quote:Omroep West:
ALPHEN AAN DEN RIJN - Aan de Ridderhof in Alphen aan den Rijn is zaterdagmiddag een schietpartij geweest. Omwonenden melden dat er meerdere doden zijn gevallen.
De schietpartij zou zijn gebeurd om iets na 12 uur.
Later meer.
quote:Doden en gewonden bij schietpartij winkelcentrum Ridderhof
Gepubliceerd op 09 april 11, 12:42 Laatst bijgewerkt op 09 april 11, 12:45
ALPHEN AAN DEN RIJN - BIj een schietpartij in winkelcentrum Ridderhof in Alphen aan den Rijn zijn zaterdagmiddag twee doden en meerdere gewonden gevallen. Het winkelend publiek vluchtte voor zijn leven. Mogelijk is er een mitrailleur gebruikt.
Later meer
Lekkere slachtpartij...quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:58 schreef Loveless85 het volgende:
Mogelijk is er een mitrailleur gebruikt.
Overmorgenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:59 schreef PiRANiA het volgende:
Net nieuws gesubmit naar fok. Ben benieuwd wanneer het er op staat.
Lijkt me niet echt een afrekening in het criminele circuit ofzo, eerder eén of andere mafkees...quote:ALPHEN AAN DEN RIJN - Bij een schietpartij in Alphen aan den Rijn zou volgens de eerste berichten een dode zijn gevallen. Meerdere personen zouden zwaargewond zijn geraakt.
De schietpartij vond plaats in winkelcentrum Ridderhof, in een C1000 supermarkt. Volgens berichten op Twitter zouden er tientallen kogels zijn afgevuurd.
De hulpdiensten zijn met groot materieel uitgerukt.
Het is de tweede schietpartij in een week in de Zuid-Hollandse stad. Daarbij vielen twee doden en raakten er nog twee anderen gewond.
LATER MEER
Bizar... zal wel een of andere afrekening zijn ofzo? Of een of andere wacko die even op zaterdagochtend met zn mitrailleur een supermarkt in looptquote:
Das ook zo ja, waarom dan deze exposure en collateral damage voor lief nemen als het je maar om 1 of 2 personen gaat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:00 schreef YazooW het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een afrekening in het criminele circuit ofzo, eerder eén of andere mafkees...
Aan het begin was er wat overquote:
Weet ik, maar ik moet altijd een smiley in m'n post hebben, anders ziet het er zo kaal uitquote:
Je zou maar net even je boodschappen aan het doen zijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:02 schreef YazooW het volgende:
Als je Twitter mag geloven zijn er minimaal 5 doden gevallen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |