abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86901232
quote:
Venezuela: From severe drought to to floods: Is HAARP at work again?

VHeadline commentarist, University of Los Andes (ULA) political sciences professor, Dr. Franz J. T. Lee writes: Each time there are decisive elections in Venezuela ... whether they take place in December or September ... suddenly, for days, the country is being assaulted by floods, like in the December 1999 tragedy in Vargas State.

Definitely, there is sabotage at work, combined with the floods, which are killing people, destroying their houses, and damaging infrastructures; the very elections are in danger of being affected in their proper development. It can not be ruled out that we will have sporadic electricity 'black-outs' too.

We warned about HAARP in the past: obviously, what is happening here now has all the characteristics of a covert military operation of the HAARP type of geophysical weapons. These types of attacks seem like natural disasters, and it is very difficult scientifically to prove their real origins. However, it is precisely an attribute of the new arms of mass destruction that their application and destruction seem to be identical to those of natural disasters, they appear like earthquakes, droughts or floods. Out of ignorance some even believe that this new military technology, that these attacks are divine punishments.

At this moment we should be very careful. The devastating global crisis that sweeps across all countries is a reflection of the decomposition of capitalism. We can expect anything from the USA and their NATO allies in the region. Venezuela is the major military target of corporate imperialism.

One thing is sure, no matter what we criticize about the Bolivarian Revolution and the democratic government of President Chavez, there must be a reason why they are under permanent attack since their very inception. It is also interesting to note who and what are attacking Venezuela. Why it is a 'failed society,' part of the 'axis of evil' and is practically classified as a 'rogue state.'

The alternative to the Bolivarian Revolution is national and continental fascism. This is not ideological wishful thinking, this the aftermath of the military coup of 2002 has verified sufficiently. This is the very reason why we critically support the Caracas government.

Under normal fair elections there would be no problem to win a two thirds majority in the national assembly. The working peoples of Venezuela, the two thirds majority of emancipatory hope and gains, know pretty well what would happen when the 'Caracazo' administrators should get into power again.
Ik zag dat Pakistan ook al in verband was gebracht met HAARP en vervolgens dat Orkaan Earl het gevolg zou zijn van Chemtrails?

De overstromingen in Venezuela zijn volgens mij gewoon te wijten aan orkaan Matthew van deze week of wordt er dan ook direct gesuggereerd dat die gecreerd is door Chemtrails? :{
Weliswaar is het toevallig of opvallend dat het weer nu is, vlak voor de verkiezingen en natuurlijk ligt Chavez niet goed bij de VS, maar zullen we het ooit an kunnen tonen? Ik vind dit wel erg toevallig, het is immers orkaanseizoen? Maar misschien kan iemand me meer uitleggen wat dat Haarp precies zou doen, in korte termen, zonder dat ik lappen tekst moet doorlezen met lastige woorden?
pi_86901639
Is dit simpel genoeg?
http://nl.wikipedia.org/w(...)ral_Research_Program

Alleen zal die link volgens complottheoristen wel niet deugen omdat het MSM is en volgens anderen omdat het Wikipedia is... :P
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_86901714
Dan zal deze wel helemaal niet deugen :')

http://www.haarp.alaska.edu/haarp/faq.html
pi_86908156
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:10 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Dan zal deze wel helemaal niet deugen :')

http://www.haarp.alaska.edu/haarp/faq.html
Een FAQ van henzelf? Nee, natuurlijk deugt die echt absoluut totaal helemaal voor geen meter... :P
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_86910109
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:08 schreef bas-beest het volgende:
Is dit simpel genoeg?
http://nl.wikipedia.org/w(...)ral_Research_Program

Alleen zal die link volgens complottheoristen wel niet deugen omdat het MSM is en volgens anderen omdat het Wikipedia is... :P
Ja okay, maar dan nog snap ik niet hoe HAARP overstromingen zou veroorzaken?
pi_86911479
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:29 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar je vroeg om info over HAARP :)
pi_86930941
Een professor die zich erover verbaast dat ze in september (orkaanseizoen) en december (regenseizoen) veel regen krijgen in een land met regenwoud :')
pi_86932622
Yup, totdat HARP kwam gebeurden er nog alleen natuurlijke natuurrampen, en sinds het bestaat zijn alle natuurlijke natuurrampen opgehouden en worden ze allemaal door HAARP opgewekt! :Y
pi_86933687
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 09:58 schreef ToT het volgende:
Yup, totdat HARP kwam gebeurden er nog alleen natuurlijke natuurrampen, en sinds het bestaat zijn alle natuurlijke natuurrampen opgehouden en worden ze allemaal door HAARP opgewekt! :Y
Hoe weet jij hoelang zo'n systeem nou bestaat?, Russen beschikken er ook over en die lopen al heel ver voor op de rest van de wereld. Daarbij is dit systeem uitgevonden door Nikola Tesla. Dus misschien zijn oudere natuur rampen ook al opgewekt.
"We are the sheeple of America" - Payze Duez
pi_86934601
Feit is wel dat er nu meer natuurrampen in de media komen omdat de media de laatste tientallen jaren natuurlijk veel groter, massaler en "makkelijker" nieuws kunnen brengen.
pi_86934863
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:38 schreef Your_Business_Partner het volgende:

[..]

Hoe weet jij hoelang zo'n systeem nou bestaat?, Russen beschikken er ook over en die lopen al heel ver voor op de rest van de wereld. Daarbij is dit systeem uitgevonden door Nikola Tesla. Dus misschien zijn oudere natuur rampen ook al opgewekt.
Goed, laten we zeggen dat de Russen enzo al anderhalve eeuw of zo over die geavanceerde machines beschikken. Wat maakt anderhalve eeuw nou uit op 4,57 miljard jaar waarin er wél natuurlijke rampen voorkwamen? Of bestond H.A.A.R.P. in Bijbelse tijden enzo ook al? :P

Kijk, ik zou me best voor kunnen stellen dat bepaalde apparaten best wel invloed op het weer kunnen hebben, maar om echt elke ramp er aan te wijten gaat me een beetje te ver.
pi_86944128
Wekt HAARP dingen op? Ja.
Wekt HAARP alles op? Nee.
pi_86946415
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:07 schreef Frutsel het volgende:
Feit is wel dat er nu meer natuurrampen in de media komen omdat de media de laatste tientallen jaren natuurlijk veel groter, massaler en "makkelijker" nieuws kunnen brengen.
en er zijn meer mensen
meer mensen in potentieel overstromongs gebied
meer kans op overstroming dankzij ontbossing
pi_86979844
Zoek maar eens op "woodpecker signal"

TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  woensdag 29 september 2010 @ 21:42:23 #15
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_86999237
deze heb ik een paar jaar terug gezien, over nicola tesla. dat auroral ionoferische blablabla is zijn uitvinding:

heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 00:34:36 #16
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_87047430
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:29 schreef Frutsel het volgende:
Lees je in: H.A.A.R.P. :s)

en gebruik de search! hij werkt!
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_87248824
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:17 schreef DeMolay het volgende:
Zoek maar eens op "woodpecker signal"

[ afbeelding ]
heb ik gedaan en ik zag niks onverklaarbaars dat ik al niet kende. Nu jij weer.. O-)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')