Direct toen het bekend was heb ik gezocht.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:18 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dus jij hebt al op zijn naam gezocht voordat zijn naam bekend is geworden?
Hoe weet je anders dat er maar 5 resultaten waren? ^^
altijd makkelijk praten achteraf...quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:20 schreef Starlie het volgende:
Las op hyves dat iemand hem kent en zegt dat hij nooit echt heeft gespoord...
Toen ik daarvoor keek was het er 1: De telegraaf. Vijf minuten later enkele nieuwssites, twitteraars die berichten overnemen, etc.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Direct toen het bekend was heb ik gezocht.
Er waren toen 2 nieuwslinks en 3 op 123wiewie.nl ofzo.
Bekijk even je privé berichten op fok...quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:19 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Ik ben nu opzoek naar een oude agenda. Heb em namelijk ooit een beterschap kaart willen sturen met daarop achternaam en adres. Ik wil zeker weten en niet zomaar bellen en een sensatiezoeker lijken.
Jezus, wie heeft die tekst gemaakt?? Die mag wel even op een cursus Engels.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:21 schreef PiRANiA het volgende:
English Schooting Ridderhof
http://www.alphenaandenrijn.nl/Smartsite.shtml?id=77155
"Schooting".
en als t een van de slachtoffers was geweest... Nou dan had het wel zo een goede jongen geweest!! Zo aardig, lief, stond altijd klaar, deed geen vlieg kwaad... Want over het algemeen: niks dan goeds over de dodenquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:11 schreef matthijst het volgende:
[..]
Alphen aan den Rijn - De 24-jarige Tristan van der Vlis, die wild om zich heen schoot in Alphen aan den Rijn, heeft ook zijn eigen moeder vermoord.
Foto: ANP
Dat hebben bekenden van Van der Vlis laten weten aan omroep West. Zijn vader zou gewond zijn.
tja zo is het altijd, dat, of het wat een doodnormale jongen..quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:20 schreef Starlie het volgende:
Las op hyves dat iemand hem kent en zegt dat hij nooit echt heeft gespoord...
Oh jeetje, een foutje in de titel. Met de rest is niks mis, betweter.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:22 schreef fh101 het volgende:
[..]
Jezus, wie heeft die tekst gemaakt?? Die mag wel even op een cursus Engels.
Idd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:23 schreef Ciske- het volgende:
Achteraf was het altijd ofwel een heel onopvallend iemand ofwel hadden ze het vrijwel aan zien komen
Waar kruipt meneer agent op 0.14 onderdoor? ik zie nietsquote:
Een draadje (wit).quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:24 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Waar kruipt meneer agent op 0.14 onderdoor? ik zie niets
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:25 schreef LXIV het volgende:
Ik heb gehoord dat Tristan van der Vlis vaak achter zijn computer zat om videospelletjes te spelen waarin geweld voorkwam!!
Nou, ik vind het toch niet zo lekker lezenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:23 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Oh jeetje, een foutje in de titel. Met de rest is niks mis, betweter.
Ik moest denken aan dit toen ik het hoorde.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:25 schreef LXIV het volgende:
Ik heb gehoord dat Tristan van der Vlis vaak achter zijn computer zat om videospelletjes te spelen waarin geweld voorkwam!!
Het is allemaal wel erg gebroken Engels.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:23 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Oh jeetje, een foutje in de titel. Met de rest is niks mis, betweter.
Las ik ergens ook.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:28 schreef PiRANiA het volgende:
Persco tussen 20:00 en 20:30? Klopt dat?
Teveel debielen dus.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:28 schreef Fosfolipide het volgende:
Dat is zo verkankert aan het huidige internet, teveel geruchten, teveel ongecontroleerde pics die gewoon er op worden gezet. fuck dat
inclusief.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
oei, dodental opgelopen..
is het dodental in de TT eigenlijk inclusief of exclusief dader?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Z'n auto:
[ afbeelding ]
Ohnee het was een mercedes
incl.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
oei, dodental opgelopen..
is het dodental in de TT eigenlijk inclusief of exclusief dader?
Sensatiekippen!quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:28 schreef Fosfolipide het volgende:
Dat is zo verkankert aan het huidige internet, teveel geruchten, teveel ongecontroleerde pics die gewoon er op worden gezet. fuck dat
Nee dat zijn geruchten die de ronde doen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:29 schreef Infection het volgende:
Volgens de Telegraaf heeft de dader ook zijn moeder vermoord. Is dit al bevestigd?
Ja, door bekenden. Nog geen officiële bron bekend.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:29 schreef Infection het volgende:
Volgens de Telegraaf heeft de dader ook zijn moeder vermoord. Is dit al bevestigd?
Al 5 xquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:30 schreef BradSpit het volgende:
whehehe hadden jullie dit al gezien..![]()
[ afbeelding ]
True, de berichten worden gelukkig vrij snel weggehaald, je zal er zelf maar op komen te staan met je kop omdat een of andere mongool dat leuk vindquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:29 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Sensatiekippen!
En wonder boven wonder vind ik dat het hier vandaag (gezien de reputatie van sommige FOK!kers) netjes aan toe gaat.
omdat het bij de allochtoon ook altijd zo gaatquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:30 schreef Darklight het volgende:
waarom moet dat autochtoon er zo bij staan
de pen is natuurlijk wel scherper dan het zwaard hequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:29 schreef Fosfolipide het volgende:
Van NOS:
19.22 uur: Dader
Wat officieel is bevestigd: een bekende van de politie, autochtoon, afkomstig uit Alphen aan den Rijn, heeft zichzelf door het hoofd geschreven, geen aanwijzingen voor militair verleden. Niet officieel bevestigd: zijn naam, geboortedatum relatie met ouders, wel of geen drugsgebruiker.
Omdat de discussie anders allang weer verzandt was in allochtoon/moslim-gebash.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:30 schreef Darklight het volgende:
nee, in dit topic nog niet, dankjewelquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:30 schreef BradSpit het volgende:
whehehe hadden jullie dit al gezien..![]()
[ afbeelding ]
Als het een allochtoon is wordt het er toch ook bijgezet?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:30 schreef Darklight het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |