Oe, oe, ik ook willen hebben.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:32 schreef mijsje het volgende:
[..]![]()
het was mijn versie van de 1 aprilgrap... het gaat nog goed met de swap...
ik heb de lucybag weer een heel eind verder afen dat is geen 1 april grap:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
het telefoonboek is om aan te geven hoe groot de tas nou eigenlijk al is, ik heb de bloemen dus al af, maar ik moet nog 6 blaadjes, de hengsels zijn allebei ook af, en ik moet nu alleen nog zorgen voor een leuk voeringstofje, waarmee ik de tas zelf en de hengsels kan voeren. misschien wil ik er nog een rits in en vakjes voor haakdingetjes, en dan is het een WIP-meeneem-tas voor m'n handwerkdingetjes... (haken, borduren, breien, maar net waar ik op dat moment mee bezig ben...)
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:32 schreef mijsje het volgende:
[..]![]()
het was mijn versie van de 1 aprilgrap... het gaat nog goed met de swap...
Mijn geheim: steeds weer bijvullenquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Daar had ik het gisteren over bij mijn dietiste....chocoladepaaseitjes en haal je ze in huis.Nee, doe maar niet want zo'n schaaltje blijft hier ook niet gevuld, zelfs niet als ik een kilo eitjes ga ophalen.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:34 schreef femsss het volgende:
Mijsje wat een mooie tas zeg! Die kleurtjes zijn echt heerlijk zomersis in een zomerstemming En ik zag ook een schattig bijtje
![]()
Ik ga maar eens squares hakenleuk initiatief!
Katroen brandt volgens mij als een lier.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:43 schreef Herfstblad het volgende:
Katoen brandt ook niet goed, toch?
Misschien eens kijken of er een e-mailadres is.
1 meter? Wow!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |