quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:28 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
TrueKan nooit het einde van GTST zien
Johan kan dadelijk ook weer lekker los gaan over jarenlang financieel wanbeleid door van Raaij bij PSVquote:
wutquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:31 schreef Specularium het volgende:
Ik weet niet, volgens mij is die Huub echt een teringlijer.
Voorlopig lijkt het echt een gladjakkerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:31 schreef Specularium het volgende:
Denk het ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:31 schreef Specularium het volgende:
Ik kan me nog een video herinneren met Mendezquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:31 schreef Specularium het volgende:
Beetje losse handjesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:31 schreef Specularium het volgende:
waar?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:34 schreef RedFever007 het volgende:
dr zit ook een gast zonder hand zo te zien
Zou Stevens sneller Duits spreken dan hij Nederlands spreekt ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:39 schreef DrDentz het volgende:
Misschien ligt er een mooie uitdaging in de verenigde Arabische emiraten
Luidruchtig commanderen klinkt altijd beter in het Duitsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou Stevens sneller Duits spreken dan hij Nederlands spreekt ?
Beste keeper Championship al paar jaar en gaat nu hoogstwaarschijnlijk promoveren, maar om hem nou bij het Nederlands elftal te halen... neequote:
Volgens Wikipedia niet vandaar dat er zelfs geen toerisme is en daarom 1 vliegveld en moeten de andere eilanden het doen met 1 boot om de 2 wekenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:42 schreef wdn het volgende:
Die 12000 man zijn wel schatrijk daar op Tuvalu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |