je discussie technieken zijn echt onder de maat, je typt wat tekst zonder onderbouwing en presenteert het als de enige feitelijke waarheid!quote:
Wat wil je dan exact weten? Je kan P en S waves zelf op vangen dat is ook de manier waarop we te weten komen hoe de Aarde in elkaar zit, hoe diep de mantel ligt, hoe subductie in zijn werk gaat, hoe diep de kernen liggen. Aardbevingen kunnen ook best nuttig zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 20:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je discussie technieken zijn echt onder de maat, je typt wat tekst zonder onderbouwing en presenteert het als de enige feitelijke waarheid!
Je ziet 3 platen bij Japan maar volgens mij is de aarbeving (het onstaan van de tsunami) niet daar gebeurd maar volgens het nieuws midden op de oceaan.quote:
Ergens op de subducerende plaat, grofweg 100 km uit de kust als ik het me goed herinner.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dus waar is precies de aardbeving ontstaan.
Welke HAARP installatie zou voordelen hebben met een aardbeving in Japan?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:11 schreef Resonancer het volgende:
En in Noorwegen en in Rusland en in..
H.A.A.R.P.
[ afbeelding ]
ik hoef niks te weten, het was gewoon geen natuurlijke aardbeving,maar 1 gemaakt door een nuke.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:34 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Wat wil je dan exact weten? Je kan P en S waves zelf op vangen dat is ook de manier waarop we te weten komen hoe de Aarde in elkaar zit, hoe diep de mantel ligt, hoe subductie in zijn werk gaat, hoe diep de kernen liggen. Aardbevingen kunnen ook best nuttig zijn![]()
In deze 2 boeken kun je meer lezen:
http://www.amazon.com/Ear(...)tonics/dp/039392467X
http://www.amazon.com/Int(...)hysics/dp/0471955558
Zat ik ook al aan te denken, kernonderzeeër,quote:Op zondag 13 maart 2011 21:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik hoef niks te weten, het was gewoon geen natuurlijke aardbeving,maar 1 gemaakt door een nuke.
P en S waves zijn mij al heel lang bekend.
ziequote:Op zondag 13 maart 2011 21:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik hoef niks te weten, het was gewoon geen natuurlijke aardbeving,maar 1 gemaakt door een nuke.
Hypocriet mensquote:Op zondag 13 maart 2011 20:05 schreef THEFXR het volgende:
je discussie technieken zijn echt onder de maat, je typt wat tekst zonder onderbouwing en presenteert het als de enige feitelijke waarheid!
WAT? als er 1 hypocriet is, ben jij het wel, want je wilt meepraten zonder mijn links uberhaupt te lezen, dat is iets wat bij de meeste fokkers voorkomt, onwil of te lui om wat te lezen,(kies maar uit)quote:Op zondag 13 maart 2011 22:31 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
zie
[..]
Hypocriet mens
Hoe kun je zaken nu beweren zonder kennis er van te nemen?
Lieve meid, ik ben geoloog. Dit soort gebeurtenissen begrijpen, onderzoeken en herleiden is mijn taak. Tja, als je dit luiheid noemt, ik wil jou wel eens een tentamen tektoniek, structurele geologie, geofysica of systeem aarde zien maken. Jij haalt je info van sites die je gelooft zonder dat je zelf probeert de stof te begrijpen. Sorry hoor, maar ik kan best boos worden als mensen die totaal geen moeite steken in een bepaald onderwerp toch bij hoog en laag beweren het bij het juiste eind te hebben, de arrogantie.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
WAT? als er 1 hypocriet is, ben jij het wel, want je wilt meepraten zonder mijn links uberhaupt te lezen, dat is iets wat bij de meeste fokkers voorkomt, onwil of te lui om wat te lezen,(kies maar uit)
Roepen dat het man made geweest moet zijn, gaat mij wat ver. Haïti en Japan liggen beide op een breuklijn. Ik zie niet in waarom de quake dan geen natuurlijke oorzaak heeft kunnen hebben. Sowieso is alles tegenwoordig op BNW zo'n beetje de schuld van HAARP. Echte natuurrampen bestaan ineens niet meer.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:36 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ken een Haitiaan die na de aardbeving naar Frankrijk is gegaan. Hij zegt dat de meeste mensen daar ervan overtuigd zijn dat die aardbeving inderdaad man made was. De amerikanen waren er in ieder geval vlug bij om het land binnen te treden. Waarschijnlijk om olie. Maar wbt Japan geen flauw idee nog.
Het siert je wel dat je als die-hard BNWer toch gewoon sommige zaken los van een complot kunt zien. Dat doen er niet veel je hier naquote:Op zondag 13 maart 2011 22:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Roepen dat het man made geweest moet zijn, gaat mij wat ver. Haïti en Japan liggen beide op een breuklijn. Ik zie niet in waarom de quake dan geen natuurlijke oorzaak heeft kunnen hebben. Sowieso is alles tegenwoordig op BNW zo'n beetje de schuld van HAARP. Echte natuurrampen bestaan ineens niet meer.
Die Salvador ook... die heeft weer een ban aan zijn broek omdat ie met zijn HAARP praatjes in het topic over Japan in NWS bezig bleef.
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat ziekelijke reacties van onze Amerikaanse vrienden op facebook
[ afbeelding ]
Sommige dingen zijn ook geen complot....quote:Op zondag 13 maart 2011 23:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het siert je wel dat je als die-hard BNWer toch gewoon sommige zaken los van een complot kunt zien. Dat doen er niet veel je hier na
kijk even goed, ik ben man,maar heb een user icon van gina carano, verder geloof ik de alternatieve media meer dan de mainstream, daarvan zal nl al talloze voorbeelden dat je door hun genept wordt.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:46 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Lieve meid, ik ben geoloog. Dit soort gebeurtenissen begrijpen, onderzoeken en herleiden is mijn taak. Tja, als je dit luiheid noemt, ik wil jou wel eens een tentamen tektoniek, structurele geologie, geofysica of systeem aarde zien maken. Jij haalt je info van sites die je gelooft zonder dat je zelf probeert de stof te begrijpen. Sorry hoor, maar ik kan best boos worden als mensen die totaal geen moeite steken in een bepaald onderwerp toch bij hoog en laag beweren het bij het juiste eind te hebben, de arrogantie.
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Sommige dingen zijnHet meeste is ook geen complot....
Japan speelt niet netjes mee, dus wie weet.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:36 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ken een Haitiaan die na de aardbeving naar Frankrijk is gegaan. Hij zegt dat de meeste mensen daar ervan overtuigd zijn dat die aardbeving inderdaad man made was. De amerikanen waren er in ieder geval vlug bij om het land binnen te treden. Waarschijnlijk om olie. Maar wbt Japan geen flauw idee nog.
Als jij je nou eens echt in dit onderwerp verdiept , en dan bedoel ik niet op die onzin conspiracy sites die geen fuck onderbouwen dan zouden minder mensen van dit soort bullshit topics plaatsen .quote:Op zondag 13 maart 2011 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
2. Als je je wat meer verdiept in HAARP dan zul je ook niet zo'n domme reactie plaatsen
http://www.atlanteanconsp(...)caused-by-haarp.htmlquote:A huge 8.9 Richter scale earthquake rocked Tokyo today resulting in a giant tsunami causing incredible amounts of damage, injuries and deaths. My first reaction was to check the University of Tokyo's HAARP induction magnetometer to see if HAARP was fired up around the time of the quake. Sure enough, following a week of electromagnetic silence, HAARP was turned on at approximately 0:00 hours 9 March, 2011 UTC and has been going strong since. Here is the data for the last 36 hours:
Goeie vraagquote:Op maandag 14 maart 2011 13:00 schreef Pallas-Athene het volgende:
Als alles de schuld is van dat HAARP....
Wat veroorzaakte voor dat dat er was al deze aardbevingen?
Dat wil ik wel eens weten...
Suspiciousquote:Op maandag 14 maart 2011 13:01 schreef jacco het volgende:
[..]
http://www.atlanteanconsp(...)caused-by-haarp.html
Toen waren ze werkelijk natuurfenomenen, nu zou het man made kunnen wezen..quote:Op maandag 14 maart 2011 13:00 schreef Pallas-Athene het volgende:
Als alles de schuld is van dat HAARP....
Wat veroorzaakte voor dat dat er was al deze aardbevingen?
Dat wil ik wel eens weten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |