ligt niet aan jou. ik koop meer wol dan ik tegenop kan haken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:52 schreef Tan het volgende:
Die tas van trui
Ligt het nu aan mij, of hebben sommigen een enorm hoog haaktempo hier![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:09 schreef femsss het volgende:
Loqi wat ontzettend leuk zeg, die draak!![]()
Trui en trovey wat een mooie tassen![]()
Ik heb het zo druk op het moment, geen tijd om te haken zelfs, binnenkort maar weer eens tijd maken want veel te veel leuke ideeen
Ik denk dat je familie van Gijs bentquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:50 schreef trovey het volgende:
De volgende tas is al weer halverwege, een goudvistasje.. Heb ik al eens gezegd dat ik iets met tassen heb?
De mijne gaat iig anoniem en met hint op de busquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:40 schreef -Marjo- het volgende:
Doen we swap eigenlijk weer anoniem opsturen en raden?
oh, wauw, geweldig mooi zegquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:09 schreef Loqi het volgende:
Draakje is af![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb even wat posts gemist, maar wat een leuke dingetjes in de OP
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:53 schreef kwakz0r het volgende:
woei, tweede monster is ook af! toch maar even een crosspostje, ook al is t eigenlijk breiwerk
Ze zijn een beetje verliefd:
[ afbeelding ]
En Juniper helpt vriendje met zn huiswerk
[ afbeelding ]
Alleen voor StefanieV wordt dat anoniem versturen wat lastingquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:07 schreef Herfstblad het volgende:
Wat leuk die monsters!
En de swap anoniem opsturen lijkt mij het leukste ja!
Dat maakt de zaak wat duidelijkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:11 schreef StefanieV het volgende:
trovey: gijs is de kat van trui, aangezien hij zo verslaafd kijkt naar haar tas, ben jij familie van Gijs
Mijn swap is af
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:53 schreef kwakz0r het volgende:
woei, tweede monster is ook af! toch maar even een crosspostje, ook al is t eigenlijk breiwerk
Ze zijn een beetje verliefd:
[ afbeelding ]
En Juniper helpt vriendje met zn huiswerk
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de haak.
die is echt leeeeeeeeeeeukquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:09 schreef Loqi het volgende:
Draakje is af![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb even wat posts gemist, maar wat een leuke dingetjes in de OP
Maar ik heb af en toe van die uitstekende pluisjes. Het zal niet direct loslaten, want ik heb het draadje dan al helemaal door het werkje heen lopen weven, maar toch.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:28 schreef EsseEi het volgende:
jeeej m'n pakketje is er!!!:D
en Tan leuk paastafeltje ^^
oohh dat wou ik nog zeggeN: zag gister in de bus in Dordrecht ook een boom met een stukje gebreid ^^ geen foto van kunnen nemen, maar was op de weg van het ASZ naar het station
en Arual, je moet het draadje er gewoon een beetje tussendoor steken, blijft aardig goed zitten hoor
Gewoon dat kleine stukje dat overblijft afknippen. Draadje eerst even een extra stukje naar buiten trekken, afknippen tegen je werk aan en dan loslaten. Als het goed is zal dan het einde van je draad je werk in getrokken worden waardoor je 'm niet meer ziet/er niet meer aan kan blijven haken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:33 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Maar ik heb af en toe van die uitstekende pluisjes. Het zal niet direct loslaten, want ik heb het draadje dan al helemaal door het werkje heen lopen weven, maar toch.
Ooh die bloesemtakkenquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:49 schreef Tan het volgende:
Mijn eerste minivaasje (met fresia's... ohh die ruiken zoooo naar lente) is af, ik vond het zo'n leuk idee van [...] weet even niet meer wie
Ik ga er nog meer haken in ieder geval
[ afbeelding ]
Jij spreekt uit ervaring hé haha Ik wou hetzelfde zeggen, voor mij wordt het lastig om anoniem op te sturenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Alleen voor StefanieV wordt dat anoniem versturen wat lasting
Ik lees net in de bloemenboek dat het advies is het diagonaal door het brei- of haakwerk heen te weven i.v.m. het losraken van de draad, daarna restant afknippen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:09 schreef _Arual_ het volgende:
Heeft iemand trouwens een goede instructie voor het afhechten van draden? Ik doe maar wat eigenlijk, en bij de cactussen die ik gehaakt heb gaat dat goed, maar bij een sjaal die gebruikt gaat worden - ik vraag het me af.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:01 schreef trui het volgende:
leuk! en knap dat dat schaaltje paaseieren bij jullie zo gevuld blijft!![]()
![]()
wel jammer van die ene geknakte tak zeg!![]()
Daar had ik het gisteren over bij mijn dietiste....chocoladepaaseitjes en haal je ze in huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, doe maar niet want zo'n schaaltje blijft hier ook niet gevuld, zelfs niet als ik een kilo eitjes ga ophalen.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Been there done that, daarom was ik bij de vorige swap te laatquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:07 schreef mijsje het volgende:
ik heb een verkeerd draadje van m'n swap geknipt en nu is het gaan rafelen... moet ik voor een deel opnieuw beginnen...
quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:35 schreef Omdatappel het volgende:
Wat maken jullie een leuke dingen zeg!
Die monsters en die versierde takken, echt tof!
Ik heb laatst een bij gehaakt, dit is het resultaat.
[ afbeelding ]
En zonet een bloemetje geprobeerd. Omgetoverd tot een ring door middel van een stukje elastiek.
[ afbeelding ]
Pfoe, ik moet nog wel veel leren, volgens mij!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Been there done that, daarom was ik bij de vorige swap te laat
Oh, wat mooi!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:32 schreef mijsje het volgende:
[..]![]()
het was mijn versie van de 1 aprilgrap... het gaat nog goed met de swap...
ik heb de lucybag weer een heel eind verder afen dat is geen 1 april grap:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
het telefoonboek is om aan te geven hoe groot de tas nou eigenlijk al is, ik heb de bloemen dus al af, maar ik moet nog 6 blaadjes, de hengsels zijn allebei ook af, en ik moet nu alleen nog zorgen voor een leuk voeringstofje, waarmee ik de tas zelf en de hengsels kan voeren. misschien wil ik er nog een rits in en vakjes voor haakdingetjes, en dan is het een WIP-meeneem-tas voor m'n handwerkdingetjes... (haken, borduren, breien, maar net waar ik op dat moment mee bezig ben...)
Oe, oe, ik ook willen hebben.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:32 schreef mijsje het volgende:
[..]![]()
ik heb de lucybag weer een heel eind verder afen dat is geen 1 april grap:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
het telefoonboek is om aan te geven hoe groot de tas nou eigenlijk al is, ik heb de bloemen dus al af, maar ik moet nog 6 blaadjes, de hengsels zijn allebei ook af, en ik moet nu alleen nog zorgen voor een leuk voeringstofje, waarmee ik de tas zelf en de hengsels kan voeren. misschien wil ik er nog een rits in en vakjes voor haakdingetjes, en dan is het een WIP-meeneem-tas voor m'n handwerkdingetjes... (haken, borduren, breien, maar net waar ik op dat moment mee bezig ben...)
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:32 schreef mijsje het volgende:
[..]![]()
Mijn geheim: steeds weer bijvullenquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Daar had ik het gisteren over bij mijn dietiste....chocoladepaaseitjes en haal je ze in huis.Nee, doe maar niet want zo'n schaaltje blijft hier ook niet gevuld, zelfs niet als ik een kilo eitjes ga ophalen.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:34 schreef femsss het volgende:
Mijsje wat een mooie tas zeg! Die kleurtjes zijn echt heerlijk zomersis in een zomerstemming En ik zag ook een schattig bijtje
![]()
Ik ga maar eens squares hakenleuk initiatief!
Katroen brandt volgens mij als een lier.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:43 schreef Herfstblad het volgende:
Katoen brandt ook niet goed, toch?
Misschien eens kijken of er een e-mailadres is.
1 meter? Wow!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |