abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 april 2011 @ 18:43:58 #1
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_95269127

quote:
In winkelcentrum Ridderhof in Alphen aan den Rijn heeft even na twaalven een schietpartij plaatsgevonden. De politie meldt dat er zes doden zijn. Er zijn ook negen gewonden gevallen, verschillende van hen zijn er slecht aan toe.

De politie bevestigt dat er één dader was. Hij is één van de doden. Ooggetuigen zeggen dat het om een blonde man van een jaar of 25 gaat. Hij liep even na twaalven al schietend met een automatisch wapen door het winkelcentrum. Nadat hij zijn slachtoffers had gemaakt, schoot hij zichzelf met een ander wapen door het hoofd.

Twee supermarkten in het winkelcentrum zijn ontruimd en het gebied is afgesloten. De gemeente Alphen aan den Rijn heeft een crisisteam bijeengeroepen op het gemeentehuis.
Mitrailleur

De eigenaar van een dierenwinkel zag alles gebeuren. "Er was paniek in het winkelcentrum, veel rennende mensen. Ik zag mensen op de grond liggen. Toen ik de dader zag, ben ik naar binnen gegaan en heb ik de rolluiken dichtgedaan."

Het was op het moment van de schietpartij druk in het winkelcentrum. De winkelier vreest dat er zeker vijf tot tien doden zijn.

Een andere ooggetuige heeft de schietpartij zelf niet gezien, maar zag bij aankomst een lijk op een parkeerplaats liggen.
Bron: http://nos.nl/artikel/231(...)en-aan-den-rijn.html

• Een aantal van de gewonden zijn momenteel nog in levensgevaar.
• Koningin Beatrix heeft haar medeleven betuigd.
• 3 andere winkelcentra uit voorzorg ontruimd.
• Onder de slachtoffers zijn kinderen, hoeveel maakt de politie nog niet bekend.
• De dader opereerde alleen.
• De dader was een autochtone man uit Alphen a/d Rijn.
• De dader was een bekende van de politie met een drugsverleden.
• De officier van justitie heeft verteld dat de dader geen ex-militair is.

MEER NIEUWS VIA Alphen Stad FM: http://www.alphenstadfm.nl/ OF 105.4 FM

http://www.condoleance.nl(...)en-aan-den-rijn.html

6 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #9
6 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #8
6 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #7
6 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #6
6 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #5
6 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #4
Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #3
Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #2
Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan de Rijn
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  Forum Admin zaterdag 9 april 2011 @ 18:44:07 #2
35723 crew  GGMM
pi_95269133
quote:
Goh bedankt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 9 april 2011 @ 18:44:28 #3
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_95269147
Damn, wat erg zeg. Lees het nu pas, deze gebeurtenis.
pi_95269171
quote:
is pas 20 keer gepost...
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 9 april 2011 @ 18:45:26 #5
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_95269187
Welke woorden een burgermeester of wie dan ook gebruikt, het is nooit goed. Zoiets kan je niet beschrijven met woorden.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zaterdag 9 april 2011 @ 18:45:32 #6
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_95269191
Nu nog een kopietje van die brief.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_95269193
quote:
Op zaterdag 9 april 2011 18:36 schreef von_Preussen het volgende: Ben ik trouwens de enige die het raar vindt dat iedereen moet bezuinigen, maar het AT een spiksplinternieuwe (december 2010) BMW X5 5.0xDrive rijdt? Dat is de op 1 na duurste uitvoering (dikke V8 met 408pk) die een heleboel knaken kost, wat is er mis met een andere auto (bijv. een simpele 525d met chip)? http://www.spiegel.de/fotostrecke/fotostrecke-66670.html
Omdat je wellicht velig wil zitten bij een belegering en ook wil kunnen klemrijden? Voor die paar auto's bij dit soort exotische gevallen hoeft men van mij geen consessies te doen.
pi_95269197
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:36 schreef von_Preussen het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het raar vindt dat iedereen moet bezuinigen, maar het AT een spiksplinternieuwe (december 2010) BMW X5 5.0xDrive rijdt?

Dat is de op 1 na duurste uitvoering (dikke V8 met 408pk) die een heleboel knaken kost, wat is er mis met een andere auto (bijv. een simpele 525d met chip)?

http://www.spiegel.de/fotostrecke/fotostrecke-66670.html
Hij droeg een bomberjack/
een camouflagebroek
en gebruikte hij nu drugs ? Ik las zoiets hier....
Dus hoe komt hij aan die auto..
wietplantage?
Never go to bed mad - Stay up and fight
pi_95269214
Die jongen met die hond op de foto herken ik idd als een Tristan die ik ken.
Oh fuck, en hij heeft ook een mercedes en zat nog wel eens geestelijk in de knoop, heb em wel eens horen vertellen over dat hij een wapen had. ah men dit is niet echt! :( KUT
The waves you made will always be
  zaterdag 9 april 2011 @ 18:46:10 #10
28167 matthijst
pi_95269218
Auto van arrestatieteam...
pi_95269227
Lol die vrouw die op Nederland 1 geinterviewd werd 'er lagen allemaal dooien op de grond'

Lekker genuanceerd
pi_95269228
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Welke woorden een burgermeester of wie dan ook gebruikt, het is nooit goed. Zoiets kan je niet beschrijven met woorden.
Hij kan het toch ook beschrijven, als een 'zeer tragische gebeurtenis waarbij enkele doden te betreuren zijn'
٩๏̯͡๏)۶
pi_95269232
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:40 schreef Boldface het volgende:
Het is erg wat er gebeurd is. En een boel mensen is ontzettend veel leed en verdriet aangedaan, maar ik vind het toch verkeerd als de burgemeester zo'n gebeurtenis aanduidt als "een ramp van ongekende omvang". Sorry, maar dat is het niet. Het is een tragische gebeurtenis, een incident waarvan de omvang behoorlijk goed bekend is.

Een aardbeving/tsunami in Japan waarbij tienduizenden mensen om het leven komen is "een ramp van ongekende omvang", een schietincident in Alphen niet. Ik snap de verbijstering, de woede, het verdriet. Ik snap dat die burgemeester dat onder woorden wil brengen, maar ik vind dat we echt moeten uitkijken met allerlei misplaatste superlatieven.

Tot zover mijn impopulaire mening. Verder betuig ik mijn medeleven aan de nabestaanden en aan gewonde slachtoffers en hun familie.
Tja klopt wel.

Maar je kunt natuurlijk niet als burgemeester zeggen: Goh ja allemaal heel vervelend hoor wat er gebeurd is... In dat soort situaties probeer je je zo sterk mogelijk uit te drukken om het voorval te beschrijven, anders krijg je een shitload aan kritiek over je heen natuurlijk.
pi_95269233
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:45 schreef haShem het volgende:

[..]

een camouflagebroek
wietplantage?
Jij vraagt je af hoe hij aan die auto kwam?
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
  zaterdag 9 april 2011 @ 18:46:31 #15
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95269237
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:33 schreef gelly het volgende:

[..]

Misschien niet zo hysterisch doen en eens nagaan hoe vaak dit eigenlijk gebeurt ?
Hysterisch was mijn post niet hoor. Ik had het niet per se alleen over Nederland. Het gebeurt hier gelukkig niet vaak, maar in andere landen wel en daar is het ook zo dat de dader een minuut of tien kan prijsschieten. Dus vandaar mijn vraag waarom beveiligers geen wapen + training krijgen. Er kan pas (legaal) worden teruggeschoten als de politie er is en dat duurt volgens mij minimaal tien minuten (voordat ze er zijn en ze de dader letterlijk in het vizier hebben.)
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_95269241
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:46 schreef pepper_961 het volgende:
Oh fuck, en hij heeft ook een mercedes en zat nog wel eens geestelijk in de knoop, heb em wel eens horen vertellen over dat hij een wapen had. ah men dit is niet echt! :( KUT
Wat :')
  Admin zaterdag 9 april 2011 @ 18:46:34 #17
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95269242
quote:
Het is erg wat er gebeurd is. En een boel mensen is ontzettend veel leed en verdriet aangedaan, maar ik vind het toch verkeerd als de burgemeester zo'n gebeurtenis aanduidt als "een ramp van ongekende omvang". Sorry, maar dat is het niet. Het is een tragische gebeurtenis, een incident waarvan de omvang behoorlijk goed bekend is.

Een aardbeving/tsunami in Japan waarbij tienduizenden mensen om het leven komen is "een ramp van ongekende omvang", een schietincident in Alphen niet. Ik snap de verbijstering, de woede, het verdriet. Ik snap dat die burgemeester dat onder woorden wil brengen, maar ik vind dat we echt moeten uitkijken met allerlei misplaatste superlatieven.

Tot zover mijn impopulaire mening. Verder betuig ik mijn medeleven aan de nabestaanden en aan gewonde slachtoffers en hun familie.
quote:

Ben ik niet met je eens,
voor ons kleine Madurodam-landje is dit een schokkende gebeurtenis en in een community als Alphen moet het helemaal hard aankomen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_95269247
Het is absoluut geen ramp. Een ramp voor de betrokkenen, ja, vanzelfsprekend, maar geen ramp an sich. Het woord 'ramp' devalueert.
pi_95269250
quote:
echt waar? Damn dat lijkt me echt kut dude, sterkte.
  zaterdag 9 april 2011 @ 18:46:40 #20
262 Re
Kiss & Swallow
pi_95269251
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:45 schreef haShem het volgende:

[..]

een camouflagebroek
wietplantage?
gaat over het arrestatie team he ...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 9 april 2011 @ 18:46:55 #21
28167 matthijst
pi_95269256
quote:
Foto, waar?
  Admin zaterdag 9 april 2011 @ 18:47:02 #22
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95269259
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:45 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

is pas 20 keer gepost...
Er zijn mensen die nu pas inhaken.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_95269260
quote:
Sterkte!
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
  zaterdag 9 april 2011 @ 18:47:19 #24
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_95269268
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:46 schreef plesner het volgende:
Lol die vrouw die op Nederland 1 geinterviewd werd 'er lagen allemaal dooien op de grond'

Lekker genuanceerd
"Lekker genuanceerd"? Had ze dan moeten zeggen dat die mensen nog leefden ofzo. -O-
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 9 april 2011 @ 18:47:19 #25
262 Re
Kiss & Swallow
pi_95269269
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:46 schreef Monidique het volgende:
Het is absoluut geen ramp. Een ramp voor de betrokkenen, ja, vanzelfsprekend, maar geen ramp an sich. Het woord 'ramp' devalueert.
is een ramp dan objectiveerbaar?...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_95269283
Kan toch gewoon de auto van pappa en mamma zijn ? Wat een geneuzel.
pi_95269288
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:46 schreef Infection het volgende:

[..]

Wat :')
Serieus! Hij had heel lang voor die wagen gespaard.
Ah men please laat het hem niet zijn. :'(
pi_95269289
quote:
Welke foto?
pi_95269290
wat een maf tikje heeft dat wijf op ned 1
pi_95269291
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:46 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Jij vraagt je af hoe hij aan die auto kwam?
Ik niet iemand anders vroeg zich dat af
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 9 april 2011 @ 18:47:42 #31
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_95269292
quote:
Ramp is een verzamelwoord voor ernstige gebeurtenissen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_95269295
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:46 schreef yvonne het volgende:

[..]

[..]

Ben ik niet met je eens,
voor ons kleine Madurodam-landje is dit een schokkende gebeurtenis en in een community als Alphen moet het helemaal hard aankomen.
Het is een schokkende gebeurtenis, maar geen ramp.

De Bijlmerramp en de vuurwerkramp, dat waren wel echte rampen
٩๏̯͡๏)۶
pi_95269296
quote:
Uit Alphen a/d Rijn ook? Ik hoop voor je dat het niet waar is. Sterkte.
pi_95269303
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:45 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Omdat je wellicht velig wil zitten bij een belegering en ook wil kunnen klemrijden? Voor die paar auto's bij dit soort exotische gevallen hoeft men van mij geen consessies te doen.
Daar heb je een punt, voor het klemrijden heb je natuurlijk een bak vermogen nodig.

Ik ben overtuigd. :)
pi_95269307
quote:

Min of meer eens. Het is echt verschrikkelijk voor de nabestaanden van deze schietpartij, voor iedereen die alles heeft gezien en meegemaakt EN voor de mensen die zich in Alphen a/d Rijn niet meer veilig zullen voelen... maar in vergelijking met Japan enz. is het geen ramp van ongekende omvang.
pi_95269311
quote:
Op zaterdag 9 april 2011 18:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Dit. En who cares of je het een ramp noemt of niet, wat maakt dat uit zeg. Sommige mensen moeten ook overal op zeiken. We noemen dit een ramp boohoo, wat erg!

Ik vind het al een ramp als ik voor de duizendste keer in een file sta.
I feel kinda Locrian today
pi_95269313
quote:

[..]

[..]

Ben ik niet met je eens,
Dat is micro-micro-niveau. Natuurlijk komt het hard aan, maar dat komt de aardbeving in Japan ook wel.
pi_95269320
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:47 schreef Re het volgende:

[..]

Eigenlijk niet, nee. Verder is het natuurlijk ook niet echt belangrijk of je het een ramp noemt of niet, natuurlijk, dat is ook zo.
  zaterdag 9 april 2011 @ 18:48:08 #39
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_95269321
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:46 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Hij kan het toch ook beschrijven, als een 'zeer tragische gebeurtenis waarbij enkele doden te betreuren zijn'
Natuurlijk kan dat, maar dan nog...
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_95269331
quote:
Het is in ieder geval een groot drama -O-
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_95269333
quote:
Dus jij had alles kunnen voorkomen

:')
pi_95269335
quote:

[..]

Ja, voor een rampenplan zijn bepaalde criteria.. Dit is er geen iig.
  zaterdag 9 april 2011 @ 18:48:31 #43
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_95269345
Pff bij Eenvandaag hebben ze het nu over een eventuele ex-militair... :')
pi_95269347
Herman Finkers Levende Legende
I
k ben een levende legende
Mijn daden staan vermeldt
Kijk maar in de Volkskrant
Daar wordt van mij verteld

Een levende legende
Een hele grote held
De paus verklaart me heilig
Mijn relieken zijn besteld

Spaar mijn nagels en mijn schaamhaar
Neem sperma voor een kind
En voor een tientje mag u houden
Wat u in mijn toiletpot vindt

Ik ben een levende legende
Ik ben uw eigen grote held

En als ik me eens klein voel
Trap ik iemand dood
Dan wordt ik veel besproken
Dan praat men mij wel groot

Omdat ik wou dit ik hem was
Schoot ik Lennon dood
En dwars door het volk in Apeldoorn
Zo knalde ik me groot

Dagelijks in de Volkskrant
Ik ben een echte held

Ik ben zo zinloos
Dat ik groot wordt
Heiliger dan held
Ik krijg kaarsjes en processies
Alleen door dom geweld

Met de Bijbel, de Koran, of met gajes uit de goot
Moord ik en zo schop ik
Mijn minderwaardigheid wel dood

Ik ben mijn eigen grote held
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_95269349
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:47 schreef pepper_961 het volgende:

[..]

heb je nooit gevraagd waarom hij een wapen had? Je had naar de politie kunnen gaan.
pi_95269354
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:42 schreef waht het volgende:
Voor Nederlandse maatstaven is het wel een ramp te noemen. Hetgeen aantoont in wat voor bevoorrechte positie wij leven.
Mee eens ja. Het is natuurlijk een schokkende gebeurtenis, die veel leed en verdriet teweegbrengt, maar ik vind toch dat je voorzichtig moet zijn met woorden als "ramp van ongekende omvang".

Het blijft altijd raden wat iemand bezielt om tot dit soort daden over te gaan. De discussie laait steeds op nadat zo'n gebeurtenis plaatsvindt, nooit vooraf. Als je onderwerpen als gewelddadige computergames (ik noem maar wat) aansnijdt, wordt dat altijd weggehoond.
pi_95269359
quote:

[..]

Een beetje wel: Je kunt toch wel objectief vaststellen dat een gebeurtenis waarbij duizenden doden vallen eerder als ramp in aanmerking komt dan dit voorval.

Het blijft natuurlijk verschrikkelijk dit, vooral voor de nabestaanden en degene die het hebben meegemaakt.
pi_95269364
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:48 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

heb je nooit gevraagd waarom hij een wapen had? Je had naar de politie kunnen gaan.
wagen
  Admin zaterdag 9 april 2011 @ 18:49:08 #49
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95269367
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:47 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Het is een schokkende gebeurtenis, maar geen ramp.

De Bijlmerramp en de vuurwerkramp, dat waren wel echte rampen
Kan, gaan we nog over bekvechten als dit een beetje gezakt is :)

pi_95269371
Op Ned 1 geeft dat wijf natuurlijk weer films enzo de schuld... het zal ook weer niet. Met elke gek die zoiets doet worden films en games er weer bij gehaald... :|W
pi_95269373
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:47 schreef pepper_961 het volgende:

[..]

Bel naar zijn huis? :? Dan kom je er wel achter.
pi_95269375
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:49 schreef Sam-x het volgende:

[..]

wagen
nee wapen
pi_95269386
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:49 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

nee wapen
ok
  Admin zaterdag 9 april 2011 @ 18:49:47 #54
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95269396
De experts zijn alweer van stal gehaald :{

pi_95269402
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:46 schreef matthijst het volgende:

[..]

Foto, waar?
Op die site van een vermeend familielid
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:47 schreef MilaNL het volgende:

[..]

Uit Alphen a/d Rijn ook? Ik hoop voor je dat het niet waar is. Sterkte.
Yeps, Hij was helemaal niet agressief, alleen nog wel eens van slag. Dan was hij een periode niet op het werk en hij kwam altijd met een kaal hoofd weer terug.
pi_95269404
Moet de TT niet aangepast worden naar 7 doden?
pi_95269405
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:49 schreef Infection het volgende:
Op Ned 1 geeft dat wijf natuurlijk weer films enzo de schuld... het zal ook weer niet. Met elke gek die zoiets doet worden films en games er weer bij gehaald... :|W
Guns, movies and games don't kill people. People kill people.
pi_95269413
quote:
Het is dat Marilyn Manson uit is.
pi_95269422
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:50 schreef Halcon het volgende:

[..]

Guns, movies and games don't kill people. People kill people.
Inderdaad.
pi_95269426
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:47 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

"Lekker genuanceerd"? Had ze dan moeten zeggen dat die mensen nog leefden ofzo. -O-
Ik vind dooien nou niet echt een geschikte bewoording, vind het nogal respectloos klinken
pi_95269428
quote:
Op zaterdag 9 april 2011 18:48 schreef Boldface het volgende:
maar ik vind toch dat je voorzichtig moet zijn met woorden als "ramp van ongekende omvang".
Waarom?
I feel kinda Locrian today
pi_95269434
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:50 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het is dat Marilyn Manson uit is.
Eminem is ook niet meer van de tijd zeker?
  Admin zaterdag 9 april 2011 @ 18:50:35 #64
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95269437
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:50 schreef Ciske- het volgende:
Moet de TT niet aangepast worden naar 7 doden?
Done

pi_95269441
quote:
Nadat ik mw2 heb gespeeld heb ik inderdaad wel de neiging om allemaal mensen kapot te schieten om te kijken of ik echt een ac130 krijg na 11 kills

Bagger die vrouw.
pi_95269442
:W

[ Bericht 77% gewijzigd door Netsplitter op 09-04-2011 18:51:39 ]
pi_95269445
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:50 schreef yvonne het volgende:

[..]

Done
Snel!
pi_95269459
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:50 schreef Disorder het volgende:
Ah, films en games weer..
Van nu af aan dus alleen nog maar Hello Kitty spelletjes verkopen *O* Dan zal er niet meer gemoord worden!
pi_95269461
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:47 schreef gelly het volgende:
Kan toch gewoon de auto van pappa en mamma zijn ? Wat een geneuzel.
Hij kan 'm ook best zelf gekocht hebben. Vanaf je 18e werken, bij papa en mama wonen... Dan kun je best na 'n tijdje zo'n auto kopen.
pi_95269462
hey pepper 961, bel dan naar die informatielijn ofzo.. als jij die dader kende kan je heel belangrijke info geven aan de politie...
pi_95269466
Wanneer/waar komt dat lijstje nou dan? Aangezien er zo kassa komt/
pi_95269471
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:48 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Nee, ik dacht dat een soort grootspraak was.
pi_95269483
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:50 schreef plesner het volgende:

[..]

Ik vind dooien nou niet echt een geschikte bewoording, vind het nogal respectloos klinken
Iemand heeft net een hoop lijken zien liggen en dan ga jij klagen over dat diegene misschien niet de juiste bewoording kiest.

Flikker toch op. :')
pi_95269484
Waarom moest deze 'expert' er zoveel onnodige Engelse termen doorheen gooien? Waarom shopping mall ipv winkelcentrum? Verder was het meer een kwestie van open deuren intrappen.
pi_95269488
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:51 schreef gehotseflotst het volgende:

[..]

Van nu af aan dus alleen nog maar Hello Kitty spelletjes verkopen *O* Dan zal er niet meer gemoord worden!
In tegendeel, dan ga ik héél veel mensen vermoorden :(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_95269498
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:50 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Nadat ik mw2 heb gespeeld heb ik inderdaad wel de neiging om allemaal mensen kapot te schieten om te kijken of ik echt een ac130 krijg na 11 kills

Bagger die vrouw.
Tja, maar dat zijn meer kinderlijke fantasieën die naar boven komen. Niet echt iets dat je aanzet om het ook daadwerkelijk te doen. Vooral als een volwassene weet je wel beter. :P
  zaterdag 9 april 2011 @ 18:51:57 #77
324457 Gronkel
YokYok-liefhebber
pi_95269499
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:48 schreef Wilskracht het volgende:
Herman Finkers Levende Legende
I
k ben een levende legende
Kijk maar in de Volkskrant
Daar wordt van mij verteld

Een levende legende
Een hele grote held
De paus verklaart me heilig
Mijn relieken zijn besteld

Spaar mijn nagels en mijn schaamhaar
Neem sperma voor een kind
En voor een tientje mag u houden
Wat u in mijn toiletpot vindt

Ik ben uw eigen grote held

En als ik me eens klein voel
Trap ik iemand dood
Dan wordt ik veel besproken
Dan praat men mij wel groot

Omdat ik wou dit ik hem was
Schoot ik Lennon dood
En dwars door het volk in Apeldoorn
Zo knalde ik me groot

Dagelijks in de Volkskrant
Ik ben een echte held

Ik ben zo zinloos
Dat ik groot wordt
Heiliger dan held
Ik krijg kaarsjes en processies
Alleen door dom geweld

Met de Bijbel, de Koran, of met gajes uit de goot
Moord ik en zo schop ik
Mijn minderwaardigheid wel dood

Ik ben mijn eigen grote held
staan vermeldt :')
pi_95269500
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:51 schreef pepper_961 het volgende:

[..]

Nee, ik dacht dat een soort grootspraak was.
Is jouw Tristan ook blond met half lang haar dan?
pi_95269502
quote:
Ben ik niet met je eens, voor ons kleine Madurodam-landje is dit een schokkende gebeurtenis en in een community als Alphen moet het helemaal hard aankomen.
Ik heb niet beweerd dat het geen schokkende gebeurtenis is en dat het niet hard aankomt. Het is afschuwelijk en tragisch. Ik kan allerlei termen bedenken, maar het is geen "ramp van ongekende omvang", temeer omdat die omvang behoorlijk goed bekend is.

Ook moeten we niet denken dat incidenten die in landen als de VS en Duitsland ook al zijn voorgekomen (mensen die in het wilde weg om zich heen schieten) niet ook in Nederland kunnen gebeuren.
  Forum Admin zaterdag 9 april 2011 @ 18:52:06 #80
35723 crew  GGMM
pi_95269507
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:51 schreef -0- het volgende:

[..]

Iemand heeft net een hoop lijken zien liggen en dan ga jij klagen over dat diegene misschien niet de juiste bewoording kiest.

Flikker toch op. :')
Dat.
Nogmaals; het is ongelooflijk hoe dom sommigen mensen hier zijn.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_95269510
Die vrouw heeft wel gelijk dat er nog een taboe rust op mensen met een psychiatrisch ziektebeeld. Werk zelf in de psychiatrie en herken dit wel.
  zaterdag 9 april 2011 @ 18:52:26 #82
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_95269522
Ah, om 20.00 uur een twitterstilte :')
Tics van je petten.
pi_95269533
Worden nu de gegevens gepost van alle mensen die toevallig ook v/d Vlist heten? :')
pi_95269537
quote:
8s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

In tegendeel, dan ga ik héél veel mensen vermoorden :(
Terwijl je op je rolschaatsen voortbeweegt en met toverstokjes en sterretjes mensen doodmaakt, net als in het spelletje zeker O+ Hello Kitty Roller Rescue :P

Dat zouden wel mooiere beelden zijn dan mensen die met een mitrailleur in winkelcentra rondlopen :@
  zaterdag 9 april 2011 @ 18:52:51 #85
28167 matthijst
pi_95269539
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:49 schreef pepper_961 het volgende:
Op die site van een vermeend familielid
Haha, de site van "Hans".
Grappig.
pi_95269550
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:51 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Is jouw Tristan ook blond met half lang haar dan?
Hij werkt al een heel poosje niet meer bij ons, is denk al dik een jaar geleden.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 9 april 2011 @ 18:53:56 #87
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_95269587
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:52 schreef Halcon het volgende:
Worden nu de gegevens gepost van alle mensen die toevallig ook v/d Vlist heten? :')
Nee.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_95269594
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:50 schreef yvonne het volgende:

[..]

Done
^O^
  zaterdag 9 april 2011 @ 18:54:10 #89
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_95269595
quote:

Misplaatste superlatieven. Dat zou echt afschuwelijk zijn ja.
Haalt gelijk bij rechter.
pi_95269601
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:52 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Die vrouw heeft wel gelijk dat er nog een taboe rust op mensen met een psychiatrisch ziektebeeld. Werk zelf in de psychiatrie en herken dit wel.
Idd. Het valt niet goed te praten maar toch.. ik geef die vrouw daar wel gelijk in.
  zaterdag 9 april 2011 @ 18:54:44 #91
324457 Gronkel
YokYok-liefhebber
pi_95269614
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:52 schreef nattermann het volgende:
Ah, om 20.00 uur een twitterstilte :')
Twitterstiltes :') Ik zou haast om 20.00u voor het eerst van mn leven gaan twitteren, wat een belachelijk gedoe. :')
  zaterdag 9 april 2011 @ 18:54:50 #92
165633 eriksd
The grand facade...
pi_95269617
Belachelijk deze heksenjacht.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  Forum Admin zaterdag 9 april 2011 @ 18:55:32 #93
35723 crew  GGMM
pi_95269638
quote:
Ik zie dat er om 20.00 uur een Twitterpauze van een kwartier komt voor de slachtoffers uit Alphen. Ik roep iedereen op mee te doen
http://twitter.com/JandeHoop/status/56755733886283779

Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator zaterdag 9 april 2011 @ 18:55:34 #94
155227 crew  Guppy
dus
pi_95269641
Damn! Wat een kippenvel bericht.

Vroeger ging ik met mijn mama altijd boodschappen doen in de Ridderhof. Nu is dat al even geleden :+ maar dat brengt het op één of andere manier wel eng dichtbij...

Medeleven voor de nabestanden en gewonden van mijn kant...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 9 april 2011 @ 18:56:20 #95
123170 alors
zlata1234
pi_95269675
Nu op Radio1 een verslaggever bij zijn flat en ook daar gaat het verhaal van dat zijn moeder daar werkte en geraakt zou zijn...
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 9 april 2011 @ 18:56:24 #96
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_95269676
quote:
Bleek die dader van die schietpartij ook nog gisteren jarig te zijn geweest. Ga lekker je verjaardag vieren in de hel #tristanvdvlis #alphen
pi_95269684
Waar moeten we trouwens sensatie zoeken nu kassa begint?
  zaterdag 9 april 2011 @ 18:56:36 #98
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_95269689
Waarom moet de naam van de dader voluit bekend worden gemaakt?
How can I make this topic about me?
pi_95269691
twitterpauze van een 15 minuten lijkt me wel heel lang.. 1-2 minuten zou nog best te doen zijn.
  zaterdag 9 april 2011 @ 18:56:44 #100
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_95269696
Ik ben best benieuwd wie er op de lijst staan, maar wil het aan de andere kant ook niet weten..
pi_95269711
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:52 schreef matthijst het volgende:

[..]

Haha, de site van "Hans".
Grappig.
Hoezo grappig dan? :?
Ik weet dat dat fotootje van die jongen met hond klein is maar ik herken daar wel de Tristan in die ik ken. Die Tristan is ook lang, blond, blauwe ogen.
pi_95269719
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:50 schreef Disorder het volgende:
Ah, films en games weer..
Natuurlijk veranderen games of films iemand niet zomaar in een moordenaar, maar het is toch echt wetenschappelijk bewezen dat je agressiever wordt van veel gewelddadige games/films. Hoe groot die invloed is verschilt natuurlijk wel erg per persoon, maar de invloed is er wel.
pi_95269720
Het gerucht gaat dat de moeder van de dader in het winkelcentrum werkt en ook slachtoffer is van de schietpartij. Dit is niet bevestigd.
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
  zaterdag 9 april 2011 @ 18:57:19 #104
165633 eriksd
The grand facade...
pi_95269721
quote:
8s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Omdat sommige mensen een onbedwingbare behoefte aan sensatie hebben.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_95269727
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:57 schreef pepper_961 het volgende:

[..]

Ik weet dat dat fotootje van die jongen met hond klein is maar ik herken daar wel de Tristan in die ik ken. Die Tristan is ook lang, blond, blauwe ogen.
heb je de politie al gebeld?
pi_95269737
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik ben best benieuwd wie er op de lijst staan, maar wil het aan de andere kant ook niet weten..
Waarom niet?

Weet jij ook waar en wanneer die lijst bekend wordt gemaakt?
  Moderator zaterdag 9 april 2011 @ 18:58:01 #107
155227 crew  Guppy
dus
pi_95269747
Journaal24?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_95269751
quote:

[..]

Welke foto bedoel je?
pi_95269753
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:57 schreef sinaasappelsapje het volgende:

[..]

Natuurlijk veranderen games of films iemand niet zomaar in een moordenaar, maar het is toch echt wetenschappelijk bewezen dat je agressiever wordt van veel gewelddadige games/films. Hoe groot die invloed is verschilt natuurlijk wel erg per persoon, maar de invloed is er wel.
Daar zorgen niet alleen games voor, zie Duitsland waar al dat soort spellen verboden zijn en daar gebeurt dit ook.
pi_95269761
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:54 schreef eriksd het volgende:
Belachelijk deze heksenjacht.
Tja, dat is niet alleen van vandaag hoor.. zit bij de mens ingebakken
http://en.wikipedia.org/wiki/Salem_witch_trials
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zaterdag 9 april 2011 @ 18:58:23 #111
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_95269762
quote:
Op zaterdag 9 april 2011 18:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat is niet zo erg. Het is erger dat ze bekendmaken waar hij woonde (en waar zijn ouders nu dus nog wonen) omdat zij misschien wel de dupe kunnen zijn van iets wat zij niet gedaan hebben maar hun zoon.
pi_95269773
quote:

[..]

Nee, het is wetenschappelijk bewezen dat sommige mensen die al gek waren, dit deden en ook videogames speelden.. maar ook mensen die dat niet deden en gek waren. oftwel, het maakt geen flikker uit of je videogames hebt gespeeld of niet..
  zaterdag 9 april 2011 @ 18:58:38 #113
28167 matthijst
pi_95269774
quote:
Ah, sorry dan, ik dacht dat je liep te ouwehoeren, omdat de site van Hans is en die foto bij Hans' biografie staat.
pi_95269789
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:58 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Dat is niet zo erg. Het is erger dat ze bekendmaken waar hij woonde (en waar zijn ouders nu dus nog wonen) omdat zij misschien wel de dupe kunnen zijn van iets wat zij niet gedaan hebben maar hun zoon.
Het gerucht gaat dat de moeder van de dader in het winkelcentrum werkt en ook slachtoffer is van de schietpartij. Dit is niet bevestigd.
pi_95269792
quote:
Op zaterdag 9 april 2011 18:57 schreef sinaasappelsapje het volgende:

[..]

So? Als ik een partijtje voetballen wil winnen moet ik ook de nodige agressie gebruiken.
pi_95269809
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:58 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Mensen met die achternaam zullen niet zo blij zijn denk ik
  zaterdag 9 april 2011 @ 18:59:34 #117
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_95269815
quote:
Op zaterdag 9 april 2011 18:57 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Waarom niet?

Weet jij ook waar en wanneer die lijst bekend wordt gemaakt?
Omdat ik bang ben bekende namen tegen te komen. Maar nee verder geen idee
  zaterdag 9 april 2011 @ 18:59:45 #118
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_95269822
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:58 schreef Temlin het volgende:

[..]

En dat is zo belangrijk dat je dat twee keer moet posten? :{ Ook allang bekend trouwens, maar nog niet bevestigd.
  Moderator zaterdag 9 april 2011 @ 19:00:07 #119
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_95269837
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:58 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Nee, het is wetenschappelijk bewezen dat sommige mensen die al gek waren, dit deden en ook videogames speelden.. maar ook mensen die dat niet deden en gek waren. oftwel, het maakt geen flikker uit of je videogames hebt gespeeld of niet..
mevrouwtje zei ook alleen maar dat er inspiratie gehaald werd uit films (natural born killers in het geval van columbine), ze gaf films niet de schuld van de schietpartij
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_95269838
quote:
sbs 6 HvNL nu
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:00:22 #121
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_95269847
Een twitterstilte, seriously? Jezus, da's wel héél triest.

En 7 doden, pff, wat vreselijk. :(
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_95269858
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:59 schreef gehotseflotst het volgende:

[..]

En dat is zo belangrijk dat je dat twee keer moet posten? :{ Ook allang bekend trouwens, maar nog niet bevestigd.
Sorry ik wist niet dat je zo geprikkeld was ;(
pi_95269866
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:58 schreef Temlin het volgende:

[..]

Daar zorgen niet alleen games voor, zie Duitsland waar al dat soort spellen verboden zijn en daar gebeurt dit ook.
Klopt. Ik vind ook niet dat dat soort games compleet verboden moeten worden hoor, want om nou te zeggen dat dat dé oorzaak is, nee. Zo komt het soms inderdaad wel eens over, terwijl er veel meer dingen zijn die een (grotere) rol kunnen spelen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 9 april 2011 @ 19:01:00 #124
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_95269875
Even voor de duidelijkheid: Er worden geen namen van andere mensen gepost!
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:01:09 #125
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_95269881
quote:

[..]

Ik ben toch echt niet agressiever geworden de laatste tijd... en ook niemand in mijn vriendenkring... Het lijkt me eerder een gemakkelijke oplossing om games maar de schuld te geven... -O-
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:01:24 #126
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_95269889
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:00 schreef Temlin het volgende:

[..]

Sorry ik wist niet dat je zo geprikkeld was ;(
Vrouw, he :')
pi_95269895
is er ook een twitterstilte vanwege die Tsunami geweest?
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:01:38 #128
165633 eriksd
The grand facade...
pi_95269904
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:01 schreef Netsplitter het volgende:
Heel goed.
Bis bis bis
pi_95269910
Mensen die de adresgegevens van die Tristan dan ook door gaan twitteren :')
pi_95269913
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:01 schreef gehotseflotst het volgende:

[..]

Vrouw, he :')
:D
pi_95269929
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:57 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

heb je de politie al gebeld?
Nee kom er nu net pas achter!!
Plus ik weet het niet eens 100% zeker, zijn toch meer hondjes die fikkie heten?!
Ik weet niet hoe de Tristan die ik ken van zn achternaam heette.
Frappant is wel dat hij op die "Hans van der Vlis" site lijkt te staan.
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:02:19 #132
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_95269937
De Duitse tv laat net beelden zien van de dader die dood op de grond ligt. Weet niet of die op de Nederlandse tv al voorbij gekomen zijn?
stupidity has become as common as common sense was before
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 9 april 2011 @ 19:02:24 #133
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_95269940
quote:
Op zaterdag 9 april 2011 19:01 schreef Netsplitter het volgende:
Top! ^O^.
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:02:25 #134
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_95269941
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:01 schreef Apotheose het volgende:
is er ook een twitterstilte vanwege die Tsunami geweest?
Daar dacht ik ook meteen aan.
Tics van je petten.
pi_95269942
quote:
Op zaterdag 9 april 2011 19:01 schreef Netsplitter het volgende:
Het was Betty. Met een kandelaar. In de bibliotheek.
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:02:36 #136
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_95269948
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:01 schreef Netsplitter het volgende:
Wat is dat nu voor onzin?

Dat is gewoon vrije informatie die justitie straks bewust bekend gaat maken om de eventuele familie of vrienden in te kunnen lichten via de media.

Het lijkt me nogal wiedes dat je zoiets ook hier hoort te posten!
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:02:39 #137
324457 Gronkel
YokYok-liefhebber
pi_95269949
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
De Duitse tv laat net beelden zien van de dader die dood op de grond ligt. Weet niet of die op de Nederlandse tv al voorbij gekomen zijn?
Ja.

pi_95269952
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Mensen die de adresgegevens van die Tristan dan ook door gaan twitteren :')
Ja nuttig ook aangezien hij dood is :')
pi_95269953
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
Jawel.
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:02:50 #140
8369 speknek
Another day another slay
pi_95269955
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:54 schreef GHaven het volgende:
Misplaatste superlatieven. Dat zou echt afschuwelijk zijn ja.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 9 april 2011 @ 19:03:10 #141
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_95269968
Twitterstilte :')
Alsof dat de pijn verzacht ofzo.
pi_95269982
quote:
13s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:03 schreef Pino112 het volgende:
Twitterstilte :')
Alsof dat de pijn verzacht ofzo.
Wel een minuut lang minder bagger die de wereld in gaat
pi_95269983
Zijn hyves is bekend, :( Het nadeel van dit soort sites is dat toch wel.
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:03:51 #144
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_95269984
Rijdt hier net een donkergrijze opel met sirene keihard door de "straat"!!
pi_95269986
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:04:05 #146
165633 eriksd
The grand facade...
pi_95269990
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:02 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Dat is gewoon vrije informatie die justitie straks bewust bekend gaat maken om de eventuele familie of vrienden in te kunnen lichten via de media.

Vertel, welk doel dient het?
Bis bis bis
pi_95269996
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
http://tristanalpie.hyves.nl/
Ja leuk, vandaag aangemaakt. Godver wat triest :r
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:04:25 #148
238141 SevD
Boventitel
pi_95270007
quote:
Hyver sinds 09-04-2011
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 9 april 2011 @ 19:04:29 #149
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_95270009
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:02 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Van familieleden die hier niks mee van doen hebben? :{w
Dus niet.
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:04:41 #150
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_95270023
quote:
Die hyves is vandaag aangemaakt :')

Juist ja/....
pi_95270024
quote:
Bagger.
pi_95270028
quote:
:|W
Je raekt an de dinge geweun.
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:04:50 #153
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_95270030
quote:
RT Ik wil deze tweet reporteren @politieHM @sshurandy_: Die man in #alphen heeft al 6 kills op ze naam.. Ik ga hem overtreffen=D #alphen
quote:
PolitieHM PolitieHM
@
@toferdisobey We hebben de tweet gezien, actie zal ondernomen worden. ^RE
pi_95270032
quote:
0 vrienden... Goh :') Is iedereen nu ontvriend of... :D
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:04:52 #155
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_95270033
Hoe triest is dat, zo'n hyves aanmaken en iemand anders z'n foto gebruiken. Jezus mina.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:04:55 #156
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_95270035
quote:
Hyver sinds 09-04-2011...? Cool, dus hij heeft speciaal voor vandaag een Hyves aangemaakt, zodat we daar berichten op kunnen achterlaten die hij in het hiernamaals terug kan lezen!
:P
pi_95270040
Zo erg ook voor zijn ouders en familie en vrienden. Hoe erg het ook is wat hij gedaan heeft, die mensen houden wel van hem en moeten hem missen. En dan ook nog eens voor altijd aanhoren wat een monster hij was.....
pi_95270048
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:04 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ja leuk, vandaag aangemaakt. Godver wat triest :r
Zeker omdat de persoon op de foto heel goed niet de persoon kan zijn.
pi_95270049
Jezus die 2 nu op SBS :|W
pi_95270050
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:52 schreef gehotseflotst het volgende:

[..]

Terwijl je op je rolschaatsen voortbeweegt en met toverstokjes en sterretjes mensen doodmaakt, net als in het spelletje zeker O+ Hello Kitty Roller Rescue :P

Dat zouden wel mooiere beelden zijn dan mensen die met een mitrailleur in winkelcentra rondlopen :@
Het gaat er heel schattig uitzien ja O+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_95270057
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:05 schreef bloodymary het volgende:
Zo erg ook voor zijn ouders en familie en vrienden. Hoe erg het ook is wat hij gedaan heeft, die mensen houden wel van hem en moeten hem missen. En dan ook nog eens voor altijd aanhoren wat een monster hij was.....
Ja idd, erg voor zijn ouders, broers zussen alles..
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:05:39 #162
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_95270061
quote:
Hyver sinds 09-04-2011

:W.
pi_95270062
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:04 schreef Apotheose het volgende:

[..]

0 vrienden... Goh :') Is iedereen nu ontvriend of... :D
Knapper nog: Hij heeft de profielfoto na zijn dood geplaatst!
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 9 april 2011 @ 19:05:46 #164
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_95270066
quote:
Op zaterdag 9 april 2011 19:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
toferdisobey Plantinga Christofer
RT Ik wil deze tweet reporteren @politieHM @sshurandy_: Die man in #alphen heeft al 6 kills op ze naam.. Ik ga hem overtreffen=D #alphen

PolitieHM PolitieHM
@
@toferdisobey We hebben de tweet gezien, actie zal ondernomen worden. ^RE
Ik zag hem langskomen ja, wat een volk loopt hier rond :r :r.
pi_95270072
Die Tristan zal er hier maar eens zo van beschuldigd worden... Om uiteindelijk onschuldig te zijn. Nee daar ben je dan lekker mee..
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_95270073
quote:
En van sommige mensen zullen ze ook nog wel te horen krijgen dat het hun schuld was...
pi_95270088
iemand al vrienden geworden met die Tristan op hyves? :P
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:06:21 #168
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_95270089
Was even een paar uurtjes weg. Wie is Tristan? De dader?
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:06:26 #169
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_95270091
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het gaat er heel schattig uitzien ja O+
O+ En stel je eens voor hoe actiefilms er dan uit gaan zien!
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:06:26 #170
28167 matthijst
pi_95270092
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:06 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Die Tristan zal er hier maar eens zo van beschuldigd worden... Om uiteindelijk onschuldig te zijn. Nee daar ben je dan lekker mee..
Boeie, schadeclaim en binnenharken dat geld.
pi_95270117
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:06 schreef KlapMongeaul het volgende:

Dat hij mag branden in de hel!
Randdebiel die je bent.

[ Bericht 8% gewijzigd door Netsplitter op 09-04-2011 19:08:03 ]
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_95270118
quote:
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:06:59 #173
324457 Gronkel
YokYok-liefhebber
pi_95270121
Zeer triest, zo'n hyve aanmaken, net zoals de naamgenoten van Karst Tates en mensen met een zwarte Suzuki Swift twee jaar geleden bedreigd werden, terwijl de dader dood was. :')
pi_95270134
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:06 schreef Rijstbal het volgende:
Was even een paar uurtjes weg. Wie is Tristan? De dader?
Zelfde vraag hier
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_95270137
Is zijn hyves serieus bekend dan??
pi_95270142
quote:
16s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Nee.
pi_95270146
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:06 schreef Gronkel het volgende:
Zeer triest, zo'n hyve aanmaken, net zoals de naamgenoten van Karst Tates en mensen met een zwarte Suzuki Swift twee jaar geleden bedreigd werden, terwijl de dader dood was. :')
idd. dit soort zieke geesten mogen w.m.b. ook aangepakt worden.
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_95270147
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Zelfde vraag hier
Waarschijnlijk wel
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:07:58 #179
165633 eriksd
The grand facade...
pi_95270157
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:06 schreef matthijst het volgende:

[..]

Boeie, schadeclaim en binnenharken dat geld.
Oh, bij wie dan? :')
Of heb je teveel films gekeken?
Bis bis bis
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:08:04 #180
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_95270159
quote:
16s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Nee, dikke onzin van een of andere grappenmaker.
pi_95270169
quote:
Misschien morbide.. maar vraag me ook af hoe zijn begrafenis er uit gaat zien. Sowieso niet zo veel mensen denk ik, maar wat gaan ze dan zeggen: het was zo'n lieve jongen?
pi_95270179
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:07 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Nee.
Is al weggehaald, wordt nu ws. onderzocht
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:08:33 #183
28167 matthijst
pi_95270183
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:07 schreef eriksd het volgende:

[..]

Oh, bij wie dan? :')
Of heb je teveel films gekeken?
Telegraaf.nl plaats z'n naam toch?
pi_95270185
Jeroen de Jager/NOS/Radio 1: steeds meer pers gaat richting de flat van de mogelijke schutter.

En bedankt telegraaf :r
pi_95270190
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:08 schreef fh101 het volgende:

[..]

Misschien morbide.. maar vraag me ook af hoe zijn begrafenis er uit gaat zien. Sowieso niet zo veel mensen denk ik, maar wat gaan ze dan zeggen: het was zo'n lieve jongen?
Hij had een knallend einde.
pi_95270191
quote:
Deze Hyver is niet ok. Dit gebeurt automatisch wanneer er meerdere hyvers een niet-ok melding doen. Wij kijken binnen 1-2 dagen of dit profiel inderdaad in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.
de hyves is alweer off
pi_95270192
`ben benieuwd wat er met die twitteraar gaat gebeuren :P
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:09:02 #188
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_95270203
Ronduit schandalig dat het hele hebben en houden online komt.
De dader heeft ook familie die er waarschijnlijk 0,0 mee te maken hebben.
pi_95270204
quote:

[..]

Ja, want misschien was hij wel een lieve jongen.
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:09:05 #190
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_95270206
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:56 schreef Eenskijken het volgende:
twitterpauze van een 15 minuten lijkt me wel heel lang.. 1-2 minuten zou nog best te doen zijn.
Het beste een twitterpauze van 10 jaar
Twitter :')
pi_95270215
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:08 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Hij had een knallend einde.
ik moest lachen
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:09:22 #192
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_95270222
quote:

[..]

Inderdaad -O- Ook voor die ouders moet dat gigantisch vreemd zijn... Je eigen kind begraven, maar er wel bij bedenken dat ie 6 mensen vermoord heeft en velen heeft verwond...
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:09:33 #193
165633 eriksd
The grand facade...
pi_95270225
quote:

[..]

Ik vond die foto van de begravenis van Karst zo aangrijpend. Die ouders vooral.

Deze;

Vond het eigenlijk een heel "mooie" foto.
Bis bis bis
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:09:40 #194
28167 matthijst
pi_95270227
Dacht dat z'n moeder ook dood is?
pi_95270240
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:09 schreef matthijst het volgende:
Dat blijft een gerucht.
pi_95270244
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Jezus die 2 nu op SBS :|W
Erg ja!
Vooral de opmerking: hoe moeilijk is het nou om een man met een pistool te overmeesteren,,
Had het dan zelf gedaan stomme trut :') :')
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:10:18 #197
165633 eriksd
The grand facade...
pi_95270247
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:08 schreef matthijst het volgende:

[..]

Telegraaf.nl plaats z'n naam toch?
Dus hebben alle mensen met dezelfde naam meteen schade? Zou wat worden in dit land zeg :D
Bis bis bis
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:10:18 #198
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_95270248
quote:
Dat is een gerucht en nog niet bevestigd.
pi_95270252
quote:
Bron twitter? :P
pi_95270257
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:09 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik vond die foto van de begravenis van Karst zo aangrijpend. Die ouders vooral.

Deze;

[ afbeelding ]

Vond het eigenlijk een heel "mooie" foto.
Het blijft hun kind. Ook al verafschuw je de daden van je kind, je houdt wel van hem/haar.
pi_95270259
Die foto op die Hyves is van Michael Urie, acteur.

Triest. :N
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:10:54 #202
165633 eriksd
The grand facade...
pi_95270277
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:10 schreef Messina het volgende:

[..]

Het blijft hun kind. Ook al verafschuw je de daden van je kind, je houdt wel van hem/haar.
Dat bracht die foto ook zo goed tot uiting. Agent had alleen even pet af moeten doen.
Bis bis bis
pi_95270280
quote:
Als dat echt waar is snap ik die ook, dan weet ik waarom.
Al blijf ik duimen en heel erg hopen dat ik de verkeerde Tristan voor me heb.
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:11:05 #204
333555 gehotseflotst
Prikkelend...
pi_95270284
Waarom blijven ze die dader toch bij de slachtoffers tellen? :? :N
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:11:12 #205
28167 matthijst
pi_95270287
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:10 schreef Selestha het volgende:

[..]

Dat blijft een gerucht.
Alphen aan den Rijn - De 24-jarige Tristan van der Vlis, die wild om zich heen schoot in Alphen aan den Rijn, heeft ook zijn eigen moeder vermoord.

Foto: ANP
Dat hebben bekenden van Van der Vlis laten weten aan omroep West. Zijn vader zou gewond zijn.
pi_95270302
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:11 schreef matthijst het volgende:

[..]

Alphen aan den Rijn - De 24-jarige Tristan van der Vlis, die wild om zich heen schoot in Alphen aan den Rijn, heeft ook zijn eigen moeder vermoord.

Dat hebben bekenden van Van der Vlis laten weten aan omroep West. Zijn vader zou gewond zijn.
:{
pi_95270308
quote:
Dat was wel het toppunt van sneuheid ja....
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:11:47 #208
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_95270310
Nou, dat ziet eruit als complete ontsporing en dat hij zijn ouders wilde omleggen.
pi_95270328
quote:

[..]

Bron?
pi_95270329
quote:

[..]

Misschien heeft hij eerst hun neergeschoten en is hij toen naar het winkelcentrum gegaan..
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:12:19 #211
28167 matthijst
pi_95270332
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:10 schreef eriksd het volgende:

[..]

Dus hebben alle mensen met dezelfde naam meteen schade? Zou wat worden in dit land zeg :D
Uhm, tjappie, ik reageerde op een post waarin iemand zei: "die [b]Tristan [/b]zou maar onschuldig zijn".
pi_95270337
quote:

[..]

Bron?
pi_95270341
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:11 schreef gehotseflotst het volgende:
Waarom blijven ze die dader toch bij de slachtoffers tellen? :? :N
Omdat hij dood is :)
pi_95270344
quote:

[..]

:{ :X ;( Wat vreselijk voor die ouders!
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:12:59 #216
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_95270355
quote:

[..]

wtf :{
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_95270367
quote:
Herinner ik mij nog ja. Iedere bestuurder van een Suzuki Swift is ook een moordenaar inderdaad. Weet nog wel dat iemand toen met de dood bedreigd is omdat hij een Suzuki Swift zwart had.

Overigens, die Twitterstilte. Wat is dat voor triest gebeuren? Alsof de slachtoffers dat als een van hun laatste wensen wilden. "Als ik dood ga, wil ik wel een Twitterstilte hoor, dan voel ik mij een stuk fijner". :') Vaak is het gewoon aandachttrekkerij van de mensen die het verzonnen hebben, zodat ze de hele avond kunnen tweeten: DE STILTE IS GESLAAGD BEN BLIJ DAT IK HET VOORGESTELD HEB VOLG MIJ", want zo werkt Twitter geloof ik.
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
pi_95270375
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:12 schreef CasB het volgende:

[..]

Bron?
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:12 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Bron?
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:13:34 #219
28167 matthijst
pi_95270381
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:12 schreef CasB het volgende:

[..]

Bron?
Sorry, hier:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
pi_95270392
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:11 schreef pepper_961 het volgende:

[..]

Als dit echt is kun je misschien beter ff het informatie nummer bellen ipv hier te gaan posten? :?

Dan heb je én zekerheid én je kunt wellicht informatie verschaffen mocht je echt iets over een mogelijk motief weten. Neem aan dat de politie daar wel om verlegen zit.
pi_95270397
quote:
Vind het stukje nog niet 100% geloofwaardig. Pas wanneer justitie met een verklaring komt ben ik pas geneigd het te geloven.
pi_95270418
Echt, telegraaf moeten jullie niet geloven. Die hebben laatst ook een verhaal verdraaid van een school dat een leraar gewond in het ziekenhuis lag maar die man had niet eens een gebroken arm of wat dan ook, was alleen maar geslagen.. en gaf gewoon dezelfde dag nog les. Niet geloven.
pi_95270420
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:13 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

Vind het stukje nog niet 100% geloofwaardig. Pas wanneer justitie met een verklaring komt ben ik pas geneigd het te geloven.
Iedereen kan Omroep West bellen en zeggen: "Hallo, ik kende hem, enne...."
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:14:45 #224
28167 matthijst
pi_95270428
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:11 schreef pepper_961 het volgende:

[..]

Hou ons niet langer in spanning zou ik zeggen.
pi_95270440
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:14 schreef Messina het volgende:

[..]

Iedereen kan Omroep West bellen en zeggen: "Hallo, ik kende hem, enne...."
Juist!
pi_95270453
quote:
16s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:14 schreef iwannabehigh het volgende:
Echt, telegraaf moeten jullie niet geloven. Die hebben laatst ook een verhaal verdraaid van een school dat een leraar gewond in het ziekenhuis lag maar die man had niet eens een gebroken arm of wat dan ook, was alleen maar geslagen.. en gaf gewoon dezelfde dag nog les. Niet geloven.
Ja, maar hij was wel gewond :P
pi_95270458
quote:
3s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:08 schreef fotostarter het volgende:
`ben benieuwd wat er met die twitteraar gaat gebeuren :P
heb je die teksten gelezen? mijn god waar gaat het naartoe met de jeugd..
pi_95270466
Ik kan een hoop redenen bedenken waarom zo'n gast iets in z'n kop haalt,... games en films zijn het in ieder geval niet.

Anyway, balen voor de 6 slachtoffers.
The road to hell is paved with good intentions
pi_95270469
quote:

pi_95270480
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:13 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Herinner ik mij nog ja. Iedere bestuurder van een Suzuki Swift is ook een moordenaar inderdaad. Weet nog wel dat iemand toen met de dood bedreigd is omdat hij een Suzuki Swift zwart had.

Overigens, die Twitterstilte. Wat is dat voor triest gebeuren? Alsof de slachtoffers dat als een van hun laatste wensen wilden. "Als ik dood ga, wil ik wel een Twitterstilte hoor, dan voel ik mij een stuk fijner". :') Vaak is het gewoon aandachttrekkerij van de mensen die het verzonnen hebben, zodat ze de hele avond kunnen tweeten: DE STILTE IS GESLAAGD BEN BLIJ DAT IK HET VOORGESTELD HEB VOLG MIJ", want zo werkt Twitter geloof ik.
Een beter actie zou zijn dat 'stilte' een TT wordt.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 9 april 2011 @ 19:16:16 #231
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_95270486
Telegraaf als bron nemen :')
Wacht maar eerst tot er een geloofwaardigere bron is.
pi_95270490
endan zeggen er mensen er is niets aan de hand in nederland
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:16:29 #233
8898 Darklight
pi_95270492
'Dat hebben bekenden laten weten', tuurlijk
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:16:52 #234
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_95270512
Tering. Toen die naam net bekend was waren er 5 resulaten op google.

Nu: Ongeveer 26.000 resultaten (0,06 seconden)
pi_95270525
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:16 schreef C_N het volgende:
endan zeggen er mensen er is niets aan de hand in nederland
Tuurlijk, de daad van één mafkees zegt dat het hele land in puin ligt..
pi_95270529
quote:
16s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:14 schreef iwannabehigh het volgende:
Telegraaf staat sowieso bekend voor het uitbrengen van Sensatienieuws.

Ergens 2 doden gevallen? TOT WEL 10 DODEN
Ergens 2 mensen gewond (licht)? 2 MENSEN ZWAARGEWOND IN ZIEKENHUIS
Vuurwerk afgestoken vlakbij de koningin? MISLUKTE AANSLAG OP KONINGIN
pi_95270539
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:16 schreef PiRANiA het volgende:

Maak daar maar 1 link van. De telegraaf. ;)
pi_95270540
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:17 schreef Selestha het volgende:

[..]

Tuurlijk, de daad van één mafkees zegt dat het hele land in puin ligt..
Nee het land ligt al in puin, de daad van deze mafkees bevestigt dit alleen maar.
pi_95270547
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:16 schreef Pino112 het volgende:
Telegraaf als bron nemen :')
Wacht maar eerst tot er een geloofwaardigere bron is.
Ze lijken in deze toch wel gelijk te hebben
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:17:53 #240
28167 matthijst
pi_95270560
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:17 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Telegraaf staat sowieso bekend voor het uitbrengen van Sensatienieuws.

Ergens 2 doden gevallen? TOT WEL 10 DODEN
Ergens 2 mensen gewond (licht)? 2 MENSEN ZWAARGEWOND IN ZIEKENHUIS
Vuurwerk afgestoken vlakbij de koningin? MISLUKTE AANSLAG OP KONINGIN
En toch blijf je het schijnbaar lezen |:(
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:17:55 #241
324457 Gronkel
YokYok-liefhebber
pi_95270562
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat was wel het toppunt van sneuheid ja....
pi_95270579
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:17 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

Nee het land ligt al in puin, de daad van deze mafkees bevestigt dit alleen maar.
Denk je nou echt dat dit in andere landen niet gebeurd? Het gebeurd zelfs in Finland, dus het kan overal. Het zegt niet meer over de toestand van NL dan van die andere landen.
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:18:18 #243
136730 PiRANiA
pi_95270582
Is er nog nieuws op TV?
pi_95270604
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:17 schreef Temlin het volgende:

[..]

Ze lijken in deze toch wel gelijk te hebben
Het zou kunnen, toch eerst maar een officieel bericht afwachten. Niet een bevestiging van de neef van de kapper van de achterbuurmans buitenechtelijke vriendin.
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:18:58 #245
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_95270606
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:16 schreef PiRANiA het volgende:

Dus jij hebt al op zijn naam gezocht voordat zijn naam bekend is geworden?

Hoe weet je anders dat er maar 5 resultaten waren? ^^
pi_95270621
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:13 schreef Ciske- het volgende:

[..]

Als dit echt is kun je misschien beter ff het informatie nummer bellen ipv hier te gaan posten? :?

Dan heb je én zekerheid én je kunt wellicht informatie verschaffen mocht je echt iets over een mogelijk motief weten. Neem aan dat de politie daar wel om verlegen zit.
Ik ben nu opzoek naar een oude agenda. Heb em namelijk ooit een beterschap kaart willen sturen met daarop achternaam en adres. Ik wil zeker weten en niet zomaar bellen en een sensatiezoeker lijken.
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:19:32 #247
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_95270627
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:18 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

"Net bekend" != "Voordat bekend"

Begrijpend lezen.
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
pi_95270635
quote:

[..]

Wat snap je niet aan "net bekend was"?
pi_95270643
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:19 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan "net bekend was"?
Hij las: "Niet" ;)
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:20:21 #250
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_95270658
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:19 schreef Messina het volgende:

[..]

Hij las: "Niet" ;)
Ik las inderdaad 'niet' ..... so never mind ;)
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:20:33 #251
136730 PiRANiA
pi_95270666
quote:

[..]

Direct toen het bekend was heb ik gezocht.
Er waren toen 2 nieuwslinks en 3 op 123wiewie.nl ofzo.
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:20:56 #252
125420 Starlie
pi_95270676
Las op hyves dat iemand hem kent en zegt dat hij nooit echt heeft gespoord...
pi_95270687
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:20 schreef Starlie het volgende:
altijd makkelijk praten achteraf...
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:21:13 #254
136730 PiRANiA
pi_95270694
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:21 schreef fh101 het volgende:

[..]

Ja inderdaad.
pi_95270710
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:20 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Direct toen het bekend was heb ik gezocht.
Er waren toen 2 nieuwslinks en 3 op 123wiewie.nl ofzo.
Toen ik daarvoor keek was het er 1: De telegraaf. Vijf minuten later enkele nieuwssites, twitteraars die berichten overnemen, etc.

Dat 123wie kijkt naar voor+achternaam, dat is niet mee te rekenen.
pi_95270726
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:19 schreef pepper_961 het volgende:

[..]

Ik ben nu opzoek naar een oude agenda. Heb em namelijk ooit een beterschap kaart willen sturen met daarop achternaam en adres. Ik wil zeker weten en niet zomaar bellen en een sensatiezoeker lijken.
Bekijk even je privé berichten op fok...
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:22:21 #258
125420 Starlie
pi_95270729
quote:
Op zaterdag 9 april 2011 19:21 schreef fh101 het volgende:

[..]

Das waar ja...
pi_95270732
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:21 schreef PiRANiA het volgende:
English Schooting Ridderhof
http://www.alphenaandenrijn.nl/Smartsite.shtml?id=77155

"Schooting" :').
Jezus, wie heeft die tekst gemaakt?? Die mag wel even op een cursus Engels.
pi_95270752
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:21 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ja inderdaad.
en als t een van de slachtoffers was geweest... Nou dan had het wel zo een goede jongen geweest!! Zo aardig, lief, stond altijd klaar, deed geen vlieg kwaad... Want over het algemeen: niks dan goeds over de doden :')
pi_95270754
quote:

[..]

:{
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_95270764
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:23:18 #263
87694 Robin__
letitredno
pi_95270772
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:20 schreef Starlie het volgende:
tja zo is het altijd, dat, of het wat een doodnormale jongen..
pi_95270775
Achteraf was het altijd ofwel een heel onopvallend iemand ofwel hadden ze het vrijwel aan zien komen :')
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:23:33 #265
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_95270779
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:22 schreef fh101 het volgende:

[..]

Jezus, wie heeft die tekst gemaakt?? Die mag wel even op een cursus Engels.
Oh jeetje, een foutje in de titel. Met de rest is niks mis, betweter.
pi_95270824
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:23 schreef Ciske- het volgende:
Achteraf was het altijd ofwel een heel onopvallend iemand ofwel hadden ze het vrijwel aan zien komen :')
Idd.
pi_95270834
quote:
Waar kruipt meneer agent op 0.14 onderdoor? ik zie niets :D
pi_95270845
quote:
3s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:24 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Waar kruipt meneer agent op 0.14 onderdoor? ik zie niets :D
Een draadje (wit).
pi_95270856
Denken jullie dat ze zijn volledige naam ook bekend gaan maken op TV? En is het zeker dat het die Tristan is, voor 100%?
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:25:36 #270
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_95270859
Ik heb gehoord dat Tristan van der Vlis vaak achter zijn computer zat om videospelletjes te spelen waarin geweld voorkwam!!
The End Times are wild
pi_95270884
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:25 schreef LXIV het volgende:
Ik heb gehoord dat Tristan van der Vlis vaak achter zijn computer zat om videospelletjes te spelen waarin geweld voorkwam!!
pi_95270893
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:23 schreef Piperidine het volgende:

[..]

Nou, ik vind het toch niet zo lekker lezen ;) Het had anders gekund
pi_95270910
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:25 schreef LXIV het volgende:
Ik moest denken aan dit toen ik het hoorde.

Zegt misschien meer over mij.
pi_95270918
bla
pi_95270972
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:23 schreef Piperidine het volgende:

[..]

Het is allemaal wel erg gebroken Engels.
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:28:24 #276
136730 PiRANiA
pi_95270973
Persco tussen 20:00 en 20:30? Klopt dat?
pi_95270983
Dat tineye werkt ook voor geen meter. Ik plaats een foto van een beroemd model en dan komt er 0 resultaten te staan
pi_95270988
Op wat research na kan hij dit ook niet weten en gaat ook maar van zin bronnen uit.
Jammer dat hij gelijk een ban krijgt.
pi_95270989
Dat is zo verkankert aan het huidige internet, teveel geruchten, teveel ongecontroleerde pics die gewoon er op worden gezet. fuck dat
pi_95270994
quote:
Op zaterdag 9 april 2011 19:28 schreef PiRANiA het volgende:
Persco tussen 20:00 en 20:30? Klopt dat?
Las ik ergens ook.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  Forum Admin zaterdag 9 april 2011 @ 19:29:09 #281
35723 crew  GGMM
pi_95271009
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:28 schreef Fosfolipide het volgende:
Dat is zo verkankert aan het huidige internet, teveel geruchten, teveel ongecontroleerde pics die gewoon er op worden gezet. fuck dat
Teveel debielen dus.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_95271010
oei, dodental opgelopen..
is het dodental in de TT eigenlijk inclusief of exclusief dader? :@
Ja doei.
  Forum Admin zaterdag 9 april 2011 @ 19:29:24 #283
35723 crew  GGMM
pi_95271025
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
inclusief.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:29:27 #284
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_95271027
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Z'n auto:

[ afbeelding ]

Ohnee het was een mercedes

Z'n auto ;).
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:29:32 #285
8898 Darklight
pi_95271030
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
incl.
pi_95271038
Van NOS:

19.22 uur: Dader
Wat officieel is bevestigd: een bekende van de politie, autochtoon, afkomstig uit Alphen aan den Rijn, heeft zichzelf door het hoofd geschreven, geen aanwijzingen voor militair verleden. Niet officieel bevestigd: zijn naam, geboortedatum relatie met ouders, wel of geen drugsgebruiker.

pi_95271046
Volgens de Telegraaf heeft de dader ook zijn moeder vermoord. Is dit al bevestigd?
pi_95271049
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:28 schreef Fosfolipide het volgende:
Sensatiekippen!

En wonder boven wonder vind ik dat het hier vandaag (gezien de reputatie van sommige FOK!kers) netjes aan toe gaat.
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:30:15 #289
8898 Darklight
pi_95271066
waarom moet dat autochtoon er zo bij staan
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:30:20 #290
123170 alors
zlata1234
pi_95271072
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:29 schreef Infection het volgende:
Volgens de Telegraaf heeft de dader ook zijn moeder vermoord. Is dit al bevestigd?
Nee dat zijn geruchten die de ronde doen.
know'm sayin?
word? word.
pi_95271074
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:29 schreef Infection het volgende:
Ja, door bekenden. Nog geen officiële bron bekend.
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:30:32 #292
28167 matthijst
pi_95271081
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:30 schreef BradSpit het volgende:
whehehe hadden jullie dit al gezien.. :')
[ afbeelding ]
Al 5 x
pi_95271082
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:29 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

Sensatiekippen!

En wonder boven wonder vind ik dat het hier vandaag (gezien de reputatie van sommige FOK!kers) netjes aan toe gaat.
True, de berichten worden gelukkig vrij snel weggehaald, je zal er zelf maar op komen te staan met je kop omdat een of andere mongool dat leuk vind :{
pi_95271087
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:30 schreef Darklight het volgende:
omdat het bij de allochtoon ook altijd zo gaat
  Moderator zaterdag 9 april 2011 @ 19:30:42 #295
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_95271088
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:29 schreef Fosfolipide het volgende:
Van NOS:

19.22 uur: Dader
Wat officieel is bevestigd: een bekende van de politie, autochtoon, afkomstig uit Alphen aan den Rijn, heeft zichzelf door het hoofd geschreven, geen aanwijzingen voor militair verleden. Niet officieel bevestigd: zijn naam, geboortedatum relatie met ouders, wel of geen drugsgebruiker.

de pen is natuurlijk wel scherper dan het zwaard he
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_95271090
quote:
Omdat de discussie anders allang weer verzandt was in allochtoon/moslim-gebash.
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:30:48 #297
87694 Robin__
letitredno
pi_95271092
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:30 schreef BradSpit het volgende:
whehehe hadden jullie dit al gezien.. :')
[ afbeelding ]
nee, in dit topic nog niet, dankjewel
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:30:52 #298
136730 PiRANiA
pi_95271094
20.00 uur persconferentie in raadszaal gemeentehuis
pi_95271097
quote:
Als het een allochtoon is wordt het er toch ook bijgezet?
  Forum Admin zaterdag 9 april 2011 @ 19:31:00 #300
35723 crew  GGMM
pi_95271101
Mods doen wel goed werk.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_95271105
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:30 schreef sp3c het volgende:

[..]