Kijk hem rukken in de spiegel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Derksen is absoluut cult, maar heel af en toe is het de vieze oude man.
Let ook op de laatste opmerking tijdens dit filmpje
quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Let ook op de laatste opmerking tijdens dit filmpje
Maar dan ook wel weer zo dat het cult is...quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat was echt een bazenzomer ja.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:30 schreef heiden6 het volgende:
Ik voel mij altijd seksueel geïntimideerd door Johan.![]()
Die keer bij VI Oranje dat er zo'n brief kwam van een of andere vrouw die hem zo leuk vond.
"Kamernummer xxx, ik herhaal, kamernummer xxx!"
Sowieso dat hele programma liep over van genialiteit. Die René met zijn voetenbadje en foute overhemd met een paar knoopjes open, Derksen met 38 graden in een pak met stopdas en Prem die helemaal ontspoorde, die Belg die maar niet kon begrijpen dat wij hier echt gek genoeg waren om te denken dat Oranje de finale konden halen, die fittie met Cheque van Gelder, Derksen die zich afvraagt of Yolanthe die andere 10 ook niet eens kan verwennen omdat Sneijder zo goed in zijn vel zit, die cartoons uit de krant, 'we staan in de finale, yeah!', JD-bingo en WG-bingo, Johan over Piet de Visser.
Kwam hard aan inderdaad.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:53 schreef Piles het volgende:
Als ie met pensioen gaat zien we 'm nooit meer terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |