Bel naar zijn huis?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:47 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Serieus! Hij had heel lang voor die wagen gespaard.
Ah men please laat het hem niet zijn.
Op die site van een vermeend familielidquote:
Yeps, Hij was helemaal niet agressief, alleen nog wel eens van slag. Dan was hij een periode niet op het werk en hij kwam altijd met een kaal hoofd weer terug.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:47 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Uit Alphen a/d Rijn ook? Ik hoop voor je dat het niet waar is. Sterkte.
Guns, movies and games don't kill people. People kill people.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:49 schreef Infection het volgende:
Op Ned 1 geeft dat wijf natuurlijk weer films enzo de schuld... het zal ook weer niet. Met elke gek die zoiets doet worden films en games er weer bij gehaald...
Het is dat Marilyn Manson uit is.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:49 schreef Infection het volgende:
Op Ned 1 geeft dat wijf natuurlijk weer films enzo de schuld... het zal ook weer niet. Met elke gek die zoiets doet worden films en games er weer bij gehaald...
Inderdaad.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Guns, movies and games don't kill people. People kill people.
Ik vind dooien nou niet echt een geschikte bewoording, vind het nogal respectloos klinkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
"Lekker genuanceerd"? Had ze dan moeten zeggen dat die mensen nog leefden ofzo.
Waarom?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:48 schreef Boldface het volgende:
maar ik vind toch dat je voorzichtig moet zijn met woorden als "ramp van ongekende omvang".
Donequote:Op zaterdag 9 april 2011 18:50 schreef Ciske- het volgende:
Moet de TT niet aangepast worden naar 7 doden?
Nadat ik mw2 heb gespeeld heb ik inderdaad wel de neiging om allemaal mensen kapot te schieten om te kijken of ik echt een ac130 krijg na 11 killsquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:49 schreef Infection het volgende:
Van nu af aan dus alleen nog maar Hello Kitty spelletjes verkopenquote:
Hij kan 'm ook best zelf gekocht hebben. Vanaf je 18e werken, bij papa en mama wonen... Dan kun je best na 'n tijdje zo'n auto kopen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:47 schreef gelly het volgende:
Kan toch gewoon de auto van pappa en mamma zijn ? Wat een geneuzel.
Nee, ik dacht dat een soort grootspraak was.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:48 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
heb je nooit gevraagd waarom hij een wapen had? Je had naar de politie kunnen gaan.
Iemand heeft net een hoop lijken zien liggen en dan ga jij klagen over dat diegene misschien niet de juiste bewoording kiest.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:50 schreef plesner het volgende:
[..]
Ik vind dooien nou niet echt een geschikte bewoording, vind het nogal respectloos klinken
In tegendeel, dan ga ik héél veel mensen vermoordenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:51 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Van nu af aan dus alleen nog maar Hello Kitty spelletjes verkopenDan zal er niet meer gemoord worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |