Komt ie weer zichzelf pluggen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:25 schreef pberends het volgende:
Waarom als bedrijf shirtsponsoring nemen?
Die bedragen.
Ben ik nu het Graydon-mannetje?quote:
Je zou kunnen gaan als je lid bent van die club. Of eens een belletje plegen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
Johan is vanavond bij een amateurclub bij mij in de buurt. Helaas lijkt het besloten te zijn alleen voor leden van die club. Geen idee of ik daar nu heen moet gaan of niet.
Eerder zou Gijp komen maar die heeft afgezegd, met Gijp zou ik sowieso gaan.
Wat is dit dan voor een schnabbel? Hij is echt nooit thuis..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
Johan is vanavond bij een amateurclub bij mij in de buurt. Helaas lijkt het besloten te zijn alleen voor leden van die club.
Geen idee, 1 of andere reading of hoe je het ook wil noemen. Volgens mij meer een soort interview met wat Johan allemaal vind over voetbal.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat is dit dan voor een schnabbel? Hij is echt nooit thuis..
Dat klopt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:28 schreef Symer het volgende:
Zijn er nou 3 topics volgeluld in 1 dag tijd?
Een beetje open deuren intrappen en schijtlollig doen en met een paar duizend euro weer naar huis rijden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Geen idee, 1 of andere reading of hoe je het ook wil noemen. Volgens mij meer een soort interview met wat Johan allemaal vind over voetbal.
Daar komt het vast op neer, en iedereen gaat met een glimlach op z'n bek weer naar huis en heeft een gezellig avond gehad.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:24 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Een beetje open deuren intrappen en schijtlollig doen en met een paar duizend euro weer naar huis rijden.
Nee.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:56 schreef tralalala het volgende:
Is die tv show van Yolanthe en Johan eigenlijk al op tv geweest?
Doen ze nooit goed, ik heb al eerder gezegd dat ze ermee moeten kappen die VI fragmentenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
idd, ook niet echt goed gemonteerd...
Dit is met bijna alle fragmenten in DWDD.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doen ze nooit goed, ik heb al eerder gezegd dat ze ermee moeten kappen die VI fragmenten
in DTDD te proppen. Het staat vrijwel nooit in de goede context door dat geknip.
wilt niks zeggen, zelfs bij Jensen hoor je nog gelachquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:00 schreef DrDentz het volgende:
Maar toch wel altijd lachende koppen in het publiek na VI-fragmenten.
Vind ik wel meevallen. Die ruzies tussen De Fohn en De Snor zijn onbegrepen bij het grote publiek.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:00 schreef DrDentz het volgende:
Maar toch wel altijd lachende koppen in het publiek na VI-fragmenten.
Inderdaad, ik zou het niks vinden als ze op de commerciele tour gaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Precies, nu is het nog underground.
Daar gebruiken ze ook een lachband lijkt mequote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:11 schreef Adames het volgende:
[..]
wilt niks zeggen, zelfs bij Jensen hoor je nog gelach
Klopt, het zou zeer dom zijn als ze het succes gaan uitmelken..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou het niks vinden als ze op de commerciele tour gaan.
QFTquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:37 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Sponsoring, slappe items in bouwmarkten / totoformulieren e.d. zouden de doodslag zijn van zo'n pracht concept
Komende vrijdag is ondergetekende aanwezig, ik zal wel in m'n blote billen door het beeld rennen!
Ga ik met m'n grote bek :p ik neem het terug, anders mag ik nooit meer terugkomen van ome Snorquote:
Hij heeft de typische, droge Twentse humorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:39 schreef ZuidGrens het volgende:
Die Brama is ook wel een grappige kerel.
'Ik ga hem tussen al mijn andere prijzen zetten'
'Ik ga nu meteen m'n moeder bellen'
Het zou nog mooier zijn geweest wanneer ie met 'n OBL-baard die prijs in ontvangst had genomenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:39 schreef ZuidGrens het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:48 schreef zlakto het volgende:
Roepen ze vanmiddag op Sporza dat ze 'binnenkrijgen dat Johan Derksen is overleden'. Blijkt het om een of andere baanrenner te gaan
http://www.spitsnieuws.nl(...)_jan_derksen_ov.htmlquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:48 schreef zlakto het volgende:
Roepen ze vanmiddag op Sporza dat ze 'binnenkrijgen dat Johan Derksen is overleden'. Blijkt het om een of andere baanrenner te gaan
Kijk hem rukken in de spiegel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Derksen is absoluut cult, maar heel af en toe is het de vieze oude man.
Let ook op de laatste opmerking tijdens dit filmpje
quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Let ook op de laatste opmerking tijdens dit filmpje
Maar dan ook wel weer zo dat het cult is...quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat was echt een bazenzomer ja.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:30 schreef heiden6 het volgende:
Ik voel mij altijd seksueel geïntimideerd door Johan.![]()
Die keer bij VI Oranje dat er zo'n brief kwam van een of andere vrouw die hem zo leuk vond.
"Kamernummer xxx, ik herhaal, kamernummer xxx!"
Sowieso dat hele programma liep over van genialiteit. Die René met zijn voetenbadje en foute overhemd met een paar knoopjes open, Derksen met 38 graden in een pak met stopdas en Prem die helemaal ontspoorde, die Belg die maar niet kon begrijpen dat wij hier echt gek genoeg waren om te denken dat Oranje de finale konden halen, die fittie met Cheque van Gelder, Derksen die zich afvraagt of Yolanthe die andere 10 ook niet eens kan verwennen omdat Sneijder zo goed in zijn vel zit, die cartoons uit de krant, 'we staan in de finale, yeah!', JD-bingo en WG-bingo, Johan over Piet de Visser.
Kwam hard aan inderdaad.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:53 schreef Piles het volgende:
Als ie met pensioen gaat zien we 'm nooit meer terug
60 dus.quote:Op maandag 25 april 2011 21:22 schreef Cynix ® het volgende:
Hoeveel verslaggevers heeft VI eigenlijk?
Derksen leest mee blijkbaar.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:41 schreef DrDentz het volgende:
Maar waarom perse in Texas willen wonen.. hij kan in West Virginia ook lokale cuntry en americana helden opzoeken. Take me home zonder de doodstraf.
Oog in Oog van KROquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
In welk programma was Johan er net op dan op 2?
Hij heeft net een contract van 3 jaar bij RTL getekend, dus nog 2x VI Oranje waarschijnlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:58 schreef Morendo het volgende:
Over hoeveel jaar gaat hij precies met pensioen?
"battle"..? Je moet het niet als battle zienquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:20 schreef Steffie het volgende:
Morgen horen hoe hij Sven Kockelmann bij z'n poten afzaagt in VI. Was iig een mooie battle vanavond. Zeiksnor met z'n instant antwoorden en verontwaardigde blik en Sven met z'n neerbuigende houding en geblokte stropdas.
Ja dat zei ikquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Zondag is yolanthe geloof ik op tv met een bezoek aan eindbaas Derksen
Volgens mij hebben ze een dikke aanbieding van RTL gehad, want JD had het er al over dat ie nu betaalt wordt voor al die andere jaren waar ie amper salaris kreeg.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:04 schreef Veerboot het volgende:
VI dus nog zeker drie jaartjes te zien
http://sigaarsnor.blogspo(...)ot-2014-te-zien.html
quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:04 schreef Veerboot het volgende:
Dan is Johan met pensioenquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:04 schreef Veerboot het volgende:
Moet plots aan Hugo Camps denken.quote:
104quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet plots aan Hugo Camps denken.
Hoe oud is die inmiddels ?
Hmm..uitzending nog steeds niet beschikbaar. Jammer...quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:37 schreef Piles het volgende:
Later hier te vinden: http://ooginoog.kro.nl/seizoenen/2011/afleveringen/25-05-2011/
Nu welquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:59 schreef DUK het volgende:
[..]
Hmm..uitzending nog steeds niet beschikbaar. Jammer...
Wat een kotsvent die Brama. Echt zo'n ideale boerenschoonzoonquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:39 schreef ZuidGrens het volgende:
Dat heeft zijn vriendin ook door want die neukt fijn buiten de deurquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat een kotsvent die Brama. Echt zo'n ideale boerenschoonzoon.
