Beetje hypocriet inderdaad. Ze nodigen wel iedere keer die achterlijke jakhals uit die mij iets te nadrukkelijk Twente fan is.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:11 schreef Piebe het volgende:
Gijp riep trouwens ook dat Heitinga als Ajacied analyseerde en niet objectief kon zijn.
Ik Heitinga toch echt voor de wedstrijd, horen roepen dat Twente licht favoriet was.
Verder weer genoeg gelachen overigens.
laat een nog groter contrast zienquote:
He verekte mongool gij zijt grappig,Kneusje was toch jou bijnaam op school ?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Jongen, je werd gewoon keihard uitgeluld. Kneusje.
Zet jezelf toch niet voor paal en praat geen poepquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:50 schreef PSVBOKKIE het volgende:
[..]
He verekte mongool gij zijt grappig,Kneusje was toch jou bijnaam op school ?
Ja weet wel wie gij zijt haha
Hahaha Je bent niks veranderd koekwausquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:00 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zet jezelf toch niet voor paal en praat geen poep
Joh, net of jij mij kent...hou op met trollen en ga on topicquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:06 schreef PSVBOKKIE het volgende:
[..]
Hahaha Je bent niks veranderd koekwaus![]()
Versta geen woord van wat ie zegt alleenquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Boskamp is gewoon een prachtkerel met een goede kijk op het spelletje! Heerlijk als hij er is altijd..
Of je koek lust.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:04 schreef julian6 het volgende:
[..]
Versta geen woord van wat ie zegt alleen
Bij Boskamp gaat het meer om zijn lichaamstaal.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:04 schreef julian6 het volgende:
[..]
Versta geen woord van wat ie zegt alleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |