abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94119933
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:14 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Ik ben ook wel benieuwd ja. :D

Maar inderdaad, hij is al 2 weken niet meer geweest, nu snap ik het wel, ik kom hier ook bijna nooit meer. Maar dit was toch zeer opmerkelijk nieuws, dus ik dacht ik kom de boel even checken.
Tja, hoe moet ik het zeggen..
Er zit niet zo veel schot in de zaak. De mayaanse kalender thread was een goeie, maar voor de rest gebeurt er vrij weinig hier recentelijk. Misschien moet ik maar een beetje het voortouw nemen?
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_94120268
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:24 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar het is toch ook gewoon een logische reactie. Als hier op een gevaarlijke kruising 3 mensen achter elkaar te pletter worden gereden, dan pleiten we met zijn allen toch ook voor een rotonde en/of verkeersdrempels?

Ik vind het nogal wat om deze hele ramp toe te schrijven aan het werk van HAARP, terwijl volgens mij niet eens is bewezen dat het mogelijk is om duizenden kilometers verderop een aardbeving te veroorzaken middels hoog frequente radiogolven. Of heb ik iets gemist?
Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Maar dat zou dus juist een reden kunnen zijn waarom men deze aardbeving veroorzaakt heeft, omdat het zo logisch is om vervolgens over allerlei veranderingen in bronnen van energie te praten en door te voeren. Dat is wat men wil bereiken.

Maar het blijft speculatie voor mij.
pi_94120324
Bankfurt had iets mysterieus, doch ongefundeerd, wat interessant was. Dat laaide wel flinke discussies op in ieder geval.

Het probleem is dat men ook nog een leven heeft, Bankfurt ook neem ik aan, en je moet jezelf niet gek maken. Wees alert.
pi_94120461
Goed punt, maar ik denk dat het toch vooral te maken heeft met wat ik zei ;)
Voltaire.
pi_94120618
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:29 schreef truepositive het volgende:
Goed punt, maar ik denk dat het toch vooral te maken heeft met wat ik zei ;)
Ook.

We zitten, als we het mogen geloven, ook in een 'stilte voor de storm' periode.

Nou ja, op sommige gebeurtenissen na uiteraard.
pi_94120881
Yups, maar het gaat binnenkort allemaal erg interessant worden. Ga denk ik even een nieuwspostje uitwerken die nog in de voorbereiding stond :)
Voltaire.
pi_94122044
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:26 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Maar dat zou dus juist een reden kunnen zijn waarom men deze aardbeving veroorzaakt heeft, omdat het zo logisch is om vervolgens over allerlei veranderingen in bronnen van energie te praten en door te voeren. Dat is wat men wil bereiken.

Maar het blijft speculatie voor mij.
Stel dat de aardbeving man made is geweest... dan nog bleef het een gokje, want het had net zo goed mogelijk geweest dat de kerncentrales gewoon netjes door hadden blijven draaien. Tenzij ze zo nauwkeurig zijn geweest met hun berekeningen, dat men op voorhand de schade aan de kerncentrales al kon bepalen.

Lijkt mij alsnog erg vergezocht. :)

Ze hadden dan beter een of andere Stuxnet variant op een centrale in Japan los kunnen laten. Dan heb je geen aarbeving nodig, maar doet het computer virus de boel wel ontregelen om een uiteindelijk een meltdown te veroorzaken. Als ze dan toch de kernenergie ter discussie willen stellen...

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2011 22:51:56 ]
pi_94122936
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:51 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Stel dat de aardbeving man made is geweest... dan nog bleef het een gokje, want het had net zo goed mogelijk geweest dat de kerncentrales gewoon netjes door hadden blijven draaien. Tenzij ze zo nauwkeurig zijn geweest met hun berekeningen, dat men op voorhand de schade aan de kerncentrales al kon bepalen.

Lijkt mij alsnog erg vergezocht. :)

Ze hadden dan beter een of andere Stuxnet variant op een centrale in Japan los kunnen laten. Dan heb je geen aarbeving nodig, maar doet het computer virus de boel wel ontregelen om een uiteindelijk een meltdown te veroorzaken. Als ze dan toch de kernenergie ter discussie willen stellen...
Heb je ook gelijk in. Wat wel weer interessant is, is dat ze hulp van bijv. frankrijk afgewezen hebben, alsof er niets aan de hand was. Nu staat de boel op ploffen als ik het goed heb begrepen? En men wil niets loslaten.

I
pi_94123063
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:04 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Heb je ook gelijk in. Wat wel weer interessant is, is dat ze hulp van bijv. frankrijk afgewezen hebben, alsof er niets aan de hand was. Nu staat de boel op ploffen als ik het goed heb begrepen? En men wil niets loslaten.
I
Tja, Japanners zijn trots he. Die gaan echt geen hulp aannemen op het moment dat ze zelf denken de boel nog aardig onder controle te kunnen houden.

En waar zou die hulp op dit moment dan eigenlijk uit moeten bestaan? Volgens mij valt er niet zo heel veel meer te doen dan koelen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2011 23:08:51 ]
pi_94123370
Ik heb geen idee, zo erg heb ik het niet gevolgd. Just sharing my 2 cents.

We zien wel wat t wordt.

Maar uiteraard:

8 Want het ene volk zal tegen het andere volk opstaan, en het ene koninkrijk tegen het andere koninkrijk; en er zullen aardbevingen zijn in verscheidene plaatsen, en er zullen hongersnoden wezen, en beroerten. Deze dingen zijn maar beginselen der smarten.
pi_94123570
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik heb geen idee, zo erg heb ik het niet gevolgd. Just sharing my 2 cents.

We zien wel wat t wordt.

Maar uiteraard:

8 Want het ene volk zal tegen het andere volk opstaan, en het ene koninkrijk tegen het andere koninkrijk; en er zullen aardbevingen zijn in verscheidene plaatsen, en er zullen hongersnoden wezen, en beroerten. Deze dingen zijn maar beginselen der smarten.
Het is dat het vaak zo gortdroog en cryptisch is opgeschreven, maar die profetieën zijn best interessant. Ik denk alleen wel dat ze op diverse manieren zijn uit te leggen en je er dus je eigen waarheid in kunt vinden.

Wat wordt er volgens jou trouwens met "beroerten" bedoeld?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2011 23:15:29 ]
pi_94123633
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het is dat het vaak zo gortdroog en cryptisch is opgeschreven, maar die profetieën zijn best interessant. Ik denk alleen wel dat ze op diverse manieren zijn uit te leggen en je er dus je eigen waarheid in kunt vinden.

Wat wordt er volgens jou trouwens met "beroerten" bedoeld?
Pestilentien, ziektes, epidemien, plagen enz.
pi_94123671
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Pestilentien, ziektes, epidemien, plagen enz.
Ok thanks! :)
pi_94123828
Die eerste was uit Markus 13. Dit Mattheus 24

7 Want het ene volk zal tegen het andere volk opstaan, en het ene koninkrijk tegen het andere koninkrijk; en er zullen zijn hongersnoden, en pestilentien, en aardbevingen in verscheidene plaatsen.
8 Doch al die dingen zijn maar een beginsel der smarten.

must come to pass, but the end is not yet. 7 For nation will rise against nation, and kingdom against kingdom. And there will be famines, pestilences, and earthquakes in various places. 8 All these are the beginning of sorrows.

Voila, pestilentien, dus epidemien.
pi_94123989
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:19 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Die eerste was uit Markus 13. Dit Mattheus 24

7 Want het ene volk zal tegen het andere volk opstaan, en het ene koninkrijk tegen het andere koninkrijk; en er zullen zijn hongersnoden, en pestilentien, en aardbevingen in verscheidene plaatsen.
8 Doch al die dingen zijn maar een beginsel der smarten.

must come to pass, but the end is not yet. 7 For nation will rise against nation, and kingdom against kingdom. And there will be famines, pestilences, and earthquakes in various places. 8 All these are the beginning of sorrows.

Voila, pestilentien, dus epidemien.
We leven in een turbulente tijd, dat is in ieder geval zeker.
pi_94124199
Mattheus (24) is mijn favoriete stukje.
pi_94124265
quote:
11s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:25 schreef Orchestra. het volgende:
Mattheus (24) is mijn favoriete stukje.
?? Waarom dat?
pi_94125201
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:41 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Welk motief vermoed jij dan?
Nou. Gezien het feit dat HAARP installaties heeft op verschillende continenten.. zal het een internationale motivatie moeten zijn.

Dan ga je checken. Japan wilde niet meewerken met de economische "ideeën" van de World Bank. Nu moeten ze wel (leningen aangaan tegen rente).

Het kan zijn dat er meerdere motieven achter schuilen. De World Bank is een internationale organisatie, maar kent haar oorsprong in het Westen. Het Westen heeft altijd belang bij de stagnatie van een land als het niet in haar eigen territorium is.

Wellicht had die tsunami ook een aspect van Human Sacrifice... Maarja, dat is gewoon echt diepe kennis en informatie, denk niet dat veel mensen dat aandurven te facen.
pi_94125665
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

?? Waarom dat?
Zeer interessant m.b.t. huidige gebeurtenissen.

@Salvad0R: ik denk inderdaad dat het grotendeels een waarschuwing of straf is naar aanleiding van het niet willen meewerken op bepaalde gebieden.

Human Sacrifice zou ik eerder verbonden zien met een esoterische betekenis, zoals die data bij elkaar optellen etc.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 00:03:42 #120
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_94126299
naar de meerdere instalaties kun je niet bepalen of/ en wie indien uberhaupt
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_94126766
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 00:03 schreef DeMolay het volgende:
true that though.
pi_94126868
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 00:03 schreef DeMolay het volgende:
Bedoel je van wie het komt?

Nou, het Windsor/Rockefeller kamp heeft de ene kant, het Romanov/Rothschild kamp heeft de andere kant.
pi_94127000
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 00:15 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Bedoel je van wie het komt?

Nou, het Windsor/Rockefeller kamp heeft de ene kant, het Romanov/Rothschild kamp heeft de andere kant.
Die mensen vervullen ook maar de rol die ze aangewezen hebben gekregen. Het gaat meer om het feit dat Wij als collectieve mensheid hun toelaten dat werk uit te voeren.
pi_94127115
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 00:17 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Die mensen vervullen ook maar de rol die ze aangewezen hebben gekregen. Het gaat meer om het feit dat Wij als collectieve mensheid hun toelaten dat werk uit te voeren.
Dat is ook zo. Alleen er is weinig tegen te doen: het merendeel van de mensen gaat toch geen dingen inzien, en al zou dat wel gebeuren, je weet niet waartegen je het opneemt.
pi_94127526
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 00:19 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Dat is ook zo. Alleen er is weinig tegen te doen: het merendeel van de mensen gaat toch geen dingen inzien, en al zou dat wel gebeuren, je weet niet waartegen je het opneemt.
Het zijn geen vijanden. Het zijn als obstakels waar je overheen kan.
pi_94127557
quote:
3s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:31 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

Dat aardbevingen elektrische verschijnselen in de atmosfeer veroorzaken betekent niet dat als je maar genoeg elektriciteit in de atmosfeer stopt je een aardbeving veroorzaakt he...
zucht, je bent het Engels niet machtig ?

quote:
The researchers found that almost all of the earthquakes down to a depth of about 35km were preceded by distinct electrical disturbances in the ionosphere.
precede : voorafgaan aan
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_94127631
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 00:30 schreef Resonancer het volgende:

[..]

zucht, je bent het Engels niet machtig ?

[..]

precede : voorafgaan aan
preceded = voorafgegaan door, niet aan.
pi_94127763
quote:
3s.gif Op maandag 14 maart 2011 18:01 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Leg uit en verlicht mij.
Moet ik nou alweer die link geven?
H.A.A.R.P.
En nou niet na 5 min al posten dat je het hebt doorgelezen. o|O
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_94128250
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 00:32 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

preceded = voorafgegaan door, niet aan.
Voorafgaand aan de aardbevingen werden er.....

De aardbevingen werden voorafgegaan door...

geneuzel.
Eisenhower1961.
pi_94128421
Misschien komt het ook wel door de activiteit van de zon dat die aardbevingen plaatsvinden. Het blijft lekker speculatief allemaal.

-->

pi_94128466
Of een combinatie van beiden, nog steeds lekker vaag :P
Voltaire.
pi_94128616
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 01:02 schreef truepositive het volgende:
Of een combinatie van beiden, nog steeds lekker vaag :P
Ja man. Shit is mad deep. :7
pi_94129422
Zo'n alignement klinkt me wel vredelievender en beter in de oren als oorzaak van de aardbevingen als het moedwillig zaaien van dood en verderf door weatherweapons, though.
pi_94130071
Ik zie die flikkers van de World Bank er nog steeds voor aan om zulke geintjes met de Aardbol te flikken, daar niet van. Kutvolk dat.
pi_94130123
Het is best mogelijk. Maar wij kunnen er wel degelijk iets aan doen :)
Voltaire.
pi_94130327
Bij gebrek aan Bankfurt moet ik deze sectie misschien een beetje sturen?
Mijn 'info-base' is langzamerhand redelijk vergelijkbaar met de zijne :P
Voltaire.
pi_94132948
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 05:31 schreef truepositive het volgende:
Ga je gang..
  dinsdag 15 maart 2011 @ 23:25:16 #140
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_94173411
Ik geloof niet in HAARP. Of is het al bewezen dat het mogelijk is?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 23:49:25 #141
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_94174718
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:46 schreef kcidymkcus het volgende:
De VS heeft vele levens verloren op 11-09-01. Japan veel meer op 10-03-11. Tel ze bij elkaar op en je krijgt 21-12-12! Is het dan toch waar?
Jammer, de aardbeving was op 11-03, tenminste om half 8 's ochtends op 11 maart stond het bericht op FOK!. En omdat het in Japan 8 uur later is, praat je poep.
Ok, als je dan uitgaat van de tijd in Californië (of nog een tijdzone terug, Utah/Arizona), zit je wel op 10-03-11 ;)
pi_94176240
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 05:31 schreef truepositive het volgende:
Ben benieuwd. :D
pi_94176265
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef DuTank het volgende:
HAARP bestaat. Wat er mee wordt gedaan of wat ze er mee willen (gaan) doen, dat is meer de vraag.
  woensdag 16 maart 2011 @ 00:26:52 #144
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_94176349
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 00:24 schreef Typisch het volgende:

[..]

HAARP bestaat. Wat er mee wordt gedaan of wat ze er mee willen (gaan) doen, dat is meer de vraag.
'Bestaat' het zoals planeet WRPX-II in stelsel X4Androida of bestaat het zoals mijn Xbox?
AFC AJAX
  woensdag 16 maart 2011 @ 00:29:30 #145
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_94176453
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:46 schreef kcidymkcus het volgende:
De VS heeft vele levens verloren op 11-09-01. Japan veel meer op 10-03-11. Tel ze bij elkaar op en je krijgt 21-12-12! Is het dan toch waar?
Over 911 zijn de meningen verdeeld. Zoek maar naar vicsim.

Nee zij, de elite, houden er rare datumspelletjes op na..
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 16 maart 2011 @ 00:30:30 #146
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_94176488
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef DuTank het volgende:
Dan geloof je het niet. Haarp is niet in z'n eentje he. stuk of 10 van dergelijke parken zijn er.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_94176938
quote:
2s.gif Op woensdag 16 maart 2011 00:26 schreef msnk het volgende:

[..]

'Bestaat' het zoals planeet WRPX-II in stelsel X4Androida of bestaat het zoals mijn Xbox?
Bestaat als jouw Xbox.
http://nl.wikipedia.org/w(...)ral_Research_Program
Maar wat er mee gedaan word, of wat er daar precies getest word, daar zijn discussies over.
  woensdag 16 maart 2011 @ 00:53:50 #148
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_94177144
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 00:46 schreef Typisch het volgende:

[..]

Bestaat als jouw Xbox.
http://nl.wikipedia.org/w(...)ral_Research_Program
Maar wat er mee gedaan word, of wat er daar precies getest word, daar zijn discussies over.
Dat is wel creepy dan -O-

Maar wat denken de sjappies hier dan, dat de VS expres Japan even overhoop haalt of een test gone wrong?
AFC AJAX
pi_94177290
quote:
11s.gif Op woensdag 16 maart 2011 00:53 schreef msnk het volgende:

[..]

Dat is wel creepy dan -O-

Maar wat denken de sjappies hier dan, dat de VS expres Japan even overhoop haalt of een test gone wrong?
Allebei een beetje? Als de VS mogelijkheid zou hebben om het te doen, who knows?
  woensdag 16 maart 2011 @ 01:13:03 #150
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_94177578
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 00:24 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik doelde inderdaad meer op de vraag of HAARP aardbevingen/orkanen kan veroorzaken. Daar geloof ik niet echt in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')