Als dat zo is: lekker voor em. Waardeloze schijtvent.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat heeft zijn vriendin ook door want die neukt fijn buiten de deur
Dus jij wenst hem nog net niet dood omdat hij de ideale boerenschoonzoon zou zijn (Ik vond hem juist verrassend veel humor hebben) jaja logisch.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Die jaloezie, schitterendquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:19 schreef fathank het volgende:
[..]
T/m 30ste dacht ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht morgenavond met Stevens de laatste uitzending van het seizoen is?
Ah, relax. Een onverwacht extra uitzending danquote:
Johan zei in Oog in Oog dat hij er volgende week bij zou zitten geloof ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht morgenavond met Stevens de laatste uitzending van het seizoen is?
Ruudjequote:Suiker was naast waarzegger ook een heroïne- en cocaïne-verslaafde. Hij werd door veel BN'ers geconsulteert, zoals Ruud Gullit, Oscar Hammerstein en Nina Brink.
In verband met de Champions League finale natuurlijkquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, relax. Een onverwacht extra uitzending dan.
Je had het over Ruudje Vormer?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik kan die gast ook niet pruimen, maar ik vind hem in deze aflevering nog wel gaan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:15 schreef Absurditeit het volgende:
Zie onze grote vriend toch weer eens ruig zitten tegenover het zelfingenomen, studentikoze kwalletje Sven Kockelmann.
Iddquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:34 schreef Absurditeit het volgende:
Ik vind Henk (Spaan) een product van de grachtengordel; semi-elitair.
So true.
Hij zal wel moeten om te overleven want Van Hanegem en Derksen zaten altijd zo verschrikkelijk ouwe-jongens-krentebrood met elkaar te zijn dat het niet leuk meer was. En het knettert vaak behoorlijk tussen Genee en Van Hanegem. Gaat geen prettige aflevering worden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:49 schreef DrDentz het volgende:
Ik vertrouw er op dat Genee maandag een paar leuke uitspraken van Johan over Van Hanegem terug haalt.
Ik denk juist dat het wel eens 1 van de vermakelijkste afleveringen van het seizoen kan worden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:52 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Hij zal wel moeten om te overleven want Van Hanegem en Derksen zaten altijd zo verschrikkelijk ouwe-jongens-krentebrood met elkaar te zijn dat het niet leuk meer was. En het knettert vaak behoorlijk tussen Genee en Van Hanegem. Gaat geen prettige aflevering worden.
Maar geen gemakkelijke voor Genee denk ik. Zullen wel weer een paar fragmenten van Genee uit de oude doos voorbij komen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:55 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het wel eens 1 van de vermakelijkste afleveringen van het seizoen kan worden.
Ja ik wens em bijna doodquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus jij wenst hem nog net niet dood omdat hij de ideale boerenschoonzoon zou zijn (Ik vond hem juist verrassend veel humor hebben) jaja logisch.
quote:
Welkom bij Voetbal International, met Johan Derksen, René van der Gijp en dames en heren hij is niet dood: Willem van Hanegem. Hoe is het Willem? Nog een beetje voetbal gekeken?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:10 schreef JackHerrer het volgende:
Het zou mooi zijn als Genee begint met de vraag aan Van Hanegem of ie alle wedstrijden heeft gezien.
Nu al een topshow.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:23 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Welkom bij Voetbal International, met Johan Derksen, René van der Gijp en dames en heren hij is niet dood: Willem van Hanegem. Hoe is het Willem? Nog een beetje voetbal gekeken?
Nou, er is continu voetbal op tv. Dan zou het wel heel vreemd zijn als ik niet af en toe wat mee pikte. Dat is toch heel logisch? Soms denk ik wel eens ... dat jij niet goed bij je hoofd bent. Wat is dit nou voor vraag?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:23 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Welkom bij Voetbal International, met Johan Derksen, René van der Gijp en dames en heren hij is niet dood: Willem van Hanegem. Hoe is het Willem? Nog een beetje voetbal gekeken?
Om vervolgen toe te geven niks te hebben gezien omdat hij wel wat beters te doen had. Al zie ik dat dan weer niet gebeuren met Barcelona zaterdag in de finale.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, er is continu voetbal op tv. Dan zou het wel heel vreemd zijn als ik niet af en toe wat mee pikte. Dat is toch heel logisch? Soms denk ik wel eens ... dat jij niet goed bij je hoofd bent. Wat is dit nou voor vraag?
Ja en dan wel een fototoestel omhangenquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:16 schreef Absurditeit het volgende:
Eigenlijk zou René dat shirt met die 2 strepen die samenkomen op de borst aan moeten doen als Willem er zit.
Don't fuck with Bertjequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:57 schreef DrDentz het volgende:
Bert van Leeuwen is geen journalist. Hij neemt alles wat Van Gobbel zegt aan voor waarheid en noemt dat wat in de kranten staat leugens, terwijl dit geschreven is door journalisten die alles checken.
Van Hanegem is gewoon een vervelend ventje.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:55 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het wel eens 1 van de vermakelijkste afleveringen van het seizoen kan worden.
Hij zou wel witte limousines kunnen laten stoppen voor de deuren van Derksen, Van Gaal, Cruijff en Kraay Sr om deze mannen weer als vrienden te laten dineren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Don't fuck with BertjeHij zou Genee prima kunnen vervangen.
Is toch heerlijk man.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Van Hanegem is gewoon een vervelend ventje.
En van der Boog en Coronel...dat zou inderdaad ook bazentv zijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij zou wel witte limousines kunnen laten stoppen voor de deuren van Derksen, Van Gaal, Cruijff en Kraay Sr om deze mannen weer als vrienden te laten dineren.
Misschien hetgeen ze al het hele jaar roepen en dat ze het verdiend hebben om Europa in te gaan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:22 schreef no1uknow het volgende:
Ik ben benieuwd wat de tafelheren morgenavond te zeggen hebben over ADO
Of iets dat Ado het volgend jaar gewoon weer heel moeilijk kan krijgen omdat je met paar kwaliteitspelers in deze eredivisie al hoge ogen kan gooien. Daarbij dat je elk jaar wel een team hebt die boven hun kunnen uitstijgen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:43 schreef msnk het volgende:
En dat Toornstra bewezen heeft wat voor een geweldenaar hij wel niet is, dat het voor ADO heel moeilijk gaat worden zo'n jongen vast te houden en dat ze het zonder hem "gewoon in de middenmoot" moeten doen volgend seizoen.
Kijkersvraag: "Beste huppeldepup, vindt u dat Toornstra een plek in Oranje heeft verdiend? Demy de Zeeuw heeft zich immers afgemeld."
Vooral dat laatste ja is altijd typerend, eerst een stapel rationele argumenten en dan ineens de bal is rond roepen. Koffietijd voor mannen dekt de lading wel goed wat dat betreft.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:39 schreef Absurditeit het volgende:
En uiteraard dat Van den Brom het maximale rendement eruit heeft gehaald en dat een rustige man als Van den Brom echt iemand is waar ze in Den Haag behoefte aan hadden. De jongens stralen nog plezier uit en zijn bereid voor elkaar te werken. Alle puzzelstukjes vielen dit seizoen precies in elkaar, maar als ze 3 belangrijke jongens kwijtraken kunnen ze volgend seizoen ook zomaar weer 13e worden.
Ben wel benieuwd of VI na 2014 nog doorgaat, en in welke vorm. Wilfred en René kunnen nog heel wat jaartjes mee, maar Johan is toch wel een belangrijk puzzelstuk en niet zomaar te vervangen door één of andere Hans Worst.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Als VI stopt, spreken Derksen en Genee dan weer met elkaar af om 7:00 in een toilet van een V/d Valk hotel voor een dagelijkse Doordekken?![]()
https://twitter.com/#!/SigaarSnor/status/74086724808081408quote:Nog geen witte rook, maar RTL werkt nog altijd aan Tour de France-variant VI Oranje, zo laat woordvoerder ons weten #VItv #wielrennen #TdF
Ja dus? Moet dat dan gebeuren met dezelfde gasten als van VI? Kan mij niet voorstellen dat Johan over fietsen gaat lullen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:56 schreef Veerboot het volgende:
[..]
https://twitter.com/#!/SigaarSnor/status/74086724808081408
Nee, geloof dat de bedoeling was dat o.a. Michael Boogerd vaste tafelgast zou worden. René en Johan zouden wel regelmatig gaan langskomen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja dus? Moet dat dan gebeuren met dezelfde gasten als van VI? Kan mij niet voorstellen dat Johan over fietsen gaat lullen.
quote:Vanuit Nederland zou hieromheen vanaf de Cauberg in Valkenburg (een bekende Nederlandse wielerplek) een show gemaakt worden, gepresenteerd door Wilfred Genee. Michael Boogerd en Ben van der Burg waren de beoogde vaste tafelgasten en daarnaast zouden diverse gasten uit de politiek, showbizz en sportwereld aanschuiven.
Wilfred Genee liet eerder weten dat het niet de bedoeling zou zijn om in het programma alleen aandacht te besteden aan de Tour de France, maar dat ook ander sportnieuws aan bod zou komen. Zo zou Johan Derksen regelmatig aanschuiven om actuele voetbalzaken te bespreken. Ook René van der Gijp, die een groot wielerfan is, zou zijn opwachting maken in het programma.
Johan maakt hem kapot als ie niks zegt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:02 schreef DrDentz het volgende:
Nou dat wordt lachen met die Michael 'zwart gat' Boogerd.
Lol. Iets met uitmelkerij.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:56 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Nou en, de eckte fans weten toch wel dat het 8 van de 10 keer niet over een fiets gaat.quote:
Derksen is wel vaker wat milder als er iemand naast hem zit. Hij kan wel direct zijn maar soms maakt hij een negatieve opmerking en begint meteen daarna te likken, waarop Genee die opmerking weer helemaal uitlicht.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:33 schreef Sloggi het volgende:
Vanavond Huub Stevens. Johan zal wel weer poeslief zijn.
Ehm wat? zover ik weet houdt Derksen zich juist niet in of zijn "slachtoffer" nou naast hem zit of niet. Zie Youtube voorbeelden als Maaskant/Petrovic.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:38 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Derksen is wel vaker wat milder als er iemand naast hem zit. Hij kan wel direct zijn maar soms maakt hij een negatieve opmerking en begint meteen daarna te likken, waarop Genee die opmerking weer helemaal uitlicht.
Die strakke broekjes van de kerels op fietsjes vind ie stiekum wel spannend, denk ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:05 schreef ZuidGrens het volgende:
Van der Gijp een groot wielerfan? Kan me andere uitspraken van hem herinneren, iets i.v.m. 'het is niets meer dan kerels op een fietsje' o.i.d.
Ja in die tijd nog wel, maar de laatste tijd is dat wel wat minder...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ehm wat? zover ik weet houdt Derksen zich juist niet in of zijn "slachtoffer" nou naast hem zit of niet. Zie Youtube voorbeelden als Maaskant/Petrovic.
Is ie van de mannen dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:44 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Die strakke broekjes van de kerels op fietsjes vind ie stiekum wel spannend, denk ik.
Mwa dit seizoen heeft hij Mertens nog een tuinkabouter genoemd die hij maar al te graag in zijn tuin had. Kom jij anders met voorbeelden waar hij zich wel een uitzending lang inhield?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:52 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja in die tijd nog wel, maar de laatste tijd is dat wel wat minder...
Sneijder.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa dit seizoen heeft hij Mertens nog een tuinkabouter genoemd die hij maar al te graag in zijn tuin had. Kom jij anders met voorbeelden waar hij zich wel een uitzending lang inhield?
(Aankomende maandag verwacht ik het wel met Van Hanegem).
Je bedoeld toen Sneijder hem vanaf het vliegveld een shirt gaf?quote:
Volgens mij is Van Basten 1x bij VI geweest en kregen ze bijna een oprechte ruzie?, en bij Knevel heeft hij zijn standpunten over geloof ook meerdere malen herhaald in het begin. Ach boeiend waar gaat het ook eigenlijk overquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:57 schreef ZuidGrens het volgende:
Nou een uitzending lang kan ik niet echt noemen, en toen tegen Mertens dat vond ik niet echt hard of zo, dat was een geintje en daar bood hij later ook zijn excuses voor aan.
Volgens mij is Pastoor er ook een keer geweest en daar deed hij toen ook vrij normaal tegen, net als tegen de Barendjes waar hij wel eens negatief over is. Toen had je alleen die Wilders-discussie.
En destijds tegen Van Basten was hij ook wat milder...en die christelijke gast, hoe heet die? Knevel of zo?
Maar Johan roept soms ook om het roepen, dat moet natuurlijk ook.
Ja iddquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bedoeld toen Sneijder hem vanaf het vliegveld een shirt gaf?Wat had hij toen moeten zeggen dan, je vrouw is een hoer?.
[..]
Volgens mij is Van Basten 1x bij VI geweest en kregen ze bijna een oprechte ruzie?, en bij Knevel heeft hij zijn standpunten over geloof ook meerdere malen herhaald in het begin. Ach boeiend waar gaat het ook eigenlijk over
Meest epische voorbeeld hiervan was toen Barbara Barend het programma nog presenteerde en er een speler van een Nederlandse Eredivisieclub (middenmootclub) te gast was. Die presteerde het om drie kwartier clichés eruit te gooien, waarop Derksen hard begon te lachen toen hij vertelde dat hij toch nog wel ambitie had om voor een Engelse subtopper te spelen. Johan deelde hem mee dat je daar zowel techniek als voetbalinzicht voor nodig had en dat ontbrak beide bij de beste man. Mooiste aflevering ooit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ehm wat? zover ik weet houdt Derksen zich juist niet in of zijn "slachtoffer" nou naast hem zit of niet. Zie Youtube voorbeelden als Maaskant/Petrovic.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:43 schreef msnk het volgende:
En dat Toornstra bewezen heeft wat voor een geweldenaar hij wel niet is, dat het voor ADO heel moeilijk gaat worden zo'n jongen vast te houden en dat ze het zonder hem "gewoon in de middenmoot" moeten doen volgend seizoen.
Kijkersvraag: "Beste huppeldepup, vindt u dat Toornstra een plek in Oranje heeft verdiend? Demy de Zeeuw heeft zich immers afgemeld."
Is toch heerlijk manquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:49 schreef gniffie het volgende:
Vind Van Hanegem altijd een held bij Sport 1. Leuk duo met Van Basten, vooral als ze het niet met elkaar eens zijn
DNA onbekend?quote:
Die 2 zijn dikke maatjes. Maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:31 schreef Stokstaart het volgende:
Willem![]()
![]()
Derksen en Yolanthe trouwens in een show?? Als dat maar goed gaat
Vanmorgen belde Edwin Evers met Wilfred Genee en toen zei Wilbert dat deze VI/TDF variant hoogstwaarschijnlijk zal komen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:56 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Hij komt nu op sbs6!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan bij Boulevard?
Is ie al geweest? Want dan kan ik weer wegzappen.
Die foto's van de overleden vrouw van Derksen en zijn dochter. Nog nooit gezien .quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Derksen bij Boulevard.
http://bit.ly/jlDaYd
http://www.vi.nl/web/show?id=503596quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:24 schreef Elusive het volgende:
waar kan je ook alweer vragen insturen ? ik heb er 20 klaar staan
kan de url niet vinden
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:28 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
TrueKan nooit het einde van GTST zien
Johan kan dadelijk ook weer lekker los gaan over jarenlang financieel wanbeleid door van Raaij bij PSVquote:
wutquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:31 schreef Specularium het volgende:
Ik weet niet, volgens mij is die Huub echt een teringlijer.
Voorlopig lijkt het echt een gladjakkerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:31 schreef Specularium het volgende:
Denk het ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:31 schreef Specularium het volgende:
Ik kan me nog een video herinneren met Mendezquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:31 schreef Specularium het volgende:
Beetje losse handjesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:31 schreef Specularium het volgende:
waar?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:34 schreef RedFever007 het volgende:
dr zit ook een gast zonder hand zo te zien
Zou Stevens sneller Duits spreken dan hij Nederlands spreekt ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:39 schreef DrDentz het volgende:
Misschien ligt er een mooie uitdaging in de verenigde Arabische emiraten
Luidruchtig commanderen klinkt altijd beter in het Duitsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou Stevens sneller Duits spreken dan hij Nederlands spreekt ?
Beste keeper Championship al paar jaar en gaat nu hoogstwaarschijnlijk promoveren, maar om hem nou bij het Nederlands elftal te halen... neequote:
Volgens Wikipedia niet vandaar dat er zelfs geen toerisme is en daarom 1 vliegveld en moeten de andere eilanden het doen met 1 boot om de 2 wekenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:42 schreef wdn het volgende:
Die 12000 man zijn wel schatrijk daar op Tuvalu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |