Onmenselijk is de terreur van verslaafden, niet het opsluiten van verslaafden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vind het nog niet eens zo'n gek idee. Gebeurt overigens al dat de rechter het aanbied in ruil voor strafvermindering. Maar er kan sowieso nog veel verbeterd worden als het om drugsproblematiek gaat. Verslaafden opsluiten omdat ze verslaafd zijn is dan weer geen oplossing maar onmenselijk. Er kan bijv. wel veel meer gestimuleerd worden om af te kicken en van je verlslaving(ziekte) af te komen.
Lifeliner 1 haalt een patient op bij de kazernequote:Op zaterdag 9 april 2011 18:14 schreef PiRANiA het volgende:
Ik hoor opnieuw helikopters en ambulances. Ik woon er 3 KM van af.
Dat kan Nederland wel makken hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:18 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Jij begon over een spuitje
En kwaliteitstouw kost ook een paar Zloty
idd.. sinds wanneer is de dader een slachtoffer?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:14 schreef Montov het volgende:
"6 slachtoffers, waaronder de dader", van de persco.
honderden mensen die het gezien hebben, plus familie?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:17 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Waarom zou men massaal slachtofferhulp bellen?
En veel "grapjassen" die dan daarna op een forum kunnen posten dat ze niemand aan de lijn krijgen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:18 schreef Knarf het volgende:
[..]
honderden mensen die het gezien hebben, plus familie?
Ik geef alleen info door. Ik heb niet gebeld.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
En veel "grapjassen" die dan daarna op een forum kunnen posten dat ze niemand aan de lijn krijgen.
quote:18:13 uur: Er zijn drie opvanglocaties geopend voor mensen uit de woningen boven en nabij de ontruimde winkelcentra:
De Lichtkring, Americalaan 91
Gebouw Nabij, Lauraplein 2
Het Kasteel, Concertweg 1
Het telefoonnummer van slachtofferhulp is helaas overbelast. Indien u geen gehoor krijgt verzoeken wij u het nogmaals te bepalen. Het nummer is tot vanavond 21:00 uur bereikbaar.
En dan voel je je geroepen zo'n nummer te bellen? Ik begrijp dat soort dingen nooit.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:18 schreef Knarf het volgende:
[..]
honderden mensen die het gezien hebben, plus familie?
Stel nou dat de familie absoluut niet wil dat de naam uitgegeven wordt... Wat dan? Doen ze het dan niet? Of heb je als familie niets te zeggen i.v.m. de "nieuwswaarde"?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:18 schreef PiRANiA het volgende:
Lijst is nagenoeg rond. Familie wordt gebeld. Dit duurt ~45m/1 uur. Daarna wordt de lijst bekend.
Echt veel mensen zijn ziek.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
En veel "grapjassen" die dan daarna op een forum kunnen posten dat ze niemand aan de lijn krijgen.
"De identiteit is nog niet officieel door de politie bevestigd. "quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:19 schreef Dannare het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_dader_bekend__.html
T. van der Vlis.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:20 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Tristan van der V. is dus de dader.
Geen enkele hit op google, behalve de telegraaf en twitteraars die het overnemen als zijnde waarheid.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:20 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Tristan van der V. is dus de dader.
Edit: Oh Telegraaf..
*Pakt zout*
Houd wel even in gedachten dat dit een lijst is met slachtoffers, niet de uitslag van de Postcodeloterij.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:19 schreef iwannabehigh het volgende:
eerst zou het om 6 uur bekend worden gemaakt, nu duurt het weer een uur.
quote:Op het moment dat er nog geschoten werd, waren er politiemensen in het winkelcentrum. Die zijn er ook direct op afgegaan, zei korpschef Jan Stikvoort van de politie Hollands Midden zaterdag. Maar er was volgens hem uiteraard veel paniek en de agenten moesten zich door de mensenmassa heen zien te bewegen.
Toen de politiemensen bij de dader aankwamen, troffen ze hem dood aan, aldus Stikvoort. Rond 12.00 uur kwam de eerste melding bij de politie binnen.
Ook niet als je kind het net gezien heeft, dan heb je zelf ook geen hulp nodig?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:20 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
En dan voel je je geroepen zo'n nummer te bellen? Ik begrijp dat soort dingen nooit.
er is iig een naam en die blijken in dergelijke gevallen over het algemeen wel te kloppen..quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:20 schreef MilaNL het volgende:
[..]
"De identiteit is nog niet officieel door de politie bevestigd. "
En Telegraaf
Altijd wel riskant dit soort berichten, ik weet nog dat er toen in een krant een verkeerde foto van Karst T. werd geplaatstquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:20 schreef MilaNL het volgende:
[..]
"De identiteit is nog niet officieel door de politie bevestigd. "
En Telegraaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |