niet iedereen heeft hyves... zegt dus niets.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:26 schreef Messina het volgende:
[..]
Op Hyves (Ja, Hyves) is helemaal geen "Van der Vlis" in Alphen(a/d Rijn) te vinden.
25-jarige met zo'n bak? Klassieke pauper dus.quote:
Nou en?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:26 schreef Messina het volgende:
[..]
Op Hyves (Ja, Hyves) is helemaal geen "Van der Vlis" in Alphen(a/d Rijn) te vinden.
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:22 schreef PiRANiA het volgende:
Behalve op www.123ik.nl is de naam "Tristan van der Vlis" niet bekend.
Het lijkt mij ook erg om je kind kwijt te raken op zo'n manier als hij de dader zou zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:27 schreef iwannabehigh het volgende:
Het lijkt mij zo erg om een geliefde kwijt te raken op zo'n manier, door zo'n gek..
niet iedereen zit op hyves hoor...quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:26 schreef Messina het volgende:
[..]
zijn moeder erbij opgeteld?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:24 schreef PiRANiA het volgende:
Het aantal slachtofferis is inmiddels bijgesteld naar 7 personen.
Dat snap ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:28 schreef Re het volgende:
[..]
niet iedereen zit op hyves hoor...
en straks hebben ze de verkeerde naam... wordt ook nog leuk
Neem toch aan dat ze wel geleerd hebben van het falen in eerdere zaken verder wordt er in het artikel over flatgenoten gesproken...quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:28 schreef Re het volgende:
[..]
niet iedereen zit op hyves hoor...
en straks hebben ze de verkeerde naam... wordt ook nog leuk
True. Maar het is wel knap om niet op google te staan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:28 schreef gelly het volgende:
[..]
En ? Niet iedereen staat met z'n smoel en naam op het internet.
Goh bedankt, dat voegt echt veel toe.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:28 schreef Zon het volgende:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002231485476
Ja en die is dus niet van de dader, maar iemand die het heeft gebaseerd op de vermoedelijke daderquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:28 schreef Zon het volgende:
Ja en straks is het iemand anders, of iemand met dezelfde naam.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:28 schreef Zon het volgende:
Of een nepprofiel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:29 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ja en straks is het iemand anders, of iemand met dezelfde naam.
ow dat weet ik eigenlijk nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat van die moeder was een gek gerucht toch?
Ik sta ook niet op google, so what?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
True. Maar het is wel knap om niet op google te staan.
Bullshit, heeft iemand net pas aangemaakt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:28 schreef Zon het volgende:
Ik ook niet, en ik ben echt geen whizzkidquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik sta ook niet op google, so what?
Dat staat ook op het profiel, maar kennelijk lezen mensen dat niet eensquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:30 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Bullshit, heeft iemand net pas aangemaakt.
Was 10min geleden nog niet te vinden
misschien dat ze nu meer bevestiging hebben om aan te nemen dat het de goede naam is..quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:30 schreef Infection het volgende:
De Telegraaf heeft het bericht op de voorpagina nu nog eens aangepast ook. Zijn naam staat nu dikgedrukt in het nieuwsbericht
Als het geen goed idee is om beveiligers een wapen te geven en ze daarop te trainen, wat is dan wel een goed idee? Het lijkt me in elk geval geen goed idee dat iemand tien minuten lang kan prijsschieten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:49 schreef SevD het volgende:
[..]
En dan nog niet eens mee in overweging genomen dat er een hoop beveiligers zonder pas aan het werk zijn. Neuh, lijkt mij ook geen goed idee
Ik heb werkelijk waar geen idee. Maar het is natuurlijk gelukkig ook niet zo dat dit met enige regelmaat gebeurd natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als het geen goed idee is om beveiligers een wapen te geven en ze daarop te trainen, wat is dan wel een goed idee? Het lijkt me in elk geval geen goed idee dat iemand tien minuten lang kan prijsschieten.
quote:
Misschien niet zo hysterisch doen en eens nagaan hoe vaak dit eigenlijk gebeurt ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als het geen goed idee is om beveiligers een wapen te geven en ze daarop te trainen, wat is dan wel een goed idee? Het lijkt me in elk geval geen goed idee dat iemand tien minuten lang kan prijsschieten.
Hierom moeten we die naam dus niet willen weten.quote:
Sensatiezoeker, ramptoerist.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:33 schreef Starlie het volgende:
Ik loop zo uit pure nieuwsgierigheid toch even naar de Atlas denk ik!
Amsterdam ligt wel erg misplaatst.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:34 schreef LWD-Godius het volgende:
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Mag ik je feliciteren met het 1000'ste x plaatsen van dat plaatje?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:34 schreef LWD-Godius het volgende:
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Die hadden we nog niet gehad.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:34 schreef LWD-Godius het volgende:
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Nee, die is al dood.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:33 schreef FireFox1 het volgende:
Kan je ook even de site van zijn opa vinden?
Jawel man , ene Nancyquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:26 schreef Messina het volgende:
[..]
inderdaad, zieke mediaquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:34 schreef -0- het volgende:
Waarom moet die naam nou weer bekend gemaakt worrden in grote letters door de telegraaf. En ook sites van mogelijke familie hier posten vind ik te ziek voor woorden.
Je beseft hoop ik wat voor impact dit kan hebben op mensen die er mogelijk niet eens iets mee te maken hebben?
Tsja, 't is 2011...quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:34 schreef -0- het volgende:
Waarom moet die naam nou weer bekend gemaakt worrden in grote letters door de telegraaf. En ook sites van mogelijke familie hier posten vind ik te ziek voor woorden.
Je beseft hoop ik wat voor impact dit kan hebben op mensen die er mogelijk niet eens iets mee te maken hebben?
Dat was één man, een getuigen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Die mensen trouwens die dingen roepen als:
'we kennen allemaal de beelden uit Amerika'
Of Zweden, of die Duitserquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Die mensen trouwens die dingen roepen als:
'we kennen allemaal de beelden uit Amerika'
Aan welk land denk jij dan als je hoort van mensen die om zich heen schieten?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was één man, een getuigen.
Volkomen logisch dat zo'n persoon niet direct volkomen rationeel reageert.
Je weet niet eens zeker of zij er mee te maken hebben.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:36 schreef matthijst het volgende:
[..]
Tsja, 't is 2011...
Google "van der Vlis" alphen rijn wederikstraat en klaar ben je...
Tenzij die hele wederikstraat van van der vlissen aan elkaar hangt.
En nu bestoken met haatberichten?quote:
Dat. En dat er niemand is die wel zo heet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:31 schreef bloodymary het volgende:
Ik hoop echt dat de naam fout is en dat de Telegraaf weer zo af gaat....
Omdat pansering zwaar isquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:36 schreef von_Preussen het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het raar vindt dat iedereen moet bezuinigen, maar het AT een spiksplinternieuwe (december 2010) BMW X5 5.0xDrive rijdt?
Dat is de op 1 na duurste uitvoering (dikke V8 met 408pk) die een heleboel knaken kost, wat is er mis met een andere auto (bijv. een simpele 525d met chip)?
http://www.spiegel.de/fotostrecke/fotostrecke-66670.html
Nou ik hoorde ook Amerikaanse toestanden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was één man, een getuigen.
Volkomen logisch dat zo'n persoon niet direct volkomen rationeel reageert.
Huh, wie heeft het over bestoken met haatberichten dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:37 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
En nu bestoken met haatberichten?
Ik snap dit soort sensatiezoekerij niet, mocht die site van familie zijn dan vind ik dat je ze met rust moet laten. Zij hebben hier ook niet om gevraagd!
omdat mensen in de droom leven dat zoiets alleen in een land waar je wapens mag hebben kan gebeurenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:38 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nou ik hoorde ook Amerikaanse toestanden.
Maar m'n punt is, dat dit soort dingen overal kunnen gebeuren
Zozo, jij bent wakker zeg. Lees de OP eens..quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:38 schreef michaelmoore het volgende:
Het schijnt een boze militair te zijn
Dat is uren geleden al voor onzin aangetoond.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:38 schreef michaelmoore het volgende:
Dat snap ik, maar mensen die getuige zijn geweest citeren om hun belachelijk te maken snap ik nooit zo goed.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:38 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nou ik hoorde ook Amerikaanse toestanden.
Maar m'n punt is, dat dit soort dingen overal kunnen gebeuren
Als dit echt de dader is woonde hij heel dichtbij de ridderhof. Genoeg mensen die de auto herkennen en dit aan de telegraaf doorgeven.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:38 schreef Robin__ het volgende:
kwalijk dat iemand kentekengegevens heeft opgevraagd en aan de media heeft doorgespeeld.
Lulkoek, normaal zou je ook niet op zo'n site komen en nu ineens posten? Daarmee zet je wel aan tot...quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:38 schreef matthijst het volgende:
[..]
Huh, wie heeft het over bestoken met haatberichten dan?
Van het bezoeken van een site heeft niemand last![]()
Bij de RDW staat ie onder z'n gewone gewicht aangegeven, en op een andere foto zag ik dat hij 20-inch velgen heeft (die zijn niet verkrijgbaar bij de gepantserde versie).quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:38 schreef michaelmoore het volgende:
*NSB modus aan*quote:
Om mensen op een idee te brengenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:41 schreef GGMM het volgende:
Nu gaan ze bij Eenvandaag ook al die schietpartijen opnoemen.
aldus Mr Unicornquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:40 schreef Boldface het volgende:
Het is erg wat er gebeurd is. En een boel mensen is ontzettend veel leed en verdriet aangedaan, maar ik vind het toch verkeerd als de burgemeester zo'n gebeurtenis aanduidt als "een ramp van ongekende omvang". Sorry, maar dat is het niet. Het is een tragische gebeurtenis, een incident waarvan de omvang behoorlijk goed bekend is.
Een aardbeving/tsunami in Japan waarbij tienduizenden mensen om het leven komen is "een ramp van ongekende omvang", een schietincident in Alphen niet. Ik snap de verbijstering, de woede, het verdriet. Ik snap dat die burgemeester dat onder woorden wil brengen, maar ik vind dat we echt moeten uitkijken met allerlei misplaatste superlatieven.
Tot zover mijn impopulaire mening. Verder betuig ik mijn medeleven aan de nabestaanden en aan gewonde slachtoffers en hun familie.
Eerlijk is eerlijk, ik kan me wel vinden in je mening al hoe impopulair deze is.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:40 schreef Boldface het volgende:
Het is erg wat er gebeurd is. En een boel mensen is ontzettend veel leed en verdriet aangedaan, maar ik vind het toch verkeerd als de burgemeester zo'n gebeurtenis aanduidt als "een ramp van ongekende omvang". Sorry, maar dat is het niet. Het is een tragische gebeurtenis, een incident waarvan de omvang behoorlijk goed bekend is.
Een aardbeving/tsunami in Japan waarbij tienduizenden mensen om het leven komen is "een ramp van ongekende omvang", een schietincident in Alphen niet. Ik snap de verbijstering, de woede, het verdriet. Ik snap dat die burgemeester dat onder woorden wil brengen, maar ik vind dat we echt moeten uitkijken met allerlei misplaatste superlatieven.
Tot zover mijn impopulaire mening. Verder betuig ik mijn medeleven aan de nabestaanden en aan gewonde slachtoffers en hun familie.
Inderdaad ja.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:40 schreef Boldface het volgende:
+quote:
Zoals enige hierboven hebben gezegd, ben ik het ook met je eens hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:40 schreef Boldface het volgende:
Eens.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:40 schreef Boldface het volgende:
Voor Nederlandse maatstaven is het wel een ramp te noemen. Hetgeen aantoont in wat voor bevoorrechte positie wij leven.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:40 schreef Boldface het volgende:
quote:Identiteit dader bekend
Van een onzer verslaggevers
AMSTERDAM - De man die vanmiddag in Alphen aan den Rijn een bloedbad aanrichtte, zou de 25- jarige Tristan van der Vlis uit Alphen zijn. De identiteit is nog niet officieel door de politie bevestigd. De man woonde nog bij zijn ouders, in een flat aan de Wederikstraat in Alphen. Deze flat ligt in de direct omgeving van het winkelcentrum. Zijn Mercedes werd na de moordpartij bij het winkelcentrum aangetroffen.
De politie houdt er rekening mee dat er explosieven liggen bij meerdere winkelcentra in Alphen en Leiden. De recherche maakt dit op uit een brief die zojuist in de woning van de dader is gevonden. Inmiddels zijn de betreffende winkelcentra ontruimd
Tristan van der Vlis woonde al langere tijd in Alphen en was volgens eerste berichten eerder met de politie in aanraking geweest, onder meer vanwege wapenbezit en bedreiging. Volgens onbevestigde berichten zou hij vorige maand zijn vriendin hebben mishandeld. De beide ouders van Tristan van der Vlis zouden in Alphen werkzaam zijn.
In de woning van de familie Van der Vlis deed de recherche vanmiddag direct huiszoeking. In de flat is door buren en andere bewoners diep geschokt gereageerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |