abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94048444
De meeste mensen kennen de HAARP wel.

Voor de gene die het niet kennen.

Met de H.A.A.R.P. is het mogelijk om het weer te beinvloeden, aardbevingen laten ontstaan en vulkanen aanwakkeren, de HAARP is zelfs in staat om je hersenen signalen te geven of te beinvloeden. Dit is o.a. laten zien door de zoon van de uitvoerder toendertijd van de HAARP die is overleden.

Ze hadden een mp3 en magneten, de magneten werden geplaatst bij je keel en je hoorde het geluid niet via je oren maar in je voorhoofd. Dit is in het kort uitgelegd wat het apparaat kan.

Het is niet geheel onbekend dat de HAARP het weer kan beinvloeden want deze techniek is gebruikt tijdens de Olympische Spelen in Beijng samen met chemtrails om het weer goed te houden, dit is een feit.

Voor verdere info over de H.A.A.R.P. kunt u hier wat lezen:

http://nl.wikipedia.org/w(...)ral_Research_Program
http://en.wikipedia.org/w(...)ral_Research_Program

En voor de mensen die een simpele uitleg willen over de HAARP waar ook dat experiment in voorkomt kunt deze aflevering kijken van Jesse Ventura een oud gouverneur van Minnesota.

Hoe werkt de H.A.A.R.P.?

De H.A.A.R.P. website:

http://www.haarp.alaska.edu/

De HAARP bestaat niet alleen in de USA maar bijvoorbeeld ook in Rusland.

Waarom dit topic?

Nou het gaat om deze link, er is activity gemeten op die dagen, het staat eigenlijk allemaal daar:

http://aircrap.org/japan-tsunami-caused-by-haarp/331081/

Ik geloof sterk in sommige dingen zoals Haiti en die vulkaan op IJsland, dat dit gewoon man made is en niet natuurlijk. Maarja dat is niet te controleren.

Wat mij voornamelijk opvalt is dat de aardbeving ontstaat tijdens de revoluties in het Midden-Oosten. Nu net het goed begint te worden in Libie is Saudi-Arabie aan de gang. Nu er een aardbeving is geweest daar, is iedereen daar op gefocust en ondertussen de revoluties al vergeten.

Toeval of niet?

Toen er de mooie revolutie in Egypte kwam hoorde je er niet veel over op het nieuws etc. ook genoeg gewonden en doden maar als er een aardbeving komt dan is het gelijk wereldnieuws en de 1ste dag al de hele dag op TV.

Ik zie het niet als een feit, maar het blijft vreemd. Daarom wil ik graag jullie mening hierover horen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Yuri_Boyka op 13-03-2011 15:57:54 ]
If not now, then when.
pi_94048699
De VS heeft vele levens verloren op 11-09-01. Japan veel meer op 10-03-11. Tel ze bij elkaar op en je krijgt 21-12-12! Is het dan toch waar?
pi_94048824
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:46 schreef kcidymkcus het volgende:
De VS heeft vele levens verloren op 11-09-01. Japan veel meer op 10-03-11. Tel ze bij elkaar op en je krijgt 21-12-12! Is het dan toch waar?
Als jij daar in gelooft. :)

Maar ik vind dat zelf onwaarschijnlijk.
If not now, then when.
  zondag 13 maart 2011 @ 16:42:25 #4
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_94051501
Lol ik wilde net een topic openen over wat de theorieën over Japan zijn. Ik dacht ook aan Haarp. Maar wie heeft er voordeel bij dan?
pi_94051616
quote:
2s.gif Op zondag 13 maart 2011 16:42 schreef Bill_E het volgende:
Lol ik wilde net een topic openen over wat de theorieën over Japan zijn. Ik dacht ook aan Haarp. Maar wie heeft er voordeel bij dan?
De economie van Japan stort in. Je zal wel weten wie er voordeel bij heeft ;)
pi_94054370
Juist.... ben benieuwd hoe je met HF-EM golven die terugkaatsen op de ionosfeer een tektonische plaat wil laten verschuiven.
Tot nu toe ken ik 1 serie aardbevingen die door mensen is veroorzaakt en dat was toen het Amerikaanse leger in al haar wijsheid besloot afval water te lozen in een breukzone waardoor de weerstand lager werd en het zaakje ging schuiven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Venus-Castina op 13-03-2011 19:02:38 ]
Er is meer tusssen hemel en aarde, Horatio, dan je ooit gedroomd hebt.
  zondag 13 maart 2011 @ 17:50:21 #7
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_94054727
Ze hadden een mp3 en een paar magneten......

Toen hield ik op met lezen, leuk dat je zo je best doet op de op maar gooi er voortaan eerst een spellingscheck overheen, verder wil ik graag horen hoe je dan precies een aardbeving van 9 op de schaal van Richter kan veroorzaken via de harrp instalatie.
pi_94054958
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:54 schreef Document1 het volgende:
Ze hadden een mp3 en een paar magneten......

Toen hield ik op met lezen, leuk dat je zo je best doet op de op maar gooi er voortaan eerst een spellingscheck overheen, verder wil ik graag horen hoe je dan precies een aardbeving van 9 op de schaal van Richter kan veroorzaken via de harrp instalatie.
Gooi er zelf voortaan ook een spellingscontrole overheen voordat je iemand af gaat zeiken, bromsnor.
  zondag 13 maart 2011 @ 18:30:57 #10
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_94056509
als je teruggaat in de tijd dan zie dat alle zware aardbevingen voorkomen na 1945, na het nucleaire tijdperk })
  zondag 13 maart 2011 @ 18:34:01 #11
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_94056667
Ik denk dat het eerder ligt aan het feit dat Japan op een nogal vervelende plek ligt als het op tektonische platen aankomt...

En dan nog als het de HAARP zou zijn (wat op mij net zo geloofwaardig overkomt als dat ik zeg dat het de schuld van mijn buurvrouw is). Waarom zouden ze dan een dunbevolkt gebied pakken waar relatief gezien geen fuck te doen is?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_94057017
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:34 schreef Klonk het volgende:
Ik denk dat het eerder ligt aan het feit dat Japan op een nogal vervelende plek ligt als het op tektonische platen aankomt...

En dan nog als het de HAARP zou zijn (wat op mij net zo geloofwaardig overkomt als dat ik zeg dat het de schuld van mijn buurvrouw is). Waarom zouden ze dan een dunbevolkt gebied pakken waar relatief gezien geen fuck te doen is?
Je moet het toch ergens op testen en de ligging van Japan is misschien handig?
  zondag 13 maart 2011 @ 18:43:12 #13
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_94057097
quote:
5s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:41 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Je moet het toch ergens op testen en de ligging van Japan is misschien handig?
ik vrees dat je me niet weet te overtuigen, doe eens wat beter je best, ik hou het voorlopig bij de tektonische platen.
  zondag 13 maart 2011 @ 18:46:08 #14
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_94057257
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De meeste mensen kennen de HAARP wel.

Voor de gene die het niet kennen.

Met de H.A.A.R.P. is het mogelijk om het weer te beinvloeden, aardbevingen laten ontstaan en vulkanen aanwakkeren, de HAARP is zelfs in staat om je hersenen signalen te geven of te beinvloeden. Dit is o.a. laten zien door de zoon van de uitvoerder toendertijd van de HAARP die is overleden.
Is hij overleden? Wow, dat moet wel een complot zijn!
quote:
Ze hadden een mp3 en magneten, de magneten werden geplaatst bij je keel en je hoorde het geluid niet via je oren maar in je voorhoofd. Dit is in het kort uitgelegd wat het apparaat kan.
Dus je hoort door je voorhoofd en daardoor ontstaan een aardbeving van 9 op de schaal van richter?

quote:
Het is niet geheel onbekend dat de HAARP het weer kan beinvloeden want deze techniek is gebruikt tijdens de Olympische Spelen in Beijng samen met chemtrails om het weer goed te houden, dit is een feit.
Wetenschappelijke onderbouwing voor dit FEIT graag.

quote:
Voor verdere info over de H.A.A.R.P. kunt u hier wat lezen:

http://nl.wikipedia.org/w(...)ral_Research_Program
http://en.wikipedia.org/w(...)ral_Research_Program

En voor de mensen die een simpele uitleg willen over de HAARP waar ook dat experiment in voorkomt kunt deze aflevering kijken van Jesse Ventura een oud gouverneur van Minnesota.

Hoe werkt de H.A.A.R.P.?

De H.A.A.R.P. website:

http://www.haarp.alaska.edu/

De HAARP bestaat niet alleen in de USA maar bijvoorbeeld ook in Rusland.

Waarom dit topic?

Nou het gaat om deze link, er is activity gemeten op die dagen, het staat eigenlijk allemaal daar:

http://aircrap.org/japan-tsunami-caused-by-haarp/331081/

Ik geloof sterk in sommige dingen zoals Haiti en die vulkaan op IJsland, dat dit gewoon man made is en niet natuurlijk. Maarja dat is niet te controleren.

Wat mij voornamelijk opvalt is dat de aardbeving ontstaat tijdens de revoluties in het Midden-Oosten. Nu net het goed begint te worden in Libie is Saudi-Arabie aan de gang. Nu er een aardbeving is geweest daar, is iedereen daar op gefocust en ondertussen de revoluties al vergeten.
Vergeten? Hoe kom je daar bij?
quote:
Toeval of niet?

Toen er de mooie revolutie in Egypte kwam hoorde je er niet veel over op het nieuws etc. ook genoeg gewonden en doden maar als er een aardbeving komt dan is het gelijk wereldnieuws en de 1ste dag al de hele dag op TV.
Egypte is ook dagelijks flink in het nieuws geweest.
quote:
Ik zie het niet als een feit, maar het blijft vreemd. Daarom wil ik graag jullie mening hierover horen.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_94057478
quote:
14s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:43 schreef Klonk het volgende:

[..]

ik vrees dat je me niet weet te overtuigen, doe eens wat beter je best, ik hou het voorlopig bij de tektonische platen.
Zoals je weet is Japan een eiland om te kijken wat het effect van het HAARP is, is het ideaal want het is omringd met water net als het grote "vaste" land.

EDIT: Japan is het miniatuur in het bovenstaande verhaal :)
  zondag 13 maart 2011 @ 18:51:11 #16
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_94057561
quote:
7s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:49 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Zoals je weet is Japan een eiland om te kijken wat het effect van het HAARP is, is het ideaal want het is omringd met water net als het grote "vaste" land.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  zondag 13 maart 2011 @ 18:52:46 #17
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_94057644
quote:
7s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:49 schreef ManianMan het volgende:

[..]

EDIT: Japan is het miniatuur in het bovenstaande verhaal :)
nee, nog steeds niet, Australie is ook een eiland, Ameland ook :Y
pi_94058167
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe wil je met HF-EM golven die hun effect op de ionosfeer hebben het weer beinvloeden?
Nagenoeg al het weer speelt zich af in de troposfeer terwijl de ionosfeer afhankelijk van tijdstip en breedtegraad 10 tot 100 keer hoger ligt.
Bij de olympische spelen heeft men gebruik gemaakt van cloudseeding. Al zou je dit als chemtrail kunnen zien (zilverjodide is immers net als water een chemicali) het zijn niet de lange witte strepen die sommigen als een wereldwijd sproei complot zien. Het is ook niet geheim en vindt alleen plaats op wolken van de lage klasse (of in een gebied met forced uplifting zoals men in de VS nog wel eens doet).
  zondag 13 maart 2011 @ 19:02:19 #19
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_94058179
quote:
7s.gif Op zondag 13 maart 2011 16:45 schreef ManianMan het volgende:

[..]

De economie van Japan stort in. Je zal wel weten wie er voordeel bij heeft ;)
Ik denk eerder het omgekeerde, de econimie binnen Japan was al erg slecht.. Die krijgt nu een boost, hun buitenlandse activiteiten zullen amper schade hebben.
  zondag 13 maart 2011 @ 19:06:24 #20
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_94058430
quote:
14s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:43 schreef Klonk het volgende:

[..]

en als je op de juiste plek een nuke neerlegt,kan je dus een aardbeving triggeren.
pi_94058539
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:06 schreef THEFXR het volgende:

[..]

en als je op de juiste plek een nuke neerlegt,kan je dus een aardbeving triggeren.
Een kern explosie geeft een karakteristiek seismisch signaal. In dat geval was dat wereldwijd opgemerkt. Ik vraag me ook af hoe je met een kernbom in een subductiezone een tektonische plaat wil laten verschuiven.
  zondag 13 maart 2011 @ 19:11:53 #22
8372 Bastard
Persona non grata
pi_94058739
Als het HAARP is en de Amerikanen zitten er achter, waarom pakken ze dan niet China aan?
The truth was in here.
pi_94058923
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:11 schreef Bastard het volgende:
Als het HAARP is en de Amerikanen zitten er achter, waarom pakken ze dan niet China aan?
Het geheime plan was eigenlijk dat de tsunami over Japan heen op China zou slaan ;)
  zondag 13 maart 2011 @ 19:24:33 #24
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_94059401
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:08 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Een kern explosie geeft een karakteristiek seismisch signaal. In dat geval was dat wereldwijd opgemerkt. Ik vraag me ook af hoe je met een kernbom in een subductiezone een tektonische plaat wil laten verschuiven.
dat was idd het geval met Indonesië in 2004.
http://cyberjournal.org/s(...)tch=16&lists=newslog
  † In Memoriam † zondag 13 maart 2011 @ 19:27:40 #25
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_94059581
Pure onzin, en dat is een bewezen feit.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  zondag 13 maart 2011 @ 19:35:53 #26
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_94060061
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:27 schreef Barbaaf het volgende:
Pure onzin, en dat is een bewezen feit.
wat is bewezen?
pi_94060316
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:24 schreef THEFXR het volgende:
Dat was idd het geval met Indonesië in 2004.
http://cyberjournal.org/s(...)tch=16&lists=newslog
De signalen (P en S golven) hebben we nader bekeken in college, het was een "gewone" aardbeving.
Je moet natuurlijk niet alles geloven wat op internet staat.
pi_94061009
quote:
4s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:46 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Is hij overleden? Wow, dat moet wel een complot zijn!

[..]

Dus je hoort door je voorhoofd en daardoor ontstaan een aardbeving van 9 op de schaal van richter?

[..]

Wetenschappelijke onderbouwing voor dit FEIT graag.

[..]

Vergeten? Hoe kom je daar bij?

[..]

Egypte is ook dagelijks flink in het nieuws geweest.

[..]

1. Wie zal het weten.
2. Als je je wat meer verdiept in HAARP dan zul je ook niet zo'n domme reactie plaatsen
3. Komt eraan.
4. Misschien jij niet, maar de mainstream mensen wel. Dus de leeftijd van 35 - 80. Gemiddeld genomen.
5. Misschien heb jij het niet vanaf het begin gevolgd hier op Fok! maar het duurde zeker een paar dagen tot een week voordat het goed actueel in het nieuws kwam. En als er een aardbeving is dan is het vanaf uur 1 overal in het nieuws.
If not now, then when.
  zondag 13 maart 2011 @ 19:55:00 #29
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_94061117
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:40 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

De signalen (P en S golven) hebben we nader bekeken in college, het was een "gewone" aardbeving.
Je moet natuurlijk niet alles geloven wat op internet staat.
whaha dat is een goede, wie zegt dat die gegeven data over die golven echt waren?
er waren geen voor of naschokken.
het was een fake eathquake, a man made one!
http://www.reformation.org/nuclear-tsunamis.html
http://web.archive.org/we(...)estion/tsunami2.html
http://www.bibliotecapley(...)encia_tsunami14c.htm
pi_94061244
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:55 schreef THEFXR het volgende:

[..]

whaha dat is een goede, wie zegt dat die gegeven data over die golven echt waren?
er waren geen voor of naschokken.
Omdat je ze zelf kan opvangen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')