarbij iedereen tracht om mij voor de gek te houden.
waarom zouden ze dat doen?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:45:24 #232
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_97856650
Hehe, nee was een geintje maar het klinkt bijna te mooi om waar te zijn. Bovendien heb ik het ook nog maar van één iemand gehoord die dat tegen een maat van me zei, op dat moment dacht ik dat die kerel een geintje maakte.
pi_97856871
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:45 schreef ZuidGrens het volgende:
Hehe, nee was een geintje maar het klinkt bijna te mooi om waar te zijn. Bovendien heb ik het ook nog maar van één iemand gehoord die dat tegen een maat van me zei, op dat moment dacht ik dat die kerel een geintje maakte.
Jou maten interesseren ons niet. Ga nou maar snel een boterhammetje Pindakaas eten.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:51:14 #234
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_97857111
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:47 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Jou maten interesseren ons niet. Ga nou maar snel een boterhammetje Pindakaas eten.
Wil je niet zo grof doen, nu zit ik weer te huilen..

Maar goed, ik ga me dan maar eens inlezen ;)
pi_97857708
Bitches dont know 'bout ma 45 KG overhead press.

Ein-de-lijk over dat verdammte plateau heen :') Nogal duh, maar meer eten = meer kracht 14.gif

190, 82,4 KG ecto power!

Alsmede: 250 gram kwark + 250 gram melk + schep whey = _O_

[ Bericht 14% gewijzigd door robuust89 op 07-06-2011 21:13:32 ]
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_97859395
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:51 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Wil je niet zo grof doen, nu zit ik weer te huilen..

Maar goed, ik ga me dan maar eens inlezen ;)
Dat was ook weer niet de bedoeling.
hier een plaatje on het goed te maken.
pi_97859522
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Een glas van 200 ml zeker, of rekenden ze daar zelfs 220ml? Normale halfvolle melk telt 3.5 gr eiwit per 100 ml. Dat is 7 gr per glas. Ook minder suikers en andere toegevoegde troep, goedkoper ook. Ga gewoon melk drinken man, je went er vanzelf aan. :)
Ja dat klopt idd. In die Vifit meuk zitten veel suikers, ik zal voortaan ook wel wat meer melk gaan drinken, net wat meer eiwitten ook!
pi_97859784
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Ja, die verdraaide lovehandles en onderbuik, ik zou ook weleens een effectieve methode daarvan willen weten.
pi_97860930
FF een vraagje (ik lees hier niet mee) kan ik whey en creatine in 1 shake combineren of is dat niet aan te raden?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_97861015
Dat kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')