Ik sta ook niet op google, so what?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
True. Maar het is wel knap om niet op google te staan.
Bullshit, heeft iemand net pas aangemaakt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:28 schreef Zon het volgende:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002231485476
Ik ook niet, en ik ben echt geen whizzkidquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik sta ook niet op google, so what?
Dat staat ook op het profiel, maar kennelijk lezen mensen dat niet eensquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:30 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Bullshit, heeft iemand net pas aangemaakt.
Was 10min geleden nog niet te vinden
misschien dat ze nu meer bevestiging hebben om aan te nemen dat het de goede naam is..quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:30 schreef Infection het volgende:
De Telegraaf heeft het bericht op de voorpagina nu nog eens aangepast ook. Zijn naam staat nu dikgedrukt in het nieuwsbericht
Als het geen goed idee is om beveiligers een wapen te geven en ze daarop te trainen, wat is dan wel een goed idee? Het lijkt me in elk geval geen goed idee dat iemand tien minuten lang kan prijsschieten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:49 schreef SevD het volgende:
[..]
En dan nog niet eens mee in overweging genomen dat er een hoop beveiligers zonder pas aan het werk zijn. Neuh, lijkt mij ook geen goed idee
Ik heb werkelijk waar geen idee. Maar het is natuurlijk gelukkig ook niet zo dat dit met enige regelmaat gebeurd natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als het geen goed idee is om beveiligers een wapen te geven en ze daarop te trainen, wat is dan wel een goed idee? Het lijkt me in elk geval geen goed idee dat iemand tien minuten lang kan prijsschieten.
quote:
Misschien niet zo hysterisch doen en eens nagaan hoe vaak dit eigenlijk gebeurt ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als het geen goed idee is om beveiligers een wapen te geven en ze daarop te trainen, wat is dan wel een goed idee? Het lijkt me in elk geval geen goed idee dat iemand tien minuten lang kan prijsschieten.
Hierom moeten we die naam dus niet willen weten.quote:
Sensatiezoeker, ramptoerist.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:33 schreef Starlie het volgende:
Ik loop zo uit pure nieuwsgierigheid toch even naar de Atlas denk ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |