Kijk hem rukken in de spiegel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Derksen is absoluut cult, maar heel af en toe is het de vieze oude man.
Let ook op de laatste opmerking tijdens dit filmpje
quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Let ook op de laatste opmerking tijdens dit filmpje
Maar dan ook wel weer zo dat het cult is...quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat was echt een bazenzomer ja.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:30 schreef heiden6 het volgende:
Ik voel mij altijd seksueel geïntimideerd door Johan.![]()
Die keer bij VI Oranje dat er zo'n brief kwam van een of andere vrouw die hem zo leuk vond.
"Kamernummer xxx, ik herhaal, kamernummer xxx!"
Sowieso dat hele programma liep over van genialiteit. Die René met zijn voetenbadje en foute overhemd met een paar knoopjes open, Derksen met 38 graden in een pak met stopdas en Prem die helemaal ontspoorde, die Belg die maar niet kon begrijpen dat wij hier echt gek genoeg waren om te denken dat Oranje de finale konden halen, die fittie met Cheque van Gelder, Derksen die zich afvraagt of Yolanthe die andere 10 ook niet eens kan verwennen omdat Sneijder zo goed in zijn vel zit, die cartoons uit de krant, 'we staan in de finale, yeah!', JD-bingo en WG-bingo, Johan over Piet de Visser.
Kwam hard aan inderdaad.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:53 schreef Piles het volgende:
Als ie met pensioen gaat zien we 'm nooit meer terug
60 dus.quote:Op maandag 25 april 2011 21:22 schreef Cynix ® het volgende:
Hoeveel verslaggevers heeft VI eigenlijk?
Derksen leest mee blijkbaar.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:41 schreef DrDentz het volgende:
Maar waarom perse in Texas willen wonen.. hij kan in West Virginia ook lokale cuntry en americana helden opzoeken. Take me home zonder de doodstraf.
Oog in Oog van KROquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
In welk programma was Johan er net op dan op 2?
Hij heeft net een contract van 3 jaar bij RTL getekend, dus nog 2x VI Oranje waarschijnlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:58 schreef Morendo het volgende:
Over hoeveel jaar gaat hij precies met pensioen?
"battle"..? Je moet het niet als battle zienquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:20 schreef Steffie het volgende:
Morgen horen hoe hij Sven Kockelmann bij z'n poten afzaagt in VI. Was iig een mooie battle vanavond. Zeiksnor met z'n instant antwoorden en verontwaardigde blik en Sven met z'n neerbuigende houding en geblokte stropdas.
Ja dat zei ikquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Zondag is yolanthe geloof ik op tv met een bezoek aan eindbaas Derksen
Volgens mij hebben ze een dikke aanbieding van RTL gehad, want JD had het er al over dat ie nu betaalt wordt voor al die andere jaren waar ie amper salaris kreeg.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:04 schreef Veerboot het volgende:
VI dus nog zeker drie jaartjes te zien
http://sigaarsnor.blogspo(...)ot-2014-te-zien.html
quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:04 schreef Veerboot het volgende:
Dan is Johan met pensioenquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:04 schreef Veerboot het volgende:
Moet plots aan Hugo Camps denken.quote:
104quote:Op donderdag 26 mei 2011 03:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet plots aan Hugo Camps denken.
Hoe oud is die inmiddels ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |