Sorry ik wist niet dat je zo geprikkeld wasquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:59 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
En dat is zo belangrijk dat je dat twee keer moet posten?Ook allang bekend trouwens, maar nog niet bevestigd.
Klopt. Ik vind ook niet dat dat soort games compleet verboden moeten worden hoor, want om nou te zeggen dat dat dé oorzaak is, nee. Zo komt het soms inderdaad wel eens over, terwijl er veel meer dingen zijn die een (grotere) rol kunnen spelen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:58 schreef Temlin het volgende:
[..]
Daar zorgen niet alleen games voor, zie Duitsland waar al dat soort spellen verboden zijn en daar gebeurt dit ook.
Ik ben toch echt niet agressiever geworden de laatste tijd... en ook niemand in mijn vriendenkring... Het lijkt me eerder een gemakkelijke oplossing om games maar de schuld te geven...quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:57 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Natuurlijk veranderen games of films iemand niet zomaar in een moordenaar, maar het is toch echt wetenschappelijk bewezen dat je agressiever wordt van veel gewelddadige games/films. Hoe groot die invloed is verschilt natuurlijk wel erg per persoon, maar de invloed is er wel.
Vrouw, hequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:00 schreef Temlin het volgende:
[..]
Sorry ik wist niet dat je zo geprikkeld was
Heel goed.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:01 schreef Netsplitter het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Er worden geen namen van andere mensen gepost!
Nee kom er nu net pas achter!!quote:
Top!quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:01 schreef Netsplitter het volgende:
Daar dacht ik ook meteen aan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:01 schreef Apotheose het volgende:
is er ook een twitterstilte vanwege die Tsunami geweest?
Het was Betty. Met een kandelaar. In de bibliotheek.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:01 schreef Netsplitter het volgende:
Wat is dat nu voor onzin?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:01 schreef Netsplitter het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
De Duitse tv laat net beelden zien van de dader die dood op de grond ligt. Weet niet of die op de Nederlandse tv al voorbij gekomen zijn?
Ja nuttig ook aangezien hij dood isquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Mensen die de adresgegevens van die Tristan dan ook door gaan twitteren
Jawel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
De Duitse tv laat net beelden zien van de dader die dood op de grond ligt. Weet niet of die op de Nederlandse tv al voorbij gekomen zijn?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:54 schreef GHaven het volgende:
Misplaatste superlatieven. Dat zou echt afschuwelijk zijn ja.
Wel een minuut lang minder bagger die de wereld in gaatquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:03 schreef Pino112 het volgende:
Twitterstilte
Alsof dat de pijn verzacht ofzo.
Vertel, welk doel dient het?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:02 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor onzin?
Dat is gewoon vrije informatie die justitie straks bewust bekend gaat maken om de eventuele familie of vrienden in te kunnen lichten via de media.
Het lijkt me nogal wiedes dat je zoiets ook hier hoort te posten!
Ja leuk, vandaag aangemaakt. Godver wat triestquote:
Van familieleden die hier niks mee van doen hebben?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:02 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor onzin?
Dat is gewoon vrije informatie die justitie straks bewust bekend gaat maken om de eventuele familie of vrienden in te kunnen lichten via de media.
Het lijkt me nogal wiedes dat je zoiets ook hier hoort te posten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |