Als jij daar in gelooft.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:46 schreef kcidymkcus het volgende:
De VS heeft vele levens verloren op 11-09-01. Japan veel meer op 10-03-11. Tel ze bij elkaar op en je krijgt 21-12-12! Is het dan toch waar?
De economie van Japan stort in. Je zal wel weten wie er voordeel bij heeftquote:Op zondag 13 maart 2011 16:42 schreef Bill_E het volgende:
Lol ik wilde net een topic openen over wat de theorieën over Japan zijn. Ik dacht ook aan Haarp. Maar wie heeft er voordeel bij dan?
Gooi er zelf voortaan ook een spellingscontrole overheen voordat je iemand af gaat zeiken, bromsnor.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:54 schreef Document1 het volgende:
Ze hadden een mp3 en een paar magneten......
Toen hield ik op met lezen, leuk dat je zo je best doet op de op maar gooi er voortaan eerst een spellingscheck overheen, verder wil ik graag horen hoe je dan precies een aardbeving van 9 op de schaal van Richter kan veroorzaken via de harrp instalatie.
Je moet het toch ergens op testen en de ligging van Japan is misschien handig?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:34 schreef Klonk het volgende:
Ik denk dat het eerder ligt aan het feit dat Japan op een nogal vervelende plek ligt als het op tektonische platen aankomt...
En dan nog als het de HAARP zou zijn (wat op mij net zo geloofwaardig overkomt als dat ik zeg dat het de schuld van mijn buurvrouw is). Waarom zouden ze dan een dunbevolkt gebied pakken waar relatief gezien geen fuck te doen is?
ik vrees dat je me niet weet te overtuigen, doe eens wat beter je best, ik hou het voorlopig bij de tektonische platen.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:41 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je moet het toch ergens op testen en de ligging van Japan is misschien handig?
Is hij overleden? Wow, dat moet wel een complot zijn!quote:Op zondag 13 maart 2011 15:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De meeste mensen kennen de HAARP wel.
Voor de gene die het niet kennen.
Met de H.A.A.R.P. is het mogelijk om het weer te beinvloeden, aardbevingen laten ontstaan en vulkanen aanwakkeren, de HAARP is zelfs in staat om je hersenen signalen te geven of te beinvloeden. Dit is o.a. laten zien door de zoon van de uitvoerder toendertijd van de HAARP die is overleden.
Dus je hoort door je voorhoofd en daardoor ontstaan een aardbeving van 9 op de schaal van richter?quote:Ze hadden een mp3 en magneten, de magneten werden geplaatst bij je keel en je hoorde het geluid niet via je oren maar in je voorhoofd. Dit is in het kort uitgelegd wat het apparaat kan.
Wetenschappelijke onderbouwing voor dit FEIT graag.quote:Het is niet geheel onbekend dat de HAARP het weer kan beinvloeden want deze techniek is gebruikt tijdens de Olympische Spelen in Beijng samen met chemtrails om het weer goed te houden, dit is een feit.
Vergeten? Hoe kom je daar bij?quote:Voor verdere info over de H.A.A.R.P. kunt u hier wat lezen:
http://nl.wikipedia.org/w(...)ral_Research_Program
http://en.wikipedia.org/w(...)ral_Research_Program
En voor de mensen die een simpele uitleg willen over de HAARP waar ook dat experiment in voorkomt kunt deze aflevering kijken van Jesse Ventura een oud gouverneur van Minnesota.
Hoe werkt de H.A.A.R.P.?
De H.A.A.R.P. website:
http://www.haarp.alaska.edu/
De HAARP bestaat niet alleen in de USA maar bijvoorbeeld ook in Rusland.
Waarom dit topic?
Nou het gaat om deze link, er is activity gemeten op die dagen, het staat eigenlijk allemaal daar:
http://aircrap.org/japan-tsunami-caused-by-haarp/331081/
Ik geloof sterk in sommige dingen zoals Haiti en die vulkaan op IJsland, dat dit gewoon man made is en niet natuurlijk. Maarja dat is niet te controleren.
Wat mij voornamelijk opvalt is dat de aardbeving ontstaat tijdens de revoluties in het Midden-Oosten. Nu net het goed begint te worden in Libie is Saudi-Arabie aan de gang. Nu er een aardbeving is geweest daar, is iedereen daar op gefocust en ondertussen de revoluties al vergeten.
Egypte is ook dagelijks flink in het nieuws geweest.quote:Toeval of niet?
Toen er de mooie revolutie in Egypte kwam hoorde je er niet veel over op het nieuws etc. ook genoeg gewonden en doden maar als er een aardbeving komt dan is het gelijk wereldnieuws en de 1ste dag al de hele dag op TV.
quote:Ik zie het niet als een feit, maar het blijft vreemd. Daarom wil ik graag jullie mening hierover horen.
Zoals je weet is Japan een eiland om te kijken wat het effect van het HAARP is, is het ideaal want het is omringd met water net als het grote "vaste" land.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik vrees dat je me niet weet te overtuigen, doe eens wat beter je best, ik hou het voorlopig bij de tektonische platen.
quote:Op zondag 13 maart 2011 18:49 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Zoals je weet is Japan een eiland om te kijken wat het effect van het HAARP is, is het ideaal want het is omringd met water net als het grote "vaste" land.
nee, nog steeds niet, Australie is ook een eiland, Ameland ookquote:Op zondag 13 maart 2011 18:49 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Zoals je weet is Japan een eiland om te kijken wat het effect van het HAARP is, is het ideaal want het is omringd met water net als het grote "vaste" land.
EDIT: Japan is het miniatuur in het bovenstaande verhaal![]()
Hoe wil je met HF-EM golven die hun effect op de ionosfeer hebben het weer beinvloeden?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is niet geheel onbekend dat de HAARP het weer kan beinvloeden want deze techniek is gebruikt tijdens de Olympische Spelen in Beijng samen met chemtrails om het weer goed te houden, dit is een feit.
Ik denk eerder het omgekeerde, de econimie binnen Japan was al erg slecht.. Die krijgt nu een boost, hun buitenlandse activiteiten zullen amper schade hebben.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:45 schreef ManianMan het volgende:
[..]
De economie van Japan stort in. Je zal wel weten wie er voordeel bij heeft
en als je op de juiste plek een nuke neerlegt,kan je dus een aardbeving triggeren.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik vrees dat je me niet weet te overtuigen, doe eens wat beter je best, ik hou het voorlopig bij de tektonische platen.
Een kern explosie geeft een karakteristiek seismisch signaal. In dat geval was dat wereldwijd opgemerkt. Ik vraag me ook af hoe je met een kernbom in een subductiezone een tektonische plaat wil laten verschuiven.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en als je op de juiste plek een nuke neerlegt,kan je dus een aardbeving triggeren.
Het geheime plan was eigenlijk dat de tsunami over Japan heen op China zou slaanquote:Op zondag 13 maart 2011 19:11 schreef Bastard het volgende:
Als het HAARP is en de Amerikanen zitten er achter, waarom pakken ze dan niet China aan?
dat was idd het geval met Indonesië in 2004.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:08 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Een kern explosie geeft een karakteristiek seismisch signaal. In dat geval was dat wereldwijd opgemerkt. Ik vraag me ook af hoe je met een kernbom in een subductiezone een tektonische plaat wil laten verschuiven.
De signalen (P en S golven) hebben we nader bekeken in college, het was een "gewone" aardbeving.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:24 schreef THEFXR het volgende:
Dat was idd het geval met Indonesië in 2004.
http://cyberjournal.org/s(...)tch=16&lists=newslog
1. Wie zal het weten.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Is hij overleden? Wow, dat moet wel een complot zijn!
[..]
Dus je hoort door je voorhoofd en daardoor ontstaan een aardbeving van 9 op de schaal van richter?
[..]
Wetenschappelijke onderbouwing voor dit FEIT graag.
[..]
Vergeten? Hoe kom je daar bij?
[..]
Egypte is ook dagelijks flink in het nieuws geweest.
[..]
whaha dat is een goede, wie zegt dat die gegeven data over die golven echt waren?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:40 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
De signalen (P en S golven) hebben we nader bekeken in college, het was een "gewone" aardbeving.
Je moet natuurlijk niet alles geloven wat op internet staat.
Omdat je ze zelf kan opvangen?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
whaha dat is een goede, wie zegt dat die gegeven data over die golven echt waren?
er waren geen voor of naschokken.
je discussie technieken zijn echt onder de maat, je typt wat tekst zonder onderbouwing en presenteert het als de enige feitelijke waarheid!quote:
Wat wil je dan exact weten? Je kan P en S waves zelf op vangen dat is ook de manier waarop we te weten komen hoe de Aarde in elkaar zit, hoe diep de mantel ligt, hoe subductie in zijn werk gaat, hoe diep de kernen liggen. Aardbevingen kunnen ook best nuttig zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 20:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je discussie technieken zijn echt onder de maat, je typt wat tekst zonder onderbouwing en presenteert het als de enige feitelijke waarheid!
Je ziet 3 platen bij Japan maar volgens mij is de aarbeving (het onstaan van de tsunami) niet daar gebeurd maar volgens het nieuws midden op de oceaan.quote:
Ergens op de subducerende plaat, grofweg 100 km uit de kust als ik het me goed herinner.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dus waar is precies de aardbeving ontstaan.
Welke HAARP installatie zou voordelen hebben met een aardbeving in Japan?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:11 schreef Resonancer het volgende:
En in Noorwegen en in Rusland en in..
H.A.A.R.P.
[ afbeelding ]
ik hoef niks te weten, het was gewoon geen natuurlijke aardbeving,maar 1 gemaakt door een nuke.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:34 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Wat wil je dan exact weten? Je kan P en S waves zelf op vangen dat is ook de manier waarop we te weten komen hoe de Aarde in elkaar zit, hoe diep de mantel ligt, hoe subductie in zijn werk gaat, hoe diep de kernen liggen. Aardbevingen kunnen ook best nuttig zijn![]()
In deze 2 boeken kun je meer lezen:
http://www.amazon.com/Ear(...)tonics/dp/039392467X
http://www.amazon.com/Int(...)hysics/dp/0471955558
Zat ik ook al aan te denken, kernonderzeeër,quote:Op zondag 13 maart 2011 21:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik hoef niks te weten, het was gewoon geen natuurlijke aardbeving,maar 1 gemaakt door een nuke.
P en S waves zijn mij al heel lang bekend.
ziequote:Op zondag 13 maart 2011 21:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik hoef niks te weten, het was gewoon geen natuurlijke aardbeving,maar 1 gemaakt door een nuke.
Hypocriet mensquote:Op zondag 13 maart 2011 20:05 schreef THEFXR het volgende:
je discussie technieken zijn echt onder de maat, je typt wat tekst zonder onderbouwing en presenteert het als de enige feitelijke waarheid!
WAT? als er 1 hypocriet is, ben jij het wel, want je wilt meepraten zonder mijn links uberhaupt te lezen, dat is iets wat bij de meeste fokkers voorkomt, onwil of te lui om wat te lezen,(kies maar uit)quote:Op zondag 13 maart 2011 22:31 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
zie
[..]
Hypocriet mens
Hoe kun je zaken nu beweren zonder kennis er van te nemen?
Lieve meid, ik ben geoloog. Dit soort gebeurtenissen begrijpen, onderzoeken en herleiden is mijn taak. Tja, als je dit luiheid noemt, ik wil jou wel eens een tentamen tektoniek, structurele geologie, geofysica of systeem aarde zien maken. Jij haalt je info van sites die je gelooft zonder dat je zelf probeert de stof te begrijpen. Sorry hoor, maar ik kan best boos worden als mensen die totaal geen moeite steken in een bepaald onderwerp toch bij hoog en laag beweren het bij het juiste eind te hebben, de arrogantie.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
WAT? als er 1 hypocriet is, ben jij het wel, want je wilt meepraten zonder mijn links uberhaupt te lezen, dat is iets wat bij de meeste fokkers voorkomt, onwil of te lui om wat te lezen,(kies maar uit)
Roepen dat het man made geweest moet zijn, gaat mij wat ver. Haïti en Japan liggen beide op een breuklijn. Ik zie niet in waarom de quake dan geen natuurlijke oorzaak heeft kunnen hebben. Sowieso is alles tegenwoordig op BNW zo'n beetje de schuld van HAARP. Echte natuurrampen bestaan ineens niet meer.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:36 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ken een Haitiaan die na de aardbeving naar Frankrijk is gegaan. Hij zegt dat de meeste mensen daar ervan overtuigd zijn dat die aardbeving inderdaad man made was. De amerikanen waren er in ieder geval vlug bij om het land binnen te treden. Waarschijnlijk om olie. Maar wbt Japan geen flauw idee nog.
Het siert je wel dat je als die-hard BNWer toch gewoon sommige zaken los van een complot kunt zien. Dat doen er niet veel je hier naquote:Op zondag 13 maart 2011 22:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Roepen dat het man made geweest moet zijn, gaat mij wat ver. Haïti en Japan liggen beide op een breuklijn. Ik zie niet in waarom de quake dan geen natuurlijke oorzaak heeft kunnen hebben. Sowieso is alles tegenwoordig op BNW zo'n beetje de schuld van HAARP. Echte natuurrampen bestaan ineens niet meer.
Die Salvador ook... die heeft weer een ban aan zijn broek omdat ie met zijn HAARP praatjes in het topic over Japan in NWS bezig bleef.
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat ziekelijke reacties van onze Amerikaanse vrienden op facebook
[ afbeelding ]
Sommige dingen zijn ook geen complot....quote:Op zondag 13 maart 2011 23:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het siert je wel dat je als die-hard BNWer toch gewoon sommige zaken los van een complot kunt zien. Dat doen er niet veel je hier na
kijk even goed, ik ben man,maar heb een user icon van gina carano, verder geloof ik de alternatieve media meer dan de mainstream, daarvan zal nl al talloze voorbeelden dat je door hun genept wordt.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:46 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Lieve meid, ik ben geoloog. Dit soort gebeurtenissen begrijpen, onderzoeken en herleiden is mijn taak. Tja, als je dit luiheid noemt, ik wil jou wel eens een tentamen tektoniek, structurele geologie, geofysica of systeem aarde zien maken. Jij haalt je info van sites die je gelooft zonder dat je zelf probeert de stof te begrijpen. Sorry hoor, maar ik kan best boos worden als mensen die totaal geen moeite steken in een bepaald onderwerp toch bij hoog en laag beweren het bij het juiste eind te hebben, de arrogantie.
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Sommige dingen zijnHet meeste is ook geen complot....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |