Zou kunnen: Ambulance naar Hoflaan in alphen aan den rijnquote:
Ja! Is inderdaad heel vaagjes te zien op de beeldenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:59 schreef Messina het volgende:
[..]
Er lijkt daar een touwtje gespannen te zijn (wit).
Wat maakt dat nou voor verschil? Ga je ook zeuren als 's Hertogenbosch wordt aangeduid met het niet officiële Den Bosch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:00 schreef xyzyx het volgende:
Waarom noemt die snol het de hele tijd Alphen? Zeg gewoon de hele naam populair proberend te doen figuur
X2quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:00 schreef Eenskijken het volgende:
'dat dit kan in nederland' zei die vrouw bij 1vandaag.
Kon er niets aan doen, maar moest even denken aan alberto : (
Daarachter ligt een winkelstraatquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou kunnen: Ambulance naar Hoflaan in alphen aan den rijn
A2 HOFLAAN 3 ALPHEN AAN DEN RIJN A2 rit
Erger.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
Ik irriteer me steeds meer aan het zinnetje: "dat het in Nederland kan" en alle varianten daarop. Het kan overal dus ook hier.
Nee, dat is gewoon een andere naam.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:01 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou voor verschil? Ga je ook zeuren als 's Hertogenbosch wordt aangeduid met het niet officiële Den Bosch?
Ik erger me daar ook aan; al geeft het ook aan dat het allemaal nog wel mee valt met wat er hier voor erge dingen gebeurenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
Ik irriteer me steeds meer aan het zinnetje: "dat het in Nederland kan" en alle varianten daarop. Het kan overal dus ook hier.
Yep. Ik moet gelijk denken aan die anarchistische groep die die Rabo toren in de fik heeft gestoken. Die wouden toch nog meer acties gaan doen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar als dat zo is... dan is het toch vrij serieus volgens mij.
Regilio Tuur toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:05 schreef Messina het volgende:
Ik vraag me af wanneer Mental Theo van zich laat horen. Die is toch overal getuige van?
Dan zouden de gevangenissen 20x zo vol zitten...quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:05 schreef Halcon het volgende:
Dader was bekend bij de politie en drugsverslaafd. Waarom sluiten ze dit soort figuren niet gewoon op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |