Was er wel, maar stond niet bij aflevering gemist inderdaad. Is wel te downen overigens.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:23 schreef heiden6 het volgende:
Was er trouwens vorige week vrijdag geen uitzending? Was in het buitenland en heb zag niets bij uitzendinggemist.
Derksen beledigde Belgische tv-programma's en RTL wil daar geen conflicten (België is een belangrijke afzetmarkt voor RTL), dus hebben ze een "technische storing" bij het online zetten van die aflevering.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:23 schreef heiden6 het volgende:
Was er trouwens vorige week vrijdag geen uitzending? Was in het buitenland en heb zag niets bij uitzendinggemist.
Done.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:29 schreef heiden6 het volgende:
Iemand die enig idee heeft waar ik de uitzending kan vinden die mij een PM kan sturen?
Want?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:32 schreef Absurditeit het volgende:
Toch wel 1 van de grootste faalmomenten die ik van Derksen in de media ben tegen gekomen:
[ afbeelding ]
Eerst jarenlang verkondigen dat je erheen wilt verkassen en dan nu beginnen te huilen over het feit dat daar de doodstraf van kracht is. Als er iets niet nieuw is aan Texas dan is dat het wel en het zal binnen afzienbare tijd ook niet veranderen. Dat had ook hij prima kunnen begrijpen.quote:
Kan toch dat hij zich dat pas echt realiseerde toen hij er wasquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:36 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Eerst jarenlang verkondigen dat je erheen wil verkassen en dan nu beginnen te huilen over het feit dat daar de doodstraf van kracht is. Als er iets niet nieuw is aan Texas dan is dat het wel en het zal binnen afzienbare tijd ook niet veranderen. Dat had ook hij prima kunnen begrijpen.
Dit is een veel principiëler punt. Anyway, ik vind het niet sterk overkomen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:37 schreef arucard het volgende:
[..]
Kan toch dat hij zich dat pas echt realiseerde toen hij er was
Jarenlang verkondingen? Huilen? Volgens mij heeft Derksen af en toe terloops verteld dat hij naar Amerika wilde, maar desgevraagd zegt nu bij nader inzien toch te veel bezwaren te hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:36 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Eerst jarenlang verkondigen dat je erheen wilt verkassen en dan nu beginnen te huilen over het feit dat daar de doodstraf van kracht is. Als er iets niet nieuw is aan Texas dan is dat het wel en het zal binnen afzienbare tijd ook niet veranderen. Dat had ook hij prima kunnen begrijpen.
Net even opgezocht, maar ze hebben geen Austin in West Virginia.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:41 schreef DrDentz het volgende:
Maar waarom perse in Texas willen wonen.. hij kan in West Virginia ook lokale cuntry en americana helden opzoeken. Take me home zonder de doodstraf.
Inderdaad. Hij heeft meerdere malen heel expliciet over (Austin) Texas gesproken - "als ik met pensioen kan gaan, ben ik hier (Nederland) weg blabla" - en ook toen wist iedereen al dat ze daar nog de doodstraf uitvoeren. Allemaal niets nieuws.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:41 schreef Symer het volgende:
[..]
Jarenlang verkondingen? Huilen? Volgens mij heeft Derksen af en toe terloops verteld dat hij naar Amerika wilde, maar desgevraagd zegt nu bij nader inzien toch te veel bezwaren te hebben.
Mag die man dat zelf weten?
Nou precies, en dat vind ik het zwakke eraan. En ook niet echt iets voor hem. Maar het zal mij verder ook een rotzorg zijn of hij op zijn 75e in Austin of in Echteld woont.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:49 schreef Symer het volgende:
Denk dat Derksen gewoon een reden zoekt om voor zichzelf te verantwoorden dat ie lekker in Nederland kan blijven wonen.
Altijd weer dezelfde domme kutgrap, en de tering gast de hoeveelste account is dit van jou. Lijd jij aan een of andere mentale aandoening of zo?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:49 schreef leonsdevil het volgende:
Vrijdag jan Boskamp aan tafel,zou gijpie zich beschermen ?
je hebt een pm ,wordt 1 en ander wel duidelijk voor jequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Altijd weer dezelfde domme kutgrap, en de tering gast de hoeveelste account is dit van jou. Lijd jij aan een of andere mentale aandoening of zo?
Wel lachen wil een tweede ring in stadion,stadion zit alleen vol met concertenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Johan is veel te publiciteitsgeil om op z'n 65e met pensioen te gaan.
lolquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Altijd weer dezelfde domme kutgrap, en de tering gast de hoeveelste account is dit van jou. Lijd jij aan een of andere mentale aandoening of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |