Ik hoop dat ze hier nog aandacht aan gaan besteden.quote:Het afscheid van Hans Kraay jr. bij Lienden
Op donderdagavond 26 mei vanaf 20.30 uur is er gelegenheid om afscheid te nemen van Hans Kraay jr. Vanaf 20.30 uur bent u van harte welkom in Zalencentrum Torenzicht te Lienden.
Dit afscheidsfeest wordt u door Voetbalvereniging F.C.Lienden, Businessclub de Betuwe en supportersvereniging de Blauwe Zebra aangeboden.
Kom dus massaal naar Zalencentrum Torenzicht om Hans te bedanken voor die mooie en heel bijzondere 7 jaren F.C.Lienden!!!
Bron: fclienden.nl
Foto: orange-pictures.nl
Ze hadden het vrijdag moeten doen, en dan net als met dat trieste sparta-etentje (quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hier nog aandacht aan gaan besteden.
Of misschien Johan en René als Special Guests bij dit grootse afscheid.
Nah, ik denk dat je na een kwartier die plaatselijke notabelen en dorpsidioten, die stuk voor stuk een glaasje teveel op hebben, wel zat bent. Op locatie gaan is overal dodelijk voor VI. Zeker als er iets te 'vieren' valt in zo'n boerengat.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij de boeren van Lienden is dat vast veel leuker dan bij die kille lui van Sparta.
+ die mongool jules deelder zal niet aanwezig zijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij de boeren van Lienden is dat vast veel leuker dan bij die kille lui van Sparta.
Ja, je zal ook wel gelijk hebben. Alleen toen tijdens het WK was het wel leuk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:30 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat je na een kwartier die plaatselijke notabelen en dorpsidioten, die stuk voor stuk een glaasje teveel op hebben, wel zat bent. Op locatie gaan is overal dodelijk voor VI. Zeker als er iets te 'vieren' valt in zo'n boerengat.
Je doelt op VI Oranje? 'Wel leuk?'quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:33 schreef essentieel het volgende:
[..]
Ja, je zal ook wel gelijk hebben. Alleen toen tijdens het WK was het wel leuk.
rustig maar... het was extreem fantastisch, ok?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:02 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Je doelt op VI Oranje? 'Wel leuk?'Dat was gewoon geniaal!
Fawlty Towers komt nog niet terug op tv, Little Britain waarschijnlijk ook niet, Top Gear is sowieso slechter dan VI, dat behoeft geen uitleg.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:30 schreef Heufd het volgende:
VI Oranje. Zou er ooit nog iets op tv komen wat dat niveau benadert? Nooit.
Die serie word nog steeds herhaald, en dat voor een serie uit de jaren 70 met maar 12(?) afleveringen over twee seizoenen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:16 schreef msnk het volgende:
Fawtly Towers is toch al maanden bezig? Of bedoel je nieuwe shit?
Ja dat zeg ik, maar jij zei "Fawlty Towers komt nog niet terug op tv" vandaar mijn reactiequote:Op donderdag 12 mei 2011 23:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Die serie word nog steeds herhaald, en dat voor een serie uit de jaren 70 met maar 12(?) afleveringen over twee seizoenen!
Waarom?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:18 schreef voice-over het volgende:
Die Johan Derksen is toch wel een erg trieste zeiksnor.
Beetje vloeken in de kerk om dat hier te zeggenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:18 schreef voice-over het volgende:
Is het te veel gevraagd om een origineel scheldwoord te verzinnen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:18 schreef voice-over het volgende:
Voor Johan Derksen wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:44 schreef Symer het volgende:
[..]
Is het te veel gevraagd om een origineel scheldwoord te verzinnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |