Hoezo grappig dan?quote:
Natuurlijk veranderen games of films iemand niet zomaar in een moordenaar, maar het is toch echt wetenschappelijk bewezen dat je agressiever wordt van veel gewelddadige games/films. Hoe groot die invloed is verschilt natuurlijk wel erg per persoon, maar de invloed is er wel.quote:
Omdat sommige mensen een onbedwingbare behoefte aan sensatie hebben.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarom moet de naam van de dader voluit bekend worden gemaakt?
heb je de politie al gebeld?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:57 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Hoezo grappig dan?
Ik weet dat dat fotootje van die jongen met hond klein is maar ik herken daar wel de Tristan in die ik ken. Die Tristan is ook lang, blond, blauwe ogen.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik ben best benieuwd wie er op de lijst staan, maar wil het aan de andere kant ook niet weten..
Welke foto bedoel je?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:57 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Hoezo grappig dan?
Ik weet dat dat fotootje van die jongen met hond klein is maar ik herken daar wel de Tristan in die ik ken. Die Tristan is ook lang, blond, blauwe ogen.
Daar zorgen niet alleen games voor, zie Duitsland waar al dat soort spellen verboden zijn en daar gebeurt dit ook.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:57 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Natuurlijk veranderen games of films iemand niet zomaar in een moordenaar, maar het is toch echt wetenschappelijk bewezen dat je agressiever wordt van veel gewelddadige games/films. Hoe groot die invloed is verschilt natuurlijk wel erg per persoon, maar de invloed is er wel.
Tja, dat is niet alleen van vandaag hoor.. zit bij de mens ingebakkenquote:
Dat is niet zo erg. Het is erger dat ze bekendmaken waar hij woonde (en waar zijn ouders nu dus nog wonen) omdat zij misschien wel de dupe kunnen zijn van iets wat zij niet gedaan hebben maar hun zoon.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarom moet de naam van de dader voluit bekend worden gemaakt?
Nee, het is wetenschappelijk bewezen dat sommige mensen die al gek waren, dit deden en ook videogames speelden.. maar ook mensen die dat niet deden en gek waren. oftwel, het maakt geen flikker uit of je videogames hebt gespeeld of niet..quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:57 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Natuurlijk veranderen games of films iemand niet zomaar in een moordenaar, maar het is toch echt wetenschappelijk bewezen dat je agressiever wordt van veel gewelddadige games/films. Hoe groot die invloed is verschilt natuurlijk wel erg per persoon, maar de invloed is er wel.
Ah, sorry dan, ik dacht dat je liep te ouwehoeren, omdat de site van Hans is en die foto bij Hans' biografie staat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:57 schreef pepper_961 het volgende:
Hoezo grappig dan?
Het gerucht gaat dat de moeder van de dader in het winkelcentrum werkt en ook slachtoffer is van de schietpartij. Dit is niet bevestigd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg. Het is erger dat ze bekendmaken waar hij woonde (en waar zijn ouders nu dus nog wonen) omdat zij misschien wel de dupe kunnen zijn van iets wat zij niet gedaan hebben maar hun zoon.
So? Als ik een partijtje voetballen wil winnen moet ik ook de nodige agressie gebruiken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:57 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Mensen met die achternaam zullen niet zo blij zijn denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg. Het is erger dat ze bekendmaken waar hij woonde (en waar zijn ouders nu dus nog wonen) omdat zij misschien wel de dupe kunnen zijn van iets wat zij niet gedaan hebben maar hun zoon.
Omdat ik bang ben bekende namen tegen te komen. Maar nee verder geen ideequote:Op zaterdag 9 april 2011 18:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waarom niet?
Weet jij ook waar en wanneer die lijst bekend wordt gemaakt?
En dat is zo belangrijk dat je dat twee keer moet posten?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:58 schreef Temlin het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat de moeder van de dader in het winkelcentrum werkt en ook slachtoffer is van de schietpartij. Dit is niet bevestigd.
mevrouwtje zei ook alleen maar dat er inspiratie gehaald werd uit films (natural born killers in het geval van columbine), ze gaf films niet de schuld van de schietpartijquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:58 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Nee, het is wetenschappelijk bewezen dat sommige mensen die al gek waren, dit deden en ook videogames speelden.. maar ook mensen die dat niet deden en gek waren. oftwel, het maakt geen flikker uit of je videogames hebt gespeeld of niet..
Sorry ik wist niet dat je zo geprikkeld wasquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:59 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
En dat is zo belangrijk dat je dat twee keer moet posten?Ook allang bekend trouwens, maar nog niet bevestigd.
Klopt. Ik vind ook niet dat dat soort games compleet verboden moeten worden hoor, want om nou te zeggen dat dat dé oorzaak is, nee. Zo komt het soms inderdaad wel eens over, terwijl er veel meer dingen zijn die een (grotere) rol kunnen spelen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:58 schreef Temlin het volgende:
[..]
Daar zorgen niet alleen games voor, zie Duitsland waar al dat soort spellen verboden zijn en daar gebeurt dit ook.
Ik ben toch echt niet agressiever geworden de laatste tijd... en ook niemand in mijn vriendenkring... Het lijkt me eerder een gemakkelijke oplossing om games maar de schuld te geven...quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:57 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Vrouw, hequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:00 schreef Temlin het volgende:
[..]
Sorry ik wist niet dat je zo geprikkeld was
Heel goed.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:01 schreef Netsplitter het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Er worden geen namen van andere mensen gepost!
Nee kom er nu net pas achter!!quote:
Top!quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:01 schreef Netsplitter het volgende:
Daar dacht ik ook meteen aan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:01 schreef Apotheose het volgende:
is er ook een twitterstilte vanwege die Tsunami geweest?
Het was Betty. Met een kandelaar. In de bibliotheek.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:01 schreef Netsplitter het volgende:
Wat is dat nu voor onzin?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:01 schreef Netsplitter het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
De Duitse tv laat net beelden zien van de dader die dood op de grond ligt. Weet niet of die op de Nederlandse tv al voorbij gekomen zijn?
Ja nuttig ook aangezien hij dood isquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Mensen die de adresgegevens van die Tristan dan ook door gaan twitteren
Jawel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
De Duitse tv laat net beelden zien van de dader die dood op de grond ligt. Weet niet of die op de Nederlandse tv al voorbij gekomen zijn?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:54 schreef GHaven het volgende:
Misplaatste superlatieven. Dat zou echt afschuwelijk zijn ja.
Wel een minuut lang minder bagger die de wereld in gaatquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:03 schreef Pino112 het volgende:
Twitterstilte
Alsof dat de pijn verzacht ofzo.
Vertel, welk doel dient het?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:02 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor onzin?
Dat is gewoon vrije informatie die justitie straks bewust bekend gaat maken om de eventuele familie of vrienden in te kunnen lichten via de media.
Het lijkt me nogal wiedes dat je zoiets ook hier hoort te posten!
Ja leuk, vandaag aangemaakt. Godver wat triestquote:
Van familieleden die hier niks mee van doen hebben?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:02 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor onzin?
Dat is gewoon vrije informatie die justitie straks bewust bekend gaat maken om de eventuele familie of vrienden in te kunnen lichten via de media.
Het lijkt me nogal wiedes dat je zoiets ook hier hoort te posten!
Bagger.quote:
quote:RT Ik wil deze tweet reporteren @politieHM @sshurandy_: Die man in #alphen heeft al 6 kills op ze naam.. Ik ga hem overtreffen=D #alphen
quote:PolitieHM PolitieHM
@
@toferdisobey We hebben de tweet gezien, actie zal ondernomen worden. ^RE
0 vrienden... Gohquote:
Hyver sinds 09-04-2011...? Cool, dus hij heeft speciaal voor vandaag een Hyves aangemaakt, zodat we daar berichten op kunnen achterlaten die hij in het hiernamaals terug kan lezen!quote:
Zeker omdat de persoon op de foto heel goed niet de persoon kan zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja leuk, vandaag aangemaakt. Godver wat triest
Het gaat er heel schattig uitzien jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:52 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Terwijl je op je rolschaatsen voortbeweegt en met toverstokjes en sterretjes mensen doodmaakt, net als in het spelletje zekerHello Kitty Roller Rescue
![]()
Dat zouden wel mooiere beelden zijn dan mensen die met een mitrailleur in winkelcentra rondlopen![]()
Ja idd, erg voor zijn ouders, broers zussen alles..quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:05 schreef bloodymary het volgende:
Zo erg ook voor zijn ouders en familie en vrienden. Hoe erg het ook is wat hij gedaan heeft, die mensen houden wel van hem en moeten hem missen. En dan ook nog eens voor altijd aanhoren wat een monster hij was.....
Knapper nog: Hij heeft de profielfoto na zijn dood geplaatst!quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:04 schreef Apotheose het volgende:
[..]
0 vrienden... GohIs iedereen nu ontvriend of...
Ik zag hem langskomen ja, wat een volk loopt hier rondquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
toferdisobey Plantinga Christofer
RT Ik wil deze tweet reporteren @politieHM @sshurandy_: Die man in #alphen heeft al 6 kills op ze naam.. Ik ga hem overtreffen=D #alphen
PolitieHM PolitieHM
@
@toferdisobey We hebben de tweet gezien, actie zal ondernomen worden. ^RE
En van sommige mensen zullen ze ook nog wel te horen krijgen dat het hun schuld was...quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:05 schreef bloodymary het volgende:
Zo erg ook voor zijn ouders en familie en vrienden. Hoe erg het ook is wat hij gedaan heeft, die mensen houden wel van hem en moeten hem missen. En dan ook nog eens voor altijd aanhoren wat een monster hij was.....
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het gaat er heel schattig uitzien ja
Boeie, schadeclaim en binnenharken dat geld.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:06 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Die Tristan zal er hier maar eens zo van beschuldigd worden... Om uiteindelijk onschuldig te zijn. Nee daar ben je dan lekker mee..
Randdebiel die je bent.quote:
Zelfde vraag hierquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:06 schreef Rijstbal het volgende:
Was even een paar uurtjes weg. Wie is Tristan? De dader?
idd. dit soort zieke geesten mogen w.m.b. ook aangepakt worden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:06 schreef Gronkel het volgende:
Zeer triest, zo'n hyve aanmaken, net zoals de naamgenoten van Karst Tates en mensen met een zwarte Suzuki Swift twee jaar geleden bedreigd werden, terwijl de dader dood was.
Waarschijnlijk welquote:
Oh, bij wie dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:06 schreef matthijst het volgende:
[..]
Boeie, schadeclaim en binnenharken dat geld.
Misschien morbide.. maar vraag me ook af hoe zijn begrafenis er uit gaat zien. Sowieso niet zo veel mensen denk ik, maar wat gaan ze dan zeggen: het was zo'n lieve jongen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:05 schreef bloodymary het volgende:
Telegraaf.nl plaats z'n naam toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, bij wie dan?
Of heb je teveel films gekeken?
Hij had een knallend einde.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:08 schreef fh101 het volgende:
[..]
Misschien morbide.. maar vraag me ook af hoe zijn begrafenis er uit gaat zien. Sowieso niet zo veel mensen denk ik, maar wat gaan ze dan zeggen: het was zo'n lieve jongen?
de hyves is alweer offquote:Deze Hyver is niet ok. Dit gebeurt automatisch wanneer er meerdere hyvers een niet-ok melding doen. Wij kijken binnen 1-2 dagen of dit profiel inderdaad in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.
Ja, want misschien was hij wel een lieve jongen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:08 schreef fh101 het volgende:
[..]
Misschien morbide.. maar vraag me ook af hoe zijn begrafenis er uit gaat zien. Sowieso niet zo veel mensen denk ik, maar wat gaan ze dan zeggen: het was zo'n lieve jongen?
Het beste een twitterpauze van 10 jaarquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:56 schreef Eenskijken het volgende:
twitterpauze van een 15 minuten lijkt me wel heel lang.. 1-2 minuten zou nog best te doen zijn.
Inderdaadquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:08 schreef fh101 het volgende:
[..]
Ik vond die foto van de begravenis van Karst zo aangrijpend. Die ouders vooral.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:08 schreef fh101 het volgende:
[..]
Erg ja!quote:
Dus hebben alle mensen met dezelfde naam meteen schade? Zou wat worden in dit land zegquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:08 schreef matthijst het volgende:
[..]
Telegraaf.nl plaats z'n naam toch?
Het blijft hun kind. Ook al verafschuw je de daden van je kind, je houdt wel van hem/haar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vond die foto van de begravenis van Karst zo aangrijpend. Die ouders vooral.
Deze;
[ afbeelding ]
Vond het eigenlijk een heel "mooie" foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |