idd. dit soort zieke geesten mogen w.m.b. ook aangepakt worden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:06 schreef Gronkel het volgende:
Zeer triest, zo'n hyve aanmaken, net zoals de naamgenoten van Karst Tates en mensen met een zwarte Suzuki Swift twee jaar geleden bedreigd werden, terwijl de dader dood was.
Waarschijnlijk welquote:
Oh, bij wie dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:06 schreef matthijst het volgende:
[..]
Boeie, schadeclaim en binnenharken dat geld.
Misschien morbide.. maar vraag me ook af hoe zijn begrafenis er uit gaat zien. Sowieso niet zo veel mensen denk ik, maar wat gaan ze dan zeggen: het was zo'n lieve jongen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:05 schreef bloodymary het volgende:
Zo erg ook voor zijn ouders en familie en vrienden. Hoe erg het ook is wat hij gedaan heeft, die mensen houden wel van hem en moeten hem missen. En dan ook nog eens voor altijd aanhoren wat een monster hij was.....
Telegraaf.nl plaats z'n naam toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, bij wie dan?
Of heb je teveel films gekeken?
Hij had een knallend einde.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:08 schreef fh101 het volgende:
[..]
Misschien morbide.. maar vraag me ook af hoe zijn begrafenis er uit gaat zien. Sowieso niet zo veel mensen denk ik, maar wat gaan ze dan zeggen: het was zo'n lieve jongen?
de hyves is alweer offquote:Deze Hyver is niet ok. Dit gebeurt automatisch wanneer er meerdere hyvers een niet-ok melding doen. Wij kijken binnen 1-2 dagen of dit profiel inderdaad in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.
Ja, want misschien was hij wel een lieve jongen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:08 schreef fh101 het volgende:
[..]
Misschien morbide.. maar vraag me ook af hoe zijn begrafenis er uit gaat zien. Sowieso niet zo veel mensen denk ik, maar wat gaan ze dan zeggen: het was zo'n lieve jongen?
Het beste een twitterpauze van 10 jaarquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:56 schreef Eenskijken het volgende:
twitterpauze van een 15 minuten lijkt me wel heel lang.. 1-2 minuten zou nog best te doen zijn.
Inderdaadquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:08 schreef fh101 het volgende:
[..]
Ik vond die foto van de begravenis van Karst zo aangrijpend. Die ouders vooral.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:08 schreef fh101 het volgende:
[..]
Erg ja!quote:
Dus hebben alle mensen met dezelfde naam meteen schade? Zou wat worden in dit land zegquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:08 schreef matthijst het volgende:
[..]
Telegraaf.nl plaats z'n naam toch?
Het blijft hun kind. Ook al verafschuw je de daden van je kind, je houdt wel van hem/haar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vond die foto van de begravenis van Karst zo aangrijpend. Die ouders vooral.
Deze;
[ afbeelding ]
Vond het eigenlijk een heel "mooie" foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |