Bagger.quote:
quote:RT Ik wil deze tweet reporteren @politieHM @sshurandy_: Die man in #alphen heeft al 6 kills op ze naam.. Ik ga hem overtreffen=D #alphen
quote:PolitieHM PolitieHM
@
@toferdisobey We hebben de tweet gezien, actie zal ondernomen worden. ^RE
0 vrienden... Gohquote:
Hyver sinds 09-04-2011...? Cool, dus hij heeft speciaal voor vandaag een Hyves aangemaakt, zodat we daar berichten op kunnen achterlaten die hij in het hiernamaals terug kan lezen!quote:
Zeker omdat de persoon op de foto heel goed niet de persoon kan zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja leuk, vandaag aangemaakt. Godver wat triest
Het gaat er heel schattig uitzien jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:52 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Terwijl je op je rolschaatsen voortbeweegt en met toverstokjes en sterretjes mensen doodmaakt, net als in het spelletje zekerHello Kitty Roller Rescue
![]()
Dat zouden wel mooiere beelden zijn dan mensen die met een mitrailleur in winkelcentra rondlopen![]()
Ja idd, erg voor zijn ouders, broers zussen alles..quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:05 schreef bloodymary het volgende:
Zo erg ook voor zijn ouders en familie en vrienden. Hoe erg het ook is wat hij gedaan heeft, die mensen houden wel van hem en moeten hem missen. En dan ook nog eens voor altijd aanhoren wat een monster hij was.....
Knapper nog: Hij heeft de profielfoto na zijn dood geplaatst!quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:04 schreef Apotheose het volgende:
[..]
0 vrienden... GohIs iedereen nu ontvriend of...
Ik zag hem langskomen ja, wat een volk loopt hier rondquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
toferdisobey Plantinga Christofer
RT Ik wil deze tweet reporteren @politieHM @sshurandy_: Die man in #alphen heeft al 6 kills op ze naam.. Ik ga hem overtreffen=D #alphen
PolitieHM PolitieHM
@
@toferdisobey We hebben de tweet gezien, actie zal ondernomen worden. ^RE
En van sommige mensen zullen ze ook nog wel te horen krijgen dat het hun schuld was...quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:05 schreef bloodymary het volgende:
Zo erg ook voor zijn ouders en familie en vrienden. Hoe erg het ook is wat hij gedaan heeft, die mensen houden wel van hem en moeten hem missen. En dan ook nog eens voor altijd aanhoren wat een monster hij was.....
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het gaat er heel schattig uitzien ja
Boeie, schadeclaim en binnenharken dat geld.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:06 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Die Tristan zal er hier maar eens zo van beschuldigd worden... Om uiteindelijk onschuldig te zijn. Nee daar ben je dan lekker mee..
Randdebiel die je bent.quote:
Zelfde vraag hierquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:06 schreef Rijstbal het volgende:
Was even een paar uurtjes weg. Wie is Tristan? De dader?
idd. dit soort zieke geesten mogen w.m.b. ook aangepakt worden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:06 schreef Gronkel het volgende:
Zeer triest, zo'n hyve aanmaken, net zoals de naamgenoten van Karst Tates en mensen met een zwarte Suzuki Swift twee jaar geleden bedreigd werden, terwijl de dader dood was.
Waarschijnlijk welquote:
Oh, bij wie dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:06 schreef matthijst het volgende:
[..]
Boeie, schadeclaim en binnenharken dat geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |