Ik kan die gast ook niet pruimen, maar ik vind hem in deze aflevering nog wel gaan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:15 schreef Absurditeit het volgende:
Zie onze grote vriend toch weer eens ruig zitten tegenover het zelfingenomen, studentikoze kwalletje Sven Kockelmann.
Iddquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:34 schreef Absurditeit het volgende:
Ik vind Henk (Spaan) een product van de grachtengordel; semi-elitair.
So true.
Hij zal wel moeten om te overleven want Van Hanegem en Derksen zaten altijd zo verschrikkelijk ouwe-jongens-krentebrood met elkaar te zijn dat het niet leuk meer was. En het knettert vaak behoorlijk tussen Genee en Van Hanegem. Gaat geen prettige aflevering worden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:49 schreef DrDentz het volgende:
Ik vertrouw er op dat Genee maandag een paar leuke uitspraken van Johan over Van Hanegem terug haalt.
Ik denk juist dat het wel eens 1 van de vermakelijkste afleveringen van het seizoen kan worden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:52 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Hij zal wel moeten om te overleven want Van Hanegem en Derksen zaten altijd zo verschrikkelijk ouwe-jongens-krentebrood met elkaar te zijn dat het niet leuk meer was. En het knettert vaak behoorlijk tussen Genee en Van Hanegem. Gaat geen prettige aflevering worden.
Maar geen gemakkelijke voor Genee denk ik. Zullen wel weer een paar fragmenten van Genee uit de oude doos voorbij komen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:55 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het wel eens 1 van de vermakelijkste afleveringen van het seizoen kan worden.
Ja ik wens em bijna doodquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus jij wenst hem nog net niet dood omdat hij de ideale boerenschoonzoon zou zijn (Ik vond hem juist verrassend veel humor hebben) jaja logisch.
quote:
Welkom bij Voetbal International, met Johan Derksen, René van der Gijp en dames en heren hij is niet dood: Willem van Hanegem. Hoe is het Willem? Nog een beetje voetbal gekeken?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:10 schreef JackHerrer het volgende:
Het zou mooi zijn als Genee begint met de vraag aan Van Hanegem of ie alle wedstrijden heeft gezien.
Nu al een topshow.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:23 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Welkom bij Voetbal International, met Johan Derksen, René van der Gijp en dames en heren hij is niet dood: Willem van Hanegem. Hoe is het Willem? Nog een beetje voetbal gekeken?
Nou, er is continu voetbal op tv. Dan zou het wel heel vreemd zijn als ik niet af en toe wat mee pikte. Dat is toch heel logisch? Soms denk ik wel eens ... dat jij niet goed bij je hoofd bent. Wat is dit nou voor vraag?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:23 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Welkom bij Voetbal International, met Johan Derksen, René van der Gijp en dames en heren hij is niet dood: Willem van Hanegem. Hoe is het Willem? Nog een beetje voetbal gekeken?
Om vervolgen toe te geven niks te hebben gezien omdat hij wel wat beters te doen had. Al zie ik dat dan weer niet gebeuren met Barcelona zaterdag in de finale.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, er is continu voetbal op tv. Dan zou het wel heel vreemd zijn als ik niet af en toe wat mee pikte. Dat is toch heel logisch? Soms denk ik wel eens ... dat jij niet goed bij je hoofd bent. Wat is dit nou voor vraag?
Ja en dan wel een fototoestel omhangenquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:16 schreef Absurditeit het volgende:
Eigenlijk zou René dat shirt met die 2 strepen die samenkomen op de borst aan moeten doen als Willem er zit.
Don't fuck with Bertjequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:57 schreef DrDentz het volgende:
Bert van Leeuwen is geen journalist. Hij neemt alles wat Van Gobbel zegt aan voor waarheid en noemt dat wat in de kranten staat leugens, terwijl dit geschreven is door journalisten die alles checken.
Van Hanegem is gewoon een vervelend ventje.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:55 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het wel eens 1 van de vermakelijkste afleveringen van het seizoen kan worden.
Hij zou wel witte limousines kunnen laten stoppen voor de deuren van Derksen, Van Gaal, Cruijff en Kraay Sr om deze mannen weer als vrienden te laten dineren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Don't fuck with BertjeHij zou Genee prima kunnen vervangen.
Is toch heerlijk man.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Van Hanegem is gewoon een vervelend ventje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |