quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:09 schreef femsss het volgende:
Loqi wat ontzettend leuk zeg, die draak!![]()
Trui en trovey wat een mooie tassen![]()
Ik heb het zo druk op het moment, geen tijd om te haken zelfs, binnenkort maar weer eens tijd maken want veel te veel leuke ideeen
Ik denk dat je familie van Gijs bentquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:50 schreef trovey het volgende:
De volgende tas is al weer halverwege, een goudvistasje.. Heb ik al eens gezegd dat ik iets met tassen heb?
De mijne gaat iig anoniem en met hint op de busquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:40 schreef -Marjo- het volgende:
Doen we swap eigenlijk weer anoniem opsturen en raden?
oh, wauw, geweldig mooi zegquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:09 schreef Loqi het volgende:
Draakje is af![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb even wat posts gemist, maar wat een leuke dingetjes in de OP
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:53 schreef kwakz0r het volgende:
woei, tweede monster is ook af! toch maar even een crosspostje, ook al is t eigenlijk breiwerk
Ze zijn een beetje verliefd:
[ afbeelding ]
En Juniper helpt vriendje met zn huiswerk
[ afbeelding ]
Alleen voor StefanieV wordt dat anoniem versturen wat lastingquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:07 schreef Herfstblad het volgende:
Wat leuk die monsters!
En de swap anoniem opsturen lijkt mij het leukste ja!
Dat maakt de zaak wat duidelijkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:11 schreef StefanieV het volgende:
trovey: gijs is de kat van trui, aangezien hij zo verslaafd kijkt naar haar tas, ben jij familie van Gijs
Mijn swap is af
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:53 schreef kwakz0r het volgende:
woei, tweede monster is ook af! toch maar even een crosspostje, ook al is t eigenlijk breiwerk
Ze zijn een beetje verliefd:
[ afbeelding ]
En Juniper helpt vriendje met zn huiswerk
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de haak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |