Komt ie weer zichzelf pluggen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:25 schreef pberends het volgende:
Waarom als bedrijf shirtsponsoring nemen?
Die bedragen.
Ben ik nu het Graydon-mannetje?quote:
Je zou kunnen gaan als je lid bent van die club. Of eens een belletje plegen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
Johan is vanavond bij een amateurclub bij mij in de buurt. Helaas lijkt het besloten te zijn alleen voor leden van die club. Geen idee of ik daar nu heen moet gaan of niet.
Eerder zou Gijp komen maar die heeft afgezegd, met Gijp zou ik sowieso gaan.
Wat is dit dan voor een schnabbel? Hij is echt nooit thuis..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
Johan is vanavond bij een amateurclub bij mij in de buurt. Helaas lijkt het besloten te zijn alleen voor leden van die club.
Geen idee, 1 of andere reading of hoe je het ook wil noemen. Volgens mij meer een soort interview met wat Johan allemaal vind over voetbal.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat is dit dan voor een schnabbel? Hij is echt nooit thuis..
Dat klopt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:28 schreef Symer het volgende:
Zijn er nou 3 topics volgeluld in 1 dag tijd?
Een beetje open deuren intrappen en schijtlollig doen en met een paar duizend euro weer naar huis rijden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Geen idee, 1 of andere reading of hoe je het ook wil noemen. Volgens mij meer een soort interview met wat Johan allemaal vind over voetbal.
Daar komt het vast op neer, en iedereen gaat met een glimlach op z'n bek weer naar huis en heeft een gezellig avond gehad.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:24 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Een beetje open deuren intrappen en schijtlollig doen en met een paar duizend euro weer naar huis rijden.
Nee.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:56 schreef tralalala het volgende:
Is die tv show van Yolanthe en Johan eigenlijk al op tv geweest?
Doen ze nooit goed, ik heb al eerder gezegd dat ze ermee moeten kappen die VI fragmentenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
idd, ook niet echt goed gemonteerd...
Dit is met bijna alle fragmenten in DWDD.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doen ze nooit goed, ik heb al eerder gezegd dat ze ermee moeten kappen die VI fragmenten
in DTDD te proppen. Het staat vrijwel nooit in de goede context door dat geknip.
wilt niks zeggen, zelfs bij Jensen hoor je nog gelachquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:00 schreef DrDentz het volgende:
Maar toch wel altijd lachende koppen in het publiek na VI-fragmenten.
Vind ik wel meevallen. Die ruzies tussen De Fohn en De Snor zijn onbegrepen bij het grote publiek.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:00 schreef DrDentz het volgende:
Maar toch wel altijd lachende koppen in het publiek na VI-fragmenten.
Inderdaad, ik zou het niks vinden als ze op de commerciele tour gaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Precies, nu is het nog underground.
Daar gebruiken ze ook een lachband lijkt mequote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:11 schreef Adames het volgende:
[..]
wilt niks zeggen, zelfs bij Jensen hoor je nog gelach
Klopt, het zou zeer dom zijn als ze het succes gaan uitmelken..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou het niks vinden als ze op de commerciele tour gaan.
QFTquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:37 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Sponsoring, slappe items in bouwmarkten / totoformulieren e.d. zouden de doodslag zijn van zo'n pracht concept
Komende vrijdag is ondergetekende aanwezig, ik zal wel in m'n blote billen door het beeld rennen!
Ga ik met m'n grote bek :p ik neem het terug, anders mag ik nooit meer terugkomen van ome Snorquote:
Hij heeft de typische, droge Twentse humorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:39 schreef ZuidGrens het volgende:
Die Brama is ook wel een grappige kerel.
'Ik ga hem tussen al mijn andere prijzen zetten'
'Ik ga nu meteen m'n moeder bellen'
Het zou nog mooier zijn geweest wanneer ie met 'n OBL-baard die prijs in ontvangst had genomenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:39 schreef ZuidGrens het volgende:
Die Brama is ook wel een grappige kerel.
'Ik ga hem tussen al mijn andere prijzen zetten'
'Ik ga nu meteen m'n moeder bellen'
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:48 schreef zlakto het volgende:
Roepen ze vanmiddag op Sporza dat ze 'binnenkrijgen dat Johan Derksen is overleden'. Blijkt het om een of andere baanrenner te gaan
http://www.spitsnieuws.nl(...)_jan_derksen_ov.htmlquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:48 schreef zlakto het volgende:
Roepen ze vanmiddag op Sporza dat ze 'binnenkrijgen dat Johan Derksen is overleden'. Blijkt het om een of andere baanrenner te gaan
Kijk hem rukken in de spiegel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Derksen is absoluut cult, maar heel af en toe is het de vieze oude man.
Let ook op de laatste opmerking tijdens dit filmpje
quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Let ook op de laatste opmerking tijdens dit filmpje
Maar dan ook wel weer zo dat het cult is...quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat was echt een bazenzomer ja.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:30 schreef heiden6 het volgende:
Ik voel mij altijd seksueel geïntimideerd door Johan.![]()
Die keer bij VI Oranje dat er zo'n brief kwam van een of andere vrouw die hem zo leuk vond.
"Kamernummer xxx, ik herhaal, kamernummer xxx!"
Sowieso dat hele programma liep over van genialiteit. Die René met zijn voetenbadje en foute overhemd met een paar knoopjes open, Derksen met 38 graden in een pak met stopdas en Prem die helemaal ontspoorde, die Belg die maar niet kon begrijpen dat wij hier echt gek genoeg waren om te denken dat Oranje de finale konden halen, die fittie met Cheque van Gelder, Derksen die zich afvraagt of Yolanthe die andere 10 ook niet eens kan verwennen omdat Sneijder zo goed in zijn vel zit, die cartoons uit de krant, 'we staan in de finale, yeah!', JD-bingo en WG-bingo, Johan over Piet de Visser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |