Nee, wat helpt zo'n telefoontje?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:21 schreef Knarf het volgende:
[..]
Ook niet als je kind het net gezien heeft, dan heb je zelf ook geen hulp nodig?
Dan verklaar ik jou bij deze onmenselijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Onmenselijk is de terreur van verslaafden, niet het opsluiten van verslaafden.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)_dader_bekend__.htmlquote:AMSTERDAM - De man die vanmiddag in Alphen aan den Rijn een bloedbad aanrichtte, zou de 25- jarige Tristan van der Vlis uit Alphen zijn. De identiteit is nog niet officieel door de politie bevestigd. De man woonde nog bij zijn ouders, in een flat aan de Wederikstraat in Alphen. Deze flat ligt in de direct omgeving van het winkelcentrum. Zijn Mercedes werd na de moordpartij bij het winkelcentrum aangetroffen.
De politie houdt er rekening mee dat er explosieven liggen bij meerdere winkelcentra in Alphen en Leiden. De recherche maakt dit op uit een brief die zojuist in de woning van de dader is gevonden. Inmiddels zijn de betreffende winkelcentra ontruimd
Tristan van der Vlis woonde al langere tijd in Alphen en was volgens eerste berichten eerder met de politie in aanraking geweest, onder meer vanwege wapenbezit en bedreiging. Volgens onbevestigde berichten zou hij vorige maand zijn vriendin hebben mishandeld. De beide ouders van Tristan van der Vlis zouden in Alphen werkzaam zijn.
In de woning van de familie Van der Vlis deed de recherche vanmiddag direct huiszoeking. In de flat is door buren en andere bewoners diep geschokt gereageerd.
Telegraaf (quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:24 schreef iwannabehigh het volgende:
Hoe komen jullie ineens aan de naam Tristan van der Vlis dan?
Lekker boeiend...quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dan verklaar ik jou bij deze onmenselijk.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:24 schreef PiRANiA het volgende:
Het aantal slachtofferis is inmiddels bijgesteld naar 7 personen.
Zijn er veel meer hoor... Helaas.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:24 schreef PiRANiA het volgende:
Het aantal slachtofferis is inmiddels bijgesteld naar 7 personen.
Denk dat ze dodelijke slachtoffers bedoelenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:25 schreef inZanity het volgende:
Ware
[..]
Zijn er veel meer hoor... Helaas.
Gaat lekker zo...quote:ROTTERDAM - Bij een schietpartij voor een politiebureau in Rotterdam is zaterdag een persoon om het leven gekomen. Dat heeft de politie gemeld.
Het slachtoffer werd twee keer geraakt, eenmaal in het hoofd. Hulpverleners hebben de persoon in eerste instantie gereanimeerd maar het slachtoffer overleed toch, aldus de politie.
De dader is voortvluchtig. Over de identiteit van dader en slachtoffer is niets bekend.
Op Hyves (Ja, Hyvesquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:24 schreef iwannabehigh het volgende:
Hoe komen jullie ineens aan de naam Tristan van der Vlis dan?
niet iedereen heeft hyves... zegt dus niets.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:26 schreef Messina het volgende:
[..]
Op Hyves (Ja, Hyves) is helemaal geen "Van der Vlis" in Alphen(a/d Rijn) te vinden.
25-jarige met zo'n bak? Klassieke pauper dus.quote:
Nou en?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:26 schreef Messina het volgende:
[..]
Op Hyves (Ja, Hyves) is helemaal geen "Van der Vlis" in Alphen(a/d Rijn) te vinden.
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:22 schreef PiRANiA het volgende:
Behalve op www.123ik.nl is de naam "Tristan van der Vlis" niet bekend.
Het lijkt mij ook erg om je kind kwijt te raken op zo'n manier als hij de dader zou zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:27 schreef iwannabehigh het volgende:
Het lijkt mij zo erg om een geliefde kwijt te raken op zo'n manier, door zo'n gek..
niet iedereen zit op hyves hoor...quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:26 schreef Messina het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |