MEER NIEUWS VIA Alphen Stad FM: http://www.alphenstadfm.nl/ OF 105.4 FMquote:In Alphen aan de Rijn vond zaterdagmiddag een schietpartij plaats in het winkelcentrum De Ridderhof, waarbij twee doden en meerdere gewonden zouden zijn gevallen.
Een woordvoerster van de gemeente heeft dat bevestigd.
Volgens het Leidsch Dagblad was er mogelijk geschoten met een mitrailleur. Het winkelende publiek vluchtte voor zijn leven. Het centrum is door de politie afgesloten en er zou grote chaos heersen. De dader schoot zich na zijn daad door zijn hoofd.
Mogelijk liggen er in het winkelcentrum meer doden. Ooggetuigen spreken van vier doden.
Het beleidsteam van de gemeente, met waarnemend burgemeester Bas Eenhoorn is inmiddels bijeengekomen op het stadhuis.
Ooggetuige
Volgens een ooggetuige schoot de dader met een grote mitrailleur om zich heen. "Er zijn veel gewonden. Ik denk zeker vijf tot tien doden", zegt hij op Radio 1.
Opnieuw schietpartij in Alphen a/d Rijnquote:In het winkelcentrum De Ridderhof in Alphen aan den Rijn heeft weer een schietpartij plaatsgevonden.
Dit meldden TV West en een verslaggever van Alphen Stad FM. Volgens de verslaggever zou er een dode en tenminste een gewonde zijn gevallen. Ter plaatse zijn twee traumahelikopters waarbij nog een politiehelikopter.
De situatie is door de politie opgeschaald naar GRIP-3, dit houdt in dat de situatie gevaarlijk is en de daders mogelijk nog rond lopen.
Dat vooruitlopen op mogelijke gevolgen. Verslaafd aan ramptoerisme/drama ofzo? Echt heel raar. Wat boeit het man.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:37 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Het zou voor veel mensen koren op de molen zijn. Ik wil niet nog een Mohammed B. Het geheel is op zichzelf al meer dan erg genoeg.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:41 schreef Paul-89 het volgende:
Er zijn toch nog altijd geruchten dat het om 2 schutters gaat.
Komt het nou echt niet in je op dat zo'n opmerking op dit moment buiten alle fatsoensnormen is? Ik denk dat ik het antwoord zelf al weet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:41 schreef Elusive het volgende:
is er al een verband gelegd met 9/11 ?
oh sh..9 DE DAG IN HET JAAR '11 ???
wat was jij aan het doen tijdens de aanslag in Alphen aan de rijn?
In ieder geval iemand die ze niet allemaal op een rijtje had.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:42 schreef De_Nuance het volgende:
Wellicht iemand van defensie? Bezuinigingen #speculeermodus
dit dusquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:42 schreef remlof het volgende:
[..]
In ieder geval iemand die ze niet allemaal op een rijtje had.
Ja ik ben enorm verslaafd aan ramptoerisme en drama en massale schietpartijen. Wat lul je nou man? Ik reageerde alleen op iemand die een beschrijving van de dader gaf.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat vooruitlopen op mogelijke gevolgen. Verslaafd aan ramptoerisme/drama ofzo? Echt heel raar. Wat boeit het man.
Op Radio 1 hoorde ik net om 13.30 al een kort extra bulletin met wat informatie, maar ze zijn niet non-stop live nee.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:42 schreef Paul-89 het volgende:
De Nos ligt nog te slapen denk ik, die hadden gisteren een bedrijfsfeest dus kunnen we het ze kwalijk nemen ?
Is redelijk lokaal nieuws toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:43 schreef Brennie het volgende:
De tering..Waarom is btw nog geen berichtgeving via TV? Of is het niet belangrijk genoeg (lijkt mij wel nml.)
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:41 schreef Paul-89 het volgende:
Er zijn toch nog altijd geruchten dat het om 2 schutters gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |