Dat bracht die foto ook zo goed tot uiting. Agent had alleen even pet af moeten doen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:10 schreef Messina het volgende:
[..]
Het blijft hun kind. Ook al verafschuw je de daden van je kind, je houdt wel van hem/haar.
Als dat echt waar is snap ik die ook, dan weet ik waarom.quote:
Alphen aan den Rijn - De 24-jarige Tristan van der Vlis, die wild om zich heen schoot in Alphen aan den Rijn, heeft ook zijn eigen moeder vermoord.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:11 schreef matthijst het volgende:
[..]
Alphen aan den Rijn - De 24-jarige Tristan van der Vlis, die wild om zich heen schoot in Alphen aan den Rijn, heeft ook zijn eigen moeder vermoord.
Foto: ANP
Dat hebben bekenden van Van der Vlis laten weten aan omroep West. Zijn vader zou gewond zijn.
Dat was wel het toppunt van sneuheid ja....quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:06 schreef Gronkel het volgende:
Zeer triest, zo'n hyve aanmaken, net zoals de naamgenoten van Karst Tates en mensen met een zwarte Suzuki Swift twee jaar geleden bedreigd werden, terwijl de dader dood was.
Bron?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:11 schreef matthijst het volgende:
[..]
Alphen aan den Rijn - De 24-jarige Tristan van der Vlis, die wild om zich heen schoot in Alphen aan den Rijn, heeft ook zijn eigen moeder vermoord.
Dat hebben bekenden van Van der Vlis laten weten aan omroep West. Zijn vader zou gewond zijn.
Misschien heeft hij eerst hun neergeschoten en is hij toen naar het winkelcentrum gegaan..quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:11 schreef matthijst het volgende:
[..]
Uhm, tjappie, ik reageerde op een post waarin iemand zei: "die [b]Tristan [/b]zou maar onschuldig zijn".quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dus hebben alle mensen met dezelfde naam meteen schade? Zou wat worden in dit land zeg
Bron?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:11 schreef matthijst het volgende:
[..]
Omdat hij dood isquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:11 schreef gehotseflotst het volgende:
Waarom blijven ze die dader toch bij de slachtoffers tellen?![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:11 schreef matthijst het volgende:
[..]
wtfquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:11 schreef matthijst het volgende:
[..]
Herinner ik mij nog ja. Iedere bestuurder van een Suzuki Swift is ook een moordenaar inderdaad. Weet nog wel dat iemand toen met de dood bedreigd is omdat hij een Suzuki Swift zwart had.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:06 schreef Gronkel het volgende:
Zeer triest, zo'n hyve aanmaken, net zoals de naamgenoten van Karst Tates en mensen met een zwarte Suzuki Swift twee jaar geleden bedreigd werden, terwijl de dader dood was.
Als dit echt is kun je misschien beter ff het informatie nummer bellen ipv hier te gaan posten?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:11 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Als dat echt waar is snap ik die ook, dan weet ik waarom.
Al blijf ik duimen en heel erg hopen dat ik de verkeerde Tristan voor me heb.
Vind het stukje nog niet 100% geloofwaardig. Pas wanneer justitie met een verklaring komt ben ik pas geneigd het te geloven.quote:
Iedereen kan Omroep West bellen en zeggen: "Hallo, ik kende hem, enne...."quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:13 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Vind het stukje nog niet 100% geloofwaardig. Pas wanneer justitie met een verklaring komt ben ik pas geneigd het te geloven.
Hou ons niet langer in spanning zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:11 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Als dat echt waar is snap ik die ook, dan weet ik waarom.
Al blijf ik duimen en heel erg hopen dat ik de verkeerde Tristan voor me heb.
Juist!quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:14 schreef Messina het volgende:
[..]
Iedereen kan Omroep West bellen en zeggen: "Hallo, ik kende hem, enne...."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |