Amsterdam ligt wel erg misplaatst.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:34 schreef LWD-Godius het volgende:
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Mag ik je feliciteren met het 1000'ste x plaatsen van dat plaatje?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:34 schreef LWD-Godius het volgende:
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Die hadden we nog niet gehad.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:34 schreef LWD-Godius het volgende:
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Nee, die is al dood.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:33 schreef FireFox1 het volgende:
Kan je ook even de site van zijn opa vinden?
Jawel man , ene Nancyquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:26 schreef Messina het volgende:
[..]
Op Hyves (Ja, Hyves) is helemaal geen "Van der Vlis" in Alphen(a/d Rijn) te vinden.
inderdaad, zieke mediaquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:34 schreef -0- het volgende:
Waarom moet die naam nou weer bekend gemaakt worrden in grote letters door de telegraaf. En ook sites van mogelijke familie hier posten vind ik te ziek voor woorden.
Je beseft hoop ik wat voor impact dit kan hebben op mensen die er mogelijk niet eens iets mee te maken hebben?
Tsja, 't is 2011...quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:34 schreef -0- het volgende:
Waarom moet die naam nou weer bekend gemaakt worrden in grote letters door de telegraaf. En ook sites van mogelijke familie hier posten vind ik te ziek voor woorden.
Je beseft hoop ik wat voor impact dit kan hebben op mensen die er mogelijk niet eens iets mee te maken hebben?
Dat was één man, een getuigen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Die mensen trouwens die dingen roepen als:
'we kennen allemaal de beelden uit Amerika'
Of Zweden, of die Duitserquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Die mensen trouwens die dingen roepen als:
'we kennen allemaal de beelden uit Amerika'
Aan welk land denk jij dan als je hoort van mensen die om zich heen schieten?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was één man, een getuigen.
Volkomen logisch dat zo'n persoon niet direct volkomen rationeel reageert.
Je weet niet eens zeker of zij er mee te maken hebben.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:36 schreef matthijst het volgende:
[..]
Tsja, 't is 2011...
Google "van der Vlis" alphen rijn wederikstraat en klaar ben je...
Tenzij die hele wederikstraat van van der vlissen aan elkaar hangt.
En nu bestoken met haatberichten?quote:
Dat. En dat er niemand is die wel zo heet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:31 schreef bloodymary het volgende:
Ik hoop echt dat de naam fout is en dat de Telegraaf weer zo af gaat....
Omdat pansering zwaar isquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:36 schreef von_Preussen het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het raar vindt dat iedereen moet bezuinigen, maar het AT een spiksplinternieuwe (december 2010) BMW X5 5.0xDrive rijdt?
Dat is de op 1 na duurste uitvoering (dikke V8 met 408pk) die een heleboel knaken kost, wat is er mis met een andere auto (bijv. een simpele 525d met chip)?
http://www.spiegel.de/fotostrecke/fotostrecke-66670.html
Nou ik hoorde ook Amerikaanse toestanden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was één man, een getuigen.
Volkomen logisch dat zo'n persoon niet direct volkomen rationeel reageert.
Huh, wie heeft het over bestoken met haatberichten dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:37 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
En nu bestoken met haatberichten?
Ik snap dit soort sensatiezoekerij niet, mocht die site van familie zijn dan vind ik dat je ze met rust moet laten. Zij hebben hier ook niet om gevraagd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |