.quote:Ja zzz, Bill Llewellyn heeft ook artikelen geschreven voor duizenden sites terwijl ie zich herhaaldelijk schuldig heeft gemaakt van assumpties die nadien makkelijk te weerleggen waren. Neemt niet weg dat ie succesvoller is dan vrijwel iedereen in dat hoekje
Maar goed, zelf doe ik liever m'n eigen research, kijk ik vervolgens wat anderen doen (en met name waarom, zonder onderbouwing hecht ik er weinig waarde aan), en kijk ik hoe het voor mij werkt. Vooral dat laatste is natuurlijk belangrijk.quote:Thibaudeau (pronounced Tee-Bow-Doh) is yet another French Canadian phenom in the strength and conditioning community. He's successfully trained a wide array of athletes from Olympic lifters and strongmen to hockey players and figure skaters.
Was vroeger een olympisch gewichtheffer, nu een bb'ert met een clientele dat volgens mij voornamelijk op het estethische is gericht.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:56 schreef Diabox het volgende:
Christian Thibaudeau zit toch voornamelijk in de hoek van strongmen? Maar buiten dat, als een bepaalde workout (zogezegd) minder intensief zou zijn dan 'n ander, waarom zou je dan een andere warming-up willen toepassen, terwijl de workouts dezelfde doelen hebben en ook uit eenzelfde soort belasting bestaan voor je lichaam?
Je kan wel klakkeloos dingen overnemen van specifieke mensen die jou liggen, maar je zou ook zelf wat research kunnen doen, kijken wat in overeenstemming is met jouw opgedane kennis, en deze vervolgens in de praktijk toepassen. Mijn 'rare' tekstje is dan ook slechts 'n opsomming van feiten, waaruit je vervolgens zelfs conclusies kan trekken en iets kan bedenken.
Hij traint ook geen bodybuilders, Powerlifters of Strongman. Al komen bepaalde onderdelen uit die disciplines wel elke keer terug (lees zijn Westside 4 Skinny Bastards maar eens).quote:Als ik overigens bij Joe Defranco z'n clienten kijk zie ik geen enkele bodybuilder, powerlifter of strongman ertussen zitten. Dan zou ik eerder iets aannemen voor ons doeleinde van Christian Thibaudeau die op z'n site heeft staan
je eerste.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:15 schreef Diabox het volgende:
Welk stukje tekst precies?
En soort belasting != intensiteit belasting.
Die waarbij ik het doel van een warming-up beschreef? Van mezelf.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:25 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
je eerste.
En over je bovenstaande vergelijking kunnen we discussiėren, maar ga weer aan het werk.
nou ja, dan voor wat het waard is, wat zijn je stats, en waarvoor train je?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:26 schreef Diabox het volgende:
[..]
Die waarbij ik het doel van een warming-up beschreef? Van mezelf.
Als ik geen warming up doe wordt het helemaal niks.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:31 schreef kidkash19 het volgende:
Dan doe je geen goede warmup, met een goede warmup kan je serieus grotere gewichten neerzetten en je hebt minder spierpijn + dat het je van allerlei vervelende klachten kan besparen veel later in je leven.
Ik verbaas me er gewoon over dat 90% meteen onder de gewichten springt, al zijn het lichtere gewichten als " Warmup" het is nog steeds iets waar je lichaam niet klaar voor is.
Werkt voor mij iig prima.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:56 schreef Diabox het volgende:
Een goede warm-up voor een anaerobe workout (wat wij dus doen), gericht op hypertrofie, bestaat dus uit meerdere setjes met weinig herhalingen, met een opbouwend gewicht gericht op de daadwerkelijke workset.
Ik doe het ivm schema.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:08 schreef 16meter het volgende:
30 min cardio voor het trainen is veel te lang
[..]
Werkt voor mij iig prima.![]()
Zie wel 's van die mannetjes met 2kg dumbbells versneld allerlei oefeningen achter elkaar doen.. en daarna nog niet hun eigen bw kunnen liften.Imo zonde van je tijd, zulke gekheid.
beide.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:45 schreef Apenzoon het volgende:
Ik ben erg klein voor mijn leeftijd en ik denk dat ik ondertussen bijna uitgegroeid ben.Maar ik ben niet alleen klein maar ook erg iel. Opzich zou ik wel graag wat spiermassa erbij willen hebben. Maar ik vraag me dus af of ik daarvoor alleen meer moet gaan eten (want ik eet over het algemeen vrij weinig, maar als ik veel eet of slecht eet kom ik ook niks aan) of echt gaan trainen?
Werken zul jequote:Op maandag 6 juni 2011 17:51 schreef Apenzoon het volgende:
En dan echt zo'n trainingschema etc. of zullen een paar keer oefeningen 's ochtends ook effect hebben? Ik hoef echt niet keibreed te worden ofzo, maar gewoon iets meer massa etc.
Ik maak altijd mijn setjes goed vol ik sport 1.5 uur. Dus 1 uur KT. Ik vind het juist lekker die 30 min cardio ik ga iig niet koud beginnen. 1x gedaan: nooit weer.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:42 schreef seto het volgende:
Als je het voor het vetverlies doet kan je het beter na KT doen, nu houd je alleen maar minder energie over voor KT.
Hier doe je me nu een beetje aan denken:quote:Op maandag 6 juni 2011 17:51 schreef Apenzoon het volgende:
En dan echt zo'n trainingschema etc. of zullen een paar keer oefeningen 's ochtends ook effect hebben? Ik hoef echt niet keibreed te worden ofzo, maar gewoon iets meer massa etc.
Ik vind die 2 rechter chicks nou niet bepaald een lekker lichaam hebben.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:57 schreef seto het volgende:
[..]
Hier doe je me nu een beetje aan denken:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:51 schreef Apenzoon het volgende:
Zo bedoel ik het niet eigenlijk, ik bedoelde meer dat ik niet streef naar massive spieren oid, maar gewoon naar iets breder te zijn. Verder weet ik er vrij weinig vanaf, dus het kan zijn dat ik domme dingen zeg.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:57 schreef seto het volgende:
[..]
Hier doe je me nu een beetje aan denken:
[ afbeelding ]
Je wordt niet zomaar 'keibreed', als ielig ventje zul je voor elke kg massa hard moeten werken. Wees maar niet bang dat je te groot wordt.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:51 schreef Apenzoon het volgende:
Hiermee maakte ik de gains van mijn leven!1quote:Op maandag 6 juni 2011 18:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gewoon 1 maandje on dat dere cell tech gaan.
Al wil je 1kg gainen.. je zal toch echt hetzelfde moeten doen als iemand die 20kg wilt gainen.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:51 schreef Apenzoon het volgende:
Ja, uiteindelijk hoe sneller hoe beter. Ik ben alleen bang dat ik een echt training/voeding schema niet ga/kan volhouden, want ik weet van mezelf dat ik niet echt een erge volhouder ben en ik heb nooit eerder ook maar een beetje getrained, al wil ik het wel graag proberen eigenlijk. Maar als je op internet zoekt vind ik al gauw 100den van die schema's etc.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:13 schreef 16meter het volgende:
[..]
Je wordt niet zomaar 'keibreed', als ielig ventje zul je voor elke kg massa hard moeten werken. Wees maar niet bang dat je te groot wordt.
Wat oefeningen thuis zullen weinig/geen effect hebben. Het is beter om met een degelijk training- en voedingschema een de slag te gaan. Je wilt zo snel mogelijk resultaat neem ik aan?
Ze zijn misschien wat droog.. paar kg vet erbijquote:Op maandag 6 juni 2011 18:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik vind die 2 rechter chicks nou niet bepaald een lekker lichaam hebben.
als je het niet gaat volhouden heeft t geen zin... stel.. stel al lukt t wel, ben je het binnen de kortste keren weer kwijt door slechte training en voeding.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:17 schreef Apenzoon het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk hoe sneller hoe beter. Ik ben alleen bang dat ik een echt training/voeding schema niet ga/kan volhouden, want ik weet van mezelf dat ik niet echt een erge volhouder ben en ik heb nooit eerder ook maar een beetje getrained, al wil ik het wel graag proberen eigenlijk. Maar als je op internet zoekt vind ik al gauw 100den van die schema's etc.
Vrouwen zonder tietenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:18 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ze zijn misschien wat droog.. paar kg vet erbij![]()
Sowieso zal dit bij vrouwen al niet zo snel gebeuren.. om dat resultaat te krijgen moet je als vrouw al vol aan de bak.
enige wat je daar aan kan doen is aankomen met vet... maar je lichaam bepaalt zelf of t naar de tieten gaatquote:
waarom zou je een triceps oefening met borstoefening supersetten?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:29 schreef Agentperry het volgende:
vandaag borst+triceps gedaan, dacht aan het einde van mijn normale training nog ff low cable flies te supersetten met cable pushdown, mijn armen krijg ik nu geen beweging meer in.
Ja inderdaad, dus je hebt of geluk of pech.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:51 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
enige wat je daar aan kan doen is aankomen met vet... maar je lichaam bepaalt zelf of t naar de tieten gaat
2x je lichaamsgewicht.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:06 schreef Unknown123 het volgende:
Hoeveel gram eiwitten (gemiddeld) moet je per dag ongeveer binnen krijgen eer spieren zullen groeien? Ik zeg gemiddeld omdat ik weet dat het wel afhankelijk is van bouw, lengte.
Ja ik ga er nu natuurlijk wel met de instelling in om het vol te houden.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
als je het niet gaat volhouden heeft t geen zin... stel.. stel al lukt t wel, ben je het binnen de kortste keren weer kwijt door slechte training en voeding.
Gewoon 1 van deze bad boys per dag.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:16 schreef 16meter het volgende:
[..]
200kg aan ewit WUT?!!1 dat haal ik nooit
Ik kom opzich wel redelijk in de buurt, ik weeg 85; dus ik zou dan 170 gram eiwitten moeten hebben.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:16 schreef 16meter het volgende:
[..]
200kg aan ewit WUT?!!1 dat haal ik nooit
thuis trainen ga je t niet meer redden > sportschoolquote:Op maandag 6 juni 2011 19:17 schreef Apenzoon het volgende:
[..]
Ja ik ga er nu natuurlijk wel met de instelling in om het vol te houden.
Als je thuis wat wilt trainen heb je daar dan nog shit voor nodig zoals http://www.helisports.nl/gewichten/kettlebells-ijzer.html etc? Of kan alles zonder dat soort dingen?
wolla jwzquote:Op maandag 6 juni 2011 19:19 schreef tech4u het volgende:
[..]
Gewoon 1 van deze bad boys per dag.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |