Jammer dat ie zo gefaald heeft bij Feyenoord. Verder een goede trainer.quote:
Want Portugal leverd geen CL plaatsen af?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:58 schreef Geo3kant het volgende:
Voor de europa league.. hoor je dat, Gijp denkt dat Ajax 3e wordt![]()
![]()
![]()
Dat was al bekend.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:58 schreef Geo3kant het volgende:
![]()
![]()
Het scheelt niks of hij zou nog zeggen dat PSV kampioen wordt.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:58 schreef Geo3kant het volgende:
![]()
![]()
Ik verbaas me over mijn eigen spelers dit slaat nergens op.quote:
Nee. Amsterdamse bescheidenheid.quote:
Dit is Belgische dom en blindheid.quote:
Inderdaad stel je bescheiden op en leef toe naar volgende week. Maar dan gaan ze dit soort onzin uitkramen. Al heeft meneer Janssen daar ook een handje van.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:01 schreef epicbeardman het volgende:
Ajax kan beter de Underdog positie aannemen!
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:02 schreef pberends het volgende:
Van der Wiel... die kan beter in rapvideo's gaan optreden.
Nee ze MOETEN winnen en niks anders voldoet.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:01 schreef epicbeardman het volgende:
Ajax kan beter de Underdog positie aannemen!
Is er een keer een Belg die niet bescheiden is is het weer niet goedquote:Op maandag 9 mei 2011 21:01 schreef Scorpie het volgende:
Vertonghen nam die journalist gewoon keihard in de zeik.
400.000 slechts iddquote:Op maandag 9 mei 2011 21:09 schreef Geo3kant het volgende:
Ze hebben goede vervangers inderdaad.. zo'n Chadli, geweldige speler voor 2 pakken melk en een snicker binnen gehaald waarschijnlijk.
Irritant mannetje vind ik dat, echt een gladjakkertje.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Van Gangelen wil inderdaad iedereen te vriend houden...
Zou je denkenquote:
Als ze de dubbel wonnen idd.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:13 schreef Geo3kant het volgende:
Ja.. hij moet nu het Twentse paard op zijn reet zetten.. !!!!!!!! Zal hij wel niet doen, of was dat als ze de dubbel wonnen?
Het laatste.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:13 schreef Geo3kant het volgende:
Ja.. hij moet nu het Twentse paard op zijn reet zetten.. !!!!!!!! Zal hij wel niet doen, of was dat als ze de dubbel wonnen?
ik quote Gijpquote:Op maandag 9 mei 2011 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou je denken
De vent heeft zo'n enorme Twente bril op zijn voorhoofd gelast net als Waterreus maar dan voor PSV.
Ah okeequote:
Fack ja, nu je het zegtquote:Op maandag 9 mei 2011 21:19 schreef Symer het volgende:
Wat is het nog licht buitenNormaal als ik de gordijnen dichtdoe tijdens het eerste reclameblok van VI is het donker.
Lentequote:Op maandag 9 mei 2011 21:19 schreef Symer het volgende:
Wat is het nog licht buitenNormaal als ik de gordijnen dichtdoe tijdens het eerste reclameblok van VI is het donker.
Ik heb de gordijntjes al de hele tijd dicht.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:19 schreef Symer het volgende:
Prachtig juist, dat is voetbal.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:24 schreef Gramulanion het volgende:
Van Bommel is gewoon een smerige speler.
Hij gaf hem gewoon 10 minuten later een klap terug, zo gaat dat.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:24 schreef Geo3kant het volgende:
Totti wilde hem weer zo'n rotschop verkopen maar hij kreeg een flashback van die 10 wedstrijden schorsing volgens mij
Sow.. dat is geen rood meer maar gewoon een zwarte kaart.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij gaf hem gewoon 10 minuten later een klap terug, zo gaat dat.
http://www.sport1.nl/video/1897-totti-neemt-wraak-op-bommel.html
Van Bommelquote:Op maandag 9 mei 2011 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij gaf hem gewoon 10 minuten later een klap terug, zo gaat dat.
http://www.sport1.nl/video/1897-totti-neemt-wraak-op-bommel.html
Vanuit vroeger al. EMMA met de Gijpjesclan.quote:
Was Mattheus ook. Vond je die slecht. Sommige spelers wil je niet tegenkomen maar wel in je elftal.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:24 schreef Gramulanion het volgende:
Van Bommel is gewoon een smerige speler.
Net zoals dat ene interview met Hansie zeker.quote:
quote:
quote:
de bril maakt het af!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:54 schreef Geo3kant het volgende:
Ik zie hem praten, maar ik hoor alleen blablalbalbalbla..
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:54 schreef Geo3kant het volgende:
Heb ik altijd...quote:Op maandag 9 mei 2011 21:54 schreef Geo3kant het volgende:
Zeiken om te zeikenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:56 schreef pberends het volgende:
Die VI-blokken... de eerste duurt 40 minuten, de laatste 10 minuten.
Van Derksen geleerd.quote:
Klopt, die komt altijd ook super lomp in ja.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:57 schreef Geo3kant het volgende:
Jup.. Enoh hetzelfde, zoveel overtredingen maakt die gast ..:')
Ofnie danquote:Op maandag 9 mei 2011 21:59 schreef henkde_j het volgende:
Whehe die ene supporter was echt zwaar aan de drugs
het is ook nooit goed hequote:Op maandag 9 mei 2011 21:56 schreef pberends het volgende:
maak er een FP nieuws bericht vanquote:Op maandag 9 mei 2011 22:01 schreef pberends het volgende:
lol, [quote]Op maandag 9 mei 2011 21:56 schreef pberends het volgende:
Het is dat ze ff bewoog.. het leek net een popquote:Op maandag 9 mei 2011 22:03 schreef nikk het volgende:
Cool, afpersertje Verona aan tafel. Ben benieuwd wat die te melden heeft.
quote:
Nee, Boschker had nog een polletje, deze bal ging zo strak over het veld als het kapsel van Edward Sturing.quote:
B&B is een eigen topic niet waard? Is er uberhaupt een topic van?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:04 schreef msnk het volgende:
Waarom praten jullie altijd over B&B in het VI-topic
Barend en Barend #3 - Met geweldige vragen...quote:Op maandag 9 mei 2011 22:04 schreef pberends het volgende:
[..]
B&B is een eigen topic niet waard? Is er uberhaupt een topic van?
Dus vervuil je het VI-topic maar...? En ze hebben al heel lang een eigen reeksquote:Op maandag 9 mei 2011 22:04 schreef pberends het volgende:
[..]
B&B is een eigen topic niet waard? Is er uberhaupt een topic van?
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dan is het nu tijd voor een bericht van de Culturele commissie van Sport1
http://www.sport1.nl/video/1899-sierd-over-de-feria.html
Same. Staat al wel beschikbaar maar 't staat er nog niet helemaal op denk ikquote:Op maandag 9 mei 2011 22:22 schreef Typisch het volgende:
Ik krijg een error bij RTL gemist als ik de aflevering van vandaag aan klik.
Nu wel.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:24 schreef laucas het volgende:
[..]
Same. Staat al wel beschikbaar maar 't staat er nog niet helemaal op denk ik
Ik vond dat zo irritant van de Vos . hebben ze er vanavond iets over gezegd?Niet gzienquote:Op maandag 9 mei 2011 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee jammer genoeg niet, heerlijk altijd als Johan Sierd basht.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:52 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vond dat zo irritant van de Vos . hebben ze er vanavond iets over gezegd?Niet gzienwerken
WTFquote:Op maandag 9 mei 2011 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:23 schreef Falco het volgende:
Sierd bedrijft net poëzie.
Ik moet u van de culturele commissie van Sport 1 vertellen dat het in Sevilla momenteel Feria is.
Dat is altijd zo.
Dat is een week van zeven dagen koninginnedag.
De Feria, de geur van oranje bloesem,
als een sluier over de stad.
Altijd twee weken na Pasen.
En vooral in het zuiden van Sevilla, in Los Remedios
staan honderden kleurige kraampjes,
gazettas dicht op elkaar.
Muziek dreunt.
De feestgangers schuivelen door steegjes.
Overal wordt gedanst.
En vrouwen vooral,
interessant is dat voor de cultuurliefhebbers,
in flamengojurken met hele grote stippen.
Hier gaat Ronaldo ook op stip nummer 1
en krijgt de bal niet bij Benzema.
Je hoort de hakken klakken op de houten vloeren.
Je hoort hier castagnettes en kortom,
we zullen de dames nog wel zien
op de tribunes met die klederdracht.
Het is Feria, vandaar dat Sevilla dus,
zich concentreerde in Rota.
Dat ligt aan de baai van Cadiz,
een kilometer of 25 buiten de stad.
Daar waren ze veilig dachten ze,
aan de Costa Luz
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:23 schreef Falco het volgende:
Ik moet u van de culturele commissie van Sport 1 vertellen dat het in Sevilla momenteel Feria is.
Dat is altijd zo.
Muziek dreunt.
Overal wordt gedanst.
En vrouwen vooral,
aan de Costa Luz
Wat een bazenverhaal inderdaad, gewoon tijdens de wedstrijd.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:23 schreef Falco het volgende:
Dat is altijd zo.
Muziek dreunt.
Overal wordt gedanst.
En vrouwen vooral,
aan de Costa Luz
Nee.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:43 schreef PSVBOKKIE het volgende:
[..]
geen probleem mee via internet rtl gemist net zitten kijken
Je doet je Brabantse IQ weer eer aan hoor. We hadden het niet over afl. 33 maar 32, die van vrijdag.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:54 schreef PSVBOKKIE het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/a82d61e7-2dfe-3d2b-8118-0de7dd1e3584/
![]()
![]()
die is er ook maar kijk zelf maar hier http://sigaarsnor.blogspot.com/quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:59 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Je doet je Brabantse IQ weer eer aan hoor. We hadden het niet over afl. 33 maar 32, die van vrijdag.
Die is er inderdaad wel, maar niet op RTL gemist. Goed dat je dit nu ook door hebt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:16 schreef PSVBOKKIE het volgende:
[..]
die is er ook maar kijk zelf maar hier http://sigaarsnor.blogspot.com/
Jongen, je werd gewoon keihard uitgeluld. Kneusje.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:16 schreef PSVBOKKIE het volgende:
[..]
die is er ook maar kijk zelf maar hier http://sigaarsnor.blogspot.com/
domme gast en dame
Verandering.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:46 schreef peniskaas het volgende:
Ah dank, ik kreeg hem niet gepost. Fok is vernieuwd sinds m'n laatste posts in september 2010 en deze autist kan het niet handelen.
gewoon geen imageshack gebruiken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:46 schreef peniskaas het volgende:
Ah dank, ik kreeg hem niet gepost. Fok is vernieuwd sinds m'n laatste posts in september 2010 en deze autist kan het niet handelen.
De Nederlandse Oprah als je het zo bekijktquote:
Beetje hypocriet inderdaad. Ze nodigen wel iedere keer die achterlijke jakhals uit die mij iets te nadrukkelijk Twente fan is.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:11 schreef Piebe het volgende:
Gijp riep trouwens ook dat Heitinga als Ajacied analyseerde en niet objectief kon zijn.
Ik Heitinga toch echt voor de wedstrijd, horen roepen dat Twente licht favoriet was.
Verder weer genoeg gelachen overigens.
laat een nog groter contrast zienquote:
He verekte mongool gij zijt grappig,Kneusje was toch jou bijnaam op school ?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Jongen, je werd gewoon keihard uitgeluld. Kneusje.
Zet jezelf toch niet voor paal en praat geen poepquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:50 schreef PSVBOKKIE het volgende:
[..]
He verekte mongool gij zijt grappig,Kneusje was toch jou bijnaam op school ?
Ja weet wel wie gij zijt haha
Hahaha Je bent niks veranderd koekwausquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:00 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zet jezelf toch niet voor paal en praat geen poep
Joh, net of jij mij kent...hou op met trollen en ga on topicquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:06 schreef PSVBOKKIE het volgende:
[..]
Hahaha Je bent niks veranderd koekwaus![]()
Versta geen woord van wat ie zegt alleenquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Boskamp is gewoon een prachtkerel met een goede kijk op het spelletje! Heerlijk als hij er is altijd..
Of je koek lust.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:04 schreef julian6 het volgende:
[..]
Versta geen woord van wat ie zegt alleen
Bij Boskamp gaat het meer om zijn lichaamstaal.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:04 schreef julian6 het volgende:
[..]
Versta geen woord van wat ie zegt alleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was er wel, maar stond niet bij aflevering gemist inderdaad. Is wel te downen overigens.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:23 schreef heiden6 het volgende:
Was er trouwens vorige week vrijdag geen uitzending? Was in het buitenland en heb zag niets bij uitzendinggemist.
Derksen beledigde Belgische tv-programma's en RTL wil daar geen conflicten (België is een belangrijke afzetmarkt voor RTL), dus hebben ze een "technische storing" bij het online zetten van die aflevering.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:23 schreef heiden6 het volgende:
Was er trouwens vorige week vrijdag geen uitzending? Was in het buitenland en heb zag niets bij uitzendinggemist.
Done.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:29 schreef heiden6 het volgende:
Iemand die enig idee heeft waar ik de uitzending kan vinden die mij een PM kan sturen?
Want?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:32 schreef Absurditeit het volgende:
Toch wel 1 van de grootste faalmomenten die ik van Derksen in de media ben tegen gekomen:
[ afbeelding ]
Eerst jarenlang verkondigen dat je erheen wilt verkassen en dan nu beginnen te huilen over het feit dat daar de doodstraf van kracht is. Als er iets niet nieuw is aan Texas dan is dat het wel en het zal binnen afzienbare tijd ook niet veranderen. Dat had ook hij prima kunnen begrijpen.quote:
Kan toch dat hij zich dat pas echt realiseerde toen hij er wasquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:36 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Eerst jarenlang verkondigen dat je erheen wil verkassen en dan nu beginnen te huilen over het feit dat daar de doodstraf van kracht is. Als er iets niet nieuw is aan Texas dan is dat het wel en het zal binnen afzienbare tijd ook niet veranderen. Dat had ook hij prima kunnen begrijpen.
Dit is een veel principiëler punt. Anyway, ik vind het niet sterk overkomen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:37 schreef arucard het volgende:
[..]
Kan toch dat hij zich dat pas echt realiseerde toen hij er was
Jarenlang verkondingen? Huilen? Volgens mij heeft Derksen af en toe terloops verteld dat hij naar Amerika wilde, maar desgevraagd zegt nu bij nader inzien toch te veel bezwaren te hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:36 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Eerst jarenlang verkondigen dat je erheen wilt verkassen en dan nu beginnen te huilen over het feit dat daar de doodstraf van kracht is. Als er iets niet nieuw is aan Texas dan is dat het wel en het zal binnen afzienbare tijd ook niet veranderen. Dat had ook hij prima kunnen begrijpen.
Net even opgezocht, maar ze hebben geen Austin in West Virginia.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:41 schreef DrDentz het volgende:
Maar waarom perse in Texas willen wonen.. hij kan in West Virginia ook lokale cuntry en americana helden opzoeken. Take me home zonder de doodstraf.
Inderdaad. Hij heeft meerdere malen heel expliciet over (Austin) Texas gesproken - "als ik met pensioen kan gaan, ben ik hier (Nederland) weg blabla" - en ook toen wist iedereen al dat ze daar nog de doodstraf uitvoeren. Allemaal niets nieuws.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:41 schreef Symer het volgende:
[..]
Jarenlang verkondingen? Huilen? Volgens mij heeft Derksen af en toe terloops verteld dat hij naar Amerika wilde, maar desgevraagd zegt nu bij nader inzien toch te veel bezwaren te hebben.
Mag die man dat zelf weten?
Nou precies, en dat vind ik het zwakke eraan. En ook niet echt iets voor hem. Maar het zal mij verder ook een rotzorg zijn of hij op zijn 75e in Austin of in Echteld woont.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:49 schreef Symer het volgende:
Denk dat Derksen gewoon een reden zoekt om voor zichzelf te verantwoorden dat ie lekker in Nederland kan blijven wonen.
Altijd weer dezelfde domme kutgrap, en de tering gast de hoeveelste account is dit van jou. Lijd jij aan een of andere mentale aandoening of zo?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:49 schreef leonsdevil het volgende:
Vrijdag jan Boskamp aan tafel,zou gijpie zich beschermen ?
je hebt een pm ,wordt 1 en ander wel duidelijk voor jequote:Op woensdag 11 mei 2011 20:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Altijd weer dezelfde domme kutgrap, en de tering gast de hoeveelste account is dit van jou. Lijd jij aan een of andere mentale aandoening of zo?
Wel lachen wil een tweede ring in stadion,stadion zit alleen vol met concertenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Johan is veel te publiciteitsgeil om op z'n 65e met pensioen te gaan.
lolquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Altijd weer dezelfde domme kutgrap, en de tering gast de hoeveelste account is dit van jou. Lijd jij aan een of andere mentale aandoening of zo?
Ik hoop dat ze hier nog aandacht aan gaan besteden.quote:Het afscheid van Hans Kraay jr. bij Lienden
Op donderdagavond 26 mei vanaf 20.30 uur is er gelegenheid om afscheid te nemen van Hans Kraay jr. Vanaf 20.30 uur bent u van harte welkom in Zalencentrum Torenzicht te Lienden.
Dit afscheidsfeest wordt u door Voetbalvereniging F.C.Lienden, Businessclub de Betuwe en supportersvereniging de Blauwe Zebra aangeboden.
Kom dus massaal naar Zalencentrum Torenzicht om Hans te bedanken voor die mooie en heel bijzondere 7 jaren F.C.Lienden!!!
Bron: fclienden.nl
Foto: orange-pictures.nl
Ze hadden het vrijdag moeten doen, en dan net als met dat trieste sparta-etentje (quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hier nog aandacht aan gaan besteden.
Of misschien Johan en René als Special Guests bij dit grootse afscheid.
Nah, ik denk dat je na een kwartier die plaatselijke notabelen en dorpsidioten, die stuk voor stuk een glaasje teveel op hebben, wel zat bent. Op locatie gaan is overal dodelijk voor VI. Zeker als er iets te 'vieren' valt in zo'n boerengat.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij de boeren van Lienden is dat vast veel leuker dan bij die kille lui van Sparta.
+ die mongool jules deelder zal niet aanwezig zijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij de boeren van Lienden is dat vast veel leuker dan bij die kille lui van Sparta.
Ja, je zal ook wel gelijk hebben. Alleen toen tijdens het WK was het wel leuk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:30 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat je na een kwartier die plaatselijke notabelen en dorpsidioten, die stuk voor stuk een glaasje teveel op hebben, wel zat bent. Op locatie gaan is overal dodelijk voor VI. Zeker als er iets te 'vieren' valt in zo'n boerengat.
Je doelt op VI Oranje? 'Wel leuk?'quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:33 schreef essentieel het volgende:
[..]
Ja, je zal ook wel gelijk hebben. Alleen toen tijdens het WK was het wel leuk.
rustig maar... het was extreem fantastisch, ok?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:02 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Je doelt op VI Oranje? 'Wel leuk?'Dat was gewoon geniaal!
Fawlty Towers komt nog niet terug op tv, Little Britain waarschijnlijk ook niet, Top Gear is sowieso slechter dan VI, dat behoeft geen uitleg.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:30 schreef Heufd het volgende:
VI Oranje. Zou er ooit nog iets op tv komen wat dat niveau benadert? Nooit.
Die serie word nog steeds herhaald, en dat voor een serie uit de jaren 70 met maar 12(?) afleveringen over twee seizoenen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:16 schreef msnk het volgende:
Fawtly Towers is toch al maanden bezig? Of bedoel je nieuwe shit?
Ja dat zeg ik, maar jij zei "Fawlty Towers komt nog niet terug op tv" vandaar mijn reactiequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Die serie word nog steeds herhaald, en dat voor een serie uit de jaren 70 met maar 12(?) afleveringen over twee seizoenen!
Waarom?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:18 schreef voice-over het volgende:
Die Johan Derksen is toch wel een erg trieste zeiksnor.
Beetje vloeken in de kerk om dat hier te zeggenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:18 schreef voice-over het volgende:
Is het te veel gevraagd om een origineel scheldwoord te verzinnen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:18 schreef voice-over het volgende:
Voor Johan Derksen wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:44 schreef Symer het volgende:
[..]
Is het te veel gevraagd om een origineel scheldwoord te verzinnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |