Hmm..uitzending nog steeds niet beschikbaar. Jammer...quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:37 schreef Piles het volgende:
Later hier te vinden: http://ooginoog.kro.nl/seizoenen/2011/afleveringen/25-05-2011/
Nu welquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:59 schreef DUK het volgende:
[..]
Hmm..uitzending nog steeds niet beschikbaar. Jammer...
Wat een kotsvent die Brama. Echt zo'n ideale boerenschoonzoonquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:39 schreef ZuidGrens het volgende:
Die Brama is ook wel een grappige kerel.
'Ik ga hem tussen al mijn andere prijzen zetten'
'Ik ga nu meteen m'n moeder bellen'
Dat heeft zijn vriendin ook door want die neukt fijn buiten de deurquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat een kotsvent die Brama. Echt zo'n ideale boerenschoonzoon.
Als dat zo is: lekker voor em. Waardeloze schijtvent.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat heeft zijn vriendin ook door want die neukt fijn buiten de deur
Dus jij wenst hem nog net niet dood omdat hij de ideale boerenschoonzoon zou zijn (Ik vond hem juist verrassend veel humor hebben) jaja logisch.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Die jaloezie, schitterendquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:19 schreef fathank het volgende:
[..]
T/m 30ste dacht ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht morgenavond met Stevens de laatste uitzending van het seizoen is?
Ah, relax. Een onverwacht extra uitzending danquote:
Johan zei in Oog in Oog dat hij er volgende week bij zou zitten geloof ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht morgenavond met Stevens de laatste uitzending van het seizoen is?
Ruudjequote:Suiker was naast waarzegger ook een heroïne- en cocaïne-verslaafde. Hij werd door veel BN'ers geconsulteert, zoals Ruud Gullit, Oscar Hammerstein en Nina Brink.
In verband met de Champions League finale natuurlijkquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, relax. Een onverwacht extra uitzending dan.
Je had het over Ruudje Vormer?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:19 schreef fathank het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |