abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 april 2011 @ 12:41:33 #51
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94898214
hehheh ja iemand moet 't toch doen he. ;)

wij zo gaan eten, nadat we alle losse veters hebben vastgemaakt. :+
in de haak.
pi_94899223
Heeft iemand trouwens een goede instructie voor het afhechten van draden? Ik doe maar wat eigenlijk, en bij de cactussen die ik gehaakt heb gaat dat goed, maar bij een sjaal die gebruikt gaat worden - ik vraag het me af.
  vrijdag 1 april 2011 @ 13:28:07 #53
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_94899841
jeeej m'n pakketje is er!!! :D:D

en Tan leuk paastafeltje ^^

oohh dat wou ik nog zeggeN: zag gister in de bus in Dordrecht ook een boom met een stukje gebreid ^^ geen foto van kunnen nemen, maar was op de weg van het ASZ naar het station :P

en Arual, je moet het draadje er gewoon een beetje tussendoor steken, blijft aardig goed zitten hoor :)
pi_94900049
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:09 schreef Loqi het volgende:
Draakje is af *O*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik heb even wat posts gemist, maar wat een leuke dingetjes in de OP O+
die is echt leeeeeeeeeeeuk :D
Ik heb gister mijn boek binnen gekregen O+ 300 Haaktips en technieken *O*
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_94900065
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:28 schreef EsseEi het volgende:
jeeej m'n pakketje is er!!! :D:D

en Tan leuk paastafeltje ^^

oohh dat wou ik nog zeggeN: zag gister in de bus in Dordrecht ook een boom met een stukje gebreid ^^ geen foto van kunnen nemen, maar was op de weg van het ASZ naar het station :P

en Arual, je moet het draadje er gewoon een beetje tussendoor steken, blijft aardig goed zitten hoor :)
Maar ik heb af en toe van die uitstekende pluisjes. Het zal niet direct loslaten, want ik heb het draadje dan al helemaal door het werkje heen lopen weven, maar toch.
pi_94900227
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:33 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Maar ik heb af en toe van die uitstekende pluisjes. Het zal niet direct loslaten, want ik heb het draadje dan al helemaal door het werkje heen lopen weven, maar toch.
Gewoon dat kleine stukje dat overblijft afknippen. Draadje eerst even een extra stukje naar buiten trekken, afknippen tegen je werk aan en dan loslaten. Als het goed is zal dan het einde van je draad je werk in getrokken worden waardoor je 'm niet meer ziet/er niet meer aan kan blijven haken.

Werkt bij mij prima.
pi_94900380
Dan doe ik het schijnbaar toch goed. Mmm, ik had gedacht dat het iets steviger kan/moet.
  vrijdag 1 april 2011 @ 14:01:26 #58
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_94901184
Dat afhechten vraag ik me ook steeds af ja, ik haal de draad met een brede naald door de onderkanten van de steek heen en terug en knip dan af. In het begin deed ik dat niet goed, en liet de draad snel los, maar nu hecht ik echt met een lange draad af.
pi_94907956
Ik ging zoeken naar de geknakte tak :')
Hooked ;)
pi_94908394
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 10:49 schreef Tan het volgende:
Mijn eerste minivaasje (met fresia's... ohh die ruiken zoooo naar lente O+) is af, ik vond het zo'n leuk idee van [...] weet even niet meer wie :@ Ik ga er nog meer haken in ieder geval *O*

[ afbeelding ]
Ooh die bloesemtakken O+ *smelt*
En het vaasje is ook erg leuk ;)
  vrijdag 1 april 2011 @ 17:35:31 #61
314273 Omdatappel
Omdat banaan.
pi_94909291
Wat maken jullie een leuke dingen zeg!
Die monsters en die versierde takken, echt tof! O+

Ik heb laatst een bij gehaakt, dit is het resultaat.

En zonet een bloemetje geprobeerd. Omgetoverd tot een ring door middel van een stukje elastiek. :)

Pfoe, ik moet nog wel veel leren, volgens mij!
Omdat peer.
pi_94910754
Hoi! Weer terug uit Nieuwegein! Het was gezellig druk, mijn vriendin heeft nog een workshop kantbreien gedaan (ik zat ernaast te haken :) ) en we hebben mooie dingen gekocht! Een aantal dingen ga ik waarschijnlijk voor de swap gebruiken :X ....
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
pi_94912440
ik heb een verkeerd draadje van m'n swap geknipt en nu is het gaan rafelen... moet ik voor een deel opnieuw beginnen... ;(
pi_94912508
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:10 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Alleen voor StefanieV wordt dat anoniem versturen wat lasting :P
Jij spreekt uit ervaring hé haha Ik wou hetzelfde zeggen, voor mij wordt het lastig om anoniem op te sturen :D
pi_94912650
hmmm, je woont ook niet echt dicht bij de grens om het annoniem te sturen... moest je niet een keer weer in Nederland zijn eerdaags?
pi_94912969
Nee mijsje, eerste keer dat ik in Nederland ben is pas eind mei, dus iets te laat hé vrees ik haha

Maar ah, dan is het maar zo ;-)
  vrijdag 1 april 2011 @ 19:31:18 #67
244933 trovey
Nachtoele
pi_94913493
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:09 schreef _Arual_ het volgende:
Heeft iemand trouwens een goede instructie voor het afhechten van draden? Ik doe maar wat eigenlijk, en bij de cactussen die ik gehaakt heb gaat dat goed, maar bij een sjaal die gebruikt gaat worden - ik vraag het me af.
Ik lees net in de bloemenboek dat het advies is het diagonaal door het brei- of haakwerk heen te weven i.v.m. het losraken van de draad, daarna restant afknippen.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_94913502
ja, iets te laat, en dan weet diegene ondertussen ook wel dat jij haar had... :P
:) ach, anoniem is leuk, maar het hoeft niet... :)
  vrijdag 1 april 2011 @ 19:34:36 #69
244933 trovey
Nachtoele
pi_94913621
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 11:01 schreef trui het volgende:
leuk! en knap dat dat schaaltje paaseieren bij jullie zo gevuld blijft! _O_ :+

wel jammer van die ene geknakte tak zeg! :{ -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar had ik het gisteren over bij mijn dietiste....chocoladepaaseitjes en haal je ze in huis. :') Nee, doe maar niet want zo'n schaaltje blijft hier ook niet gevuld, zelfs niet als ik een kilo eitjes ga ophalen. :+
Optimist tot in de kist
pi_94913653
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 april 2011 19:07 schreef mijsje het volgende:
ik heb een verkeerd draadje van m'n swap geknipt en nu is het gaan rafelen... moet ik voor een deel opnieuw beginnen... ;(
Been there done that, daarom was ik bij de vorige swap te laat :*
  vrijdag 1 april 2011 @ 19:35:44 #71
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_94913667
* Tan heeft een haaknaald 12 gekocht *O*

Nu nog een T-shirt aan stukken rijten :') Ooit, als ik tijd heb, maar de haaknaald ligt klaar :') En dat bijtje is echt heel erg leuk :Y
  vrijdag 1 april 2011 @ 19:35:51 #72
244933 trovey
Nachtoele
pi_94913672
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 april 2011 17:35 schreef Omdatappel het volgende:
Wat maken jullie een leuke dingen zeg!
Die monsters en die versierde takken, echt tof! O+

Ik heb laatst een bij gehaakt, dit is het resultaat.

[ afbeelding ]

En zonet een bloemetje geprobeerd. Omgetoverd tot een ring door middel van een stukje elastiek. :)

[ afbeelding ]

Pfoe, ik moet nog wel veel leren, volgens mij!
:D
Optimist tot in de kist
pi_94913964
Ik ga voor de derde keer beginnen met mijn swap :') Nu was de verhouding niet goed: Japans patroon, dus ik had niet echt een idee van de benodigde garendikte...
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
pi_94919931
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 19:35 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Been there done that, daarom was ik bij de vorige swap te laat :*
:*
:@ het was mijn versie van de 1 aprilgrap... het gaat nog goed met de swap...

ik heb de lucybag weer een heel eind verder af :) en dat is geen 1 april grap:

het telefoonboek is om aan te geven hoe groot de tas nou eigenlijk al is, ik heb de bloemen dus al af, maar ik moet nog 6 blaadjes, de hengsels zijn allebei ook af, en ik moet nu alleen nog zorgen voor een leuk voeringstofje, waarmee ik de tas zelf en de hengsels kan voeren. misschien wil ik er nog een rits in en vakjes voor haakdingetjes, en dan is het een WIP-meeneem-tas voor m'n handwerkdingetjes... (haken, borduren, breien, maar net waar ik op dat moment mee bezig ben... :D)
  vrijdag 1 april 2011 @ 21:38:34 #75
314273 Omdatappel
Omdat banaan.
pi_94920260
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 april 2011 21:32 schreef mijsje het volgende:

[..]

:*
:@ het was mijn versie van de 1 aprilgrap... het gaat nog goed met de swap...

ik heb de lucybag weer een heel eind verder af :) en dat is geen 1 april grap:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
het telefoonboek is om aan te geven hoe groot de tas nou eigenlijk al is, ik heb de bloemen dus al af, maar ik moet nog 6 blaadjes, de hengsels zijn allebei ook af, en ik moet nu alleen nog zorgen voor een leuk voeringstofje, waarmee ik de tas zelf en de hengsels kan voeren. misschien wil ik er nog een rits in en vakjes voor haakdingetjes, en dan is het een WIP-meeneem-tas voor m'n handwerkdingetjes... (haken, borduren, breien, maar net waar ik op dat moment mee bezig ben... :D)
Oh, wat mooi! :D Echt superleuk die kleuren enzo!

Ik heb wel even een vraagje, misschien dat jullie die kunnen beantwoorden?
Als ik van kleur probeer te wisselen in een haaksel, dan wordt dat heel lelijk, omdat de switch dan halverwege de rij is zegmaar. Hoe krijgen jullie dat zo netjes voor elkaar?
Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. :')
Omdat peer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')