Als jij daar in gelooft.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:46 schreef kcidymkcus het volgende:
De VS heeft vele levens verloren op 11-09-01. Japan veel meer op 10-03-11. Tel ze bij elkaar op en je krijgt 21-12-12! Is het dan toch waar?
De economie van Japan stort in. Je zal wel weten wie er voordeel bij heeftquote:Op zondag 13 maart 2011 16:42 schreef Bill_E het volgende:
Lol ik wilde net een topic openen over wat de theorieën over Japan zijn. Ik dacht ook aan Haarp. Maar wie heeft er voordeel bij dan?
Gooi er zelf voortaan ook een spellingscontrole overheen voordat je iemand af gaat zeiken, bromsnor.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:54 schreef Document1 het volgende:
Ze hadden een mp3 en een paar magneten......
Toen hield ik op met lezen, leuk dat je zo je best doet op de op maar gooi er voortaan eerst een spellingscheck overheen, verder wil ik graag horen hoe je dan precies een aardbeving van 9 op de schaal van Richter kan veroorzaken via de harrp instalatie.
Je moet het toch ergens op testen en de ligging van Japan is misschien handig?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:34 schreef Klonk het volgende:
Ik denk dat het eerder ligt aan het feit dat Japan op een nogal vervelende plek ligt als het op tektonische platen aankomt...
En dan nog als het de HAARP zou zijn (wat op mij net zo geloofwaardig overkomt als dat ik zeg dat het de schuld van mijn buurvrouw is). Waarom zouden ze dan een dunbevolkt gebied pakken waar relatief gezien geen fuck te doen is?
ik vrees dat je me niet weet te overtuigen, doe eens wat beter je best, ik hou het voorlopig bij de tektonische platen.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:41 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je moet het toch ergens op testen en de ligging van Japan is misschien handig?
Is hij overleden? Wow, dat moet wel een complot zijn!quote:Op zondag 13 maart 2011 15:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De meeste mensen kennen de HAARP wel.
Voor de gene die het niet kennen.
Met de H.A.A.R.P. is het mogelijk om het weer te beinvloeden, aardbevingen laten ontstaan en vulkanen aanwakkeren, de HAARP is zelfs in staat om je hersenen signalen te geven of te beinvloeden. Dit is o.a. laten zien door de zoon van de uitvoerder toendertijd van de HAARP die is overleden.
Dus je hoort door je voorhoofd en daardoor ontstaan een aardbeving van 9 op de schaal van richter?quote:Ze hadden een mp3 en magneten, de magneten werden geplaatst bij je keel en je hoorde het geluid niet via je oren maar in je voorhoofd. Dit is in het kort uitgelegd wat het apparaat kan.
Wetenschappelijke onderbouwing voor dit FEIT graag.quote:Het is niet geheel onbekend dat de HAARP het weer kan beinvloeden want deze techniek is gebruikt tijdens de Olympische Spelen in Beijng samen met chemtrails om het weer goed te houden, dit is een feit.
Vergeten? Hoe kom je daar bij?quote:Voor verdere info over de H.A.A.R.P. kunt u hier wat lezen:
http://nl.wikipedia.org/w(...)ral_Research_Program
http://en.wikipedia.org/w(...)ral_Research_Program
En voor de mensen die een simpele uitleg willen over de HAARP waar ook dat experiment in voorkomt kunt deze aflevering kijken van Jesse Ventura een oud gouverneur van Minnesota.
Hoe werkt de H.A.A.R.P.?
De H.A.A.R.P. website:
http://www.haarp.alaska.edu/
De HAARP bestaat niet alleen in de USA maar bijvoorbeeld ook in Rusland.
Waarom dit topic?
Nou het gaat om deze link, er is activity gemeten op die dagen, het staat eigenlijk allemaal daar:
http://aircrap.org/japan-tsunami-caused-by-haarp/331081/
Ik geloof sterk in sommige dingen zoals Haiti en die vulkaan op IJsland, dat dit gewoon man made is en niet natuurlijk. Maarja dat is niet te controleren.
Wat mij voornamelijk opvalt is dat de aardbeving ontstaat tijdens de revoluties in het Midden-Oosten. Nu net het goed begint te worden in Libie is Saudi-Arabie aan de gang. Nu er een aardbeving is geweest daar, is iedereen daar op gefocust en ondertussen de revoluties al vergeten.
Egypte is ook dagelijks flink in het nieuws geweest.quote:Toeval of niet?
Toen er de mooie revolutie in Egypte kwam hoorde je er niet veel over op het nieuws etc. ook genoeg gewonden en doden maar als er een aardbeving komt dan is het gelijk wereldnieuws en de 1ste dag al de hele dag op TV.
quote:Ik zie het niet als een feit, maar het blijft vreemd. Daarom wil ik graag jullie mening hierover horen.
Zoals je weet is Japan een eiland om te kijken wat het effect van het HAARP is, is het ideaal want het is omringd met water net als het grote "vaste" land.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik vrees dat je me niet weet te overtuigen, doe eens wat beter je best, ik hou het voorlopig bij de tektonische platen.
quote:Op zondag 13 maart 2011 18:49 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Zoals je weet is Japan een eiland om te kijken wat het effect van het HAARP is, is het ideaal want het is omringd met water net als het grote "vaste" land.
nee, nog steeds niet, Australie is ook een eiland, Ameland ookquote:Op zondag 13 maart 2011 18:49 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Zoals je weet is Japan een eiland om te kijken wat het effect van het HAARP is, is het ideaal want het is omringd met water net als het grote "vaste" land.
EDIT: Japan is het miniatuur in het bovenstaande verhaal![]()
Hoe wil je met HF-EM golven die hun effect op de ionosfeer hebben het weer beinvloeden?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is niet geheel onbekend dat de HAARP het weer kan beinvloeden want deze techniek is gebruikt tijdens de Olympische Spelen in Beijng samen met chemtrails om het weer goed te houden, dit is een feit.
Ik denk eerder het omgekeerde, de econimie binnen Japan was al erg slecht.. Die krijgt nu een boost, hun buitenlandse activiteiten zullen amper schade hebben.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:45 schreef ManianMan het volgende:
[..]
De economie van Japan stort in. Je zal wel weten wie er voordeel bij heeft
en als je op de juiste plek een nuke neerlegt,kan je dus een aardbeving triggeren.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik vrees dat je me niet weet te overtuigen, doe eens wat beter je best, ik hou het voorlopig bij de tektonische platen.
Een kern explosie geeft een karakteristiek seismisch signaal. In dat geval was dat wereldwijd opgemerkt. Ik vraag me ook af hoe je met een kernbom in een subductiezone een tektonische plaat wil laten verschuiven.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en als je op de juiste plek een nuke neerlegt,kan je dus een aardbeving triggeren.
Het geheime plan was eigenlijk dat de tsunami over Japan heen op China zou slaanquote:Op zondag 13 maart 2011 19:11 schreef Bastard het volgende:
Als het HAARP is en de Amerikanen zitten er achter, waarom pakken ze dan niet China aan?
dat was idd het geval met Indonesië in 2004.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:08 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Een kern explosie geeft een karakteristiek seismisch signaal. In dat geval was dat wereldwijd opgemerkt. Ik vraag me ook af hoe je met een kernbom in een subductiezone een tektonische plaat wil laten verschuiven.
De signalen (P en S golven) hebben we nader bekeken in college, het was een "gewone" aardbeving.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:24 schreef THEFXR het volgende:
Dat was idd het geval met Indonesië in 2004.
http://cyberjournal.org/s(...)tch=16&lists=newslog
1. Wie zal het weten.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Is hij overleden? Wow, dat moet wel een complot zijn!
[..]
Dus je hoort door je voorhoofd en daardoor ontstaan een aardbeving van 9 op de schaal van richter?
[..]
Wetenschappelijke onderbouwing voor dit FEIT graag.
[..]
Vergeten? Hoe kom je daar bij?
[..]
Egypte is ook dagelijks flink in het nieuws geweest.
[..]
whaha dat is een goede, wie zegt dat die gegeven data over die golven echt waren?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:40 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
De signalen (P en S golven) hebben we nader bekeken in college, het was een "gewone" aardbeving.
Je moet natuurlijk niet alles geloven wat op internet staat.
Omdat je ze zelf kan opvangen?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
whaha dat is een goede, wie zegt dat die gegeven data over die golven echt waren?
er waren geen voor of naschokken.
je discussie technieken zijn echt onder de maat, je typt wat tekst zonder onderbouwing en presenteert het als de enige feitelijke waarheid!quote:
Wat wil je dan exact weten? Je kan P en S waves zelf op vangen dat is ook de manier waarop we te weten komen hoe de Aarde in elkaar zit, hoe diep de mantel ligt, hoe subductie in zijn werk gaat, hoe diep de kernen liggen. Aardbevingen kunnen ook best nuttig zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 20:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je discussie technieken zijn echt onder de maat, je typt wat tekst zonder onderbouwing en presenteert het als de enige feitelijke waarheid!
Je ziet 3 platen bij Japan maar volgens mij is de aarbeving (het onstaan van de tsunami) niet daar gebeurd maar volgens het nieuws midden op de oceaan.quote:
Ergens op de subducerende plaat, grofweg 100 km uit de kust als ik het me goed herinner.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dus waar is precies de aardbeving ontstaan.
Welke HAARP installatie zou voordelen hebben met een aardbeving in Japan?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:11 schreef Resonancer het volgende:
En in Noorwegen en in Rusland en in..
H.A.A.R.P.
[ afbeelding ]
ik hoef niks te weten, het was gewoon geen natuurlijke aardbeving,maar 1 gemaakt door een nuke.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:34 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Wat wil je dan exact weten? Je kan P en S waves zelf op vangen dat is ook de manier waarop we te weten komen hoe de Aarde in elkaar zit, hoe diep de mantel ligt, hoe subductie in zijn werk gaat, hoe diep de kernen liggen. Aardbevingen kunnen ook best nuttig zijn![]()
In deze 2 boeken kun je meer lezen:
http://www.amazon.com/Ear(...)tonics/dp/039392467X
http://www.amazon.com/Int(...)hysics/dp/0471955558
Zat ik ook al aan te denken, kernonderzeeër,quote:Op zondag 13 maart 2011 21:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik hoef niks te weten, het was gewoon geen natuurlijke aardbeving,maar 1 gemaakt door een nuke.
P en S waves zijn mij al heel lang bekend.
ziequote:Op zondag 13 maart 2011 21:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik hoef niks te weten, het was gewoon geen natuurlijke aardbeving,maar 1 gemaakt door een nuke.
Hypocriet mensquote:Op zondag 13 maart 2011 20:05 schreef THEFXR het volgende:
je discussie technieken zijn echt onder de maat, je typt wat tekst zonder onderbouwing en presenteert het als de enige feitelijke waarheid!
WAT? als er 1 hypocriet is, ben jij het wel, want je wilt meepraten zonder mijn links uberhaupt te lezen, dat is iets wat bij de meeste fokkers voorkomt, onwil of te lui om wat te lezen,(kies maar uit)quote:Op zondag 13 maart 2011 22:31 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
zie
[..]
Hypocriet mens
Hoe kun je zaken nu beweren zonder kennis er van te nemen?
Lieve meid, ik ben geoloog. Dit soort gebeurtenissen begrijpen, onderzoeken en herleiden is mijn taak. Tja, als je dit luiheid noemt, ik wil jou wel eens een tentamen tektoniek, structurele geologie, geofysica of systeem aarde zien maken. Jij haalt je info van sites die je gelooft zonder dat je zelf probeert de stof te begrijpen. Sorry hoor, maar ik kan best boos worden als mensen die totaal geen moeite steken in een bepaald onderwerp toch bij hoog en laag beweren het bij het juiste eind te hebben, de arrogantie.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
WAT? als er 1 hypocriet is, ben jij het wel, want je wilt meepraten zonder mijn links uberhaupt te lezen, dat is iets wat bij de meeste fokkers voorkomt, onwil of te lui om wat te lezen,(kies maar uit)
Roepen dat het man made geweest moet zijn, gaat mij wat ver. Haïti en Japan liggen beide op een breuklijn. Ik zie niet in waarom de quake dan geen natuurlijke oorzaak heeft kunnen hebben. Sowieso is alles tegenwoordig op BNW zo'n beetje de schuld van HAARP. Echte natuurrampen bestaan ineens niet meer.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:36 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ken een Haitiaan die na de aardbeving naar Frankrijk is gegaan. Hij zegt dat de meeste mensen daar ervan overtuigd zijn dat die aardbeving inderdaad man made was. De amerikanen waren er in ieder geval vlug bij om het land binnen te treden. Waarschijnlijk om olie. Maar wbt Japan geen flauw idee nog.
Het siert je wel dat je als die-hard BNWer toch gewoon sommige zaken los van een complot kunt zien. Dat doen er niet veel je hier naquote:Op zondag 13 maart 2011 22:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Roepen dat het man made geweest moet zijn, gaat mij wat ver. Haïti en Japan liggen beide op een breuklijn. Ik zie niet in waarom de quake dan geen natuurlijke oorzaak heeft kunnen hebben. Sowieso is alles tegenwoordig op BNW zo'n beetje de schuld van HAARP. Echte natuurrampen bestaan ineens niet meer.
Die Salvador ook... die heeft weer een ban aan zijn broek omdat ie met zijn HAARP praatjes in het topic over Japan in NWS bezig bleef.
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat ziekelijke reacties van onze Amerikaanse vrienden op facebook
[ afbeelding ]
Sommige dingen zijn ook geen complot....quote:Op zondag 13 maart 2011 23:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het siert je wel dat je als die-hard BNWer toch gewoon sommige zaken los van een complot kunt zien. Dat doen er niet veel je hier na
kijk even goed, ik ben man,maar heb een user icon van gina carano, verder geloof ik de alternatieve media meer dan de mainstream, daarvan zal nl al talloze voorbeelden dat je door hun genept wordt.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:46 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Lieve meid, ik ben geoloog. Dit soort gebeurtenissen begrijpen, onderzoeken en herleiden is mijn taak. Tja, als je dit luiheid noemt, ik wil jou wel eens een tentamen tektoniek, structurele geologie, geofysica of systeem aarde zien maken. Jij haalt je info van sites die je gelooft zonder dat je zelf probeert de stof te begrijpen. Sorry hoor, maar ik kan best boos worden als mensen die totaal geen moeite steken in een bepaald onderwerp toch bij hoog en laag beweren het bij het juiste eind te hebben, de arrogantie.
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Sommige dingen zijnHet meeste is ook geen complot....
Japan speelt niet netjes mee, dus wie weet.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:36 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ken een Haitiaan die na de aardbeving naar Frankrijk is gegaan. Hij zegt dat de meeste mensen daar ervan overtuigd zijn dat die aardbeving inderdaad man made was. De amerikanen waren er in ieder geval vlug bij om het land binnen te treden. Waarschijnlijk om olie. Maar wbt Japan geen flauw idee nog.
Als jij je nou eens echt in dit onderwerp verdiept , en dan bedoel ik niet op die onzin conspiracy sites die geen fuck onderbouwen dan zouden minder mensen van dit soort bullshit topics plaatsen .quote:Op zondag 13 maart 2011 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
2. Als je je wat meer verdiept in HAARP dan zul je ook niet zo'n domme reactie plaatsen
http://www.atlanteanconsp(...)caused-by-haarp.htmlquote:A huge 8.9 Richter scale earthquake rocked Tokyo today resulting in a giant tsunami causing incredible amounts of damage, injuries and deaths. My first reaction was to check the University of Tokyo's HAARP induction magnetometer to see if HAARP was fired up around the time of the quake. Sure enough, following a week of electromagnetic silence, HAARP was turned on at approximately 0:00 hours 9 March, 2011 UTC and has been going strong since. Here is the data for the last 36 hours:
Goeie vraagquote:Op maandag 14 maart 2011 13:00 schreef Pallas-Athene het volgende:
Als alles de schuld is van dat HAARP....
Wat veroorzaakte voor dat dat er was al deze aardbevingen?
Dat wil ik wel eens weten...
Suspiciousquote:Op maandag 14 maart 2011 13:01 schreef jacco het volgende:
[..]
http://www.atlanteanconsp(...)caused-by-haarp.html
Toen waren ze werkelijk natuurfenomenen, nu zou het man made kunnen wezen..quote:Op maandag 14 maart 2011 13:00 schreef Pallas-Athene het volgende:
Als alles de schuld is van dat HAARP....
Wat veroorzaakte voor dat dat er was al deze aardbevingen?
Dat wil ik wel eens weten...
Wat een monsters zitten er dan aan de knoppen van HAARP zeg.. dat je zomaar zonder gewetenswroeging duizenden mensen wegvaagt.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toen waren ze werkelijk natuurfenomenen, nu zou het man made kunnen wezen..
Ten eerste, je kan het verdacht vinden.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toen waren ze werkelijk natuurfenomenen, nu zou het man made kunnen wezen..
Je zou denken, het is een kleine stap van denken 3000 doden op 9/11 naar 10.000+ aan de andere kant van de plas?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat een monsters zitten er dan aan de knoppen van HAARP zeg.. dat je zomaar zonder gewetenswroeging duizenden mensen wegvaagt.
Nee... ik kan daar niet zo bij. Ik ben goed gelovig, wellicht soms iets te goed, maar dit gaat er bij mij niet echt in.
Een atoombom op een stad gooien en veel doden op je geweten hebben, kan ik me wat bij voorstellen.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je zou denken, het is een kleine stap van denken 3000 doden op 9/11 naar 10.000+ aan de andere kant van de plas?
Nee, dat vraagstuk legde ik mijzelf gisteren ook voor. Hoe kun je, als het man made is, zoiets over je hart verkrijgen om te doen? Inderdaad wat voor monster(s) ben je dan?
Is het misschien te vergelijken met de beslissing van het gooien van een atoombom op Japan?
Onderaan de streep blijft het veel doden, welk middel je ook gebruikt. Echter, er is geen staat van oorlog, er is vlgs mij geen winnaar.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:21 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Een atoombom op een stad gooien en veel doden op je geweten hebben, kan ik me wat bij voorstellen.
Maar dóór HAARP zoveel doden maken kan ik me niet voorstellen.
HAARP bestaat in de praktijk toch echt hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:18 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind het sowieso een absurde theorie, dat hele HAARP.
Zoals je weet denk ik dat er veel minder of zelfs geen doden tijdens 9/11 zijn gevallen. In mijn ogen was het een gigantische corporate media hoax om de doelen binnen de agenda van de neocons in de VS te kunnen realiseren.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je zou denken, het is een kleine stap van denken 3000 doden op 9/11 naar 10.000+ aan de andere kant van de plas?
Japan is de 2de belangrijkste bondgenoot van de VS. Lijkt met niet dat ze hun bondgenoten aanvallen. Zeker met de crisis in het Midden-Oosten en Noord-Korea, hebben ze hun bondgenoten op termijn wellicht hard nodig.quote:Nee, dat vraagstuk legde ik mijzelf gisteren ook voor. Hoe kun je, als het man made is, zoiets over je hart verkrijgen om te doen? Inderdaad wat voor monster(s) ben je dan?
Is het misschien te vergelijken met de beslissing van het gooien van een atoombom op Japan?
Dit dus. En niet een iemand, maar zeker een gros volk werkend bij HAARP zou in dit geval zonder moralistisch conflicterende gevoelens duizenden mensen wegvagen. Onwaarschijnlijk in mijn ogen. Mensen die in dit soort complottheorieën geloven denken dat de wereld geregeerd wordt door boze mannen zonder enige vorm van ethiek, die zelfs ten koste van duizenden levens enkel meer geld en macht willen verkrijgen.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, dat vraagstuk legde ik mijzelf gisteren ook voor. Hoe kun je, als het man made is, zoiets over je hart verkrijgen om te doen? Inderdaad wat voor monster(s) ben je dan?
Een project met die naam zal best bestaan.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:26 schreef Resonancer het volgende:
[..]
HAARP bestaat in de praktijk toch echt hoor.
Ik verwoord het een beetje krom inderdaad, ik bedoel dus de HAARP conspiracy theorieën. HAARP is een onderzoeksprogramma net als de LHC. Er gaan echter de wildste verhalen over.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:26 schreef Resonancer het volgende:
[..]
HAARP bestaat in de praktijk toch echt hoor.
Er is nogal een verschil tussen de LHC en HAARP. Ik heb nog geen patenten gezien mbt de LHC die op enige wijze het gebruik voor militaire doeleinden zouden kunnen aantonen. Rondom HAARP zijn er ontzettend veel patenten die nogal verontrustende applicaties omschrijven.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:18 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind het sowieso een absurde theorie, dat hele HAARP. Als je je ook maar een beetje verdiept in het apparaat, gelijk met de Large Hadron Collider zie je dat de conspiracy theorieën 9 vd 10x op lucht gebaseerd zijn. Omdat mensen te weinig kennis van zaken hebben om steekhoudend na te denken en daardoor enge theorieën gaan ontwikkelen voor dingen die ze niet kunnen verklaren op een logische manier.
Helaas zie je dit vaak in BNW. Mensen zetten vlug een pet op van geoloog, bouwkundige, etc zonder daadwerkelijk de kennis te hebben om die pet te mogen draaien.
Daarom is nuance ook zo belangrijk. Durf een theorie in een licht te zien dat niet in je eigen straatje past.
Het zijn totaal andere dingen natuurlijk maar de uitwerking die beide projecten hebben om conspiracy websites is vergelijkbaar.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:30 schreef Dhalsim het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen de LHC en HAARP. Ik heb nog geen patenten gezien mbt de LHC die op enige wijze het gebruik voor militaire doeleinden zouden kunnen aantonen. Rondom HAARP zijn er ontzettend veel patenten die nogal verontrustende applicaties omschrijven.
Ik geef toe dat een hoop onzin wordt geroepen en ik kan me levendig voorstellen dat iemand die werkzaam is op het gebied van geologie e.a. vlakken zich vreselijk kan storen aan leken die zomaar wat uitspraken doen, maar er is zoveel onduidelijkheid, mysterie maar ook bewijs rondom HAARP dat niemand kan ontkennen dat deze militaire installatie niet enkel bedoeld is voor het onderzoeken van de ionosfeer.
In het HAARP topic heb ik via de patenten al 's aangetoond dat het veel meer dan onderzoek alleen is.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik verwoord het een beetje krom inderdaad, ik bedoel dus de HAARP conspiracy theorieën. HAARP is een onderzoeksprogramma net als de LHC. Er gaan echter de wildste verhalen over.
quote:Researchers say they have found a close link between electrical disturbances on the edge of our atmosphere and impending quakes on the ground below.
On a significant number of occasions, satellites have picked up disturbances in this part of the atmosphere 100-600km above areas that have later been hit by earthquakes.
One study looked at over 100 earthquakes with magnitudes of 5.0 or larger in Taiwan over several decades. The researchers found that almost all of the earthquakes down to a depth of about 35km were preceded by distinct electrical disturbances in the ionosphere.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/7435324.stm
Laat eens zien welke applicatie met welk patent ervoor kan zorgen dat HAARP tektonische platen kan doen verschuiven.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:30 schreef Dhalsim het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen de LHC en HAARP. Ik heb nog geen patenten gezien mbt de LHC die op enige wijze het gebruik voor militaire doeleinden zouden kunnen aantonen. Rondom HAARP zijn er ontzettend veel patenten die nogal verontrustende applicaties omschrijven.
Ik geef toe dat een hoop onzin wordt geroepen en ik kan me levendig voorstellen dat iemand die werkzaam is op het gebied van geologie e.a. vlakken zich vreselijk kan storen aan leken die zomaar wat uitspraken doen, maar er is zoveel onduidelijkheid, mysterie maar ook bewijs rondom HAARP dat niemand kan ontkennen dat deze militaire installatie niet enkel bedoeld is voor het onderzoeken van de ionosfeer.
Die quote heeft ook weinig relevantie mbt. HAARP omdat het daar over elektonische oneffenheden gaat die meetbaar zijn die mogelijk relevant zouden zijn in het ontstaan van aardbevingen, niet over radiogolven die gecreëerd zijn om aardbevingen te veroorzaken.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:33 schreef Resonancer het volgende:
[..]
In het HAARP topic heb ik via de patenten al 's aangetoond dat het veel meer dan onderzoek alleen is.
Verhalen te over idd, zelfs de BBC doet eraan mee:
[..]
Volgens mij ligt de oorsprong bij Nicola Tesla die beweerde een aardbevingsmachine te hebben gebouwd.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:34 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Laat eens zien welke applicatie met welk patent ervoor kan zorgen dat HAARP tektonische platen kan doen verschuiven.
Dat HAARP er is ben ik van overtuigd.
Alleen denk ik dat wat HAARP kan, rijkelijk wordt overschat en als bron ziet voor vele zaken.
Thomas bearden over scalar wavesquote:.."Tesla proved that it is possible to create gigantic standing electromagnetic waves (sometimes thousands of miles long), which can be used to modify the weather and create manmade droughts, floods, and storms. Tesla's giant standing electromagnetic waves can also create long-lasting high-pressure areas."Quoting from "The Independent American" tax Fax #196 we read the following: "In 1974 a summit conference was held in Vladivostok, at which discussions on weather modification were held. President Gerald Ford and Henry Kissinger (CFR), Secretary of State, represented the United States, while Soviet dictator Leonid Brezhenev and other Soviet officials represented the U.S.S.R. "
http://www.cheniere.org/correspondence/110702a.htmquote:On the scalar waves: With additional research they have become a bit more complicated. First, if one reinterprets Whittaker's 1903 decomposition of the scalar potential, it is a harmonic set of bidirectional longitudinal phase conjugate EM wavepairs. Interestingly, at least prior to observation (reaction with charged matter), one of his bidirectional phase conjugate longitudinal wavepairs --- in 4-space --- would seem to be a paired set of waves, but consisting of (1) a longitudinal EM wave on the time axis (which is a time-polarized EM wave) and (2) a longitudinal EM wave in 3-space.
Lees het nog 's zou ik zo zeggen, of lees 's wat HAARP eigenlijk doet.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die quote heeft ook weinig relevantie mbt. HAARP omdat het daar over elektonische oneffenheden gaat die meetbaar zijn die mogelijk relevant zouden zijn in het ontstaan van aardbevingen, niet over radiogolven die gecreëerd zijn om aardbevingen te veroorzaken.
Moeten de politici nu ook al de profeet gaan uithangen?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kijk dit dan...![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)nabij___.html?p=12,1
Ik denk dat je het een beetje te ver zoekt.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Met de H.A.A.R.P. is het mogelijk om het weer te beinvloeden, aardbevingen laten ontstaan en vulkanen aanwakkeren, de HAARP is zelfs in staat om je hersenen signalen te geven of te beinvloeden. Dit is o.a. laten zien door de zoon van de uitvoerder toendertijd van de HAARP die is overleden.
Briljante magneten dat die zomaar het mp3 formaat kennen. Als je 'm in je reet duwt met brown noise geluiden, moet je dan ook enorm poepen?quote:Ze hadden een mp3 en magneten, de magneten werden geplaatst bij je keel en je hoorde het geluid niet via je oren maar in je voorhoofd. Dit is in het kort uitgelegd wat het apparaat kan.
Schijnen ze al eeuwen te doen in de sahara.quote:Het is niet geheel onbekend dat de HAARP het weer kan beinvloeden want deze techniek is gebruikt tijdens de Olympische Spelen in Beijng samen met chemtrails om het weer goed te houden, dit is een feit.
Ja, er speelden enorme economische belangen mee om Ijsland en Haiti aan de grond te brengen.quote:Ik geloof sterk in sommige dingen zoals Haiti en die vulkaan op IJsland, dat dit gewoon man made is en niet natuurlijk. Maarja dat is niet te controleren.
En hoeveel revoluties in het midden-oosten heb je al meegemaakt? En hoeveel daarvan waren er in het nieuws? 100%?quote:Wat mij voornamelijk opvalt is dat de aardbeving ontstaat tijdens de revoluties in het Midden-Oosten.
Jep. De brown noise geluiden waren niet uit de lucht te slaan.quote:Nu net het goed begint te worden in Libie is Saudi-Arabie aan de gang. Nu er een aardbeving is geweest daar, is iedereen daar op gefocust en ondertussen de revoluties al vergeten.
Ga even zitten, want dit kan schokkend voor je zijn: de wereld is de aarde. Dus dat het wereldnieuws is als er een grote beving aan de gang is op deze planeet, is niet enorm verwonderlijk.quote:als er een aardbeving komt dan is het gelijk wereldnieuws
Pak gauw je hoedje en ga in een donker hoekje huilend wachten tot de grote enge meneren weg zijn.quote:Ik zie het niet als een feit, maar het blijft vreemd. Daarom wil ik graag jullie mening hierover horen.
Dat aardbevingen elektrische verschijnselen in de atmosfeer veroorzaken betekent niet dat als je maar genoeg elektriciteit in de atmosfeer stopt je een aardbeving veroorzaakt he...quote:Op maandag 14 maart 2011 13:33 schreef Resonancer het volgende:
[..]
In het HAARP topic heb ik via de patenten al 's aangetoond dat het veel meer dan onderzoek alleen is.
Verhalen te over idd, zelfs de BBC doet eraan mee:
[..]
Leg uit en verlicht mij.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:56 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Lees het nog 's zou ik zo zeggen, of lees 's wat HAARP eigenlijk doet.
De mensen die aan de knoppen van de wereld draaien zijn inderdaad compleet empathieloze monsters. Maar ook dat verandert nu, zie de kalenderquote:Op maandag 14 maart 2011 13:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hier in Frankrijk blijven ze maar door gaan over die kernreactors, men is al begonnen over het sluiten ervan en alternatieve energiebronnen gebruiken.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:44 schreef truepositive het volgende:
[..]
Japan speelt niet netjes mee, dus wie weet.
Maar het is toch ook gewoon een logische reactie. Als hier op een gevaarlijke kruising 3 mensen achter elkaar te pletter worden gereden, dan pleiten we met zijn allen toch ook voor een rotonde en/of verkeersdrempels?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:14 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Hier in Frankrijk blijven ze maar door gaan over die kernreactors, men is al begonnen over het sluiten ervan en alternatieve energiebronnen gebruiken.
Dus indien dit man made is, kan dit best wel eens het ware motief zijn geweest: in de new world order draait alles om 'sustainability'. Mensen zijn wel redelijk bekend met agenda 21 van de Verenigde Naties? Terug 'in harmonie met de natuur leven'. Einde industriele samenleving, back to basic.
Alternatieve energiebronnen vormen hier deel van. Die kernreactors staan op ontploffen. Wat is de reactie van het publiek? Kernenergie is veel te gevaarlijk, moet een einde aan komen, we hebben alternatieve bronnen nodig.
Dus dit zou weleens een motief kunnen zijn. Al weet ik niets zeker en is het speculatie. Maar de aandacht die op de franse radio aan dit onderwerp werd besteed (natuurlijk ook omdat frankrijk veel energie uit kernreactors krijgt) gaf mij deze gedachte.
Leg mij dat nou dan eens op een duidelijke manier uit, want tot nu toe blijft het imho alleen maar bij speculaties.quote:
Ik ben ook wel benieuwd ja.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:05 schreef Typisch het volgende:
Waar is bankfurt als je hem ''nodig'' hebt?
Groene stroom is nog niet toereikend om aan onze enorme energiebehoefte te voldoen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:14 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Kernenergie is veel te gevaarlijk, moet een einde aan komen, we hebben alternatieve bronnen nodig.
Tja, hoe moet ik het zeggen..quote:Op maandag 14 maart 2011 22:14 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd ja.
Maar inderdaad, hij is al 2 weken niet meer geweest, nu snap ik het wel, ik kom hier ook bijna nooit meer. Maar dit was toch zeer opmerkelijk nieuws, dus ik dacht ik kom de boel even checken.
Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Maar dat zou dus juist een reden kunnen zijn waarom men deze aardbeving veroorzaakt heeft, omdat het zo logisch is om vervolgens over allerlei veranderingen in bronnen van energie te praten en door te voeren. Dat is wat men wil bereiken.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar het is toch ook gewoon een logische reactie. Als hier op een gevaarlijke kruising 3 mensen achter elkaar te pletter worden gereden, dan pleiten we met zijn allen toch ook voor een rotonde en/of verkeersdrempels?
Ik vind het nogal wat om deze hele ramp toe te schrijven aan het werk van HAARP, terwijl volgens mij niet eens is bewezen dat het mogelijk is om duizenden kilometers verderop een aardbeving te veroorzaken middels hoog frequente radiogolven. Of heb ik iets gemist?
Ook.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:29 schreef truepositive het volgende:
Goed punt, maar ik denk dat het toch vooral te maken heeft met wat ik zei
Stel dat de aardbeving man made is geweest... dan nog bleef het een gokje, want het had net zo goed mogelijk geweest dat de kerncentrales gewoon netjes door hadden blijven draaien. Tenzij ze zo nauwkeurig zijn geweest met hun berekeningen, dat men op voorhand de schade aan de kerncentrales al kon bepalen.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:26 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Maar dat zou dus juist een reden kunnen zijn waarom men deze aardbeving veroorzaakt heeft, omdat het zo logisch is om vervolgens over allerlei veranderingen in bronnen van energie te praten en door te voeren. Dat is wat men wil bereiken.
Maar het blijft speculatie voor mij.
Heb je ook gelijk in. Wat wel weer interessant is, is dat ze hulp van bijv. frankrijk afgewezen hebben, alsof er niets aan de hand was. Nu staat de boel op ploffen als ik het goed heb begrepen? En men wil niets loslaten.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Stel dat de aardbeving man made is geweest... dan nog bleef het een gokje, want het had net zo goed mogelijk geweest dat de kerncentrales gewoon netjes door hadden blijven draaien. Tenzij ze zo nauwkeurig zijn geweest met hun berekeningen, dat men op voorhand de schade aan de kerncentrales al kon bepalen.
Lijkt mij alsnog erg vergezocht.
Ze hadden dan beter een of andere Stuxnet variant op een centrale in Japan los kunnen laten. Dan heb je geen aarbeving nodig, maar doet het computer virus de boel wel ontregelen om een uiteindelijk een meltdown te veroorzaken. Als ze dan toch de kernenergie ter discussie willen stellen...
Tja, Japanners zijn trots he. Die gaan echt geen hulp aannemen op het moment dat ze zelf denken de boel nog aardig onder controle te kunnen houden.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:04 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk in. Wat wel weer interessant is, is dat ze hulp van bijv. frankrijk afgewezen hebben, alsof er niets aan de hand was. Nu staat de boel op ploffen als ik het goed heb begrepen? En men wil niets loslaten.
I
Het is dat het vaak zo gortdroog en cryptisch is opgeschreven, maar die profetieën zijn best interessant. Ik denk alleen wel dat ze op diverse manieren zijn uit te leggen en je er dus je eigen waarheid in kunt vinden.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik heb geen idee, zo erg heb ik het niet gevolgd. Just sharing my 2 cents.
We zien wel wat t wordt.
Maar uiteraard:
8 Want het ene volk zal tegen het andere volk opstaan, en het ene koninkrijk tegen het andere koninkrijk; en er zullen aardbevingen zijn in verscheidene plaatsen, en er zullen hongersnoden wezen, en beroerten. Deze dingen zijn maar beginselen der smarten.
Pestilentien, ziektes, epidemien, plagen enz.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is dat het vaak zo gortdroog en cryptisch is opgeschreven, maar die profetieën zijn best interessant. Ik denk alleen wel dat ze op diverse manieren zijn uit te leggen en je er dus je eigen waarheid in kunt vinden.
Wat wordt er volgens jou trouwens met "beroerten" bedoeld?
Ok thanks!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Pestilentien, ziektes, epidemien, plagen enz.
We leven in een turbulente tijd, dat is in ieder geval zeker.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:19 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Die eerste was uit Markus 13. Dit Mattheus 24
7 Want het ene volk zal tegen het andere volk opstaan, en het ene koninkrijk tegen het andere koninkrijk; en er zullen zijn hongersnoden, en pestilentien, en aardbevingen in verscheidene plaatsen.
8 Doch al die dingen zijn maar een beginsel der smarten.
must come to pass, but the end is not yet. 7 For nation will rise against nation, and kingdom against kingdom. And there will be famines, pestilences, and earthquakes in various places. 8 All these are the beginning of sorrows.
Voila, pestilentien, dus epidemien.
?? Waarom dat?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:25 schreef Orchestra. het volgende:
Mattheus (24) is mijn favoriete stukje.
Nou. Gezien het feit dat HAARP installaties heeft op verschillende continenten.. zal het een internationale motivatie moeten zijn.quote:
Zeer interessant m.b.t. huidige gebeurtenissen.quote:
true that though.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:03 schreef DeMolay het volgende:
naar de meerdere instalaties kun je niet bepalen of/ en wie indien uberhaupt
Bedoel je van wie het komt?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:03 schreef DeMolay het volgende:
naar de meerdere instalaties kun je niet bepalen of/ en wie indien uberhaupt
Die mensen vervullen ook maar de rol die ze aangewezen hebben gekregen. Het gaat meer om het feit dat Wij als collectieve mensheid hun toelaten dat werk uit te voeren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:15 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Bedoel je van wie het komt?
Nou, het Windsor/Rockefeller kamp heeft de ene kant, het Romanov/Rothschild kamp heeft de andere kant.
Dat is ook zo. Alleen er is weinig tegen te doen: het merendeel van de mensen gaat toch geen dingen inzien, en al zou dat wel gebeuren, je weet niet waartegen je het opneemt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:17 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Die mensen vervullen ook maar de rol die ze aangewezen hebben gekregen. Het gaat meer om het feit dat Wij als collectieve mensheid hun toelaten dat werk uit te voeren.
Het zijn geen vijanden. Het zijn als obstakels waar je overheen kan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:19 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Alleen er is weinig tegen te doen: het merendeel van de mensen gaat toch geen dingen inzien, en al zou dat wel gebeuren, je weet niet waartegen je het opneemt.
zucht, je bent het Engels niet machtig ?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:31 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Dat aardbevingen elektrische verschijnselen in de atmosfeer veroorzaken betekent niet dat als je maar genoeg elektriciteit in de atmosfeer stopt je een aardbeving veroorzaakt he...
precede : voorafgaan aanquote:The researchers found that almost all of the earthquakes down to a depth of about 35km were preceded by distinct electrical disturbances in the ionosphere.
preceded = voorafgegaan door, niet aan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:30 schreef Resonancer het volgende:
[..]
zucht, je bent het Engels niet machtig ?
[..]
precede : voorafgaan aan
Moet ik nou alweer die link geven?quote:
Voorafgaand aan de aardbevingen werden er.....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
preceded = voorafgegaan door, niet aan.
Ja man. Shit is mad deep.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:02 schreef truepositive het volgende:
Of een combinatie van beiden, nog steeds lekker vaag
Ga je gang..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 05:31 schreef truepositive het volgende:
Bij gebrek aan Bankfurt moet ik deze sectie misschien een beetje sturen?
Mijn 'info-base' is langzamerhand redelijk vergelijkbaar met de zijne
Jammer, de aardbeving was op 11-03, tenminste om half 8 's ochtends op 11 maart stond het bericht op FOK!. En omdat het in Japan 8 uur later is, praat je poep.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:46 schreef kcidymkcus het volgende:
De VS heeft vele levens verloren op 11-09-01. Japan veel meer op 10-03-11. Tel ze bij elkaar op en je krijgt 21-12-12! Is het dan toch waar?
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 05:31 schreef truepositive het volgende:
Bij gebrek aan Bankfurt moet ik deze sectie misschien een beetje sturen?
Mijn 'info-base' is langzamerhand redelijk vergelijkbaar met de zijne
HAARP bestaat. Wat er mee wordt gedaan of wat ze er mee willen (gaan) doen, dat is meer de vraag.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef DuTank het volgende:
Ik geloof niet in HAARP. Of is het al bewezen dat het mogelijk is?
'Bestaat' het zoals planeet WRPX-II in stelsel X4Androida of bestaat het zoals mijn Xbox?quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
HAARP bestaat. Wat er mee wordt gedaan of wat ze er mee willen (gaan) doen, dat is meer de vraag.
Over 911 zijn de meningen verdeeld. Zoek maar naar vicsim.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:46 schreef kcidymkcus het volgende:
Dan geloof je het niet. Haarp is niet in z'n eentje he. stuk of 10 van dergelijke parken zijn er.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef DuTank het volgende:
Ik geloof niet in HAARP. Of is het al bewezen dat het mogelijk is?
Bestaat als jouw Xbox.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:26 schreef msnk het volgende:
[..]
'Bestaat' het zoals planeet WRPX-II in stelsel X4Androida of bestaat het zoals mijn Xbox?
Dat is wel creepy danquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bestaat als jouw Xbox.
http://nl.wikipedia.org/w(...)ral_Research_Program
Maar wat er mee gedaan word, of wat er daar precies getest word, daar zijn discussies over.
Allebei een beetje? Als de VS mogelijkheid zou hebben om het te doen, who knows?quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is wel creepy dan
Maar wat denken de sjappies hier dan, dat de VS expres Japan even overhoop haalt of een test gone wrong?
Ik doelde inderdaad meer op de vraag of HAARP aardbevingen/orkanen kan veroorzaken. Daar geloof ik niet echt in.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
HAARP bestaat. Wat er mee wordt gedaan of wat ze er mee willen (gaan) doen, dat is meer de vraag.
Dat op zich dan nog wel, maar kán HAARP het ook?quote:Op woensdag 16 maart 2011 01:18 schreef Synchronicity het volgende:
Wat betreft motivatie van VS om zoiets te doen: Japan is nr 2 land in de wereld met de hoogste staatsschuld, maar weigert zaken te doen met de Wereldbank. Door een dergelijke ramp kunnen ze niet anders meer. Hoe meer landen afhankelijk zijn van de Wereldbank, hoe meer macht ze hebben. En wie zitten er achter de wereldbank? De Rockefellers e.d., oftewel dezelfde partijen die via de CIA de beschikking hebben over H.a.a.r.p.
Best aannemelijk.
Ik heb daar inderdaad nog niets over gezien, en iemand die weet hoe ze dit dan zouden doen? Is de aardbeving dan een leugen? Of heeft HAARP die veroorzaakt? En hoe zit dat dan (natuurkundig) in elkaar?quote:Op woensdag 16 maart 2011 01:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat op zich dan nog wel, maar kán HAARP het ook?
Filmpje wegquote:Op woensdag 16 maart 2011 01:18 schreef Synchronicity het volgende:
Wat betreft motivatie van VS om zoiets te doen: Japan is nr 2 land in de wereld met de hoogste staatsschuld, maar weigert zaken te doen met de Wereldbank. Door een dergelijke ramp kunnen ze niet anders meer. Hoe meer landen afhankelijk zijn van de Wereldbank, hoe meer macht ze hebben. En wie zitten er achter de wereldbank? De Rockefellers e.d., oftewel dezelfde partijen die via de CIA de beschikking hebben over H.a.a.r.p.
Best aannemelijk.
Best aannemelijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 01:18 schreef Synchronicity het volgende:
Best aannemelijk.
Yep.quote:
dat is afhankelijk wat er na komt om of het aan of door is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
preceded = voorafgegaan door, niet aan.
We hebben toch al Tsunami van 2004, Katrina 2005, Haiti 2010, en Nieuw Zeeland 2011 voorafgegaand gehad.quote:Op woensdag 16 maart 2011 01:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat op zich dan nog wel, maar kán HAARP het ook?
San Francisco had een dergelijke aardbeving al in 1906. Toen bestond HAARP nog niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 07:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
We hebben toch al Tsunami van 2004, Katrina 2005, Haiti 2010, en Nieuw Zeeland 2011 voorafgegaand gehad.
En dat kunnen niet gewoon natuurfenomenen zijn?quote:Op woensdag 16 maart 2011 07:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
We hebben toch al Tsunami van 2004, Katrina 2005, Haiti 2010, en Nieuw Zeeland 2011 voorafgegaand gehad.
Zal best een faggot zijn , maar hoe weet je zo zeker dat HAARP dit kán .quote:Op woensdag 16 maart 2011 04:44 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Yep.
Aannemelijker dan dat 1 of andere fictieve kutkomeet (Elenin) achter de zon aan de Aarde trekt en zodoende de aardbevingen veroorzaakt ...
Weather Weapons are Real . Alleen Faggots durven de Kennis niet aan.
Ik denk ook dat dit 'gewoon' een natuurramp is. Aardbevingen komen al vele jaren voor, is niet iets van de laatste jaren.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En dat kunnen niet gewoon natuurfenomenen zijn?Bij een megathrust earthquake komt een absurd grote hoeveelheid energie vrij he...
Idd ja, en het was ook niet echt onverwacht ofzo dat er een keer een erg grote aardbeving plaats zou vinden in de buurt van Tokio.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dit 'gewoon' een natuurramp is. Aardbevingen komen al vele jaren voor, is niet iets van de laatste jaren.
Ik vind het zelf ook heel sterk allemaal, maar de VS en boosaardig... Tjah what else is new.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zal best een faggot zijn , maar hoe weet je zo zeker dat HAARP dit kán .
En waarom dan een arm land als Haiti zoiets aandoen? Zie het nut er niet van, alleen boosaardigheid.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:45 schreef msnk het volgende:
Ik vind het zelf ook heel sterk allemaal, maar de VS en boosaardig... Tjah what else is new.
Het gaat er om dat er zo'n verwoestende 8,9 zeldzame aardbeving incl. tsunami onstaat rond de tijd van de M-O revoluties, kerncentrales ontploffen en het Wereldbank evenement.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
10 dodelijkste aardbevingen van de 20ste eeuw:
Tangshan, China
July 28, 1976
242,419 killed
Nanshan, China
May 22, 1927
200,000 killed
Kansu, China
Dec. 16, 1920
180,000 killed
Messina, Italy
Dec. 28, 1908
160,000 killed
Tokyo/Yokohama, Japan
Sept. 1, 1923
142,807 killed
Kansu, China
Dec. 25, 1932
70,000 killed
Yungay, Peru
May 31, 1970
66,800 killed
Quetta, India
May 30, 1935
50,000-60,000 killed
Armenia
Dec. 7, 1988
over 55,000 killed
Iran
June 21, 1990
over 40,000 killed
Vertel mij eens welke allemaal door HAARP zijn veroorzaakt? Of zijn de aardbevingen met natuurlijke oorzaak ineens gestopt vanaf een bepaald jaartal en heeft HAARP het overgenomen, want daar lijkt het binnen BNW wel op en o.a. daardoor krijgt het ook zo'n triest imago. No offence overigens
Overigens is HAARP pas van na deze bevingen aangezien het project vanaf 1993 is gestart.
Kun je dat uitleggen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De HAARP is sowieso wel in staat om het weer te beïnvloeden op z'n minst. De werking ervan was al door Tesla aangetoond.
http://en.wikipedia.org/wiki/Beijing_Weather_Modification_Office
Sorry.. Kwam er achter dat ik hetzelfde filmpje had gepost als de topicstarter in zijn openings topic. Daar kun je dat filmpje terugvinden dus.quote:
Neu, maar wel bovengemiddeld veel de afgelopen 5 jaar. Natuurlijk zijn er zat die volledig natuurlijk zijn, maar er klopt iets niet de laatste tijd. Zoek zo data.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dit 'gewoon' een natuurramp is. Aardbevingen komen al vele jaren voor, is niet iets van de laatste jaren.
Dat aardbevingen vaak geregistreerd worden wilt niet zeggen dat ze veel vaker voorkomen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:40 schreef truepositive het volgende:
Neu, maar wel bovengemiddeld veel de afgelopen 5 jaar. Natuurlijk zijn er zat die volledig natuurlijk zijn, maar er klopt iets niet de laatste tijd. Zoek zo data.
Wat betreft Haiti: eerst land kapot maken dan grondstoffen inpikken. (bergen uranium en vermoedelijk 1 van de grootste olievelden ter wereld)
Uhh, in Beijng deden ze het zo dat tijdens de OS er geen regen kwam en dus niet het stimuleren ervan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:18 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Kun je dat uitleggen?
Hoe wil je met HF-EM golven die hun effect op de ionosfeer hebben weer beinvloeden wat in de troposfeer voorkomt (wat 8 tot 100 keer lager ligt afhankelijk van locatie en tijdstip)?
De link die je post heeft bertrekking op cloudseeding. Dat is simpel gezegd het stimuleren van regenval door cloud condensation nuclei toe te voegen aan convectieve wolken of in een forced uplifting.
Goed, heb alle drie de links gelezen, tweede doet het niet maar goed. Zowel de eerste als de derde bevatten allerlei beweringen die niet onderbouwd worden, zoals uitspraken van de Australische overheid bijvoorbeeld. Daarnaast wordt er telkens aangenomen dat er een nuke is gebruikt om de aardbeving te veroorzaken maar daar worden vervolgens ook geen (of telkens dezelfde: reformation.org) bronnen vermeld.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kijk even goed, ik ben man,maar heb een user icon van gina carano, verder geloof ik de alternatieve media meer dan de mainstream, daarvan zal nl al talloze voorbeelden dat je door hun genept wordt.
ik bestrijd jouw kennis niet,maar wel jouw onwil of luiheid om naar die links te kijken. Je gebruikt nl je kennis totaal niet om dan maar die beweringen te ontkrachten.
Je kan ervoor zorgen dat het op een bepaalde plek niet regent door een wolk met behulp van cloudseeding ergens anders eerder uit te laten regenen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Uhh, in Beijng deden ze het zo dat tijdens de OS er geen regen kwam en dus niet het stimuleren ervan.
Gelukkig zit ik vanaf zaterdag hoog in de bergen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:24 schreef truepositive het volgende:
Het zou ook allemaal met zonne activiteit en de maan te maken kunnen hebben. Op de 19e staat die het dichts bij aarde in 20 jaar. Zie ook dit: (australisch accent, zou het volume omhoog gooien als het nodig is)
Duidelijk .quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:11 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Goed, heb alle drie de links gelezen, tweede doet het niet maar goed. Zowel de eerste als de derde bevatten allerlei beweringen die niet onderbouwd worden, zoals uitspraken van de Australische overheid bijvoorbeeld. Daarnaast wordt er telkens aangenomen dat er een nuke is gebruikt om de aardbeving te veroorzaken maar daar worden vervolgens ook geen (of telkens dezelfde: reformation.org) bronnen vermeld.
Verder ga je vooralsnog voorbij aan het feit dat Venus-Castina de P en S golven inderdaad overal ter wereld op te vangen zijn, en niet vanuit één bron komen. Deze golven gaven geen reden tot aanname dat de aarbeving op 26 december niet natuurlijk was.
Heb je een linkje naar dat filmpje?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:02 schreef Orchestra. het volgende:
Wat een leuk stel users is hier plotseling aangekomen zeg.
Overigens is er toch ergens een filmpje van die wetenschapper die meegewerkt heeft aan het testen van HAARP (of onderdelen ervan) en tijdens die (kleinschalige) tests al seismische activiteit kon opwekken?
Brown dwarf star?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:00 schreef Lambiekje het volgende:
Dit verklaart een hoop. En het gaat nog leuk worden, als we uit gaan van de modellen van NASA.
Oow, en nu mag de NASA wel gebruikt worden als bron, terwijl bij andere onderwerpen NASA onderdeel uitmaakt van Het Kwaad en dus als bron niet betrouwbaar wordt geacht?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:00 schreef Lambiekje het volgende:
Dit verklaart een hoop. En het gaat nog leuk worden, als we uit gaan van de modellen van NASA.
Jammer, daar mogen we niet van uitgaan want NASA is een liegende boevenorganisatie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:00 schreef Lambiekje het volgende:
ja als je had opgelet was het mainstream nieuws dat er een brown dwarf in ons stelsel is ontdekt.quote:
de omschrijving is ook raar.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jammer, daar mogen we niet van uitgaan want NASA is een liegende boevenorganisatie.
Daarnaast is een filmpje met in de beschrijving "Christ is coming" ook weinig relevant. Van dat Christentuig kun je ook niet vertrouwen.
Pardon?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja als je had opgelet was het mainstream nieuws dat er een brown dwarf in ons stelsel is ontdekt.
Neem aan dat je ook wel vernomen hebt dat er over 2 zonnen gesproken wordt.
Bij die eerste zou ik gokken een schaduw, en die tweede lijkt toch wel heel erg veel op een helicopter...quote:
helder, kan je wel die twijfels begrijpen? zoals geen naschokken, nu in Japan waren er eigenlijk 500 aardbevingen,waarvan een hele grote.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:11 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Goed, heb alle drie de links gelezen, tweede doet het niet maar goed. Zowel de eerste als de derde bevatten allerlei beweringen die niet onderbouwd worden, zoals uitspraken van de Australische overheid bijvoorbeeld. Daarnaast wordt er telkens aangenomen dat er een nuke is gebruikt om de aardbeving te veroorzaken maar daar worden vervolgens ook geen (of telkens dezelfde: reformation.org) bronnen vermeld.
Verder ga je vooralsnog voorbij aan het feit dat Venus-Castina de P en S golven inderdaad overal ter wereld op te vangen zijn, en niet vanuit één bron komen. Deze golven gaven geen reden tot aanname dat de aarbeving op 26 december niet natuurlijk was.
Geen naschokken? Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
helder, kan je wel die twijfels begrijpen? zoals geen naschokken, nu in Japan waren er eigenlijk 500 aardbevingen,waarvan een hele grote.
eerst die links lezen en daarna pas commentaar erop geven!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Geen naschokken? Hoe kom je daar nou weer bij?
Ahja, pareltjes als deze link zeker?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
eerst die links lezen en daarna pas commentaar erop geven!
Geen naschokken? Dit waren de naschokken in de eerste twee weken:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
helder, kan je wel die twijfels begrijpen? zoals geen naschokken, nu in Japan waren er eigenlijk 500 aardbevingen,waarvan een hele grote.
ok, duidelijk, kom mij niks meer herinneren van die naschokken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:37 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Geen naschokken? Dit waren de naschokken in de eerste twee weken:
[ afbeelding ]
En nog eentje maand later van 6.3
A strong earthquake struck the Nicobar Islands on 24 January 2005. It had a magnitude of Mw=6.3 and was felt in the Nicobar Islands and in adjoining parts of Sumatra. This earthquake is an aftershock to the Sumatra-Andaman earthquake on 26 December 2004.
http://asc-india.org/lib/20050124-sumatra.htm
pik je net de verkeerde eruitquote:Op zaterdag 19 maart 2011 02:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ahja, pareltjes als deze link zeker?
http://www.reformation.org/nuclear-tsunamis.html
Erg erm.... indrukwekkend...
Even kort zoeken geeft genoeg verwijzingen naar aftershocks van de 2004 quake, sommige daarvan zelfs vrij sterk. Je zal toch iets overtuigender moeten zijn, ben ik bang.
Hey man hoe gaat het met mijn nederlandse vriend?quote:
alles palletti......weer wat vaker neerdalen hier we missen je aanwezigheidquote:Hey man hoe gaat het met mijn nederlandse vriend?
niet alles is HAARP hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:51 schreef fokthesystem het volgende:
Zie Nieuwe aardbeving : Birma forum deel nieuws, Birma aardbeving.
Ook HAARP?
Dat denk ik ook elke keer als ik dit lees.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
niet alles is HAARP heal miljoen jaren lang zijn er bijna overal ter wereld aardbevingen en nu opeens is elke aardbeving HAARP? dude....
Je neemt aan (denk ik) , foutief, dat ik het er aan toe schrijf. Ik vraag echter slechts anderen hier of ze dat zo zien/uitsluiten.quote:
In die regio, in maart vaak, zoek maar op.quote:al miljoen jaren lang zijn er bijna overal ter wereld aardbevingen en nu opeens is elke aardbeving
HAARP? dude....
maar kun jij je voor de geest halen hoeveel aardbevingen er waren. Ik kan me voor Tsunami vam 2004 helemaal niets echt voor de geest halen. En nu is het iedere maand wel raak.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook elke keer als ik dit lees.
Eeuwen van aardbevingen hier en daar en nu wordt alles aan HAARP toegeschreven. Bestaat toch niet?
Misschien omdat je toen een stuk jonger was en minder mee kreeg van wat er zich in de wereld afspeelde??quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
maar kun jij je voor de geest halen hoeveel aardbevingen er waren. Ik kan me voor Tsunami vam 2004 helemaal niets echt voor de geest halen. En nu is het iedere maand wel raak.
Hetzelfde geldt voor chemtrails. voor 1995 zag je ze grofweg nooit en nu zie je ze tienmaal daags.
Feit is dat een dergelijke machine bestaat. En sinds de in productie name is het aantal ernstige aardbevingen aardig toegenomen.
Ik zeg niet dat het zo is. Feit is wel dat er beduidend meer bevingen zijn.
Dat noem ik nou een mooi voorbeeld van selective reporting...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
maar kun jij je voor de geest halen hoeveel aardbevingen er waren. Ik kan me voor Tsunami vam 2004 helemaal niets echt voor de geest halen. En nu is het iedere maand wel raak.
Hetzelfde geldt voor chemtrails. voor 1995 zag je ze grofweg nooit en nu zie je ze tienmaal daags.
Feit is dat een dergelijke machine bestaat. En sinds de in productie name is het aantal ernstige aardbevingen aardig toegenomen.
Ik zeg niet dat het zo is. Feit is wel dat er beduidend meer bevingen zijn.
Ze verwachten al heel lang een aardbeving in Amerika, omdat San Andreasbreuk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:02 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Je neemt aan (denk ik) , foutief, dat ik het er aan toe schrijf. Ik vraag echter slechts anderen hier of ze dat zo zien/uitsluiten.
[..]
In die regio, in maart vaak, zoek maar op.
Echter inzake ander nieuws, andere fora, onderwerpen, verwant, experts, is dit in de ring van vuur, maar tegen de klok in, men verwachtte/sluit niet uit, een beving voor de kust van de USA.
Nu 'deed de natuur' een paar stapjes terug geografisch gezien, dus verwachtingen moeten worden bijgesteld door de dames en heren experts.
Dat of HAARP?![]()
Want zie bijv. deze link:
http://www.guardian.co.uk/world/2010/jun/04/burma-nuclear-weapons
ja HAARP bestaat zeker, maar ik kan gewoon niet geloven dat je daarmee een hele tektonische plaat kan laten beven. Het is een van de krachtigste natuurverschijnselen he, vergeet dat niet. Nee, het gaat erbij nog niet in dat zo'n apparaat een miljoenen lang durend proces in één klap kan doen versnellen/versterken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:01 schreef truepositive het volgende:
Alles aan HAARP toeschrijven: nee
Bestaat het? Jazeker: http://www.europarl.europ(...)005+0+DOC+XML+V0//EN
Kun je dat onderbouwen met gegevens of denk je dat alleen maar?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:58 schreef Lambiekje het volgende:
Retorische vragen for the winquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:58 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Kun je dat onderbouwen met gegevens of denk je dat alleen maar?
Men vergeet dat alles een grondtoon heeft. Als de juiste frequentie wordt aangeslagen...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja HAARP bestaat zeker, maar ik kan gewoon niet geloven dat je daarmee een hele tektonische plaat kan laten beven. Het is een van de krachtigste natuurverschijnselen he, vergeet dat niet. Nee, het gaat erbij nog niet in dat zo'n apparaat een miljoenen lang durend proces in één klap kan doen versnellen/versterken.
Alleen door het feit van dat nieuwsbericht in mn vorige post begin ik toch te denken.. Net als om de kaart in het Illumunati kaartspel, de regenboogwolken in China en het stukje uit Knowing. Om maar wat te noemen..
Waarbij jij vergeet dat je om resonantie te bewerkstelligen heel wat energie in het object moet stoppen door middel van trillingen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:08 schreef Lambiekje het volgende:
Men vergeet dat alles een grondtoon heeft. Als de juiste frequentie wordt aangeslagen...
Lambiekje doet niet aan (aardse) natuurkunde.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:21 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Waarbij jij vergeet dat je om resonantie te bewerkstelligen heel wat energie in het object moet stoppen door middel van trillingen.
Toevallig was Haarp actief, volgens deze gegevens:quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:58 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Kun je dat onderbouwen met gegevens of denk je dat alleen maar?
Dat is niet wat ik vroeg Resonancer.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:27 schreef Resonancer het volgende:
Toevallig was Haarp actief, volgens deze gegevens:
http://wikiworldorder.com(...)n-haarp-screenshots/
Maar dat is niet het enige interessante aan kwarts:quote:Quartz and Rochelle salt exhibited the most piezoelectricity.
quote:Summary: A new study shows that quartz plays a key role in initiating the chain events that cause Earth's surface to crack, wrinkle, fold and stretch. The findings could help geologists understand the movements of tectonic plates and their effects on the environment of Earth.
http://saturn.astrobio.ne(...)-to-continent-shiftsquote:If temperature and water are the same, Lowry says, rock flow will focus where the quartz is located because that's the only weak link.
Once the flow starts, the movement of rock carries heat with it and that efficient movement of heat raises temperature, resulting in weakening of crust.
"Rock, when it warms up, is forced to release water that's otherwise chemically bound in crystals," he says.
Uiteraard. Tel daarbij op Nikola Tesla, absoluut geen Alien of verzonnen personage, en je bent iets op het spoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:10 schreef THEFXR het volgende:
HAARP zal heus wel ergens invloed op hebben, anders werden er geen miljoen ingestoken ook defensie zit erin, dus het moet iets van een soort wapen zijn!
Ik ben het niet op voorhand met Lambiekje eens dat aardbevingen frequenter voorkomen na de bouw van HAARP en CO, daarvoor bestaat het veel te kort.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:40 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik vroeg Resonancer.
Zelfs als wat op die site waar is, is dat nog geen bewijs voor een verband tussen HAARP en seismische activiteit.
Andere oorzaak?quote:The number of earthquakes greater than magnitude 4.0 in Southern California and Baja California has increased significantly in 2010. There have been 70 such quakes so far this year, the most of any year in the last decade. And it's only April. There were 30 in 2009 and 29 in 2008.
Seismologists said they are studying the uptick but cannot fully explain it. Major earthquakes tend to occur in cycles, and experts have said the region in recent years has been in a quiet cycle when it comes to sizable temblors.
http://latimesblogs.latim(...)-twitter-rumors.html
De DATA op de "Is het waar site" komt van de Haarp site. Hebben ze hopelijk (nog) niet verwijderd of gewijzigd( van de datum 9-11 ontbreekt b.v. veel data). Je kunt zelf de verhoogde activiteit toch wel zien denk ik ?quote:- between 1977 (when Oklahoma modernized its seismic monitoring system) and 2008, there were a total of 28 earthquakes in Oklahoma and Lincoln Counties; a rate of less than one earthquake per year.
- since the start of 2009, there have been 134 earthquakes recorded in those same counties; a rate of 95 per year.
To make sense of this increase, OGS brought in Austin Holland, a PhD candidate at the University of Arizona and a research seismologist.
And still, you don't have to be a skeptic to wonder how a 10,000 percent increase in seismic activity could not be triggered.
http://www.news9.com/global/story.asp?s=12550453
En laat dat nou precies het gebied zijn waar HAARP EM activiteit genereert.quote:One study looked at over 100 earthquakes with magnitudes of 5.0 or larger in Taiwan over several decades. The researchers found that almost all of the earthquakes down to a depth of about 35km were preceded by distinct electrical disturbances in the ionosphere.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/7435324.stm
Ionospheric Precursors of Earthquakes; Recent Advances in Theory
http://tao.cgu.org.tw/pdf/v153p413.pdf
quote:As early as March 13, 2011, NewsBalita.com had predicted that the nuclear radiation materials from Japan will travel and hit Europe. Today, Swiss health experts have finally confirmed that they have detected radioactive materials in the air of Europe, particularly in Switzerland. There is no other source of nuclear radiation leak but Japan.
http://www.newsbalita.com(...)ected-in-europe-air/
quote:The nuclear radiation leak in Japan is no small problem. Its a world crisis that radioactive cloud can travel and hit Netherlands and reach other European countries. The Dutch Government must ensure that its atmosphere is well-monitored for any presence of radioactive materials. Nuclear radiation can travel by air or water.
http://www.newsbalita.com(...)y-nuclear-radiation/
dat is dus nu juist de crux. Dat hoeft dus niet. Met een zangstem kun je al een glas kapot krijgen. Een walvis weet een toon aan te slaan dat 6000km verderop (te horen valt).quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lambiekje doet niet aan (aardse) natuurkunde.
Dat is aardse natuurkunde.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat is dus nu juist de crux. Dat hoeft dus niet. Met een zangstem kun je al een glas kapot krijgen. Een walvis weet een toon aan te slaan dat 6000km verderop (te horen valt).
interessant.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:59 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik ben het niet op voorhand met Lambiekje eens dat aardbevingen frequenter voorkomen na de bouw van HAARP en CO, daarvoor bestaat het veel te kort.
http://earthquake.usgs.go(...)e_in_earthquakes.php
Door meer metingen ontdekt men wel meer:
[..]
Andere oorzaak?
[..]
De DATA op de "Is het waar site" komt van de Haarp site. Hebben ze hopelijk (nog) niet verwijderd of gewijzigd( van de datum 9-11 ontbreekt b.v. veel data). Je kunt zelf de verhoogde activiteit toch wel zien denk ik ?
HAARP deleted data before HAITI quake.
http://forum.prisonplanet.com/index.php?topic=195507.0
Ik meen toch wel 'n verband te zien.
Herhaling:
[..]
En laat dat nou precies het gebied zijn waar HAARP EM activiteit genereert.
http://www.patentstorm.us/patents/4999637/fulltext.html
http://www.patentstorm.us/patents/4686605/fulltext.html
So?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat is dus nu juist de crux. Dat hoeft dus niet. Met een zangstem kun je al een glas kapot krijgen. Een walvis weet een toon aan te slaan dat 6000km verderop (te horen valt).
In een subductiezone zoals die bij Japan zul je zo goed als geen kwarts vinden. het is mantelgesteente, basalt waarin kwarts niet stabiel is. Plagioklaas en olivijn zul je er wel veel in aantreffen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:04 schreef truepositive het volgende:
Volgens een onderzoek van een universiteit uit Utah is het vaak zo dat op breuklijnen grote hoeveelheden kwarts aanwezig is. Het is bekend dat kwarts beinvloed door bepaalde frequenties enorme resonantie kan veroorzaken. Omdat het hier gaat om hele diepe aardlagen is de druk enorm hoog, en dit in combinatie met die resonantie zorgt er bijvoorbeeld voor dat er bolbliksems en dergelijke kunnen onstaan vlak voor een aardbeving:
Nog een probleem met je idee. De resonantie frequentie van kwarts hangt af van de form, formaat, etc. Denk je dat alle kristallen in zo'n breuklijn (als ze er al zijn) allemaal precies dezelfde eigenschappen gaan hebben? Dat lijkt mij niet iig.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:15 schreef truepositive het volgende:
Subductiezone impliceert een plaatgrens en is dus niet hetzelfde als een breuklijn. Ook is het natuurlijk maar de vraag hoeveel zicht wij hebben op de korst op zulke dieptes; waar het op 9km niet voorkomt, zou dat op 13km alsnog het geval kunnen zijn. Verder interessante info
quote:The majority of tectonic earthquakes originate at the ring of fire in depths not exceeding tens of kilometers.
Het is dus maar de vraag in hoeverre olivijn formaties een grote rol spelen bij aardbevingen, en niet kwarts.quote:deep-focus earthquakes may occur at much greater depths (ranging from 300 up to 700 kilometers).[6] These seismically active areas of subduction are known as Wadati-Benioff zones. Deep-focus earthquakes occur at a depth where the subducted lithosphere should no longer be brittle, due to the high temperature and pressure. A possible mechanism for the generation of deep-focus earthquakes is faulting caused by olivine undergoing a phase transition into a spinel structure.[7]
Dat denk ik niet, maar als je een aanzienlijk deel van een formatie weet te beinvloeden heeft het alsnog een merkbaar effect.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nog een probleem met je idee. De resonantie frequentie van kwarts hangt af van de form, formaat, etc. Denk je dat alle kristallen in zo'n breuklijn (als ze er al zijn) allemaal precies dezelfde eigenschappen gaan hebben? Dat lijkt mij niet iig.
Ja, het is nou precies mijn punt dat je dat dus niet kan doen... Een golf op 1 frequentie gaat niet alles stimuleren.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:20 schreef truepositive het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar als je een aanzienlijk deel van een formatie weet te beinvloeden heeft het alsnog een merkbaar effect.
Het kan dus waarschijnlijk alleen gedeeltelijk. Overigens kan die frequentie makkelijk aangepast worden natuurlijkquote:Op zondag 27 maart 2011 00:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja, het is nou precies mijn punt dat je dat dus niet kan doen... Een golf op 1 frequentie gaat niet alles stimuleren.
De reden dat ik het mantelgesteente noem is omdat de oceanische korst gevormd wordt op de mid-ocianische rug, direct van mantel materiaal. Er zit uiteraard wel enig verschil in omdat er fractionatie plaatsvind omdat sommige mineralen eerder uit kristalliseren en in de magma afzinken.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:19 schreef truepositive het volgende:
Overigens is het wel zo dat de meeste aardbevingen relatief ondiep ontstaan, dus is het de vraag of we al kunnen spreken van 'mantelgesteente':
En dan? Dan slaat die frequentie een paar andere kristallen aan. Big deal. Werkt het nog steeds niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:23 schreef truepositive het volgende:
[..]
Het kan dus waarschijnlijk alleen gedeeltelijk. Overigens kan die frequentie makkelijk aangepast worden natuurlijk
Nee maar door 1 gesteente te laten resoneren gaat de rest mee. Het is een cascade-effect.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja, het is nou precies mijn punt dat je dat dus niet kan doen... Een golf op 1 frequentie gaat niet alles stimuleren.
En waarom zou iets gaan resoneren met een frequentie die niets net zijn resonantie frequentie te maken heeft?quote:Op zondag 27 maart 2011 12:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee maar door 1 gesteente te laten resoneren gaat de rest mee. Het is een cascade-effect.
En als je registreert dat de ene frequentie effect sorteert dan ga je toch op een andere frequentie zodat een andere steen, kristal of weet ik veel gaat resoneren. Niets is een geïsoleerd gebeuren.
Nu verwachten de experts, ook op nbc en cnn news in de uitzending geweest, hem binnen zeg 20 dagen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:33 schreef DuTank het volgende:
Ze verwachten al heel lang een aardbeving in Amerika, omdat San Andreasbreuk.
Hmkay? En hoe kom je tot die conclusies?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:40 schreef fokthesystem het volgende:
En nu chili..... 4.7
http://earthquake.usgs.go(...)uakes/usc0002drw.php
De tijd daar en hier is uiteraard verschillend, maar hij staat, met rood icoon, onder : last hour.
Amerika lijkt na mexico en chilie dus gepasseerd, zou men , voor de USA, haarp gebruikt hebben als 'neutraliser?'
Ik nie snap, zodra je overstapt op een andere frequentie, dan stopt de eerste trilling toch weer? (of in ieder geval neemt hij enorm af).quote:Op zondag 27 maart 2011 12:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee maar door 1 gesteente te laten resoneren gaat de rest mee. Het is een cascade-effect.
En als je registreert dat de ene frequentie effect sorteert dan ga je toch op een andere frequentie zodat een andere steen, kristal of weet ik veel gaat resoneren. Niets is een geïsoleerd gebeuren.
Nou, dan zal het niet lang duren voor er vreemde objecten boven Japan zijn waar te nemen.. toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:40 schreef Lambiekje het volgende:
Japan is radioactieve rotzooi gaan lekken door HAARP zodat er een goede atmosfeer is voor projectie van Project Bluebeam. Dit gaat ver
dat ene document heb ik net even eerder gelinkt dan deze video. De link staat in de Chemtrails topic.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou, dan zal het niet lang duren voor er vreemde objecten boven Japan zijn waar te nemen.. toch?
Ik geloof er niet zo in, zeker niet getuige de bewijslast die de maker van het filmpje voert. Hij scrolt wat door een document en that's it. Kortom... als ie gelijk heeft, dan zien we snel resultaat.
Ik moet toegeven, dit is frappantquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:06 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
Tsssk Illuminati Card Game had Japan-ramp voorspelt. De klok zegt zelfs wanneer. pfff
http://www.exohuman.com/w(...)icts-japan-disaster/
Nou neequote:Op zaterdag 2 april 2011 13:49 schreef Bankfurt het volgende:
Ok, laatste nieuws over het fiasco in Japan:
http://enenews.com
Maar, ach, waarom zouden we ons hierover druk maken ?
De problemen rond Ajax en Frank de Boer, met de crisis rondom Johan Cruyff en de media;
die zaken zijn toch veel belangrijker voor ons ?
Als je naar de tv-zenders kijkt is heen volmondig ja.quote:
Voetbal? Tisda?quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:49 schreef Bankfurt het volgende:
De problemen rond Ajax en Frank de Boer, met de crisis rondom Johan Cruyff en de media;
ben je nog helemaal normaal?quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:49 schreef Bankfurt het volgende:
Ja, logischquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ben je nog helemaal normaal?
chernobyl,was 1 reactor level 7
[ afbeelding ]
Japan zijn 3 reactoren, dus dat zou een 9 moeten zijn!
dit is een wereldramp, besef dat goed!
Tsjernobyl, was na 2 weken volgestort met beton, in Japan beginnen we aan de vierde week en er is nog steeds niks major gebeurt dan wat waterspuitjes!quote:
WTF, thx, mooie tube.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:06 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
Tsssk Illuminati Card Game had Japan-ramp voorspelt. De klok zegt zelfs wanneer. pfff
http://www.exohuman.com/w(...)icts-japan-disaster/
Mjah, als je sommige mensen hoort kan HAARP nog net niet je boterhammen smerenquote:Op maandag 4 april 2011 20:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Herinneren jullie nog dat toestel van Air France dat ergens voor de kust van Brazilië van de radar verdween? Dat was toen ook HAARP volgens sommigen hier.
Overstromingen Venezuela in verband gebracht met HAARP?
Overstromingen Pakistan veroorzaakt door HAARP?
Verband tussen ufo verschijningen en HAARP?
Koude winter veroorzaakt door HAARP in Noorwegen
Wereldwijd: Mysterieuze vogel- en vissterfte
'Aardbeving in Haïti was experiment VS'
Mysterieuze cirkels op radarsysteem (HAARP?)
HAARP gebruiken om luchtvaart in Europa op vaart te krijgen?
USA test HAARP op Franse Airbus om eigen economie te helpen!
Mysterieus gebrom in Groningen
En het lijstje kan nog wel verder aangevuld worden. Straks heeft Wilders nog zoveel stemmen dankzij HAARP.
interessante opmerking,quote:Op maandag 4 april 2011 20:37 schreef J0kkebr0k het volgende:...
En het lijstje kan nog wel verder aangevuld worden. Straks heeft Wilders nog zoveel stemmen dankzij HAARP.
quote:Op maandag 4 april 2011 23:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mjah, als je sommige mensen hoort kan HAARP nog net niet je boterhammen smeren
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:29 schreef Lambiekje het volgende:
https://sites.google.com/(...)---total-destruction
[ afbeelding ]
Wat een hillarisch stukje onzinquote:Despite of what they have now plastered all over the web, HAARP does NOT Monitor Anything. It slams massive frequencies
into the ionosphere that force the natural magnetic poles of the earth to extreme magnitudes. This causes HUGE holes in the
atmosphere (reason for polar ice caps melting) which leads to brutal tornadoes and hurricanes. When these jolts come back
down to earth, they penetrate deep into it's core, which shifts the plates causing earthquakes of epic proportions.
It's also what is killing all the animals as they drop dead simultaneously all over the world. The chemtrails coat their little organs
with aluminum, and the frequencies from HAARP heat up the aluminum and cause their organs to implode from within.
Don't take my word for it, do your homework, because they are probably planning to do the same thing to us, when the time is right...
Echt hé!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
[..]
Wat een hillarisch stukje onzin
quote:Don't take my word for it, do your homework, because they are probably planning to do the same thing to us, when the time is right...
Vertel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:43 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
interessante opmerking,
Wat is het effect van waterstofperoxide in je haar, bij HAARP/ELF-golven ?
die term EnMod kom ik sinds kort vaker tegen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:21 schreef THEFXR het volgende:
http://zapruder.nl/portal(...)tiging_van_japan/rss
Is ook niet heel gek. Al die weblogs nemen dingen van elkaar over.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
die term EnMod kom ik sinds kort vaker tegen.
Eigenlijk wel ja ...quote:Op donderdag 14 april 2011 23:08 schreef SalvatorMundi het volgende:
Staat er in dat Blue Beam stappenplan niet iets over rampen?
quote:Engineered Earthquakes & Hoaxed 'Discoveries'The first step in the NASA Blue Beam Project concerns the breakdown [re-evaluation] of all archaeological knowledge. It deals with the set-up, with artificially created earthquakes at certain precise locations on the planet, of supposedly new discoveries which will finally explain to all people the "error" of all fundamental religious doctrines. The falsification of this information will be used to make all nations believe that their religious doctrines have been misunderstood for centuries and misinterpreted.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |