quote:In winkelcentrum Ridderhof in Alphen aan den Rijn heeft even na twaalven een schietpartij plaatsgevonden. De politie meldt dat er zes doden zijn. Er zijn ook negen gewonden gevallen, verschillende van hen zijn er slecht aan toe.
De politie bevestigt dat er één dader was. Hij is één van de doden. Ooggetuigen zeggen dat het om een blonde man van een jaar of 25 gaat. Hij liep even na twaalven al schietend met een automatisch wapen door het winkelcentrum. Nadat hij zijn slachtoffers had gemaakt, schoot hij zichzelf met een ander wapen door het hoofd.
Twee supermarkten in het winkelcentrum zijn ontruimd en het gebied is afgesloten. De gemeente Alphen aan den Rijn heeft een crisisteam bijeengeroepen op het gemeentehuis.
Mitrailleur
De eigenaar van een dierenwinkel zag alles gebeuren. "Er was paniek in het winkelcentrum, veel rennende mensen. Ik zag mensen op de grond liggen. Toen ik de dader zag, ben ik naar binnen gegaan en heb ik de rolluiken dichtgedaan."
Het was op het moment van de schietpartij druk in het winkelcentrum. De winkelier vreest dat er zeker vijf tot tien doden zijn.
Een andere ooggetuige heeft de schietpartij zelf niet gezien, maar zag bij aankomst een lijk op een parkeerplaats liggen.
Bron: http://nos.nl/artikel/231(...)en-aan-den-rijn.html
Goh bedanktquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:43 schreef Stiggie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_dader_bekend__.html
[..]
is pas 20 keer gepost...quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:43 schreef Stiggie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_dader_bekend__.html
[..]
Omdat je wellicht velig wil zitten bij een belegering en ook wil kunnen klemrijden? Voor die paar auto's bij dit soort exotische gevallen hoeft men van mij geen consessies te doen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:36 schreef von_Preussen het volgende: Ben ik trouwens de enige die het raar vindt dat iedereen moet bezuinigen, maar het AT een spiksplinternieuwe (december 2010) BMW X5 5.0xDrive rijdt? Dat is de op 1 na duurste uitvoering (dikke V8 met 408pk) die een heleboel knaken kost, wat is er mis met een andere auto (bijv. een simpele 525d met chip)? http://www.spiegel.de/fotostrecke/fotostrecke-66670.html
Hij droeg een bomberjack/quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:36 schreef von_Preussen het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het raar vindt dat iedereen moet bezuinigen, maar het AT een spiksplinternieuwe (december 2010) BMW X5 5.0xDrive rijdt?
Dat is de op 1 na duurste uitvoering (dikke V8 met 408pk) die een heleboel knaken kost, wat is er mis met een andere auto (bijv. een simpele 525d met chip)?
http://www.spiegel.de/fotostrecke/fotostrecke-66670.html
Hij kan het toch ook beschrijven, als een 'zeer tragische gebeurtenis waarbij enkele doden te betreuren zijn'quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Welke woorden een burgermeester of wie dan ook gebruikt, het is nooit goed. Zoiets kan je niet beschrijven met woorden.
Tja klopt wel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:40 schreef Boldface het volgende:
Het is erg wat er gebeurd is. En een boel mensen is ontzettend veel leed en verdriet aangedaan, maar ik vind het toch verkeerd als de burgemeester zo'n gebeurtenis aanduidt als "een ramp van ongekende omvang". Sorry, maar dat is het niet. Het is een tragische gebeurtenis, een incident waarvan de omvang behoorlijk goed bekend is.
Een aardbeving/tsunami in Japan waarbij tienduizenden mensen om het leven komen is "een ramp van ongekende omvang", een schietincident in Alphen niet. Ik snap de verbijstering, de woede, het verdriet. Ik snap dat die burgemeester dat onder woorden wil brengen, maar ik vind dat we echt moeten uitkijken met allerlei misplaatste superlatieven.
Tot zover mijn impopulaire mening. Verder betuig ik mijn medeleven aan de nabestaanden en aan gewonde slachtoffers en hun familie.
Jij vraagt je af hoe hij aan die auto kwam?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:45 schreef haShem het volgende:
[..]
Hij droeg een bomberjack/
een camouflagebroek
en gebruikte hij nu drugs ? Ik las zoiets hier....
Dus hoe komt hij aan die auto..
wietplantage?
Hysterisch was mijn post niet hoor. Ik had het niet per se alleen over Nederland. Het gebeurt hier gelukkig niet vaak, maar in andere landen wel en daar is het ook zo dat de dader een minuut of tien kan prijsschieten. Dus vandaar mijn vraag waarom beveiligers geen wapen + training krijgen. Er kan pas (legaal) worden teruggeschoten als de politie er is en dat duurt volgens mij minimaal tien minuten (voordat ze er zijn en ze de dader letterlijk in het vizier hebben.)quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:33 schreef gelly het volgende:
[..]
Misschien niet zo hysterisch doen en eens nagaan hoe vaak dit eigenlijk gebeurt ?
Watquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:46 schreef pepper_961 het volgende:
Die jongen met die hond op de foto herken ik idd als een Tristan die ik ken.
Oh fuck, en hij heeft ook een mercedes en zat nog wel eens geestelijk in de knoop, heb em wel eens horen vertellen over dat hij een wapen had. ah men dit is niet echt!KUT
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:40 schreef Boldface het volgende:
Het is erg wat er gebeurd is. En een boel mensen is ontzettend veel leed en verdriet aangedaan, maar ik vind het toch verkeerd als de burgemeester zo'n gebeurtenis aanduidt als "een ramp van ongekende omvang". Sorry, maar dat is het niet. Het is een tragische gebeurtenis, een incident waarvan de omvang behoorlijk goed bekend is.
Een aardbeving/tsunami in Japan waarbij tienduizenden mensen om het leven komen is "een ramp van ongekende omvang", een schietincident in Alphen niet. Ik snap de verbijstering, de woede, het verdriet. Ik snap dat die burgemeester dat onder woorden wil brengen, maar ik vind dat we echt moeten uitkijken met allerlei misplaatste superlatieven.
Tot zover mijn impopulaire mening. Verder betuig ik mijn medeleven aan de nabestaanden en aan gewonde slachtoffers en hun familie.
Ben ik niet met je eens,quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:40 schreef Boldface het volgende:
echt waar? Damn dat lijkt me echt kut dude, sterkte.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:46 schreef pepper_961 het volgende:
Oh fuck, en hij heeft ook een mercedes en zat nog wel eens geestelijk in de knoop, heb em wel eens horen vertellen over dat hij een wapen had. ah men dit is niet echt!KUT
gaat over het arrestatie team he ...quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:45 schreef haShem het volgende:
[..]
Hij droeg een bomberjack/
een camouflagebroek
en gebruikte hij nu drugs ? Ik las zoiets hier....
Dus hoe komt hij aan die auto..
wietplantage?
Foto, waar?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:46 schreef pepper_961 het volgende:
Er zijn mensen die nu pas inhaken.quote:
Sterkte!quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:46 schreef pepper_961 het volgende:
"Lekker genuanceerd"? Had ze dan moeten zeggen dat die mensen nog leefden ofzo.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:46 schreef plesner het volgende:
Lol die vrouw die op Nederland 1 geinterviewd werd 'er lagen allemaal dooien op de grond'
Lekker genuanceerd
is een ramp dan objectiveerbaar?...quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:46 schreef Monidique het volgende:
Het is absoluut geen ramp. Een ramp voor de betrokkenen, ja, vanzelfsprekend, maar geen ramp an sich. Het woord 'ramp' devalueert.
Serieus! Hij had heel lang voor die wagen gespaard.quote:
Welke foto?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:46 schreef pepper_961 het volgende:
Ik niet iemand anders vroeg zich dat afquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:46 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Jij vraagt je af hoe hij aan die auto kwam?
Ramp is een verzamelwoord voor ernstige gebeurtenissen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:46 schreef Monidique het volgende:
Het is absoluut geen ramp. Een ramp voor de betrokkenen, ja, vanzelfsprekend, maar geen ramp an sich. Het woord 'ramp' devalueert.
Het is een schokkende gebeurtenis, maar geen ramp.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Ben ik niet met je eens,
voor ons kleine Madurodam-landje is dit een schokkende gebeurtenis en in een community als Alphen moet het helemaal hard aankomen.
Uit Alphen a/d Rijn ook? Ik hoop voor je dat het niet waar is. Sterkte.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:46 schreef pepper_961 het volgende:
Daar heb je een punt, voor het klemrijden heb je natuurlijk een bak vermogen nodig.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Omdat je wellicht velig wil zitten bij een belegering en ook wil kunnen klemrijden? Voor die paar auto's bij dit soort exotische gevallen hoeft men van mij geen consessies te doen.
Min of meer eens. Het is echt verschrikkelijk voor de nabestaanden van deze schietpartij, voor iedereen die alles heeft gezien en meegemaakt EN voor de mensen die zich in Alphen a/d Rijn niet meer veilig zullen voelen... maar in vergelijking met Japan enz. is het geen ramp van ongekende omvang.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:40 schreef Boldface het volgende:
Dit. En who cares of je het een ramp noemt of niet, wat maakt dat uit zeg. Sommige mensen moeten ook overal op zeiken. We noemen dit een ramp boohoo, wat erg!quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Welke woorden een burgermeester of wie dan ook gebruikt, het is nooit goed. Zoiets kan je niet beschrijven met woorden.
Dat is micro-micro-niveau. Natuurlijk komt het hard aan, maar dat komt de aardbeving in Japan ook wel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Ben ik niet met je eens,
voor ons kleine Madurodam-landje is dit een schokkende gebeurtenis en in een community als Alphen moet het helemaal hard aankomen.
Eigenlijk niet, nee. Verder is het natuurlijk ook niet echt belangrijk of je het een ramp noemt of niet, natuurlijk, dat is ook zo.quote:
Natuurlijk kan dat, maar dan nog...quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:46 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hij kan het toch ook beschrijven, als een 'zeer tragische gebeurtenis waarbij enkele doden te betreuren zijn'
Het is in ieder geval een groot dramaquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:46 schreef Monidique het volgende:
Dus jij had alles kunnen voorkomenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:46 schreef pepper_961 het volgende:
heb je nooit gevraagd waarom hij een wapen had? Je had naar de politie kunnen gaan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:47 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Serieus! Hij had heel lang voor die wagen gespaard.
Ah men please laat het hem niet zijn.
Mee eens ja. Het is natuurlijk een schokkende gebeurtenis, die veel leed en verdriet teweegbrengt, maar ik vind toch dat je voorzichtig moet zijn met woorden als "ramp van ongekende omvang".quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:42 schreef waht het volgende:
Voor Nederlandse maatstaven is het wel een ramp te noemen. Hetgeen aantoont in wat voor bevoorrechte positie wij leven.
Een beetje wel: Je kunt toch wel objectief vaststellen dat een gebeurtenis waarbij duizenden doden vallen eerder als ramp in aanmerking komt dan dit voorval.quote:
wagenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:48 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
heb je nooit gevraagd waarom hij een wapen had? Je had naar de politie kunnen gaan.
Kan, gaan we nog over bekvechten als dit een beetje gezakt isquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:47 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het is een schokkende gebeurtenis, maar geen ramp.
De Bijlmerramp en de vuurwerkramp, dat waren wel echte rampen
Bel naar zijn huis?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:47 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Serieus! Hij had heel lang voor die wagen gespaard.
Ah men please laat het hem niet zijn.
Op die site van een vermeend familielidquote:
Yeps, Hij was helemaal niet agressief, alleen nog wel eens van slag. Dan was hij een periode niet op het werk en hij kwam altijd met een kaal hoofd weer terug.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:47 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Uit Alphen a/d Rijn ook? Ik hoop voor je dat het niet waar is. Sterkte.
Guns, movies and games don't kill people. People kill people.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:49 schreef Infection het volgende:
Op Ned 1 geeft dat wijf natuurlijk weer films enzo de schuld... het zal ook weer niet. Met elke gek die zoiets doet worden films en games er weer bij gehaald...
Het is dat Marilyn Manson uit is.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:49 schreef Infection het volgende:
Op Ned 1 geeft dat wijf natuurlijk weer films enzo de schuld... het zal ook weer niet. Met elke gek die zoiets doet worden films en games er weer bij gehaald...
Inderdaad.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Guns, movies and games don't kill people. People kill people.
Ik vind dooien nou niet echt een geschikte bewoording, vind het nogal respectloos klinkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
"Lekker genuanceerd"? Had ze dan moeten zeggen dat die mensen nog leefden ofzo.
Waarom?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:48 schreef Boldface het volgende:
maar ik vind toch dat je voorzichtig moet zijn met woorden als "ramp van ongekende omvang".
Donequote:Op zaterdag 9 april 2011 18:50 schreef Ciske- het volgende:
Moet de TT niet aangepast worden naar 7 doden?
Nadat ik mw2 heb gespeeld heb ik inderdaad wel de neiging om allemaal mensen kapot te schieten om te kijken of ik echt een ac130 krijg na 11 killsquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:49 schreef Infection het volgende:
Van nu af aan dus alleen nog maar Hello Kitty spelletjes verkopenquote:
Hij kan 'm ook best zelf gekocht hebben. Vanaf je 18e werken, bij papa en mama wonen... Dan kun je best na 'n tijdje zo'n auto kopen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:47 schreef gelly het volgende:
Kan toch gewoon de auto van pappa en mamma zijn ? Wat een geneuzel.
Nee, ik dacht dat een soort grootspraak was.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:48 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
heb je nooit gevraagd waarom hij een wapen had? Je had naar de politie kunnen gaan.
Iemand heeft net een hoop lijken zien liggen en dan ga jij klagen over dat diegene misschien niet de juiste bewoording kiest.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:50 schreef plesner het volgende:
[..]
Ik vind dooien nou niet echt een geschikte bewoording, vind het nogal respectloos klinken
In tegendeel, dan ga ik héél veel mensen vermoordenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:51 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Van nu af aan dus alleen nog maar Hello Kitty spelletjes verkopenDan zal er niet meer gemoord worden!
Tja, maar dat zijn meer kinderlijke fantasieën die naar boven komen. Niet echt iets dat je aanzet om het ook daadwerkelijk te doen. Vooral als een volwassene weet je wel beter.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nadat ik mw2 heb gespeeld heb ik inderdaad wel de neiging om allemaal mensen kapot te schieten om te kijken of ik echt een ac130 krijg na 11 kills
Bagger die vrouw.
staan vermeldtquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:48 schreef Wilskracht het volgende:
Herman Finkers Levende Legende
I
k ben een levende legende
Mijn daden staan vermeldt
Kijk maar in de Volkskrant
Daar wordt van mij verteld
Een levende legende
Een hele grote held
De paus verklaart me heilig
Mijn relieken zijn besteld
Spaar mijn nagels en mijn schaamhaar
Neem sperma voor een kind
En voor een tientje mag u houden
Wat u in mijn toiletpot vindt
Ik ben een levende legende
Ik ben uw eigen grote held
En als ik me eens klein voel
Trap ik iemand dood
Dan wordt ik veel besproken
Dan praat men mij wel groot
Omdat ik wou dit ik hem was
Schoot ik Lennon dood
En dwars door het volk in Apeldoorn
Zo knalde ik me groot
Mijn daden staan vermeldt
Dagelijks in de Volkskrant
Ik ben een echte held
Ik ben zo zinloos
Dat ik groot wordt
Heiliger dan held
Ik krijg kaarsjes en processies
Alleen door dom geweld
Met de Bijbel, de Koran, of met gajes uit de goot
Moord ik en zo schop ik
Mijn minderwaardigheid wel dood
Ik ben mijn eigen grote held
Is jouw Tristan ook blond met half lang haar dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:51 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat een soort grootspraak was.
Ik heb niet beweerd dat het geen schokkende gebeurtenis is en dat het niet hard aankomt. Het is afschuwelijk en tragisch. Ik kan allerlei termen bedenken, maar het is geen "ramp van ongekende omvang", temeer omdat die omvang behoorlijk goed bekend is.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:46 schreef yvonne het volgende:
Ben ik niet met je eens, voor ons kleine Madurodam-landje is dit een schokkende gebeurtenis en in een community als Alphen moet het helemaal hard aankomen.
Dat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:51 schreef -0- het volgende:
[..]
Iemand heeft net een hoop lijken zien liggen en dan ga jij klagen over dat diegene misschien niet de juiste bewoording kiest.
Flikker toch op.
Terwijl je op je rolschaatsen voortbeweegt en met toverstokjes en sterretjes mensen doodmaakt, net als in het spelletje zekerquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In tegendeel, dan ga ik héél veel mensen vermoorden
Haha, de site van "Hans".quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:49 schreef pepper_961 het volgende:
Op die site van een vermeend familielid
Hij werkt al een heel poosje niet meer bij ons, is denk al dik een jaar geleden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:51 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Is jouw Tristan ook blond met half lang haar dan?
Nee.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:52 schreef Halcon het volgende:
Worden nu de gegevens gepost van alle mensen die toevallig ook v/d Vlist heten?
Misplaatste superlatieven. Dat zou echt afschuwelijk zijn ja.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:40 schreef Boldface het volgende:
Idd. Het valt niet goed te praten maar toch.. ik geef die vrouw daar wel gelijk in.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:52 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Die vrouw heeft wel gelijk dat er nog een taboe rust op mensen met een psychiatrisch ziektebeeld. Werk zelf in de psychiatrie en herken dit wel.
Twitterstiltesquote:
http://twitter.com/JandeHoop/status/56755733886283779quote:Ik zie dat er om 20.00 uur een Twitterpauze van een kwartier komt voor de slachtoffers uit Alphen. Ik roep iedereen op mee te doen
quote:Bleek die dader van die schietpartij ook nog gisteren jarig te zijn geweest. Ga lekker je verjaardag vieren in de hel #tristanvdvlis #alphen
Hoezo grappig dan?quote:
Natuurlijk veranderen games of films iemand niet zomaar in een moordenaar, maar het is toch echt wetenschappelijk bewezen dat je agressiever wordt van veel gewelddadige games/films. Hoe groot die invloed is verschilt natuurlijk wel erg per persoon, maar de invloed is er wel.quote:
Omdat sommige mensen een onbedwingbare behoefte aan sensatie hebben.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarom moet de naam van de dader voluit bekend worden gemaakt?
heb je de politie al gebeld?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:57 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Hoezo grappig dan?
Ik weet dat dat fotootje van die jongen met hond klein is maar ik herken daar wel de Tristan in die ik ken. Die Tristan is ook lang, blond, blauwe ogen.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik ben best benieuwd wie er op de lijst staan, maar wil het aan de andere kant ook niet weten..
Welke foto bedoel je?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:57 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Hoezo grappig dan?
Ik weet dat dat fotootje van die jongen met hond klein is maar ik herken daar wel de Tristan in die ik ken. Die Tristan is ook lang, blond, blauwe ogen.
Daar zorgen niet alleen games voor, zie Duitsland waar al dat soort spellen verboden zijn en daar gebeurt dit ook.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:57 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Natuurlijk veranderen games of films iemand niet zomaar in een moordenaar, maar het is toch echt wetenschappelijk bewezen dat je agressiever wordt van veel gewelddadige games/films. Hoe groot die invloed is verschilt natuurlijk wel erg per persoon, maar de invloed is er wel.
Tja, dat is niet alleen van vandaag hoor.. zit bij de mens ingebakkenquote:
Dat is niet zo erg. Het is erger dat ze bekendmaken waar hij woonde (en waar zijn ouders nu dus nog wonen) omdat zij misschien wel de dupe kunnen zijn van iets wat zij niet gedaan hebben maar hun zoon.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarom moet de naam van de dader voluit bekend worden gemaakt?
Nee, het is wetenschappelijk bewezen dat sommige mensen die al gek waren, dit deden en ook videogames speelden.. maar ook mensen die dat niet deden en gek waren. oftwel, het maakt geen flikker uit of je videogames hebt gespeeld of niet..quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:57 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Natuurlijk veranderen games of films iemand niet zomaar in een moordenaar, maar het is toch echt wetenschappelijk bewezen dat je agressiever wordt van veel gewelddadige games/films. Hoe groot die invloed is verschilt natuurlijk wel erg per persoon, maar de invloed is er wel.
Ah, sorry dan, ik dacht dat je liep te ouwehoeren, omdat de site van Hans is en die foto bij Hans' biografie staat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:57 schreef pepper_961 het volgende:
Hoezo grappig dan?
Het gerucht gaat dat de moeder van de dader in het winkelcentrum werkt en ook slachtoffer is van de schietpartij. Dit is niet bevestigd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg. Het is erger dat ze bekendmaken waar hij woonde (en waar zijn ouders nu dus nog wonen) omdat zij misschien wel de dupe kunnen zijn van iets wat zij niet gedaan hebben maar hun zoon.
So? Als ik een partijtje voetballen wil winnen moet ik ook de nodige agressie gebruiken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:57 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Mensen met die achternaam zullen niet zo blij zijn denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg. Het is erger dat ze bekendmaken waar hij woonde (en waar zijn ouders nu dus nog wonen) omdat zij misschien wel de dupe kunnen zijn van iets wat zij niet gedaan hebben maar hun zoon.
Omdat ik bang ben bekende namen tegen te komen. Maar nee verder geen ideequote:Op zaterdag 9 april 2011 18:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waarom niet?
Weet jij ook waar en wanneer die lijst bekend wordt gemaakt?
En dat is zo belangrijk dat je dat twee keer moet posten?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:58 schreef Temlin het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat de moeder van de dader in het winkelcentrum werkt en ook slachtoffer is van de schietpartij. Dit is niet bevestigd.
mevrouwtje zei ook alleen maar dat er inspiratie gehaald werd uit films (natural born killers in het geval van columbine), ze gaf films niet de schuld van de schietpartijquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:58 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Nee, het is wetenschappelijk bewezen dat sommige mensen die al gek waren, dit deden en ook videogames speelden.. maar ook mensen die dat niet deden en gek waren. oftwel, het maakt geen flikker uit of je videogames hebt gespeeld of niet..
Sorry ik wist niet dat je zo geprikkeld wasquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:59 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
En dat is zo belangrijk dat je dat twee keer moet posten?Ook allang bekend trouwens, maar nog niet bevestigd.
Klopt. Ik vind ook niet dat dat soort games compleet verboden moeten worden hoor, want om nou te zeggen dat dat dé oorzaak is, nee. Zo komt het soms inderdaad wel eens over, terwijl er veel meer dingen zijn die een (grotere) rol kunnen spelen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:58 schreef Temlin het volgende:
[..]
Daar zorgen niet alleen games voor, zie Duitsland waar al dat soort spellen verboden zijn en daar gebeurt dit ook.
Ik ben toch echt niet agressiever geworden de laatste tijd... en ook niemand in mijn vriendenkring... Het lijkt me eerder een gemakkelijke oplossing om games maar de schuld te geven...quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:57 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Vrouw, hequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:00 schreef Temlin het volgende:
[..]
Sorry ik wist niet dat je zo geprikkeld was
Heel goed.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:01 schreef Netsplitter het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Er worden geen namen van andere mensen gepost!
Nee kom er nu net pas achter!!quote:
Top!quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:01 schreef Netsplitter het volgende:
Daar dacht ik ook meteen aan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:01 schreef Apotheose het volgende:
is er ook een twitterstilte vanwege die Tsunami geweest?
Het was Betty. Met een kandelaar. In de bibliotheek.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:01 schreef Netsplitter het volgende:
Wat is dat nu voor onzin?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:01 schreef Netsplitter het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
De Duitse tv laat net beelden zien van de dader die dood op de grond ligt. Weet niet of die op de Nederlandse tv al voorbij gekomen zijn?
Ja nuttig ook aangezien hij dood isquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Mensen die de adresgegevens van die Tristan dan ook door gaan twitteren
Jawel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
De Duitse tv laat net beelden zien van de dader die dood op de grond ligt. Weet niet of die op de Nederlandse tv al voorbij gekomen zijn?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:54 schreef GHaven het volgende:
Misplaatste superlatieven. Dat zou echt afschuwelijk zijn ja.
Wel een minuut lang minder bagger die de wereld in gaatquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:03 schreef Pino112 het volgende:
Twitterstilte
Alsof dat de pijn verzacht ofzo.
Vertel, welk doel dient het?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:02 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor onzin?
Dat is gewoon vrije informatie die justitie straks bewust bekend gaat maken om de eventuele familie of vrienden in te kunnen lichten via de media.
Het lijkt me nogal wiedes dat je zoiets ook hier hoort te posten!
Ja leuk, vandaag aangemaakt. Godver wat triestquote:
Van familieleden die hier niks mee van doen hebben?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:02 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor onzin?
Dat is gewoon vrije informatie die justitie straks bewust bekend gaat maken om de eventuele familie of vrienden in te kunnen lichten via de media.
Het lijkt me nogal wiedes dat je zoiets ook hier hoort te posten!
Bagger.quote:
quote:RT Ik wil deze tweet reporteren @politieHM @sshurandy_: Die man in #alphen heeft al 6 kills op ze naam.. Ik ga hem overtreffen=D #alphen
quote:PolitieHM PolitieHM
@
@toferdisobey We hebben de tweet gezien, actie zal ondernomen worden. ^RE
0 vrienden... Gohquote:
Hyver sinds 09-04-2011...? Cool, dus hij heeft speciaal voor vandaag een Hyves aangemaakt, zodat we daar berichten op kunnen achterlaten die hij in het hiernamaals terug kan lezen!quote:
Zeker omdat de persoon op de foto heel goed niet de persoon kan zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja leuk, vandaag aangemaakt. Godver wat triest
Het gaat er heel schattig uitzien jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:52 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Terwijl je op je rolschaatsen voortbeweegt en met toverstokjes en sterretjes mensen doodmaakt, net als in het spelletje zekerHello Kitty Roller Rescue
![]()
Dat zouden wel mooiere beelden zijn dan mensen die met een mitrailleur in winkelcentra rondlopen![]()
Ja idd, erg voor zijn ouders, broers zussen alles..quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:05 schreef bloodymary het volgende:
Zo erg ook voor zijn ouders en familie en vrienden. Hoe erg het ook is wat hij gedaan heeft, die mensen houden wel van hem en moeten hem missen. En dan ook nog eens voor altijd aanhoren wat een monster hij was.....
Knapper nog: Hij heeft de profielfoto na zijn dood geplaatst!quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:04 schreef Apotheose het volgende:
[..]
0 vrienden... GohIs iedereen nu ontvriend of...
Ik zag hem langskomen ja, wat een volk loopt hier rondquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
toferdisobey Plantinga Christofer
RT Ik wil deze tweet reporteren @politieHM @sshurandy_: Die man in #alphen heeft al 6 kills op ze naam.. Ik ga hem overtreffen=D #alphen
PolitieHM PolitieHM
@
@toferdisobey We hebben de tweet gezien, actie zal ondernomen worden. ^RE
En van sommige mensen zullen ze ook nog wel te horen krijgen dat het hun schuld was...quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:05 schreef bloodymary het volgende:
Zo erg ook voor zijn ouders en familie en vrienden. Hoe erg het ook is wat hij gedaan heeft, die mensen houden wel van hem en moeten hem missen. En dan ook nog eens voor altijd aanhoren wat een monster hij was.....
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het gaat er heel schattig uitzien ja
Boeie, schadeclaim en binnenharken dat geld.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:06 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Die Tristan zal er hier maar eens zo van beschuldigd worden... Om uiteindelijk onschuldig te zijn. Nee daar ben je dan lekker mee..
Randdebiel die je bent.quote:
Zelfde vraag hierquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:06 schreef Rijstbal het volgende:
Was even een paar uurtjes weg. Wie is Tristan? De dader?
idd. dit soort zieke geesten mogen w.m.b. ook aangepakt worden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:06 schreef Gronkel het volgende:
Zeer triest, zo'n hyve aanmaken, net zoals de naamgenoten van Karst Tates en mensen met een zwarte Suzuki Swift twee jaar geleden bedreigd werden, terwijl de dader dood was.
Waarschijnlijk welquote:
Oh, bij wie dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:06 schreef matthijst het volgende:
[..]
Boeie, schadeclaim en binnenharken dat geld.
Misschien morbide.. maar vraag me ook af hoe zijn begrafenis er uit gaat zien. Sowieso niet zo veel mensen denk ik, maar wat gaan ze dan zeggen: het was zo'n lieve jongen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:05 schreef bloodymary het volgende:
Telegraaf.nl plaats z'n naam toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, bij wie dan?
Of heb je teveel films gekeken?
Hij had een knallend einde.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:08 schreef fh101 het volgende:
[..]
Misschien morbide.. maar vraag me ook af hoe zijn begrafenis er uit gaat zien. Sowieso niet zo veel mensen denk ik, maar wat gaan ze dan zeggen: het was zo'n lieve jongen?
de hyves is alweer offquote:Deze Hyver is niet ok. Dit gebeurt automatisch wanneer er meerdere hyvers een niet-ok melding doen. Wij kijken binnen 1-2 dagen of dit profiel inderdaad in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.
Ja, want misschien was hij wel een lieve jongen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:08 schreef fh101 het volgende:
[..]
Misschien morbide.. maar vraag me ook af hoe zijn begrafenis er uit gaat zien. Sowieso niet zo veel mensen denk ik, maar wat gaan ze dan zeggen: het was zo'n lieve jongen?
Het beste een twitterpauze van 10 jaarquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:56 schreef Eenskijken het volgende:
twitterpauze van een 15 minuten lijkt me wel heel lang.. 1-2 minuten zou nog best te doen zijn.
Inderdaadquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:08 schreef fh101 het volgende:
[..]
Ik vond die foto van de begravenis van Karst zo aangrijpend. Die ouders vooral.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:08 schreef fh101 het volgende:
[..]
Erg ja!quote:
Dus hebben alle mensen met dezelfde naam meteen schade? Zou wat worden in dit land zegquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:08 schreef matthijst het volgende:
[..]
Telegraaf.nl plaats z'n naam toch?
Het blijft hun kind. Ook al verafschuw je de daden van je kind, je houdt wel van hem/haar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vond die foto van de begravenis van Karst zo aangrijpend. Die ouders vooral.
Deze;
[ afbeelding ]
Vond het eigenlijk een heel "mooie" foto.
Dat bracht die foto ook zo goed tot uiting. Agent had alleen even pet af moeten doen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:10 schreef Messina het volgende:
[..]
Het blijft hun kind. Ook al verafschuw je de daden van je kind, je houdt wel van hem/haar.
Als dat echt waar is snap ik die ook, dan weet ik waarom.quote:
Alphen aan den Rijn - De 24-jarige Tristan van der Vlis, die wild om zich heen schoot in Alphen aan den Rijn, heeft ook zijn eigen moeder vermoord.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:11 schreef matthijst het volgende:
[..]
Alphen aan den Rijn - De 24-jarige Tristan van der Vlis, die wild om zich heen schoot in Alphen aan den Rijn, heeft ook zijn eigen moeder vermoord.
Foto: ANP
Dat hebben bekenden van Van der Vlis laten weten aan omroep West. Zijn vader zou gewond zijn.
Dat was wel het toppunt van sneuheid ja....quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:06 schreef Gronkel het volgende:
Zeer triest, zo'n hyve aanmaken, net zoals de naamgenoten van Karst Tates en mensen met een zwarte Suzuki Swift twee jaar geleden bedreigd werden, terwijl de dader dood was.
Bron?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:11 schreef matthijst het volgende:
[..]
Alphen aan den Rijn - De 24-jarige Tristan van der Vlis, die wild om zich heen schoot in Alphen aan den Rijn, heeft ook zijn eigen moeder vermoord.
Dat hebben bekenden van Van der Vlis laten weten aan omroep West. Zijn vader zou gewond zijn.
Misschien heeft hij eerst hun neergeschoten en is hij toen naar het winkelcentrum gegaan..quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:11 schreef matthijst het volgende:
[..]
Uhm, tjappie, ik reageerde op een post waarin iemand zei: "die [b]Tristan [/b]zou maar onschuldig zijn".quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dus hebben alle mensen met dezelfde naam meteen schade? Zou wat worden in dit land zeg
Bron?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:11 schreef matthijst het volgende:
[..]
Omdat hij dood isquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:11 schreef gehotseflotst het volgende:
Waarom blijven ze die dader toch bij de slachtoffers tellen?![]()
[..]
wtfquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:11 schreef matthijst het volgende:
[..]
Herinner ik mij nog ja. Iedere bestuurder van een Suzuki Swift is ook een moordenaar inderdaad. Weet nog wel dat iemand toen met de dood bedreigd is omdat hij een Suzuki Swift zwart had.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:06 schreef Gronkel het volgende:
Als dit echt is kun je misschien beter ff het informatie nummer bellen ipv hier te gaan posten?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:11 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Als dat echt waar is snap ik die ook, dan weet ik waarom.
Al blijf ik duimen en heel erg hopen dat ik de verkeerde Tristan voor me heb.
Vind het stukje nog niet 100% geloofwaardig. Pas wanneer justitie met een verklaring komt ben ik pas geneigd het te geloven.quote:
Iedereen kan Omroep West bellen en zeggen: "Hallo, ik kende hem, enne...."quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:13 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Vind het stukje nog niet 100% geloofwaardig. Pas wanneer justitie met een verklaring komt ben ik pas geneigd het te geloven.
Hou ons niet langer in spanning zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:11 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Als dat echt waar is snap ik die ook, dan weet ik waarom.
Al blijf ik duimen en heel erg hopen dat ik de verkeerde Tristan voor me heb.
Juist!quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:14 schreef Messina het volgende:
[..]
Iedereen kan Omroep West bellen en zeggen: "Hallo, ik kende hem, enne...."
Ja, maar hij was wel gewondquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:14 schreef iwannabehigh het volgende:
Echt, telegraaf moeten jullie niet geloven. Die hebben laatst ook een verhaal verdraaid van een school dat een leraar gewond in het ziekenhuis lag maar die man had niet eens een gebroken arm of wat dan ook, was alleen maar geslagen.. en gaf gewoon dezelfde dag nog les. Niet geloven.
heb je die teksten gelezen? mijn god waar gaat het naartoe met de jeugd..quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:08 schreef fotostarter het volgende:
`ben benieuwd wat er met die twitteraar gaat gebeuren
quote:Alphen aan den Rijn - De 24-jarige Tristan van der Vlis, die wild om zich heen schoot in Alphen aan den Rijn, heeft ook zijn eigen moeder vermoord.
Een beter actie zou zijn dat 'stilte' een TT wordt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:13 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Herinner ik mij nog ja. Iedere bestuurder van een Suzuki Swift is ook een moordenaar inderdaad. Weet nog wel dat iemand toen met de dood bedreigd is omdat hij een Suzuki Swift zwart had.
Overigens, die Twitterstilte. Wat is dat voor triest gebeuren? Alsof de slachtoffers dat als een van hun laatste wensen wilden. "Als ik dood ga, wil ik wel een Twitterstilte hoor, dan voel ik mij een stuk fijner".Vaak is het gewoon aandachttrekkerij van de mensen die het verzonnen hebben, zodat ze de hele avond kunnen tweeten: DE STILTE IS GESLAAGD BEN BLIJ DAT IK HET VOORGESTELD HEB VOLG MIJ", want zo werkt Twitter geloof ik.
Tuurlijk, de daad van één mafkees zegt dat het hele land in puin ligt..quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:16 schreef C_N het volgende:
endan zeggen er mensen er is niets aan de hand in nederland
Telegraaf staat sowieso bekend voor het uitbrengen van Sensatienieuws.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:14 schreef iwannabehigh het volgende:
Echt, telegraaf moeten jullie niet geloven. Die hebben laatst ook een verhaal verdraaid van een school dat een leraar gewond in het ziekenhuis lag maar die man had niet eens een gebroken arm of wat dan ook, was alleen maar geslagen.. en gaf gewoon dezelfde dag nog les. Niet geloven.
Maak daar maar 1 link van. De telegraaf.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:16 schreef PiRANiA het volgende:
Tering. Toen die naam net bekend was waren er 5 resulaten op google.
Nu: Ongeveer 26.000 resultaten (0,06 seconden)
Nee het land ligt al in puin, de daad van deze mafkees bevestigt dit alleen maar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:17 schreef Selestha het volgende:
[..]
Tuurlijk, de daad van één mafkees zegt dat het hele land in puin ligt..
Ze lijken in deze toch wel gelijk te hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:16 schreef Pino112 het volgende:
Telegraaf als bron nemen
Wacht maar eerst tot er een geloofwaardigere bron is.
En toch blijf je het schijnbaar lezenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:17 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Telegraaf staat sowieso bekend voor het uitbrengen van Sensatienieuws.
Ergens 2 doden gevallen? TOT WEL 10 DODEN
Ergens 2 mensen gewond (licht)? 2 MENSEN ZWAARGEWOND IN ZIEKENHUIS
Vuurwerk afgestoken vlakbij de koningin? MISLUKTE AANSLAG OP KONINGIN
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was wel het toppunt van sneuheid ja....
Denk je nou echt dat dit in andere landen niet gebeurd? Het gebeurd zelfs in Finland, dus het kan overal. Het zegt niet meer over de toestand van NL dan van die andere landen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:17 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Nee het land ligt al in puin, de daad van deze mafkees bevestigt dit alleen maar.
Het zou kunnen, toch eerst maar een officieel bericht afwachten. Niet een bevestiging van de neef van de kapper van de achterbuurmans buitenechtelijke vriendin.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:17 schreef Temlin het volgende:
[..]
Ze lijken in deze toch wel gelijk te hebben
Dus jij hebt al op zijn naam gezocht voordat zijn naam bekend is geworden?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:16 schreef PiRANiA het volgende:
Tering. Toen die naam net bekend was waren er 5 resulaten op google.
Nu: Ongeveer 26.000 resultaten (0,06 seconden)
Ik ben nu opzoek naar een oude agenda. Heb em namelijk ooit een beterschap kaart willen sturen met daarop achternaam en adres. Ik wil zeker weten en niet zomaar bellen en een sensatiezoeker lijken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:13 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Als dit echt is kun je misschien beter ff het informatie nummer bellen ipv hier te gaan posten?![]()
Dan heb je én zekerheid én je kunt wellicht informatie verschaffen mocht je echt iets over een mogelijk motief weten. Neem aan dat de politie daar wel om verlegen zit.
"Net bekend" != "Voordat bekend"quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:18 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dus jij hebt al op zijn naam gezocht voordat zijn naam bekend is geworden?
Hoe weet je anders dat er maar 5 resultaten waren? ^^
Wat snap je niet aan "net bekend was"?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:18 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Hij las: "Niet"quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan "net bekend was"?
Direct toen het bekend was heb ik gezocht.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:18 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
altijd makkelijk praten achteraf...quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:20 schreef Starlie het volgende:
Las op hyves dat iemand hem kent en zegt dat hij nooit echt heeft gespoord...
Toen ik daarvoor keek was het er 1: De telegraaf. Vijf minuten later enkele nieuwssites, twitteraars die berichten overnemen, etc.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Direct toen het bekend was heb ik gezocht.
Er waren toen 2 nieuwslinks en 3 op 123wiewie.nl ofzo.
Bekijk even je privé berichten op fok...quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:19 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Ik ben nu opzoek naar een oude agenda. Heb em namelijk ooit een beterschap kaart willen sturen met daarop achternaam en adres. Ik wil zeker weten en niet zomaar bellen en een sensatiezoeker lijken.
Jezus, wie heeft die tekst gemaakt?? Die mag wel even op een cursus Engels.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:21 schreef PiRANiA het volgende:
English Schooting Ridderhof
http://www.alphenaandenrijn.nl/Smartsite.shtml?id=77155
"Schooting".
en als t een van de slachtoffers was geweest... Nou dan had het wel zo een goede jongen geweest!! Zo aardig, lief, stond altijd klaar, deed geen vlieg kwaad... Want over het algemeen: niks dan goeds over de dodenquote:
[..]
tja zo is het altijd, dat, of het wat een doodnormale jongen..quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:20 schreef Starlie het volgende:
Las op hyves dat iemand hem kent en zegt dat hij nooit echt heeft gespoord...
Oh jeetje, een foutje in de titel. Met de rest is niks mis, betweter.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:22 schreef fh101 het volgende:
[..]
Jezus, wie heeft die tekst gemaakt?? Die mag wel even op een cursus Engels.
Idd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:23 schreef Ciske- het volgende:
Achteraf was het altijd ofwel een heel onopvallend iemand ofwel hadden ze het vrijwel aan zien komen
Waar kruipt meneer agent op 0.14 onderdoor? ik zie nietsquote:
Een draadje (wit).quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:24 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Waar kruipt meneer agent op 0.14 onderdoor? ik zie niets
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:25 schreef LXIV het volgende:
Ik heb gehoord dat Tristan van der Vlis vaak achter zijn computer zat om videospelletjes te spelen waarin geweld voorkwam!!
Nou, ik vind het toch niet zo lekker lezenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:23 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Oh jeetje, een foutje in de titel. Met de rest is niks mis, betweter.
Ik moest denken aan dit toen ik het hoorde.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:25 schreef LXIV het volgende:
Ik heb gehoord dat Tristan van der Vlis vaak achter zijn computer zat om videospelletjes te spelen waarin geweld voorkwam!!
Het is allemaal wel erg gebroken Engels.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:23 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Oh jeetje, een foutje in de titel. Met de rest is niks mis, betweter.
Las ik ergens ook.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:28 schreef PiRANiA het volgende:
Persco tussen 20:00 en 20:30? Klopt dat?
Teveel debielen dus.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:28 schreef Fosfolipide het volgende:
Dat is zo verkankert aan het huidige internet, teveel geruchten, teveel ongecontroleerde pics die gewoon er op worden gezet. fuck dat
inclusief.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
oei, dodental opgelopen..
is het dodental in de TT eigenlijk inclusief of exclusief dader?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Z'n auto:
[ afbeelding ]
Ohnee het was een mercedes
incl.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
oei, dodental opgelopen..
is het dodental in de TT eigenlijk inclusief of exclusief dader?
Sensatiekippen!quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:28 schreef Fosfolipide het volgende:
Dat is zo verkankert aan het huidige internet, teveel geruchten, teveel ongecontroleerde pics die gewoon er op worden gezet. fuck dat
Nee dat zijn geruchten die de ronde doen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:29 schreef Infection het volgende:
Volgens de Telegraaf heeft de dader ook zijn moeder vermoord. Is dit al bevestigd?
Ja, door bekenden. Nog geen officiële bron bekend.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:29 schreef Infection het volgende:
Volgens de Telegraaf heeft de dader ook zijn moeder vermoord. Is dit al bevestigd?
Al 5 xquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:30 schreef BradSpit het volgende:
whehehe hadden jullie dit al gezien..![]()
[ afbeelding ]
True, de berichten worden gelukkig vrij snel weggehaald, je zal er zelf maar op komen te staan met je kop omdat een of andere mongool dat leuk vindquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:29 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Sensatiekippen!
En wonder boven wonder vind ik dat het hier vandaag (gezien de reputatie van sommige FOK!kers) netjes aan toe gaat.
omdat het bij de allochtoon ook altijd zo gaatquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:30 schreef Darklight het volgende:
waarom moet dat autochtoon er zo bij staan
de pen is natuurlijk wel scherper dan het zwaard hequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:29 schreef Fosfolipide het volgende:
Van NOS:
19.22 uur: Dader
Wat officieel is bevestigd: een bekende van de politie, autochtoon, afkomstig uit Alphen aan den Rijn, heeft zichzelf door het hoofd geschreven, geen aanwijzingen voor militair verleden. Niet officieel bevestigd: zijn naam, geboortedatum relatie met ouders, wel of geen drugsgebruiker.
Omdat de discussie anders allang weer verzandt was in allochtoon/moslim-gebash.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:30 schreef Darklight het volgende:
nee, in dit topic nog niet, dankjewelquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:30 schreef BradSpit het volgende:
whehehe hadden jullie dit al gezien..![]()
[ afbeelding ]
Als het een allochtoon is wordt het er toch ook bijgezet?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:30 schreef Darklight het volgende:
Zie balpenmoordquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
de pen is natuurlijk wel scherper dan het zwaard he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |