Is er wat mis met die shit ofzo? 1kg btw?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:20 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Tientje?
EDIT: Alleen de verzendkosten 6,75 is ook prima, anders gooi ik hem toch weg.![]()
Ik vind het echt ranzig, zit één of andere cream flavor in ofzo. Pot is 908g, heb er hooguit twee schepjes uit gehaald.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Is er wat mis met die shit ofzo? 1kg btw?
Weet je hoe klein dat schepje is en hoe dik de laag whey dan nog steeds is?quote:
Dat probeer ik de volgende keer wel even.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dop dicht, op de kop en schudden, lijkt me dat hij dan vanzelf onderaan komt. (bij de dop dus)
Wat een lutsers trouwens, eerst een schepje in een pot, en dan pot vullen?
Is het zowel met melk als water ranzig?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:22 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik vind het echt ranzig, zit één of andere cream flavor in ofzo. Pot is 908g, heb er hooguit twee schepjes uit gehaald.
Hij staat zo droog als een eekhoorn. Genen. Ik wil ze.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:27 schreef delano.888 het volgende:
Gek genoeg zijn dikke mensen (totaal niet gespierd) meestal ook wel een stuk sterker dan mensen die normaal zijn (niet dik - niet gespierd)
Ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Is het zowel met melk als water ranzig?
Tevens was er vandaag zo'n kerel, ken hem al vanaf de basisschool. 1.85, zegt nu 75 kg te zijn (flink afgevallen, ook massa), maar komt zo even met gemak 100 kg drukken.Zegt nog nooit whey aangeraakt te hebben. Was altijd al een vreter en eet alleen extra kwark, trainde 5 dagen in de week en hij is sterkk. Ik was mirin'.
Ik wil het wel proberen voor die 6,75. Ik pm je.quote:
Wil jij de pot of kan ik hem aan delano doen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:33 schreef Panzermaus het volgende:
Gooi het door beslag voor pannenkoeken dan, met flink veel stroop moet het wel weg te werken zijn en pannenkoeken kun je overal makkelijk eten.
Het moet effectief zijn. Smaak is bijzaak.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:22 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik vind het echt ranzig, zit één of andere cream flavor in ofzo. Pot is 908g, heb er hooguit twee schepjes uit gehaald.
delano lijkt er meer interesse in te hebben, kan nu wel een kg ranzige whey claimen voor 7 euro terwijl ik hier net 5 kgquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:34 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Wil jij de pot of kan ik hem aan delano doen?
*Neemt zo nog een beker speculaasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:32 schreef delano.888 het volgende:
Ik had laatst ook zo'n whey delicious sample pack besteld, 12 verschillende smaken. Nou van de helft ging ik bijna kotsen maar er zullen dus blijkbaar mensen zijn die het wel lekker vinden. (cocos met stukjes? wie de fuck verzint het?)
Als je het twee keer per dag neemt mag er wel smaak aan zitten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het moet effectief zijn. Smaak is bijzaak.
Als ik iets met smaak wil, dan bestel ik wel een milkshake bij de Mac.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:38 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Als je het twee keer per dag neemt mag er wel smaak aan zitten.
Die was idd goed te doen, maar vanille, aardbei, en banaan zijn zeker de toppers bij mij.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:37 schreef rouletteking het volgende:
[..]
*Neemt zo nog een beker speculaas
Sterkte man, het klinkt erg ranzig. Maar 7 euro is een mooi koopje voor zoveel eiwit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:43 schreef delano.888 het volgende:
* Delano gaat morgen gelijk leren pannenkoeken bakken
het is je vergevenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:45 schreef ZuidGrens het volgende:
Hehe, nee was een geintje maar het klinkt bijna te mooi om waar te zijn. Bovendien heb ik het ook nog maar van één iemand gehoord die dat tegen een maat van me zei, op dat moment dacht ik dat die kerel een geintje maakte.
Met een mes erin.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:03 schreef delano.888 het volgende:
Is er btw een handige manier om een maatschepje uit een nieuwe volle 2500gr pot whey te vissen? Dat moet slimmer kunnen dan gewoon graven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |