het is je vergevenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:45 schreef ZuidGrens het volgende:
Hehe, nee was een geintje maar het klinkt bijna te mooi om waar te zijn. Bovendien heb ik het ook nog maar van één iemand gehoord die dat tegen een maat van me zei, op dat moment dacht ik dat die kerel een geintje maakte.
Met een mes erin.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:03 schreef delano.888 het volgende:
Is er btw een handige manier om een maatschepje uit een nieuwe volle 2500gr pot whey te vissen? Dat moet slimmer kunnen dan gewoon graven
Nice, inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:49 schreef Panzermaus het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Google Body toch wel heel erg geil vind.
Mensen die voor 'bodybuilding' dingen gaan eten die ze niet lekker vinden sporen niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het moet effectief zijn. Smaak is bijzaak.
snap t niet???quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:49 schreef Panzermaus het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Google Body toch wel heel erg geil vind.
Moet je even Chrome of een andere browser installen die die meuk ondersteunt, is een soort 3D model van het menselijk lichaam, organen, botten, spieren, pezen, je kunt alles opzoeken en bekijken in 3D.quote:
Onder andere technisch geil. Ik kwam emmers.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:03 schreef Panzermaus het volgende:
Kun je erachter komen hoe al die minder bekende kleine spieren en pezen heten en hoever ze eigenlijk lopen.
[..]
Onder andere technisch geil. Ik kwam emmers.
is wel leuk ja maar het grootste gedeelte kende ik al.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:03 schreef Panzermaus het volgende:
Kun je erachter komen hoe al die minder bekende kleine spieren en pezen heten en hoever ze eigenlijk lopen.
[..]
Onder andere technisch geil. Ik kwam emmers.
Waarom?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:09 schreef Agentperry het volgende:
[..]
is wel leuk ja maar het grootste gedeelte kende ik al.
lekker biertje aan het drinken nu, ik zondig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:19 schreef Agentperry het volgende:
ben altijd zo geil als een stier na een zware training.
wel proteinbarsquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
![]()
Had iemand dat recept om whey muffins in de magnetron te maken nog?
heb ik niet dus kijken of er wat makkelijks rondlooptquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ook.
Daar is m'n vriendin altijd wel blij mee
zal het morgen ff opzoeken, lig nu in me nest op me telefoon. Of je moet ff zoeke op ddb forum, daar had ik het recept namelijk vanquote:
Ja super dom is dat, kunnen ze die niet gewoon in de dop klemmen!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:03 schreef delano.888 het volgende:
Is er btw een handige manier om een maatschepje uit een nieuwe volle 2500gr pot whey te vissen? Dat moet slimmer kunnen dan gewoon graven
Ik heb een losse 800g pot bewaard waarin de schep met een kliksysteem vastgeklemd zit. Ik vul die pot af en toe bij vanuit een 5kg emmerquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:03 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ja super dom is dat, kunnen ze die niet gewoon in de dop klemmen!
Ja, is vochtafdrijvend. Mensen met die net een tatoeage hebben gezet willen het ook nog wel gebruiken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 05:38 schreef star_gazer het volgende:
We lachen om die pindakaas, maar er zijn dus echt dudes die aambeiencreme op hun biceps smeren voor het stappen. Drijft het vocht weg. het schijnt echt te werken, maar serieus WTF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |